reklama
reklama
"Toto, a ne jiný, je původ všech tyranů: když se poprvé objeví, tváří se jako ochránce." (Platón)

Čipy a číslo 666

Autor: redakce | Publikováno: 4.8.2010 | Rubrika: SVĚTOVLÁDA
Ilustrace

Poslancům Ukrajiny a poslancům Ruska

Vážení poslanci, tímto vám předkládáme krátkou informaci k současné aktuální problematice.

V Řecku se měly v roce 1997 zavádět nové elektronické pasy. Synod řecké pravoslavné církve povolal experty z oblasti ekonomiky, matematiky a počítačových technologií, aby prověřili podezření z plánovaného používání čísla 666 v této oblasti. Synod následně vydal okružní list, který adresoval řeckému národu, státním představitelům Řecka a vedení EU. Citujeme úryvek z 3. bodu: „Posvátný synod chce upozornit, že v souvislosti s Shengenskou dohodou a odpovídajícími zákony (O ochraně občanů při shromažďování a zpracování údajů osobního charakteru), se znovu stává aktuálním téma antikrista a jeho pečeti, o které hovoří kniha Zjevení apoštola Jana. Toto téma má přímý vztah k otázkám křesťanské víry a spásy člověka, a proto má svatý synod za to, že po právu vyjadřuje svůj názor na všechny aspekty tohoto tématu, dávajíc Bohu, co je Boží. S politováním konstatujeme, že civilizační pokrok v oblasti aplikace elektronických systémů je spjat s číslem 666 (šest set šedesát šest), které se používá jako hlavní kódové číslo v příslušné technologii. Na toto číslo se jasně poukazuje v Bibli jako na číslo antikrista... Číslo 666 – jak je jasné ze Zjevení – je bezpochyby číslo antikrista. Křesťan tedy nemůže být lhostejný k tomu, že se toto číslo záměrně a systematicky zavádí do života...“

Synod ve své starostlivosti o spásu duší navrhl následovné řešení tohoto problému:

- nepřijímat číslo 666 jako kódové číslo státních elektronických systémů osobních údajů;

- obrátit se na vedení krajin EU, aby oficiálně předložili návrh na změnu čísla 666 v centrálním elektronickém systému EU za jiné libovolné číslo;

- pod nijakým záměrem nedopustit, aby se číslo 666 dostalo do nového systému pasů řeckého státu.

Návrh řešení, pro křesťany tak vážného problému, nebyl přijat, jak konstatuje synod řecké pravoslavné církve v dopise z 9.2.1998. Křesťanům Evropy bylo odepřeno právo chránit svou víru, a číslo antikrista 666 se stalo politickou a ideologickou zbraní proti nim. Oděský metropolita Ahatanhel na biskupském synodu ruské pravoslavné církve (RPC) v roce 2004 řekl: „Nastal čas mluvit o tom, jaká je skutečná situace ve státě i ve světě. Mlčení znamená spolupráci se lží. Už nyní se buduje politická, ekonomická, etická i světonázorová báze budoucího království antikrista. Velikým omylem je tvrdit, že přijímání zevnějších znaků, symbolů, pravidel chování, jaké předkládá New Age, nám nemůže uškodit. Z vnuknutí ďábla jsou vytvořeny právě proto, aby se jejich prostřednictvím škodilo, a kdyby bylo možné, aby byli svedeni i vybraní... Dnešní stav světa vyžaduje od Ruska aktivní duchovní odpor antikristovské globalizaci.“

S politováním musíme konstatovat, že číslo antikrista (666) je klíčovým kódem při registraci osobních údajů všeho druhu v národních a nadnárodních elektronických registrech. Jedno z těchto center je ve Štrasburku. Kódové číslo 666 je klíčovým při zpracování osobních údajů cestovních pasů s mikročipy. Kódové číslo 666 bude klíčovým při používání identifikačního čísla člověka a jeho nosiče – čipu, implantovaného na pravou ruku člověka.

Máme na paměti, že jde o spásu milionů lidí, a proto jsme vázáni ve svědomí upozornit všechny křesťany i vládní činitele jednotlivých států, že používání symbolu antikrista (čísla 666) v elektronických systémech není náhodné, ale ideologické.

Nakolik se ze dne na den politickými kruhy realizuje vytvoření globálního světového řádu, uvědomujeme si, jakému nebezpečí jsou vystaveni křesťané, které antikristovský společenský systém bude považovat za nepohodlné.

