reklama
reklama
"Toto, a ne jiný, je původ všech tyranů: když se poprvé objeví, tváří se jako ochránce." (Platón)

Globalisté vs. kmotři. Pozitivní změna politiky je iluzí, jestliže...

Autor: Petra Bostlová | Publikováno: 22.6.2012 | Rubrika: U NÁS
Ilustrace

Asi každý byznysmen mi potvrdí, že základem úspěchu jeho podnikání v jakékoli oblasti je několik zásadních kroků. Jestliže ty se zvládnou úspěšně, nemůže se dostavit nic jiného – než zase jen úspěch. (S Božím požehnáním shůry.) Co je těmito nezbytnými kroky? Za prvé: Správná analýza prostředí. Za druhé: Správné načasování. A konečně za třetí - (Účinná) strategie z těchto dvou předchozích vycházející.

V politice (a potažmo v jakémkoli lidském snažení) tomu není jinak. Tragédií však zůstává, že si této základní nezbytnosti protagonisté, byť se třeba i snažící o pozitivní změnu, nejsou vědomi. A tak cíl snažení uniká. Do nedohledna.  

Zůstaňme na politickém poli, o které nám zde jde především a odhalme, o co tu vlastně celých těch 22 dlouhých let v naší zemi kráčí. Střídání nejrůznějších politických stran a uskupení, vytváření a zanikání nových, za existence těch tzv. tradičních. Politici přicházejí, politici odcházejí, někteří dříve, někteří z nich i později – politický marasmus však zůstává. Nezměněn. (ba co hůře, snad i více prohlouben.) Není to divné? Ne. Není. Pochopíme-li, že celé to politické divadlo v Čechách je vlastně o neustálém souboji dvou nesmiřitelých zájmových skupin (mezi sebou). Celých těch 22 let. Kmotři versus globalisti. Globalisti versus kmotři. Jedni sice horší než druzí, ač sami sebe vnímají navýsost přikrášleně. (Zvláště globalisti.)

A v pozadí toho všeho? Kdo je tím skutečným hybatelem? Jejich spolky za oponou. Kmotrovské lobbyisticko-finanční (čti: loupežné, z veřejného, pijavice na veřejných rozpočtech a majetku) a na druhé straně, proti nim, dokonce ještě nebezpečnější – zednářské (a jejich odvozeniny). Globalističtí loupežníci ve velkém. Loupežníci lidské svobody, veřejného bohatství, finančnictví, státní nezávislosti atd. atp.

Tato dvě zájmová společenství prostřednictvím svých spolků, kde se tvoří ta praktická politika (nikoli na sekretariátech politických stran, ty jsou jen jejich hybnou pákou), jejímiž svědky my všichni pak v realitě jsme, hýbou nejen českou politikou - a udávají její rytmus. Některé politické strany jsou těmito spolky vysloveně založené. Zednáři-globalisty (zde konkrétně v jejich zednářském spolku Lípa vzniknuvší) TOP 09, Strana zelených, dnes již zaniklá ODA, Unie svobody a jiné, v současnosti kupř. globalisty nově založená politická strana Změna. Kmotry byly založené například Věci veřejné. Kmotry ovládaná ODS je dnes již silně taktéž globalisty infiltrovaná (př. Vondra. A nyní probíhá uvnitř této strany boj o vedení mezi nimi, viz ministr Pospíšil či rovněž globalisty ovládaný pražský primátor Svoboda tlačící se na místo kmotry dosazeného Nečase). Globalisty zcela ovládaná je KDU-ČSL, zvláště její vedení, kmotry zcela prošpikovaná ČSSD je dnes už plně v područí globalistů – a takhle bychom mohli pokračovat průřezem úplně VŠECH současných politických subjektů v České republice, těch neparlamentních včetně. A když píši všech, tak skutečně všech. (Rozdíl je jen v míře infiltrace oběma skupinami. A tak v míře manipulace buď na tu, či na onu jejich stranu, která je a může být jimi libovolně pohyblivá podle toho, jakou míru důležitosti na politické scéně daný politický subjekt právě zaujímá.)

Dokonce až zítra vzniklý nový politický subjekt je již dnes dopředu k této infiltraci předurčen a odsouzen. A právě tudy – úspěšně - manipulován. Navzdory jakémukoli tématu, i sebevznosnějšímu, kterému se tento hodlá věnovat. Proč? Z jednoho prostého důvodu: Doposud žádná činná politická strana totiž nemá vytvořeny mantinely, jak by se této infiltraci bránila. Nabízí se ale otázka: Chce to vůbec? Jelikož na otázku, zda je možné těmto tlakům čelit a ubránit se jim, existuje totiž zcela jasná kladná odpověď. Ano. Jde to. Za tří podmínek shora uvedených, s tou základní: Právě správnou analýzou prostředí (a vztahů).

