reklama
reklama
"Toto, a ne jiný, je původ všech tyranů: když se poprvé objeví, tváří se jako ochránce." (Platón)

“Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana

Autor: Petra Bostlová | Publikováno: 23.4.2012 | Rubrika: U NÁS
Ilustrace

S Karlem Janečkem, zakladatelem Nadačního fondu proti korupci, jsem se poprvé kontaktovala koncem června 2011. Vedu Stranu demokratické obnovy a jeho jsem oslovila, neboť tehdy, na základě jeho prezentací v médiích, mi připadalo bohulibé, čemu se pan Janeček veřejně věnoval. Tedy tomu, čemu jsem se také já věnovala velmi aktivně na komunální úrovni už od roku 2009 - mýcení korupce a protikmotrovskému tažení. (Nechala jsem se ještě tehdy u něj nachytat, jako asi většina z nás.)

Náš kontakt tehdy byl tak zcela logický. (Dokonce jsem si i tehdy – bláhově - myslela, že by nebylo od věci, aby byl v politice přímo.) V té době jsme se osobně s panem Janečkem sešli několikrát a byli v intenzívním e-mailovém kontaktu. Během pár měsíců však, začátkem podzimu 2011, mi začaly být mnohé věci v jeho činnosti a vztahy stále podezřelejší, majíc tu možnost nahlédnout do skutečností - právě tím, jak blízko jsem se k němu dostala, právě tím, jak intenzívní náš pracovní kontakt byl. (Když jsem mu toto mé podezření tehdy na podzim 2011 napsala, poprvé za dobu našeho kontaktu zareagoval naprosto hystericky, přemlouvaje mě vehementně, že se přece mýlím.)

Prapodivné symboly, které má a používá na každém svém kroku, osoby, s nimiž těsně spolupracuje, lidé, kteří se kolem něho bezprostředně motají. Švejnar, Bakala, Randák, Tůma, osazenstvo prapodivného spolku Lípa – kde vznikla i TOP 09, veskrze tzv. havlisté kompletně. A lidé mající především spojení na americké kruhy. Kolem něho pak přesně cílené a organizované, placené tzv. křoví, které má za úkol dělat mu pozitivní PR masáž snad všude. Hlavně pak na internetu. Lidé to vulgární, sprostí, útoční, manipulující, snad ta nejhorší lůza, na jakou člověk vůbec může natrefit.

Věnujme se ale zde nejprve právě prapodivným symbolům, které Janečka cíleně všude obklopují a které Janeček při svých mediálních prezentacích všude používá. Ještě v létě v jeho kanceláři jsem si všimla hned jednoho. Bylo deštivé počasí a já potřebovala odložit svůj mokrý deštník. V jeho kanceláři věšák nebyl a tak jsem deštník opřela o velmi zvláštní předmět. Už tehdy jsem se nad ním podivovala. Byl asi 80 cm vysoký, propracovaný, docela mohutný, proutěný, nedal se k ničemu užitečnému použít. Byla to zvláštní proutěná pyramida. (Její větší „sestra“ je patrná kupř. v pořadu Sojky na ČT, kdy reportér natáčel rozhovor s Karlem Janečkem v jeho kanceláři a kde kamera tento zvláštní objekt ze začátku rozhovoru s ním zabrala.)

Dalším unikem je jeho fotka na jeho osobním facebookovém profilu. Je to záběr velmi zblízka. Jednou rukou si zakrývá ústa (jako symbol mlčení) a tou samou rukou, směrem k uchu, vytváří obrazec ve tvaru písmene V.

Na svém blogu si zase podepírá rukou bradu a jí vytváří písmeno G. (To samé, co známý český zednář Štampach na svém facebookovém profilu. Akorát tím “Géčkem” si, krkolomně a umněle, podepíral hlavu. Tuto informaci jsem zveřejnila, a ejhle, za pár dní nato Štampachova fotografie s krkolomnou G-hrou ruky z jeho profilu mizí – a je nahražena jeho formální fotkou.)