V tomto těžkém čase vás chceme povzbudit slovy Pána Ježíše: „Když se toto začne dít, vzpřimte se a pozvedněte hlavy, protože se přibližuje vaše vykoupení.“ (Lk 21,28) Bděme tedy a nenechejme se svést úskoky ďábla. Pán předpověděl, že přijde čas, kdy „všichni malí i velcí, bohatí i chudí, svobodní i otroci, dali si znak na pravou ruku anebo na čela, takže nikdo nemohl ani kupovat ani prodávat, kdo neměl znak jména šelmy (antikrista) anebo číslo jejího jména. V tomto je moudrost: Kdo má rozum, ať spočítá číslo té šelmy, neboť je to číslo člověka a jeho počet je šest set šedesát šest.“ (Zj 13,16-18)

Buďte moudří a nenechejte se svést, protože: „Když se bude někdo klanět šelmě (antikristu) a jejímu obrazu a přijme znak na čelo anebo na ruku, i ten bude pít z vína hněvu Božího. A bude mučen ohněm a sírou před svatými anděly a před Beránkem.“ (Zj 14,9-10)

Pečeť antikrista, kterou si lidé dají na čelo anebo na pravou ruku, je dnes lehce realizovatelná prostřednictvím čárkovaného kódu tetovaného na tělo anebo čipu – nositele identifikačního čísla člověka. Použití jednoho i druhého je v dnešní době neodlučitelně a naplánovaně spojené s klíčovým elektronickým kódem 666.

Čárkový kód člověka anebo implantovaný čip bude nevyhnutelný při pohybu v sociálních strukturách státu, školství, medicíně, kultuře, obchodu, dopravě, bankovnictví atd., neboť bude nositelem všech potřebných informací, např. zdravotního a penzijního pojištění, bankovního konta, zdravotních karet, pracovního poměru…

Dnes už desetitisíce lidí používají systém RFID nebo „VeriChip“ v medicíně, v byznysu, kriminalistice, cestovních pasech, „smart card“ atd. Je jednoduché sloučit všechny tyto informace do jednoho jediného čipu implantovaného na ruku člověka a státním zákonem nařídit čipování obyvatelstva.

Z lidského hlediska je implantování čipů nehumánním a nepřípustným narušováním základních lidských práv. Čip implantovaný na ruku:

- zbavuje člověka soukromí, osobní svobody, práva na sebeurčení;

- prostřednictvím nové technologie se v nepovolaných rukou kdykoli stane nástrojem na ovlivňování funkcí životně důležitých orgánů až po jejich úplné vyřazení, tzn. elektronická vražda;

- nové technologie umožňují manipulaci vůle a myšlení člověka. Čip se kdykoli stane prostředníkem takovéto manipulace, která činí z člověka médium lidí, kteří ovládají čip, a to je zločin;

- RFID čipy i nově vyvinuté čipy umožňují elektronickou kontrolu každého pohybu nositele čipu a jeho identifikaci. Tato metoda byla dodnes používaná jen v případě zločinců;

- umožňuje totální kontrolu osobního života, např. co kupuje, kde kupuje, kam cestuje, s kým se stýká, jakých akcí se účastní, ...

Používáním čipů, identifikačních čísel, národních a nadnárodních registrů osobních údajů všeho druhu se extrémně narušuje národní bezpečnost jednotlivých států a na prvním místě osobní bezpečnost jedinců. Extrémnímu nebezpečí budou vystaveni lidé patřící k různým etnickým, národním, rasovým, náboženským a ideologickým skupinám. Protože používání klíčového kódového čísla 666 nebylo vedením EU zrušeno, je evidentní, že jde o ideologické používání tohoto antikristovského symbolu, který má ovlivnit osobní život stamilionů lidí. Ze strany EU jde o náboženskou diskriminaci a nerespektování křesťanských duchovních hodnot.

V nacistickém Německu gestapo skrze kontrolu lidí, vedení registrů osobních údajů etnických a náboženských skupin připravilo o život miliony lidí v koncentračních táborech. Ptáme se: Kam směřuje používání elektronické kontroly obyvatelstva skrze čipy, RFID systémy, satelity, národní a nadnárodní registry osobních údajů, které nejsou schopné zaručit bezpečnou ochranu těchto údajů? V rukách koho budou tyto novodobé elektronické koncentrační tábory? Kdo bude mít kontrolu nad zdravotním stavem, vůlí a myšlením jedinců skrze nové technologie? Kdo bude tím vrahem, který bude elektronicky ničit životy jemu nepohodlných lidí? Boží slovo dává odpověď ve 2. kapitole druhého listu Soluňanům: Člověk, který obdrží politickou moc na celém světě, bude úplně posedlý ďáblem (toto je antikrist). Proto se nazývá syn zatracení, kterého Pán Ježíš zničí dechem svých úst.