Jestliže dnes voláme po pozitivní změně politického prostředí, a tím celého veřejného prostoru,  uskutečněné prostřednictvím politického subjektu (protože prostřednictvím ničeho jiného se politické prostředí a na ně vše navazující ani měnit nedá, a už vůbec ne občanskou iniciativou, ani žádným masovým protestem, to už vůbec ne), pak existence takového není možná, nesplníme-li dva základní předpoklady: 1. Nevracení se do časů minulých (z těch si lze vzít jen potřebnou zkušenost, poněvadž skok časem nefungoval nikdy, vše je o vývoji směrem kupředu), 2. KVALITATIVNÍ rozdíl takového subjektu. Na bázi třech podmínek našeho prvního odstavce (analýza, načasování, strategie), jejichž výslednicí je zcela zásadní předpoklad této nové (a základně nezbytné) kvality: A sice nenechat se infiltrovat ať už žádnou z těchto stran, zednářsko-globalistickou či její rivalkou, tou kmotrovskou. (A být dokonce jimi založen, tak, jako mnoho předešlých politických stran, viz výše, nepřipadá v úvahu už vůbec.)

Nedojde-li k tomuto prozření (protagonistů), pak každé úpěnlivé čekání na pozitivní obrat ve veřejném prostoru je jen marným čekáním na příchod dopředu nesplnitelných zítřků patřících pouze do oblasti sci-fi, snění a zbožných přání. Realitě však na hony vzdálených.   

/Autorka je bývalou řadovou členkou pražského vysokoškolského stávkového výboru Listopadu 89 a zakladatelkou a v současnosti předsedkyní neparlamentní politické strany (SDeO)/  

čtěte také:

Pozitivní změna politiky je iluzí, jestliže...

Proč má být Ladislav Jakl příštím českým prezidentem

Dvojka Randák-Janeček (opět) zasahuje? Odrovnání Ratha aneb Další randákovina z „protikorupčního“ fondu?

Klíčová slova: pravdoláska  | domácí politika  | Česká republika  | demokracie
reklama
2476 čtenářů | 28 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Pozitivní změna politiky je iluzí, jestliže...
(pepa, 22.6.2012 7:05:07)
Odpovědět
A proč musíme mít pořád nějaké strany?
Re: Pozitivní změna politiky je iluzí, jestliže...
(ff, 22.6.2012 8:51:07)
Odpovědět
Nemusíme. Můžeme taky mít diktaturu.
Re: Pozitivní změna politiky je iluzí, jestliže...
(Petra Bostlová, 22.6.2012 12:41:23)
Odpovědět
Chceme-li tu mít demokracii, jako nejlepší současné možné státní zřízení (čímž i je, funguje-li demokracie, jak má, jsem demokrat tělem i duší, osvícený monarcha byl dle mého záležitostí předešlých věků, což mi dává i za pravdu, podívám-li se po světě kolem. Setkání Bilderbergu je kupř. monarchů plné), Pepo, pak bez politických stran to nejde. To, co se po Čechách v poslední době tak módně šíří, a sice tzv. přímá demokracie, v našich českých poměrech znamená KONEC demokracie. (A nástup totality. Ano, diktatury.) Víte, odkud se to šíří? Právě od zednářských globalistů. Přímá demokracie v Čechách (ač se odvolávají na Švýcarsko, Island a já nevím, kam ještě), znamená v současných českých poměrech TOTÁLNÍ mediokracii. (A oni to moc dobře vědí. Právě proto ji tak tlačí.) V té žijeme už teď. Tzv. přímá demokracie by však znamenala její absolutní podobu.
Re: Pozitivní změna politiky je iluzí, jestliže...
(ff, 22.6.2012 8:47:02)
Odpovědět
Myslím, že by to autorka mohla zestručnit do čtyř, pěti vět.