Kupř. také zednář Karel Randák na svém FB profilu vytváří tuto prstovou G-hru, podepírající si jí bradu. (pozn. Jsem zvědavá, jak dlouho - po uveřejnění tohoto mého textu - dotyčné fotky zůstanou na svých původních místech. Či zda je čeká stejný osud jako tu Štampachovu. Tedy jejich odstranění.)

Pro nezasvěcené: Základními zednářskými (a iluminátskými) symboly jsou úhelník, kružidlo, váhy, pyramida, písmeno G, které značí začátek řeckého slova „gnosis“, což v překladu znamená „poznání“. Dále používají pro vzájemnou identifikaci písmene V (jako „victoria“, což z latiny znamená „vítězství“. Příklad zednář Havel.)

Zednáři, ilumináti (a vůbec zednářské a jiné tajné spolky) jsou symbolikou a jejím používáním naprosto posedlí. Mají panickou hrůzu, jen aby se navzájem poznali. Členové různých lóží navzájem. A nejrůznějších jejich odnoženin a tajných bratrstev. To je důvod, proč tuto symboliku na veřejnosti tak hojně používají. Je to jejich skrytá vnitřní dorozumívací řeč mezi sebou. „Podívej, to jsem já, to, co dělám, to pochází z toho.“

Karel Janeček, kromě tedy již zmíněné zednářské (iluminátské) pyramidy ve své kanceláři RSJ, zednářských symbolů - písmene V a písmene G, používá další symboly. (Pominu-li používání typické zednářské modře, př. u NFPK, jako “náhodu”.) Po návratu od šamana z Peru, kde se aktivně účastnil okultistických rituálů se sebezdrogováním se (jak sám veřejně na přednášce v Děčíně deklaroval), to byl na krku jakýsi zvířecí zub (snad tygří nebo lví?) a jakýsi totem. (S lidskou tváří, maskou.) Tak se nechal fotit kupř. do březnového čísla Esquire http://www.nfpk.cz/_userfiles/soubory/clanky/2012_02_29_esquire.pdf či vystupoval na tiskové konferenci Nadačního fondu proti korupci o DPP v únoru.

Všimla jsem si, a to se v poslední době hodně rozmohlo, u něj i jakéhosi náramku z barevných korálů. Nejprve na ruce (kupř. při posezení se žáky ZŠ v pořadu ČT Tykadlo či při focení již ve zmíněném čísle časopisu Esquire). Vědomě na odiv tento barevný korálový provázek, tentokrát již na krku, dává také při focení do dubnového čísla časopisu Ekonom, v článku “ Naštvaní miliardáři proti vládě psychopatů” http://www.nfpk.cz/_userfiles/soubory/clanky/2012_04_12_ekonom.pdf

(Poznámka: Všimněte si také tabule, před kterou se s tímto korálovým provázkem na krku tam dává fotit – a co je na ní napsáno. Pro neznalé: „Osvícení“, které rozlišuje jako první skupinu ze skupin složení populace, kromě „běžní lidé“ a „psychopati“, se v překladu řekne: Illuminati. Ano, jinak: ilumináti (!) - a za druhé, procentuálního zastoupení těchto skupin, na tabuli napsaného.)

Velmi zajímavé k tomu je, že stejný korálový provázek na krku, jen s jinými barvami a řazením, dává na odiv při focení do časopisů i ústecký Martin Hausenblas, zakladatel „Podnikáme bez korupce“, jehož Janeček všude na besedách veřejně tlačí a vnucuje a vynáší, stejně jako Babiše. Dokonce se stejným korálovým provázkem na krku se fotí na jedné ze svých posledních fotek i bývalý místopředseda VV Jarolím, zakladatel prapodivného o.s. European Iniciatory Institute (iniciační čeho??, pozn: hojně se kupř. “iniciuje” právě v zednářství, kupř. v postupech hodností mezi jednotlivými zednářskými stupni, nebo “iniciují” tito i další věci?), který stál za vyvoláním jedné z posledních vládních krizí. Tyto ne-náhodné symboly, se kterými se nechávají tito úmyslně a cíleně fotit, znamenají co? A příslušnost k čemu? Hodnost jaké výše? A jaké spojení mezi nimi?