Vyslovujeme poděkování těm mnichům Kyjevopečerské lávry, kněžím i věřícím pravoslavné církve, kteří ve dnech 29.6.-2.7.2010 a 6.7.-9.7.2010 po celé dny manifestovali před budovou Parlamentu v Kyjevě. Těchto asi 3000 věřících se modlilo, zpívalo nábožné písně a s vírou obcházelo Parlament s úmyslem, aby plánovaný systém čipů nebyl občanům Ukrajiny vnucován prostřednictvím zákonodárství. Kéž tento jejich krok víry přinese pozitivní ovoce pro celou Ukrajinu.

Tolik stručně o čipech a o číslu antikrista.

Apoštolské povolání, které jsme obdrželi od našeho Pána Ježíše Krista, a Jeho Svatý Duch nás pohnuli k tomu, abychom vás jako pastýři upozornili, že ten čas už je tu.

biskupové UPHKC
+ Samuel OSBMr
+ Markian OSBMr
+ Metoděj OSBMr
+ Eliáš OSBMr

Lvov, 7.7. 2010


Svátek narození sv. Jana Křtitele


Kopie:
- Poslancům Parlamentu Ruska
- Poslancům Parlamentu Ukrajiny
- Pravoslavným biskupům Ukrajiny a Ruska

Adresa: Synod UPHKC, Sosnová 3, 79491 Lvov – Brjuchoviči, Ukrajina
www.uogcc.org.ua, www.community.org.ua; pidhirci.community@gmail.com

reklama
3168 čtenářů | 20 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Čipy a číslo 666
(Hammerhead, 4.8.2010 1:57:49)
Odpovědět
Nepsal tohle Nermuť?
Re: Čipy a číslo 666
(K., 4.8.2010 7:36:56)
Odpovědět
bych se snad i vsadil.

Na druhou stranu článek je sepsán jakž-takž konzistentně.... takže opravdu nevím.
Re: Čipy a číslo 666
(lunochod, 4.8.2010 7:49:14)
Odpovědět
Ti, kteří čipy 666 zavádějí, přece jistě také četli Zjevení apoštola Jana a tedy vědí, že mají prohrát. Proč to tedy dělají?
Re: Čipy a číslo 666
(K., 4.8.2010 7:56:53)
Odpovědět
možná se mermomocí snaží dokázat jimi deklarovanou smyšlenost NZ.
Re: Čipy a číslo 666
(Brano, 15.3.2011 18:37:42)
Odpovědět
Podávaš také otázky do éteru akoby si mal 16...keby si viac čítal tak by si vedel aj odpoved na svoju otázku.
Re: Čipy a číslo 666
(RAdo Skydancer, 4.8.2010 11:44:36)
Odpovědět
Výborný článek s mnoha zajímavými informacemi. No prosím, jak to jde :). Existuje takový aktivní postoj také u našich církví v Česku vůči těmto technologiím? Rád bych také upozornil na Rumunsko, kde se zvedla především loni mohutná vlna odporu.

Chceme-li respektovat slušné kulturní odlišnosti zapadající do našeho civilizačního okruhu a respektovat odlišné vnímání světa od slušných lidí, kteří se profilují v rámci církví (jediné povolené názory snad již nejsou: nebo ano?), pak je třeba také respektovat úvahy církevních otců o nebezpečnosti ztráty lidské svobody vzhledem k použití čísla 666 v technologiích ke zpracování a použití osobních údajů. Starší i novější technologie operující s osob. údaji opravdu s touto číselnou řadou pracují. (viz např. článek "THE BIOMETRIC PASSPORTS - BETWEEN PROTECTION AND INFRINGEMENT OF THE HUMAN RIGHTS. TECHNICAL – JURIDICAL – RELIGIOUS PERSPECTIVE" Ph.D. Oana, Ing. Mircea, University of Oradea.)