Nejspíš by z toho vylezlo, že je třeba založit politickou stranu, která by se nenechala infiltrovat nemorálními živly. Bylo by pak ještě třeba navrhnout, jak na to.
Re: Pozitivní změna politiky je iluzí, jestliže...
(Petra Bostlová, 22.6.2012 12:26:20)
Odpovědět
Pane ff, systém mé práce je vždycky týž. To, co píšu v textu: analýza prostředí, načasování, strategie. Takže jsme u bodu 3, na který se ptáte. Nemít tu strategii, jak se ubránit infiltraci, obou skupin (či jakékoli jiné), ani s tím textem nevylezu. (Jistěže plán je hotov.) (p.s. A co více, v reálu již vyzkoušen. Že funguje. Testování probíhalo nepřetržitě 3 roky.)
Re: Globalisté vs. kmotři. Pozitivní změna politiky je iluzí, jestliže...
(Palpav, 22.6.2012 17:22:03)
Odpovědět
Dobrý den, my přece nemusíme zakládat novou stranu, my tu jednu máme. Její jméno je „Dělnická strana“.
Re: Globalisté vs. kmotři. Pozitivní změna politiky je iluzí, jestliže...
(Hammerhead, 22.6.2012 9:56:33)
Odpovědět
Infiltrace bez legrace.
Re: Pozitivní změna politiky je iluzí, jestliže...
(Pavel Skeptik II, 22.6.2012 6:31:56)
Odpovědět
A jak se stalo, že se globalisté zaměřili zrovna na Děčín?
Nebo Vám z Labe vylezli nějací Mloci?
Re: Pozitivní změna politiky je iluzí, jestliže...
(ff, 22.6.2012 8:54:02)
Odpovědět
Nejen na Děčín. Vyžaduje ovšem určitou inteligenci a duševní námahu, abyste si toho všiml.
Re: Pozitivní změna politiky je iluzí, jestliže...
(Petra Bostlová, 22.6.2012 13:03:01)
Odpovědět
Povím Vám, Pavle, proč se globalisti - nově - zaměřili i na Děčín. (Ač z pozice velikosti města - 52 tisíc obyvatel - pro ně nejsme vůbec zajímaví. Je zajímá velikost až od kraje. A dál.) Doposud tu byli "jen" kmotři. (I když "pořádní"!) Tím důvodem je, že je to už víc než rok a půl - co tu žijeme ve SVOBODĚ. Celý rok před komunálními volbami jsme na tom usilovně a bez přestání makali, aby se pozitivní politický obrat tu podařil. Zcela regulérními, demokratickými prostředky. Komunálními volbami 2010. To se i stalo! Povedlo. Jenže: To globalisty vyděsilo. Oni potřebují ukázat - že a jak demokracie nefunguje. Že je třeba nastavit buď tzv. přímou - nebo rovnou diktaturu. (Tzv. vládu pevné ruky.) Což je v reálu i ta tzv.přímá. (Prostřednictvím mediokracie.) No a Děčín jim vychází z konceptu. (Ne-li, když mi jde naopak o to, aby se děčínský koncept šířil dál! A ještě líp!) Takže jsme tu pod naprostým informačním embargem. A globalisti neuvěřitelně tlačí (už nejen kmotři), aby ani Děčín neměl už tu výsadu. Aby stávající koalice, která je nositelem těch pozitivních změn, padla. (Osobně Janeček, Babiš. A spol.) Jsou to pořádné tlaky.
Re: Pozitivní změna politiky je iluzí, jestliže...
(Pavel Skeptik II, 22.6.2012 21:01:16)
Odpovědět
Globalisti se na nic nezaměřili! To jenom Vaše paranoia neumožňuje pojmenovat českou zlodějskou demokratůru! To Vámi obdivovaný vynálezce přechodu tunelu z geoinženýrství do ekonomiky svádí své zlegálnění zlodějů na demokracii a multi-kulti!
Pozorně čtěte a dozvíte se, že Vámi a ABBlábolou vychovaný plebs i toho Vašeho miláčka označuje za Žida!
Kdo s čím zachází stím schází! A nenávist je strašné sémě!!
Re: Pozitivní změna politiky je iluzí, jestliže...
(Petra Bostlová, 23.6.2012 0:16:56)
Odpovědět
/p.s. A zkuste už být také trochu důmyslnější. Nemáte-li a lidi vašeho druhu argument, začnete s paranoiou, fašismem, nacismem, extrémismem, antisemitismem a podobnými nesmysly. Jste ohraní jak dlouhohrající deska. Zkrátka vám dochází dech. A na ty vaše blbé výmysly - kdo se už taky dneska chytí./
Re: Pozitivní změna politiky je iluzí, jestliže...
(Petra Bostlová, 23.6.2012 0:10:13)
Odpovědět
Já mám nějakého "miláčka", Pavle? No tak to mě musíte poučit. :)) (A máte-li snad na mysli Václava Klause, já nejsem klausovec. Je opravdu tak těžké pochopit, že mohou existovat i bytosti, které nejsou ani havlista, ani "klausovec"? Ale jak se potom vejdou do vašich zjednodušujících schémat, že? Těžko. :)) (p.s. A chodit zrovna na mě s "nenávistí"...:)) Zkrátka ten Váš příspěvek je jeden sek vedle druhého. :)) )