Naprostým vrcholem je však, když Janeček při focení do již zde vícekrát zmiňovaného březnového čísla Esquire http://www.nfpk.cz/_userfiles/soubory/clanky/2012_02_29_esquire.pdf už zcela NEZASTÍRANĚ A OČIVIDNĚ (!) a naplno používá vyslovený a naprosto neoddiskutovatelný, přímo satanský symbol! Je to ona, jen zdánlivě snad nesmyslná, fotografie, kdy se téměř přes celou stránku nechává fotit, jak pije z hrnku čaj. Pravou rukou opět naznačuje písmeno V a levou rukou vytváří ZÁKLADNÍ SATANISTICKÝ PRSTOKLAD! (pozn. Zkuste si tak vypít čaj. Já to zkoušela. Takhle hrníček, takovým krkolomným hmatem, nikdy neuchopíte.)

Máme si to tedy vysvětlovat tak i v tomto spojení – jako jím přané a ohlášené vítězství satana, sil zla? (V – victory, vítězství, spojené se satanským prstokladem druhé, levé ruky.)

Ano. Máme. Toto je přání a pravá touha Karla Janečka. Jak nám již zcela nepokrytě stvrzuje svou poslední fotografií, kde se převléká přímo již za Ďábla, kterou mi, zřejmě naprostým nedopatřením, poslal na můj mobil ze svého osobního čísla 19.4. 2012 jako MMS, v předvečer narozenin Adolfa Hitlera (!)

Co na tom, že své veřejné aktivity balí do mnohdy „krásných“ slov (a z poslední doby už i zcela nechutných a vulgárních, třeba jako veřejné pojmenovávání svých odpůrců: „zmrdi“) a rádoby humanistických myšlenek a naoko bohulibých činností.

Své aktivní touhy nám tak dal již zcela otevřeně najevo právě touto svou poslední fotografií, se „slavnostním“ sebevyobrazením jako Ďábla s rohy, v červené košili s černou kravatou, trůnícího (vítězoslavně) na mohutné sesli.

Toto je tedy pravá tvář Karla Janečka.

čtěte také:

To není normální. Janeček jako Ďábel. Pravá tvář protikorupčního bojovníka: Satanista, okultista, zednář, nebo jen zhulený "mimoň"? Hlasujte

Nechceme, aby náš stát vedl feťák aneb Jak „protikorupční“ Karel Janeček fetuje a bere drogy

Doktor (koaliční) Smrt navštívil naše město aneb Zastavme Karla Janečka!