Kdyby však stát (EU) opravdu chtěl být státem pro všechny své občany, pak stačí začít uvažovat jako ony stovky miliónů křesťanů a prostě pro ně vytvořit speciální tzv "čistou technologii", která by nebyla napadnutelná z křesťanského pohledu. Za ten "klid" a podporu v Evropě by to snad stálo ne ? Když už je tedy ta EU tak "vstřícná" ke všem svým "řádným" obyvatelům :). Řešit to stylem "mrtvého brouka" nebo nic neříkajících odpovědí či rozkazem k podřízení se: také mnoho vypovídá a stavu, jakou hodnotu má člověk v současné společnosti a jak je vnímán státem.

God Bless :)
Re: Čipy a číslo 666
(ateistka, 4.8.2010 16:56:41)
Odpovědět
"jakému nebezpečí jsou vystaveni křesťané, které antikristovský společenský systém bude považovat za nepohodlné."

prave naopak, ten system POTREBUJE stado takychto blbych nerozmyslajucich oviec. nepohodlni su ludia, ktori pouzivaju zdravy rozum. a ten s nabozenstvom dokopy nejde, vazeni!
Re: Čipy a číslo 666
(K., 4.8.2010 19:15:10)
Odpovědět
jak patrno dáma srší ostrovtipem.....
Re: Čipy a číslo 666
(Jan Nermuť, 4.8.2010 17:25:43)
Odpovědět
Jé, tohle je můj článek, který jsem psal ještě v době, kdy mí to myslelo.
Díki Lukáši, za jeho uveřejnění.
Re: Čipy a číslo 666
(RAdo Skydancer, 4.8.2010 18:18:33)
Odpovědět
Křesťané s vysokou mírou empatie, analytického myšlení, inteligence a se schopností vnímat nebezpečí v současném světě, s odhodláním nemlčet, nebýt pasivní k hrozbám pro současnou a ještě stále (zatím) částečně svobodnou společnost, nazírat věci v tradičním pohledu a vnášet důležitý etický rámec všude tam, kde se snaží někteří jiní lidé prosadit bezbřehé nápady a možnosti bez skrupulí - považující člověka jen za nástroj k vydělávání peněz nebo k posluhování mocným elitám - tak takoví křesťané jsou a budou velmi důležitou součástí našeho národa. Křesťané často upozorňují a vidí hrozby, které již někteří občané nevnímají. Mnozí z nás se jimi začnou zabývat teprve tehdy, až na ně tvrdě dopadnou: To je již bohužel pozdě. Mnoho z nás si již také zvyklo pouze pasívně přijímat všechny informace bez promýšlení hlubších souvislostí a bez toho, abychom třeba řekli své slušné, ale rázné NE, nebo nabídli možnosti jiného řešení. Važme si proto těchto inteligentních a rozumných křesťanů, neboť díky nim se nám může podařit včas odhalit nebezpečí pro naše životy. Mnoho těchto věřících působí právě kolem serverů jako je freeglobe, euportal atd. Díky Bohu za ně :).

Pro Vážené "ateisty" doporučuji výborné knihy a přednášky RNDr. Jiřího Grygara, CSc. ("Velký třesk a Bible" - 1991; "Věda, víra, vesmír" - 1996; "O vědě a víře" - 2001 atd.) mj. o souladu rozumu a víry. Pan Grygar je u nás jakožto vědecký pracovník Akademie věd České republiky velmi uznávaný a významný popularizátor vědy v oblasti astronomie, astrofyziky a vztahu vědy a víry (UNESCO cena Kalinga 1996). Mnozí si jistě pamatují na jeho pořad v ČST: "Okna vesmíru dokořán".

Pan Grygar: "Vidíte, právě mi uklouzlo slovo vesmír a jistě ne náhodou. Věřící přírodovědec je možná v jisté výhodě, že poznává Boha nejen subjektivně jako každý jiný člověk, ale také prostřednictvím předmětu svého bádání, jímž je vždy určitý uzoučký výsek poznávání kosmu, od hvězd po mořské hvězdice, od vůně květin po vůni kvarků, od přenosných chorob po přenos záření či genetické informace..." (Citováno podle serveru ViraTeckaCZ)