Re: Pozitivní změna politiky je iluzí, jestliže...
(Pavel Skeptik II, 23.6.2012 11:06:14)
Odpovědět
Odpověď na oba!
To se hodně pletete, jestli je někod paranoik, je to něco jiného než fašista nebo příslušník jiného politického směru! Za to bych si Vás označit nedovolil, protože Vy žádný pol. směr nevyznáváte! Takže mě do tohoto chlívečku neškatulkujte! Pokud jsem si všiml, tyto argumnety používáte Vy a příznivci teorií o trpaslíkovi v Bídrberckém potrubí! Mně totiž žádné argumenty nedochází, protože argumenty proti blábolům neexistují!
Asi se Vám bude také brzo říkat Jako tomu ABB, jenom to nebude Blábola ale -ová!
Re: Pozitivní změna politiky je iluzí, jestliže...
(Pavel Skeptik II, 23.6.2012 11:07:48)
Odpovědět
Kdo chce Jakla za hlavu státu asi bude klausista, protože normálního člověka by to nenapadlo!!!
Re: Pozitivní změna politiky je iluzí, jestliže...
(Petra Bostlová, 23.6.2012 14:03:50)
Odpovědět
Proč se pořád tak vztekáte? :)) Přeju klidný víkend (je-li u Vás možná). :))
Re: Pozitivní změna politiky je iluzí, jestliže...
(Pavel Skeptik II, 23.6.2012 14:13:57)
Odpovědět
Takže kdo s Vámi nesouhlasí, tak se vzteká?
Re: Pozitivní změna politiky je iluzí, jestliže...
(Petra Bostlová, 23.6.2012 15:17:01)
Odpovědět
Nesouhlasíte s gravitací? Nesouhlasíte s rychlostí světla? Nesouhlasíte, že se Země otáčí kolem Slunce - a ne naopak? Jsou věci, které nejsou předmětem souhlasu či nesouhlasu. Já Vám tu popisuji, jak to v reálu funguje. Můžete třeba i nevěřit, to je ostatně Vaše věc, ale nesouhlas, když do toho ten přístup nemáte, možný není.
Re: Pozitivní změna politiky je iluzí, jestliže...
(Pavel Skeptik II, 23.6.2012 16:08:25)
Odpovědět
Joj!!!
A ta Vaše víra se jmenuje jak?
Re: Pozitivní změna politiky je iluzí, jestliže...
(Petra Bostlová, 23.6.2012 18:08:38)
Odpovědět
"Nevěřím" a "nesouhlasím" je totiž podstatný rozdíl. To druhé (na rozdíl od toho prvního) totiž znamená vědět (alternativní, jinou) odpověď. (Kterou nevíte. Ježto do těch kruhů nemáte přístup.) Když dovolíte, jdu se věnovat dalším věcem. :)) Pěkný večer.
Re: Pozitivní změna politiky je iluzí, jestliže...
(Petra Bostlová, 23.6.2012 19:01:21)
Odpovědět
/pozn. "Nesouhlas" musí být podložen reálnými argumenty. (p.s. A jinak jsem pravicového myšlení, když už se nahoře ptáte.)/
Re: Pozitivní změna politiky je iluzí, jestliže...
(Pavel Skeptik II, 23.6.2012 21:21:46)
Odpovědět
Vy jste pravicová asi jako VK!
Re: Globalisté vs. kmotři. Pozitivní změna politiky je iluzí, jestliže...
(Tomas Werner, 4.7.2012 15:11:35)
Odpovědět
Co to tady pisete za hlouposti, jaci zednari a globaliste? Cele je to nesmysl, zadne zednarsko-globalisticke spiknuti neexistuje!
Re: Globalisté vs. kmotři. Pozitivní změna politiky je iluzí, jestliže...
(Petra Bostlová, 7.7.2012 20:38:31)
Odpovědět
Dobrý den, Karle. :))
Re: Globalisté vs. kmotři. Pozitivní změna politiky je iluzí, jestliže...
(pavjan, 17.7.2012 13:48:44)
Odpovědět
Aha, to je novina. Ještě, že Vás tu máme.
Re: Globalisté vs. kmotři. Pozitivní změna politiky je iluzí, jestliže...
(Malý Vlk, 23.7.2012 10:39:44)
Odpovědět
Tak už dost! Já potřebuju pracovat. Jakýmsi odkazem jsem se dnes ocitl na těchto stránkách a místo práce čtu články paní Bostlové. Nemohu se od nich doslova odtrhnout, tolik blábolů na jednom místě jsem nikdy nečetl. Břišní svaly mám už od smíchu namožené a práce stojí. Nejvtipnější je, jak to píše vážně, to jsou ta nejlegračnější místa, tam prskám nejvíce. Povedený server, vtipálci ještě nevymřeli. Paní Bostlová, díky a prosím ještě další články!
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Průzkum
Žádné aktivní ankety nebyly nalezeny