Klíčová slova: pravdoláska  | zednáři  | ilumináti
reklama
13794 čtenářů | 53 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(Petra Bostlová, 23.4.2012 21:12:56)
Odpovědět
Děkuji vám za ohlasy. :)) Šílíte, co? :)) Ne, promiňte, já zapomněla. On "určitě" Karel Janeček bude "křesťan". Sice se nechává "zdobit" a tak fotit jako Ďábel trůnící, ale to bude "zřejmě" vedlejší.
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(CoC, 24.4.2012 10:36:27)
Odpovědět
jasně Petro, nechává se fotit na seanci na stolici jako Ďábel největší a za sebou má na pohovce zmuchlanou tašku z Billy.....démon jako hrom, úplnej Azzie Elbub.
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(Petra Bostlová, 24.4.2012 23:34:40)
Odpovědět
No, kromě té zmuchlané tašky z Billy tam mají pár "zajímavých" věcí. Třeba ta kápě vlevo nebo napravo ty "pergameny". (Nevím, jak je to u Vás, ale tady v Evropě se z nich už pár století nečte. Od dob knihtisku používáme knihy.) Je to celé odporné. (!)
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(CoC, 25.4.2012 13:39:12)
Odpovědět
A víte, že "egoismus" je satanismus Petro? Není jiného satana než ega, které neustále závidí a staví se Bohu na odpor.
Vždyť Vy Petro se na satanismu podílíte stejnou měrou jako všichni ostatní....
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(Petra Bostlová, 25.4.2012 20:09:55)
Odpovědět
Vaše "logika" je úplně stejně ujetá jako Vy. :)) Vy mě znáte? Vy víte, že jsem egoista? (Tak přestaňte tak plácat. Blábolíte a blábolíte.) Mějte se.
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(CoC, 25.4.2012 13:04:01)
Odpovědět
a to Vám ještě nedošlo, že odesláním MMS na Váš mobil s onou "fotkou" jste byla prokleta a protože jste jí viděla jako první, nalepil se Vám na Vaše astrální tělo energetická kreatura, proti které nemáte nejmenší šanci...... cítíte to?....cítíte to Petro?
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(CoC, 25.4.2012 13:40:43)
Odpovědět
...a nebo cokoli Vás napadne. Doporučuji opláchnout se studenou vodou a začít se zaobírat otázkou, proč vlastně žijete Petro. A přestaňte hystericky rozebírat úplné hovadiny.
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(6108336, 23.4.2012 21:53:51)
Odpovědět
když je to satanista, to by mohl promptně vyřešit otázku církevních restitucí, cuž??

ne vážně, pani Bostlová, už na něj konečně pošlete inkvizici a sobě pořiďte chlapa, možná pak budete tolerantnější i vůči satanistům ,)
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(Ivanka, 25.4.2012 8:30:25)
Odpovědět
Aj na Slovensku mali niektori ironicke a zhadzovacne poznamky.
A vidite,ako sme dopadli!


http://www.humanisti.sk/view.php?cisloclanku=2011060010

uverejnene na :http://vybrali.sme.sk/novinky/ dna 17.06.2011
odvtedy uplynulo: 7 hod.
humanisti.sk Dňa 19. júna 2011 (nedeľa) o 18.00 organizuje občianska iniciatíva SlovenskáRevolúcia – Za skutočnú demokraciu teraz! protestné zhromaždenie na Námestí SNP v Bratislave.