God Bless :).
Re: Čipy a číslo 666
(Hammerhead, 5.8.2010 5:41:52)
Odpovědět
A víte, jakej je rozdíl, mezi křesťanem vašeho popisu a Yettim? Yettiho už viděli.
Re: Čipy a číslo 666
(Hammerhead, 5.8.2010 5:53:51)
Odpovědět
Historicky i statisticky se ve jménu křesťanství napáchalo víc zla, než ve jménu nacismu a komunismu a přitom za to nikdo nebyl potrestaný, jak je to možné? Já tvrdím, že člověk hlásící se ke křesťanství páchá stejný zločin, jako člověk hlásící se k ideologii nacismu, popřípadě komunismu a měl by za to být potrestaný.
Re: Čipy a číslo 666
(RAdo Skydancer, 5.8.2010 11:33:08)
Odpovědět
Inu tedy již výše zmiňovaný Jiří Grygar může být opravdu někdy "neviditelný" :).

Pánové křesťané-profesoři jako např. Robert P. George, Donald Knuth, Robert Jackson Marks II (viz příkl. collegecrunchTeckaOrg/professors/the-20-most-brilliant-christian-professors/)a tisíce dalších vědeckých pracovníků se svými tisíci knihami a přednáškami, stovkami dokumentárních filmů: inu jsou také někdy "neviditelní" :). Inu víra i hory přenáší a nyní i zneviditelňuje: tedy když někdo nechce vidět :).

Vaše další tvrzení prosím doložte na základě historické srovnávací studie nebo jiného relevantního materiálu a položte je zde tak říkajíc na stůl, ať můžeme argumentovat o případném "trestání křesťanů". Děkuji a budu se těšit na Váš příspěvek :).

God Bless :).
Re: Čipy a číslo 666
(Hammerhead, 5.8.2010 23:38:12)
Odpovědět
Řeknu to jednoduše, jsem vyznavač staré víry, dle vašich měřítek pohan. Vždycky jsem vyznával rozmanitost lidí i kultur. S křesťanským učením jsem celkem průměrně obeznámen a i když s ním v některých bodech nesouhlasím, v zásadě mi nevadí. Ale poslední dobou jsem čím dál tím víc konfrontován s nejrůznějšími formami fanatismu schovávajícími se za háv křesťanství, šíření evangelia a podobně. A je to dost otravné. Víra je každého věc a v žádném případě ji nemám v úmyslu nikomu upírat, či vyvracet. Ale pokud někdo vznáší požadavky na společnost, svoje okolí atd. a argumentuje svou vírou, tak to je mi hodně nepříjemné. Budu-li hovořit zcela konkrétně, tak dlouhotrvající aktivita zaměřená na infikaci mé osoby virem křesťanství obhajovaná bojem za spásu mé duše je velmi iritující. A nárůst nejrůznějších aktivit nejrůznějších spolků pod společnou hlavičkou osobního vztahu s Ježíšem Kristem mě děsí možná ještě víc, než islámský fanatismus. Abych nebyl nestraný, tak chovám silnou nelibost vůči většině monoteistických náboženství, lhostejno křesťanství, islám a podobné zrůdnosti.
Abych byl zcela konkrétní, interní aktivity církví od různých diskuzních spolků, setkání a podobně jsou mi lhostejné, člověk na mě na ulici řvoucí haleluja a přijmi Krista si zaslouží kopanec do zubů. Bohužel čím dál tím častěji převažují podobní hlupci.
Jinak z historického pohledu dávám za vinu křesťanství miliardy mrtvých ve válkách za pravou víru, na hranicích odpadlíků a heretiků, tažení konaných v Kristově jméně, likvidaci nejrůznějších forem pohanských náboženství, stejně jako kultur a civilizací.Jinak v současnosti nejrůznější humanitární aktivity v zemích třetího světa,které nejsou nic jiného, než snahou o likvidaci posledních přírodních kultur a náboženství považuji za zločiny hodné velmi tvrdého trestu.
Re: Čipy a číslo 666
(RAdo Skydancer, 6.8.2010 16:26:56)
Odpovědět
Shodneme se na tom, že fanatismus je nebezpečný v každé víře, v každé společnosti atd. Nesmíme si ale plést fanatismus se zásadovostí. Chovat se zásadově např. ještě neznamená, že je někdo fanatik.

Plně respektuji Vaše rozhodnutí něco odmítnout a vyžadovat slušné chování a nevnucování Vám něčeho násilím nebo jinými - pro Vás - neakceptovatelnými způsoby. Styl odmítání něčeho - s čím nesouhlasím - je ovšem také vhodné umět použít tak, aby to zase stejně nevypadalo jako podobné chování tentokrát z druhé strany. Kdysi se tomu říkalo být gentlemanem a umět to také takto odmítnout :).

Představa, že všechna přírodní a tzv původní náboženství jsou prospěšná nebo snad dobrá (podle jakých měříte ovšem): je značné zcestná. Pokud se pokládáme za příslušníky naší civilizace, pak asi těžko budeme obhajovat zabíjení malých dětí, pojídání svých sousedů apod. tzv "přírodní zvyklosti" jiných - třeba jihoamerických náboženství (Doporučuji např. vzpomínky Jindřicha Václava Richtera aj. ze 17. století - vyšlo v češtině mj. jako "Cesty ve znamení kříže" od Zdeňka Kalisty roku 1947). Asi těžko tomu budeme fandit stejně tak, jako asi těžko budeme fandit některým násilnostem, které opravdu páchali ve jménu víry někteří zástupci světské moci.

Co se týče toho srovnání počtu obětí. Rozumím tomu, že najít na toto téma seriozní vědeckou studii je trochu obtížnější, nicméně pak bychom opravdu neměli tvrdit něco, jako jasný fakt, pokud k tomu nebudeme mít nějaké jasné argumenty. To bychom zde mohli jít například až ke stvoření světa a žalovat faraóny, Sumery, Chetity atd. atd. za jejich čistky a vyvražďování celých národů v rámci mocenského boje a jejich mnohobožství.

Jsme se dostali ale daleko od původního hlavního tématu článku, že :).

Tak co, budete nějak protestovat proti těm čipům v osobních dokladech? Když máte rád svobodu Vašeho vyznání a nevnucování Vám něčeho, tak proč Vám nevadí vnucované, povinné doklady a Vaše údaje v nejrůznějších databázích, kartičkách, průkazech apod., které musíte mít. Nebo je Vám to také jedno? Co takhle proti tomu něco inteligentního a legálního podniknout :).

Krásný víkend Vám přeji a God Bless :).
Re: Čipy a číslo 666
(Hammerhead, 7.8.2010 10:16:43)
Odpovědět
Jo, v zásadě se asi docela shodnem. Jenom na to pojídání sousedů a zabíjení nemluvňat.Já vždycky tvrdím, že všechno je o úhlu pohledu. A pokud svoje božstvo krmím oběťmi a chci vstřebat sílu zabitého protivníka, tak ho logicky musím sníst, že. No a zabíjení nemluvňat je z obecného hlediska hrozné, ale pokud jsem členem malého kmene, který každý den zápasí o přežití a narodí se mi fyzicky postižený jedinec, který celý život nebude schopen nejenom se postarat o kmen, ale i sám o sebe a bude odkázán jenom na pomoc druhých, tak to, že jsem ho utopila mi připadá naprosto logické a věcné.
Jinak k té čipové záležitosti. Velmi mě překvapilo, že s tím chcete něco dělat, byť legální cestou. Vždyť přece rozšíření znamení šelmy je předzvěstí blížící se apokalypsy a toho bordelu okolo, co na něj už dva tisíce let tak zoufale čekáte. Čili jakákoliv akce proti čipové totalitě by byla logicky vzato činem proti křesťanství a jeho následovníkům. A to by jste snad nechtěl, ne?
No a vzhledem k tomu, že já nefandím ani jedné straně tohodle cirkusu a netoužím po pobytu ani v nebi, ani v pekle, tak je mi čipová totalita z hloubi duše ukradená.
Re: Čipy a číslo 666
(RAdo Skydancer, 8.8.2010 22:46:27)
Odpovědět
Jsem moc rád, že jsme se dokázali alespoň na něčem shodnout a že vedeme velmi kultivovanou a věcnou diskusi. Musím uznat, že se mi s Vámi výborně polemizuje. Kéž by takových diskutérů bylo více (pokud se dívám na některé komentáře, kde se to osobními výpady a různými sprosťárnami jen hemží). Tedy díky za Vaši slušnost a ochotu k výměně názorů, i když spolu nesouhlasíme v mnoha věcech.