http://nezavisli.blogspot.com/2011/06/slovenska-revolucia-
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(Michal, 3.5.2012 9:43:48)
Odpovědět
Jsem nesmírně šťastný, že žiji v nejateističtější zemi Evropy! Tady jsou naštěstí vygumovaní křesťanští fanatici jako autorka tohodle skvostu všem akorát pro smích ;-)
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(Petra Bostlová, 3.5.2012 15:40:33)
Odpovědět
"Všem"? Vy jste "vše", pane Michale?? (Tak tomu tedy říkám superego!) (p.s. Zkuste se příště podívat na liky a doporučení textu, pane. Nebo na výsledky související ankety. A pak znovu zkuste přehodnotit Vaše "objektivní" hodnocení.) Pěkný den.
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(Petra Bostlová, 3.5.2012 19:20:19)
Odpovědět
p.s. Ale ať jsem zcela konkrétní, pane Michale: Výsledek ankety: za celou dobu od zveřejnění textů 63-64% hlasujících čtenářů jsem přesvědčila (a nutno počítat, že okolí NFPK se v klikání oponentury hodně snažilo :)) ) a 295 liků a doporučení textu. (Možná, že byste se měl tedy vrátit zpátky do ZŠ a znovu si zopakovat procenta.)
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(Vlaďka, 26.11.2012 14:48:03)
Odpovědět
Paní/slečna/ má opravdu problém ,jen není schopna si ho připustit a vidí vše špatný v okolí ,jen ne u sebe. Článek je plný neuvěřitelný negace.
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(vlaďka, 26.11.2012 14:58:04)
Odpovědět
ale ,kdo ví ?člověk nemůže být naivní .Slova je však třeba volit ,pokud možno bez zášti.
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(pitvok, 6.5.2012 21:37:15)
Odpovědět
No, autorka má jistě pravdu, pokud jde o zednářské a okultní symboly. Pokud je p. Janeček skuttečně šamansky iniciován, jak uvádí, tak spojení s "nadpřirozenými" silami rozhodně není vyloučeno. Měla by si ale uvědomit, že, je-li to myšleno vážně, je to celé jen maska, pod kterou se skrývá jedině touha po moci. Otázkou pak je, jestli je to touha čistá či nečistá.
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(Hammerhead, 23.4.2012 8:58:13)
Odpovědět
Já pana Janečka neznám, a pro mě za mě třeba tím satanistou být může, což třeba u mě by mu dost zvedlo kredit. Co vím ale naprosto jistě je, že satanisté nemají žádný "Základní satanistický prstoklad." Dokonce ani "Pokročilý satanistický prstoklad". A od zániku Církve satanovy pod vedením pana Waltra na našem území žádná organizace združující satanisty neexistuje. Vyjma snad páně Waltrových pohrobků vedených panem Brndiarem. Jejich členem pan Janeček ale určitě není. A to už se vůbec nezmiňuju
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(Petra Bostlová, 23.4.2012 21:38:11)
Odpovědět
Ale jistěže satanistický prstoklad existuje. Víte to stejně dobře jako já. (A víte i to, že je to ten, který KJ vytváří v tom Esquire.)
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(Hammerhead, 23.4.2012 9:01:12)
Odpovědět
o tom, že aktivní satanisté jsou na svoje vyznání patřičně hrdí a nijak to před okolím neskrývají, takže potřeba utajovaných symbolů a gest je u nich tudíž nulová. A to je naprosto jasným důkazem, že jste uplně vymatlaná když dokážete splodit takový nesmysl jako je výše. Zmínila jste svou roli v nižší politice. Upřímě doufám, že své články šíříte mezi lidi. V příštích volbách budete zastávat funkci topiče a nástěnkáře.
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(Petra Bostlová, 23.4.2012 21:47:27)
Odpovědět
Vidíte, a já mám zato, že vyznání satanismu by přece jen mohlo být vadou na kráse po někoho, kdo si to hodlá vystoupat hodně vysoko v politice, jako KJ, kdy už se veřejně vyjádřil, že si to mašíruje rovnou do příští české vlády. (Viz rozhovor s ním: Přestaňte se klanět zjedům.) Takže mám zato, že vyznání: satanista by asi v takovém případě přece jen v CV nebylo. Takže ještě máte zato, že nemají zapotřebí se navzájem mezi sebou poznat?
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(Hammerhead, 24.4.2012 21:42:06)
Odpovědět
Paní Bostlová, vidím že i zde jste se aktivně zapojila do diskuze a za to mi nezbývá než vám složit hold a upřímný obdiv, tím se málo který autor těhle slátanin obtěžuje. Zároveň bych se měl omluvit i za svou nemístně vulgární poznámku v hořejším komentáři. Myslím že jste si sama ověřila že narazit v těchto diskuzích na inteligentního oponenta je pověru sysyfofská práce.
Ohledně vašeho příspěvku bych rád uvedl, že rozpory v našich příspěvcích jsou dané primárně naším pohledem na daný problém.
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(Hammerhead, 24.4.2012 21:48:46)
Odpovědět
Vy jakožto křesťanská fundamentaliska vidíte satanistu v každém, kdo není katolík, takže v tomhhle bodě se náš pohled rozchází. Musím vám dát za pravdu, že vyznání satanista v CV by ve vysoké politice v ČR dotyčnému asi pozitivní body nepřineslo. Já ale za satanistu považuji aktivního vyznavače principů satanismu tak jak je zformuloval zakladatel chrámu CS,sdruženého v pokračující organizaci pohrobků páně Waltra.
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(Petra Bostlová, 24.4.2012 23:52:11)
Odpovědět
Milý pane, buďte tak laskav a nevkládejte mi do úst něco, co jsem nikdy neřekla, nikdy nenapsala a nikdy si ani nemyslela. Že jako "fundamentální katolík", podle Vás, vidím satanistu v každém, kdo jím, katolíkem, není. Váš omyl je dále způsoben tím, že satanistu vidíte pouze v tom, kdo se hlásí k té Waltrově odnoži. Musím Vás však ubezpečit, že tak tomu rozhodně není. Satanistou je každý, kdo se vědomě a úmyslně obrací k této zlé síle, jako osobě. Takže název takové skupiny může být naprosto odlišný. (A může to být i neorganizovaný jednotlivec.) Jde o obsah. (Kupř. každý zednář vysokého stupně se k této hnusné síle osobně, vědomě a záměrně obrací.) A dále si s Vámi o těchto hnusech ani povídat nehodlám. Jste sám zvrácený - když u Vás může stoupnout v ceně někdo, kdo se k těmto silám zla obrací, jak píšete. Takže si opravdu nemáme co říct.
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(Hammerhead, 25.4.2012 0:56:33)
Odpovědět
Dobrá, omlouvám se, nemyslel sem to zle, ale pouze jako konstruktivní kritiku. Já v zednářství ani v ničem jiném satanismus skutečně nevidím a pokud jste ochotná někoho osočovat, ovšem nejste ochotná nic o tom nevědět, budu vaše přání respektovat. Své další komentáře k vašim článkům už nebudu směřovat přímo na vás. Děkuji vám za odpověd.
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(Petra Bostlová, 25.4.2012 10:53:35)
Odpovědět
"Pokud jste ochotná někoho osočovat, ovšem nejste ochotná nic o tom vědět", píšete, chápete tak, že Vaše kritika ale vůbec konstruktivní není? Vůbec nevycházíte z reálně existujících argumentů. Ale jen z jakéhosi Vašeho předem učiněného názoru, bez reálného základu. Pak vždycky něco plácnete, jako toto, nebo v příspěvku před a berete to jako výchozí bod pro Vaše zdánlivě logická uvažování. Má-li se dojít k pravdě nejbližšímu výsledku, pak jakákoli předpojatost tomu zásadně brání. (A osobně si budu velmi přát, abyste jednou snad přišel na rozdíl mezi dobrem a zlem. Ten rozdíl je zásadní - a vůbec to není jedno.) Přeji Vám ze srdce dobré věci do života.
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(Samuel Vitovsky, 25.4.2012 20:10:46)
Odpovědět
"Má-li se dojít k pravdě nejbližšímu výsledku, pak jakákoli předpojatost tomu zásadně brání."
Ano! Přesně tohle je podstatné! Doufám proto, že si, paní Bostlová, připouštíte možnost, že i Vy se takové chyby můžete dopustit. Že i Vy byste mohla: "... nevycházet z reálně existujících argumentů, ale jen z jakéhosi svého předem učiněného názoru, ..."
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(Petra Bostlová, 25.4.2012 23:31:59)
Odpovědět
Byl-li by názor učiněn předem. Tomu však tak nebylo. Ale právě naopak. (Jak asi můžete poznat z textu.) Někdo je slepý - a ve své slepotě si libuje. Jiný zase je otevřen vývoji. Kam patříte Vy, si odpovězte sám. (p.s. A doplňte si povědomí o obsahu pojmu "hysterie". Mám zato, že mu ne příliš rozumíte.) A tím tak nějak končím s konverzací na toto téma. Přeji všem vše dobré. P.B.
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(Samuel Vitovsky, 25.4.2012 20:11:19)
Odpovědět
Jistě se shodneme na tom, že předpojatosti se projevuje mimo jiné jako hysterie, tedy přeceňováním detailů a irelevantních skutečností.
Nechci Vám křivdit a jistě ani Vy nechcete nikomu křivdit. Ale tento Váš článek VYPADÁ hystericky. To prosím nechápejte jako urážku. Nýbrž jako upozornění...
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(Hammerhead, 24.4.2012 21:57:22)
Odpovědět
A jelikož jsem poměrně dobře obeznámen s ritem této organizace a jejích vyznavačů, krom interních rituálů vyhrazených pouze členům chrámu, tak jsem opravdu přesvědčen, že s tím prstokladem se opravdu mýlíte. To už se vůbec nezmiňuji o tom, že členská základna této organizace je tak malá, že nutnost vytváření poznávacích gest zde opravdu není. A ještě jedno drobné zamyšlení. Jste opravdu přesvědčena o tom, že by moderní satanista cítil nutnost exhibovat na veřejnosti v masce s rohy?
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(Hammerhead, 24.4.2012 21:58:35)
Odpovědět
Vy přece na velikonoce taky nechodíte s křížem na zádech a trnovou korunou na hlavě, že ne?
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(Hammerhead, 24.4.2012 22:00:35)
Odpovědět
Osobně se domnívám, že vám pan Janeček přihrál míček s mirnou falší a vy jste mu dost brutálně i když celkem předvídatelně sedla na lep.
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(:), 23.4.2012 14:25:12)
Odpovědět
Kladivová hlavo, opět jste nezklamal :-)))))
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(Hammerhead, 23.4.2012 14:38:23)
Odpovědět
Děkuji, to je milé.
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(Hammerhead, 23.4.2012 8:53:31)
Odpovědět
Paní Bostlová, prosím vás, co přesně je základní satanistický prstoklad? Nikdy jsem nebyl zednářem ani iluminátem, takže když si někdo podpírá hlavu, nehledám v tom sebeoznačení ilumináta, i když to samozřejmě vyloučit nemohu. Pravdou je, že jsem si hlavu tímto způsobem podepřel již tolikrát, že bych musel být minimálně velmistr nějaké lóže. Ovšem být při pití čaje označen za satanistu, tak to už je vrchol.
Quod licet Iovi, non licet bovi.
(Ladislav Kopecký, 23.4.2012 9:19:56)
Odpovědět
Konspirační teoretizování a duchovní růst

http://www.pozitivne.cz/content/konspiracni-teoretizovani-duchovni-rust
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(Neutrino, 23.4.2012 10:22:32)
Odpovědět
z větších hrnků nebo z půllitrů takhle dost často piju taky, hnrek se pak v ruce neviklá :) Ne že by se tu u nás nedařilo všelijakým podvratným spolkům, zednáře nevyjímaje. O panu Janečkovi nic moc nevím. Ale vím, že do tajných spolků se nezdružovali vždy jen gauneři, ale také talentovaní lidé (Newton, Goethe apod.) Na každý pád nám informace, že je Janeček zednář, nic moc neřekne.
A když už jsme u těch satanistických konspirací, paní autorko, jaký jedle Vás rozdíl mezi Satanem a Luciferem...?;
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(CoC, 23.4.2012 12:46:29)
Odpovědět
Bomba. Super. Úžasný článek. Ještě teď mě bolí bránice. Kdo že tady bere drogy, Janeček? Paní Bostlová, co berete Vy? Prosím, řekněte mi to! Protože jestli se potom co berete dá napsat tohle, musí to být úžasný matroš...
A ještě k začátku Vašeho článku, chci se jen zeptat, na zakládě čeho posuzujete, co je "Bohu libé" ? :))
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(Karel Bylina, 23.4.2012 13:14:30)
Odpovědět
Tak jsem zkusil uchopit hrnek podle fotografie Janečka a s hrůzou jsem zjistil, že takhle běžně držím hrnek s čajem. A to jsem si myslel,že jsem křesťan :). Netvrdím, že ja s Janečkem vše v pořádku, ale domnívám se že Petra vytváří senzaci za každou cenu.
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(Samuel Vitovsky, 23.4.2012 13:46:10)
Odpovědět
Ráno 21. srpna 1968 vytvořil Julius Satinský na záchodě exkrement je tvaru ruského F. Hned běžel za manželkou, aby jí ukázal, jak statečně bojuje proti okupaci.
Druhý den však jeho manželka požádala o rozvod, protože odmítala žít s kolaborantem.
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(Pavel R., 24.4.2012 10:53:36)
Odpovědět
Už jenom ten tygří nebo lví zub z Peru svědčí o znalostech autorky....no možná ho ten satanista vyrval nějaké té kočce z tamní zoologické zahrady, potom co ji rituálně obětovali....
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(Petra Bostlová, 25.4.2012 0:06:18)
Odpovědět
No tak mě poučte? Čeho jsou to tohle konkrétně talismany? Co znamenají? (Jak jste si mohl všimnout, netvářím se v článku, že všemu rozumím. Také nevím kupř., co znamenají ty korále. Co nosívá Janeček, Hausenblas, Jarolím. Jen vím to, že náhoda to není. Ujíždí na symbolech.)
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(Trumpledor, 25.4.2012 7:42:53)
Odpovědět
Drahá dámo,
Ono tady jde spíš o to, že každý, i ten opravdu podprůměrně inteligentní člověk ví, že v Peru lvi ani tygři nežijí, takže ten zub si ten váš tajně milovaný satan nemohl přivézt z Ameriky. Rozumíte tomu, nebo potřebujete delší výklad s kratšími větami a názornými obrázky?
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(Petra Bostlová, 25.4.2012 10:35:27)
Odpovědět
Jo tak tohle je ta Vaše logika? :)) (Pak nevím, kdo tu potřebuje obrázky. :)) ) Píši: "Po návratu od šamana z Peru." Nic víc, nic míň. (Takže spíš Vy máte hodně bujnou fantazii.) Což je fakt, protože s tím zubem a totemem se začal nechat fotit po návratu odtamtud. V Děčíně na besedě nám totiž časově specifikoval svůj šamanský pobyt v Peru. (Tak pro příště nedělejte chytrého. Když o tom nic nevíte.)
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(Petra Bostlová, 8.5.2012 0:47:36)
Odpovědět
http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/z-domova/janecek-z-nfpk-s-maskou-dabla--je-satanista/
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(Malý Vlk, 23.7.2012 7:46:06)
Odpovědět
Co to je za server? To si vydávají v rámci terapie pacienti nějaké léčebny? To je už fakt síla, nechce se mi věřit, že takového uvažování je zdravý člověk schopný. Nemám slov, tento článek i jeho autorka, mě naprosto rozsekal. Bože, teď jsem si všiml, jak mám podepřenou hlavu! Musím zajít k exorcistovi...
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(Asmodel, 21.10.2012 19:18:32)
Odpovědět
Zábavné. Takovou sbírku nesmyslů si vždycky rád přečtu, jen mě děsí že lidé jako je autorka mohou volně pobíhat mezi běžnou populací.
Opravdu bych rád viděl, odkud autorka sebrala informaci o "satanistickém prstokladu" :D
A taky co jí na satanismu tak vadí.
Mýlíte se
(Jaroslav A. Polák, 21.10.2012 19:36:56)
Odpovědět
Mýlíte se, paní Bostlová, pan Janeček není satanista, pan Janeček je čert.
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(Josef Šťastný, 6.10.2012 21:45:30)
Odpovědět
Je to poměrně amatérská splácanina, tenhle článek.

:-)
Re: “Protikorupční“ Karel Janeček a jeho aktivní vzývání Satana
(B. Sedlačík, 6.12.2012 22:57:46)
Odpovědět
Ženská Vy jste těžce nemocná, měla byste urychleně vyhledat psychiatra nejraději odéésááka, ale může být i socan.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Průzkum
Žádné aktivní ankety nebyly nalezeny