Ještě bych snad reagoval na onu nutnost vystupování proti "znamení šelmy". Na jedné straně máte sice pravdu, že Bible zde v tomto smyslu hovoří opravdu o tom, že některé zlé i dobré věci se musí stát a lidé, kteří se proti (některým daným) věcem budou stavět (zrovna ale k odporu proti "znamení šelmy" Bible přímo nabádá jako ke stěžejnímu rozhodnutí: Stojím na straně Boha nebo Zlého): nakonec budou bojovat marný boj proti Božímu plánu. Jenže to je pouze první část poselství. Vždycky je třeba, aby ve společnosti (v Božím lidu) existovala silná revolta (duchovní) proti Zlu (např. Jakub 4:7 a desítky dalších citací). Jaký smysl by totiž pak mělo: být pouze pasivními otroky a akceptanty Zla? Bible totiž dále hovoří o velkých bitvách mezi lidmi se "znamením šelmy" a těmi druhými: kteří nakonec v čele s Ježíšem zvítězí. Takže pokud to dořekneme celé, nakonec stejně je v Božím plánu shromažďovat své věrné i odpůrce k velké bitvě, takže tento boj proti "znamení šelmy" - jak to hezky nazýváte - má velký smysl (nesmí se vést ovšem nesmyslně: pak by to opravdu bylo tak, jak píšete a pouze v tom prvním významu).

Hezký začátek nového týdne Vám přeji :). God Bless :).
Re: Čipy a číslo 666
(Hammerhead, 9.8.2010 9:03:06)
Odpovědět
Děkuji, nápodobně. Já jsem vedl skoro rok trvající diskuzi na jednom foru s dvěma fanantickými křesťany, ale po té, co jsem se posledních pár měsíců musel prokousávat jenom okopírovanými pasážemi z bible, tak jsem to vzdal. A na křesťany jsem také dost zanevřel. Velmi mě zaujala pasáž bůh shromažduje své věrné a odpůrce k velké bitvě. Mí odpůrci na tom daném fóru nebyli schopní akceptovat, že nechci po smrti do nebe, ale do Valhaly. Ale jak koukám, tak si nemáme moc co vyčítat, jenom snad že naši to maj už dopředu prohraný.
Re: Čipy a číslo 666
(Hammerhead, 9.8.2010 9:37:53)
Odpovědět
Já vaše učení celkem dobře znám. Znám i vašeho boha, párkrát už mi v životě hodně pomohl, chovám ho v úctě a snažím se ho moc neprovokovat. Vybral jsem si trnitou cestu plnou bolesti a utrpení s vědomím, že jsem možná zvolil špatně a za tu špatnou volbu budu muset zaplatit a pokud tomu skutečně tak bude, pak tu cenu zaplatím se vztyčenou hlavou.
Do sporů mezi Světlonošem a JHVH se nemíchám, nebo se o to aspoň snažím. A odmítám akceptovat, že by se mě to mělo jakýmkoliv způsobem týkat. Sice uznávám vašeho boha jako svého stvořitele, ale dostal jsem od něj dar myšlení a touhy po poznání a pokud je zločin, že těch darů využívám, pak jsem tedy zločincem. A pokud mi za to přísluší trest, pak budu potrestán. Je mi z duše odporná jakákoliv forma fanatismu a extrémismu a čím dál tím častěji se s ničím jiným nesetkávám. Boží stádečko je sice pěkně rozrostlé a kráčí po boku svého pastýře vstříc světlým zítřkům, ale ta představa mě nijak neláká. Jsem vlk, jsem dravec, špinavý, opelichaný, s blechama, ale šťastný a svobodný. Každý kousek své svobody jsem musel zaplatit svou vlastní krví a jestli je to zločin, pak jsem zločinec.
odkaz jsem dala do diskuse na Christnet a hned
(jana, 10.8.2010 23:09:18)
Odpovědět
se ozval jeden moudrý ateista, znalec Bible s křesťanských dějin:

"Posvátný synod UPHKC v jinak chvályhodné důvěře v kanonizované posvátné texty svým návrhem na libovolné jiné číslo možná ďábelskou lstivost poněkud podceňuje"

http://www.csad.ox.ac.uk/POxy/beast616.htm

o:)

možná by měl být upozorněn...
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Průzkum
Co říkáte na Janečkovu ďábelskou vizáž? Karel Janeček, šéf Nadačního fondu proti korupci, se nechal vyfotografovat v zajímavém převleku. Viz článek (http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/1709-to-neni-normalni-janecek-jako-dabel-prava-tvar-protikorupcniho-bojovnika-satanista-okultista-zednar-nebo-jen-zhuleny-mimon-hlasujte.aspx) Myslíte si, že...
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď