reklama
reklama
"Toto, a ne jiný, je původ všech tyranů: když se poprvé objeví, tváří se jako ochránce." (Platón)

Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah

Autor: Petra Bostlová | Publikováno: 28.6.2012 | Rubrika: U NÁS
Ilustrace

Čeští globalisté bijí na poplach. Jejich pyramida se jim začíná hroutit. A s tím jejich zhoubné plány. Ve správném čase stačí totiž zatáhnout za (správný) provázek, sesunout jednu cihlu – a hroutí se celá pyramida.

A právě to nastalo – odvoláním Pospíšila.

Všimněme si totiž vztahů. Bývalý ministr Pospíšil byl úzce provázán s Karlem Randákem z Nadačního fondu proti korupci Karla Janečka. (Lépe: soukromé to Janečkovy rozvědky.) Jak už jsem vícekrát psala, právě tento fond je operativou českých globalistů, „mozku“ Švejnarova spolku IDEA, aktivní převodovou pákou současných i následných bouřných dějů v české politice. (A tím i veřejném prostoru.) Důležité bylo - odvolat Rampulu, který jim stál v cestě. Dosadit místo něj na Vrchní státní zastupitelství v Praze ambiciózní ústeckou Lenku Bradáčovou a, pod šéfem, nejvyšším státním zástupcem Zemanem, s Pospíšilem jako garantem, nestálo by už (téměř) nic v cestě plánům, které s námi tito měli: - více zde

Dnes je ale vše jinak. Plány českých globalistů se odvoláním Pospíšila začínají hroutit. Proto všechen ten alarm. Dnes (ve středu, v den odvolání) svolávají narychlo protestní pražskou demonstraci. Zelený Ondřej Liška hodlá následující den křepčit za Pospíšila na Václavském náměstí. Schwarzenberg je konsternován. Kalousek podsouvá alespoň, aby Bradáčová se vrchní státní zástupkyní v Praze stala. Nejvyšší státní zástupce Zeman v ČT naznačuje, nestane-li se tou Bradáčová, odchází z funkce.

A Janečkův fond - rovnou vyzývá premiéra Nečase k rezignaci.

Jsou nahraní.  

Dobrý to signál (do Bruselu) - pouhý to den před zásadním sumittem EU. Jak tu my, v Čechách, zacházíme s globalisty. Totiž tou nejúčinnější možnou metodou: Odřezáváme je od moci.

čtěte také:

Horký podzim 2012: Predikce vývoje v ČR na následující rok. Plány versus realita

Globalisté vs. kmotři. Pozitivní změna politiky je iluzí, jestliže...

Proč má být Ladislav Jakl příštím českým prezidentem

Klíčová slova: pravdoláska  | domácí politika  | Česká republika  | demokracie
reklama
5582 čtenářů | 78 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Daniel Makay, 28.6.2012 17:43:46)
Odpovědět
Ten článek je dost konspirační blábol. Prý globalisti chtěli ovládnout justici a prý chudák Rampula. Globalisté již dávno ovládli téměř celý svět jestli si toho autorka nevšimla.80% zákonů nám diktuje Brusel, který slouží nadnárodním korporacím. To, že se proti rozhodnutí ohradili pravdoláskaři je otázkou mocenského boje, protože homosexuální deviant Pospíšil jim vyhovoval z mnoha důvodů a podle mne byl zkutečně zpřažený spíše než z kmotry kteří ovládají ODS s jinou mafií, je to z bláta do louže
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Petra Bostlová, 28.6.2012 21:49:34)
Odpovědět
A Vy někde v textu čtete, Danieli, "chudák Rampula"?? Že ne? Tak si, prosím, do článku nepřibalujte takové neexistující snůšky. (Co já píšu, že jim Ramopula stál v cestě. Ať už z jakéhokoli důvodu. A to je zkrátka nepopiratelný fakt.) (p.s. Už od r. 2002 jsem pracovala ve francouzském - protiglobalizačním - Attacu. Dovolím si tak tvrdit, že o globalizaci mám už tedy těchto pár let jakýsi pojem.)
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Daniel Makay, 29.6.2012 7:46:34)
Odpovědět
No ono to z toho textu vyplývá ono "chudák Rampula." Rampula byl služebník jen jiné sorty gaunerů a vůbec jej neomlouvá, že jiné mafii stál v cestě. Ono je hezké bojovat proti globalizaci, ale v současné době to ztrácí smysl. Kdo je lepší, nacionální Hitler nebo Internacionální Hitler? Je to jedno, z bláta do louže. Ideální stav by bylo, kdyby se zlikvidovali navzájem, já se do toho ale nepletu, já mám Krista a ten se brzy vrátí a všichni půjdou do ohnivého jezera, takže jsem v klidu.
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Petra Bostlová, 29.6.2012 13:58:48)
Odpovědět
No tak to tedy "vyplývá" jen Vám, Danieli. (V textu nic takového není.)
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Petra Bostlová, 28.6.2012 20:55:01)
Odpovědět
CO VÍTE O TOMHLE??. Nečas byl Bruselem vyzván,aby učinil kroky proti rozkrádání peněz z EU,a potom ihned odstoupil a podal demisi vlády.Vysílání BBC "Nečas byl v Bruselu vyzván, aby učinil opatření proti rozkrádání dotací z EU a následně ihned odstoupil. A oč jde. Že ODS má kolem sebe stovky umělých firem, které jsou založeny za účelem organizovaného rozkrádání dotací z Evropské unie a praní špinavých peněz. Tyto firmy jsou vládními úředníky vybírány jakoby ve výběrovém řízení a pak jim vláda zaplatí výstavbu infrastruktury, budov, opravy nemovitostí, nákupy aut a IT technologií atd. Že skutečnou práci odvádí subdodavatel, zaběhlá firma s historií. Zmanipulované kontroly MF následně podpoří proplacení výdajů Bruselem. Vítězné firmy si účtují násobné ceny, než například v Německu. A poté, co Němci toto zjistili a tajné služby potvrdily návaznost ODS na tyto firmy a inkaso provizí za udělení státní zakázky, okamžitě prohlásili, že odmítají posílat do ČR peníze. Dokud u moci budou lidé Petra Nečase a Miroslava Kalouska, kteří mají na svědomí několik desítek miliard korun, uvízlých na soukromých účtech politiků ODS a dalších stran a představitelů těchto firem. EK tedy vysílá do ČR dva komisaře, aby vyzvala Nečase k odstoupení vlády a zajištění všech dotčených firem. Premiér toto odmítá, proto byl pozván na kobereček přímo k šéfovi Barrosovi s tím, že dotace jsou zastaveny do"kud vláda bude u moci (!)
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Petra Bostlová, 28.6.2012 21:10:34)
Odpovědět
EK O TOM, CO SE TU DĚJE, A ŽE JE TO NAPOJENO NA VŠECHNY PARLAMENTNÍ STRANY (!), VÍ UŽ MNOHO LET!! A VELMI DOBŘE! NEVYRAZILA S TÍM NÁÁÁHODOU TEĎ PROTO, ŽE NEČAS JEL NA SUMMIT EU VEŘEJNĚ A NEZAKRÝVANĚ S TÍM, ŽE ČR NEPODPOŘÍ (tu jejich svinskou) BANKOVNÍ UNII?? AŤ SI TO ZKUSÍ (!) - TAKHLE ZASÁHNOUT DO PRAVOMOCE, DEMOKRACIE ZEMĚ! A MAJÍ ROZPAD EU NATOTATA! UVIDÍ TAKOVÉ VŠELIDOVÉ SJEDNOCENÍ (kromě těch placených lokajů!), KTERÉ NIKDO Z NÁS JEŠTĚ NEPAMATUJE!!!
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(alarik, 28.6.2012 10:49:36)
Odpovědět
Díky za info! :-) stačí se jen kouknout do hlavních zpráv jaký vocasové se hned ozvali a hned křičí z plných plic a dává to smysl! :-) kníže, Kalousek, Liška .. to mi úplně stačí, víc snad ani není třeba :-) Nepamatuju si, že by pro nás udělali někdy něco dobrého. Pokud někdo ví, ať odpoví :-) Pospíšil měl nádherný mediální obraz, takže se dalo čekat, že spousta lidí nebude souhlasit.
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(CoC, 28.6.2012 9:52:50)
Odpovědět
Mám milá Petro pár dotázů:
a) Odkud berete "světlo", kterým si chcete posvítit na druhé
b) Co si představujete pod pojmem moc? Odkud berete Vaši "moc", odříznout jiné od "moci".
c) Jaký je Váš zcela "primární motiv" této vaší angažovanosti v životě?
d) Jaký smysl má tedy Život ve svém konečném důsledku a určení? Až vyhrajete všechny bitvy, až strhnete všechny pyramidy apod.,pak bude na světě RÁJ?
"Každá úspěšná revoluce v sobě skrývá zárodek revoluce další".Taková je povaha tohoto světového
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(CoC, 28.6.2012 9:59:10)
Odpovědět
řádu. DUALITA. Za celou historii lidstva ještě nikdy nikdo nenašel na labyrint a zmatek tohoto světa žádné konečné řešení na horizontální úrovni. Protože vždycky když otevřete nové dveře, skrývá se za nimi další nekonečný labyrint.
Od svých starostí a těžkostí se člověk osvobodí jen tím, že se "osvobodí sám od sebe". Ale to už je jiný příběh. CESTA :)
Chápu Vás Petro, ale vy nechápete, jak svým zanícením jen pomáháte roztáčet soukolí boje :) ."Čím víc míru, tím víc války"
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(CoC, 28.6.2012 10:04:41)
Odpovědět
Zákon této přírody, zákon, který nelze nijak překročit je DUALITA. Všechno má svoje pozitivní a negativní působení, všechno bez výjimky.
Existuje svět, kde není válka-mír, chudoba-bohatství, zdraví-nemoc, zrození-smrt, protože tam není nikdo, kdo by se po těchto rozdílech ptal.
Ale my žijeme ve světě lidí Petro :) . Do toho druhého řádu jistě vede cesta, o tom není pochyb. Ale rozhodně ne formou jakéhokoli boje, politikaření a pozemské lásky-nenávisti :)
ve jménu duality
(squire, 28.6.2012 12:14:34)
Odpovědět
může jít čas pozpátku
Re: ve jménu duality
(CoC, 28.6.2012 12:37:19)
Odpovědět
Čas běží všemi směry najednou. To že ho my chápeme naučeným způsobem, kolektivním zaměřováním, že běží od - do, na lince minulost - budoucnost, je jen jeden způsob vnímání času běžným vědomím. I dnešní fyzik však ví, že čas není lineární :)
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Petra Bostlová, 29.6.2012 0:30:05)
Odpovědět
Dobrý den, CoC, omlouvám se, z časových důvodů nemůžu reagovat na tolik podnětů. (A pak, podobná diskuze na toto téma mezi námi už tady před nějakou dobou proběhla). Takže jen úplně krátce: Věřte, že žádnou nenávist vůči nikomu, ani "jim", necítím. (Protože to je vždy začátek především vlastního konce.) Politikaření nesnáším. Ani "boje". (Těch je tu už za těch 23 let už habaděj.) Spíš tomu říkám zápas. Nevyhledávám špatné věci. Když ale příjdou, člověk se jim musí postavit čelem. Žádné pštrosí zahrabávání ještě nikam k dobrému nevedlo. To je zkrátka můj osobní postoj. A chápu, že to někdo může mít jinak. (A respektuju tu.) Přeju vše dobré.
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(CoC, 29.6.2012 8:57:08)
Odpovědět
Díky za Vaši neodpověď Petro. Je spousta bojovníků za práva, svobodu, demokracii, lidskost a já nevím co ještě,ale je to jen povrchní slupka.Hlavním motivem je jakýsi jejich zvláštní druh "sebeukájení" nad svojí "vidinou".Sebeprosazení střídá zase jen sebeprosazení.To už tady funguje tisíce let Petro. Vy všichni s pozemskými ambicemi máte to zvláštní šílenství v očích. A výsledek toho šílenství je svoboda?Bratrství? Láska? ...Btw i globalisté mají "svou" vizi a recept na štěstí. Jste jeden druh.
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(alarik, 29.6.2012 11:26:34)
Odpovědět
Máte rád Castanedu? :-) Možná by hodně lidem pomohla kniha Aktivní tvář nekonečna,aby se naučili čelit tváří v tvář nekonečnu:-) zajímavý úryvek je na ulozto.cz "blative stiny" :-) Myslím, že je tam hezky i ta dualita, pokud si správně pamatuji :-)
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(CoC, 29.6.2012 11:53:04)
Odpovědět
Popravdě se všemi Castanedovými knihami jsem přišel do styku někdy kolem roku 1999 a tehdy to byly právě ony, které mi rozsekaly mou dosavadní vizi o tom, že svět je takový jaký je úplně na prach. Takže ano, musím vnitřně vzdát hold všem těm, kteří milují "Poznání", tzn. i Toltékům :)
Avšak nejsou to zdaleka jen oni.
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(alarik, 29.6.2012 13:45:06)
Odpovědět
Díky za odpověď, je to cítit na sto honů :-) Myslím ale, že spousta lidí nemá šanci z několika odstavců pochopit, co tím doopravdy myslíte.
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Petra Bostlová, 29.6.2012 14:03:39)
Odpovědět
S Vámi fakt asi nemá cenu diskutovat, že? Vy vždycky budete mít tu svou "pravdu". Nic proti, mějte si ji. (p.s. A příště zkuste člověka posuzovat podle toho, co za ním stojí - a ne podle jedné blbé fotky, která se nepovedla. Možná pak budete i víc v realitě.)
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(CoC, 3.7.2012 8:23:47)
Odpovědět
Diskutovat? Neodpověděla jste přímo a jednoduše ani na jeden můj dotaz. Protože milá Petro ani sama odpovědi na tyto důležité otázky u sebe neznáte.
Zcela určitý druh "šílenství v očích" byl všeobecný obraz určený pro zcela určitý typ oněch "ambiciózních" jedinců a nemá nic společného s vaší povedenou nepovedenou fotkou. Popravdě jsem se na ní ani nedíval.
A realita je jisto jistě jiná pro mne a jiná pro vás,neboť zde nejsou dva jedinci stejní.A vaše změny v kolektivní DUALITĚ mě nevzrušují.
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Peter, 28.6.2012 10:58:33)
Odpovědět
To jsou ale bláboly. Usilovat o lidskost, pravdu a svobodu je to oč tu běží. Ty míroválko.
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(CoC, 28.6.2012 12:42:24)
Odpovědět
Pro Vás bláboly, pro mě seriózní vnitřní otázky. Ideály volnosti, rovnosti a bratrství už tady byly i za velké francouzské revoluce. Problém je v tom, že z povahy a vnitřní zákonitosti věcí nelze v tomto světě vybudovat v ničem trvalý stav, neboť každý výsledek dříve nebo později prokáže, že má i svoje opačné působení. Příklad:"Honba za ideálem svobody dříve nebo později vyústí v nesvobodu". To už vidíme. Problém není ve svobodě samotné, nebo rovnosti nebo tak, ale ve způsobu, jak ji docílit.
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(CoC, 28.6.2012 12:55:32)
Odpovědět
A dokud nepřijde pochopení právě podstaty vesmírné zákonitosti, což je dualita, tak se tady pořád někdo pokoušet o nastolení čehokoliv, co má "absolutní" tj. neměnnou povahu, naprosto marně. Pak teprve si lze uvědomit, že to, co považujeme za vývoj a pohyb dopředu, je ve skutečnosti jenom bludný pohyb v kruhu. Tudy vede cesta jen od narození do hrobu a navíc ve jménu uskutečnění "absolutních" ideálů v této přírodě duality člověk kolem sebe šíří jen zmatek a utrpení. Kapišto?
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Peter, 28.6.2012 17:00:38)
Odpovědět
Je to zajímavé teoretizování, ale jestli tím chcete říct, že mají všichni sedět doma, protože kdo nic nedělá, nic neskazí, pak s Vámi nemohu souhlasit. Boj za dobro je lepší než mír se zlem.
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Hammerhead, 28.6.2012 19:59:49)
Odpovědět
Pan CoC to myslí dobře, i když by se to dalo vyjádřit jednodušeji. Většina těhle velkohubých bojovníků za svobodu ve své vlastní zaslepenosti došla tak daleko, že se stali předobrazem toho co sami pronásledují a nenávidí. Mají plná ústa míru a svobody, ale běda když někdo myslí, mluví nebo jedná jinak než oni. A to je pak volání po cenzuře, seznamy židů a nepřátel a přisluhovačů a bůh ví čeho ještě. Mezi sebeobranou a "preventivním atomovým úderem" je sice tenká ale pořád rozpoznatelná hranice.
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(CoC, 28.6.2012 21:10:14)
Odpovědět
Ono to vyžaduje trochu námahy pro srdce a květák co má člověk mezi ušima :). Ne-konání není to samé jako nekonání :) . Netrpíme tím, že věci jsou takové nebo makové,ale trpíme proto, že máme k věcem takový a takový vztah.A protože nechápeme podstatu tohoto světového řádu, snažíme se tu dosahovat "absolutních" hodnot a trpíme tím, když se pak zákonitě zvrhnou ve svůj opak. Chci říct, že existuje zcela jiný přístup k věci, k životu samotnému, který přináší řešení a osvobození od všeho zmatku.
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(CoC, 28.6.2012 21:15:59)
Odpovědět
Boj za dobro je lepší než mír se zlem?Boj za dobro zákonitě posiluje zlo,copak to pořád nechápete?(ne, nechápete).Jsou to dva konce jedné tyče,které se udržují navzájem v rovnováze.Musí, protože je to kosmický zákon sakra :) .Přestaňte se honit za jedním nebo druhým z nich a pak voilá,konečně bude moci přijít rovnováha.Jakmile vychylujete kyvadlo na jednu stranu,v jeden moment se prostě zhoupne a o kolik bylo vychýleno na jednu o tolik se vychýlí na druhou stranu.Začít je však NUTNÉ v sobě.
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Hammerhead, 28.6.2012 22:43:41)
Odpovědět
Pod tohle se podepíšu.
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(CoC, 29.6.2012 9:05:20)
Odpovědět
Ty alespoň Hammerheade na rovinu dáváš najevo, že tvůj názor jseš schopen i opustit, pokud nahlédneš lepší možnost, která Ti dá více otázek na tvé odpovědi. To je sympatické.
Nejhorší jsou lidé, co jim je v duši víc jak 16 (tzn. jsou prakticky mrtví) a všechno už "prokoukli". A hlavně: mají Ambice, jak to všechno a pro všechny "vylepšit". Na tomhle světě máme všechno, co potřebujeme, abychom udrželi tělo a duši pohromadě. A bohužel taky spoustu "šílenců", který chtějí tak trochu VÍC.
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(CoC, 29.6.2012 9:14:47)
Odpovědět
"Více odpovědí na tvé životní otázky" tam mělo být.
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Hammerhead, 29.6.2012 10:33:23)
Odpovědět
Tak jak už sem tu párkrát inzeroval, moje životní cesta mě zformovala do relativistického člověka a přivodila mi alergii na takové ty Pravdy s velkým P. A naučila mě, že svět i když se tak zdá není uplně černobílý.
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Peter, 29.6.2012 10:27:00)
Odpovědět
Takže když uvidím někoho jak vykrádá trafiku, nebudu volat policajty, protože by tento boj za dobro způsobil ještě víc zla? Sorry ale to je kravina.
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Hammerhead, 29.6.2012 10:37:32)
Odpovědět
Petře není to tak jednoduché jak se zdá. Btw všechno nejlepší k svátku. Zavolat policajty na zloděje v trafice je samozřejmě občanská povinnost a správná věc. Zadržet zloděje v trafice je dokonce hrdinská věc a příklad občanské statečnosti. Já kdybych viděl zloděje v trafice tak určitě vytočím 158 a policajty zavolám. To by udělal asi každý, v tom máš pravdu. Ale může to být dobrý skutek ku prospěchu všem? Tím si nemůžu být vždycky tak uplně jistý.
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Hammerhead, 29.6.2012 10:42:05)
Odpovědět
Samozřejmě že ten zloděj může být feťák který se snaží získat peníze na další dávku, stokrát soudně trestaný a jeho zadržení může zabránit dalším škodám, které společnosti způsobí. Ale taky to může být nikdy netrestaný a zoufalý otec samoživitel, jehož dcera umírá kvůli selhání ledvin a její pozice v seznamu čekatelů na transplantaci naznačuje, že bez rychlé finanční pomoci se nedožije svých devátých narozenin.
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Hammerhead, 29.6.2012 10:45:23)
Odpovědět
Nebo to může být člověk, jehož matka v důchodu skočila na lep podvodníkům a hrozí jí exekuce a vystěhování na ulici a její syn se tomu pokouší zabránit, protože by pro svou matku udělal cokoliv na světě a už vyčerpal všechny prostředky, jak by tu situaci mohl vyřešit jinak.
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Hammerhead, 29.6.2012 10:49:52)
Odpovědět
Jednou jsem sledoval pořad o americké policii a utkvěl mi v paměti jeden případ. Zloděj se pokusil vykrást benzínovou čerpací stanici. Byl při tom vyrušen policí a následovala urputná automobilová honička při které pronásledovaný zloděj čelně narazil do protijedoucího automobilu. Srážku vozidel přežil s drobnými oděrkami, ale při té srážce zemřela řidička protijedoucího automobilu a její spolujezdkyně utrpěla zlomeninu páteře, která jí upoutala na invalidní vozík.
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Hammerhead, 29.6.2012 10:53:49)
Odpovědět
Případ měl o to morbidněji zajímavější dohru, že osádku toho protijedoucího vozidla tvořila lupičova manželka a dcera. Ano boj proti zločinu a zlu je určitě správná věc. Ale mělo těch osm tisíc dolarů, které ten lupič odcizil a policisté jeho dopadením zachránili,větší cenu než jeden zmařený a jeden těžce poškozený lidský život? O tom se už nechá s úspěchem pochybovat
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(CoC, 29.6.2012 12:19:35)
Odpovědět
Jak říká Hammerhead, nelze všechno posoudit ihned povrchně a doslova. Všechno má více úrovní a to, co se jeví zpočátku jako dobré, ještě vůbec nemusí býti dobré.

A kraviny typu:"Když někdo bude krást v trafice, tak to nechám, protože budu posilovat dobro" snad nemá cenu komentovat. Pravděpodobně Vám kompletně unikl smysl mých slov. Používejte mozek kolego.
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Peter, 29.6.2012 12:55:38)
Odpovědět
Unikl a pořád uniká. Pořád v tom Vašem tvrzení vidím jen "kdo nic nedělá nic nezkazí". Já bych dodal - a nic nemá.
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Hammerhead, 29.6.2012 15:58:44)
Odpovědět
Tak smysl byl celkem jednoduchej. Jednak že každý skutek nese následky a za druhé že svět okolo nás není černobílý, i když si to někteří naši katoličtí soudruzi myslí.
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Peter, 29.6.2012 16:33:24)
Odpovědět
Ano, s tím souhlasím, to je pravda :). Ale ty kydy o vesmíru, to jde mimo mně :).
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Hammerhead, 29.6.2012 18:12:50)
Odpovědět
Pan COC používá esoterické příměry a pokud jsi byl ve svém životě zcela nepovšimnut jakýmkoliv trascendentálním zážitkem je jejich pochopení ve spoustě případů přinejmenším obtížné. Ale můžu tě ubezpečit, že v jeho slovech je hodně moudrého. I když místama zbytečně tlačí na pilu.
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Peter, 29.6.2012 21:49:23)
Odpovědět
A tim bych to uzavřel :).
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Hammerhead, 29.6.2012 22:06:02)
Odpovědět
Souhlas.:-)
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Ladislav Kopecký, 28.6.2012 10:21:00)
Odpovědět
Na serveru První zprávy jsem našel článek, který může do celé záhady s odvoláním Pospíšila vnést trochu světla:

http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/z-domova/za-odvolanim-pospisila-stoji-citlivy-spis/

Takže to zřejmě není vítězství Nečase nad globalisty, ale pravda je prozaičtější: Nečas prostě zametá stopy.
Jsem zvědavý na další vývoj, bude jistě zajímavý.
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Petra Bostlová, 28.6.2012 14:05:02)
Odpovědět
Chi chi chi, :)))))), až na to, že s touhle zprávou přišel Insider, který dělá a píše pro Janečka!! (s Randákem). :)))) Lálálá, jsou nahraní. :)) Tak se budou snažit kriminalizovat Nečase. (Jsou v absolutní hysterii. :)) Viz včera v Událostech komentářích globalista Dienstbier. :)) )
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Ladislav Kopecký, 28.6.2012 14:46:18)
Odpovědět
Nějak jsem nepochopil, o co vám jde. Vy chcete, aby se rozkrádačky za miliardy zametly pod koberec? Hlavně že dostanou domnělí globalisti na frak?!
Vážená paní, vaše zaslepenost a fanatismus nemají obdoby! Jste totálně mimo.
V každém případě to má Nečas a kmotři, které kryje, spočítané.
Uvidíme, kdo se bude smát naposledy :-)))
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Petra Bostlová, 28.6.2012 21:19:40)
Odpovědět
A ZA TENHLE KOMENT JSTE KOPECKÝ DOSTAL KOLIK? STOVKU, DVĚ, TŘI, PROZRAĎTE NÁM , JAKÉ DNES JEDOU CENY NA "TRHU"? (Je mi z lidí, jako jste vy, fakt ZLE.)
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Pavel Skeptik II, 28.6.2012 21:27:08)
Odpovědět
Tak si dejte štamprli a zavolejte psychiatrovi dokud je na pokladnu! Jinak se nedoplatíte!
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Ladislav Kopecký, 29.6.2012 11:31:10)
Odpovědět
Aby bylo jasno. Pospíšila se nezastávám:

http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/9278-exministr-jiri-pospisil-je-vrcholem-neschopnosti-hlouposti-i-vsehoschopnosti-v-tom-nejhorsim-slova-smyslu.aspx

http://www.outsidermedia.cz/Necas-si-pospisil-a-vyhodil-Pospisila-1.aspx

Nečasův důvod je ale nanejvýš trapný a nevěrohodný. Z čeho se asi chlapec tak vyděsil, že jednal tak zbrkle a kontraproduktivně?
Tomu, že antiglobalista Nečas vyhodil globalistu Pospíšila, může věřit jen dement.
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Petra Bostlová, 29.6.2012 14:14:06)
Odpovědět
Nějak ztrácíte nervy, L. Kopecký, placený internetový manipulátore, :)) To, že mě tu budete nazývat "dementem", určitě nepovede k získání čtenářů na vaši (manipulativní) stranu :))
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Petra Bostlová, 29.6.2012 14:09:05)
Odpovědět
A ještě upřesním autorku toho článku v Insideru: je jím Sabina Slonková, dvorní to čmáralka pro Randáka (osobně) :))))
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Brabec, 28.6.2012 10:25:12)
Odpovědět
Tedy , autorko, vy jste smetla všechno na jednu hromadu ! To je fakt až blábol ! Ten Pospíšil Vám vlezl na mozek. Já si myslím, že Nečas udělal dobře, že buzíka odvolal, ale stále tam má Vondru, má tam prakticky celou TOPku - a to je děs ! Uvidíme koho povolá na ministerstvo spravedlnosti: že by se pochlapil a jmenoval Kolářovou ?
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Pavel Skeptik II, 28.6.2012 21:23:51)
Odpovědět
Brabec pozor! Vy odmítáte oblíbenou autorku! Zítra k Vám přijde Trpaslík Trpasličenko Trpaslíkovič a ve jménu Jeho Blagorogí Pružinskégo I., takto gubernátora Čechie, a požádá Vás o vysvětlení! Pozdravlájujtě na Sibirií!
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Petra Bostlová, 28.6.2012 14:26:09)
Odpovědět
S Vondrou Nečas nemůže udělat nic, ten má za sebou příliš silné zázemí. A navíc, pro tuhle chvíli není ten top důležitý. S topkou taky nic nenadělá, na to je malý pán. Zasáhl tam, kam sahá jeho vliv. Trochu to tedy rozvedu: Souvisí to s mými nedávnými texty: Predikce (a Globalisté). S tím, co připravovali na podzim. S tou spirálou, kterou chtěli rozpumpovat. To, co dělají, jak vytahují politiky (a hodlali mnohem víc, tohle byl jen začátek) - ne ale podle míry zavinění společenské újmy (!) Ale podle jiného - SVÉHO - klíče. Vybraní policajti (pro ně pracující), pod Kubicem, jim teď budou vytahovat, na koho oni ukazují prstem. Jenže: To je málo! Aby to mělo ty grády, koho na to potřebují? No ano, státní zástupce. :)) Oni potřebovali dodělat tu neprůstřelnou linku: Bradáčová, Zeman, Pospíšil. Pak by jim už (téměř) nic nestálo v cestě. A RADA PRO NEČASE? (Jak už jsem psala včera: ) JMENOVAT MÍSTO POSPÍŠILA MARKA BENDU (ne Voláka, bývalého starostu Litvínova, co sesadil kmotříkáře Šťovíčka, sám kmotříkář)...
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Petra Bostlová, 28.6.2012 14:33:38)
Odpovědět
...V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NA VSZ NEPOUŠTĚT BRADÁČOVOU!!! - TÍM SE Z OBOU STRAN ODSTŘIHNE JEJICH ZEMAN. Chvíli se bude vzpouzet a vzpírat, ale nakonec odpadne sám. Odstřižen. :)) (A DALEKO SE DRŽET OD BUBLANA! :)) ) Tím se tahle linka vyčistí. Udělá se pro ně - globalisty - neprůchodný špunt - přes který vlak nejede! A POKRAČOVAT (postupně, pomalu, ne překotně) DÁL. ZBAVIT SE (za nějaký čas i) KUBICEHO. A pak, když se tohle podaří, přepíšu, a jak ráda (!), svou Predikci.
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Brabec, 28.6.2012 15:56:22)
Odpovědět
Proboha, autorko, to nemůžete myslet vážně. Kubiceho jmenoval Nečas. Ale jestli dovolíte, tady jde o tenhle stát - a když se dívám, tak to Nečas vede do úplné pr*ele ! Ekonomicky huntuje ČR, stále ji zadlužuje, reformy nikde a rozkrádání pokračuje ! Jinak mě baví jak pravdoláska hájí "člena ODS" buzeranta Pospíšila. Dokonce tenhle šmejd by měl kandidovat v Plzni za hejtmana !!!!
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Petra Bostlová, 28.6.2012 22:47:07)
Odpovědět
Kdo měl pochopit, pochopil. (Ne každá změna je zákonitě změnou k lepšímu. Zrovna tak existuje změna k horšímu. A to mnohem, mnohem horšímu.) p.s. Jak píšu dole: Kmotrů lze se zbavit lehce: Transparentním, právním státem. - A jsou pryč. A globalistů? Odřezáváním od moci. (Jako teď se stalo. - Proto tak oni teď jančí.)
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Petra Bostlová, 28.6.2012 14:00:18)
Odpovědět
Pane Brabče, ne, není to blábol. Právě proto, že jsem sama, v r. 2009, sama za jeden takový provázek (jak píšu v textu) zatáhla. Takže už mám nejen pocit, ale vlastní zkušenost, jak to pak funguje. Upřímně, mám zato, že Nečas při tomhle tahu si toho všeho vědom nebyl. (Té geniality toho.) To perfektní načasování, zatáhnutí na tu správnou stranu, na tom správném místě. Myslím si, že to z nějakých příčin udělal, ať už z jakýchkoliv, je to jedno. Důležité je, že se to stalo. NEMÁ TO CHYBU! :))))
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(dsfsfs, 29.6.2012 0:06:01)
Odpovědět
koniny
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Jerry, 29.6.2012 13:42:56)
Odpovědět
Velmi vtipný článek, dobrá recese :-)
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Ladislav Kopecký, 29.6.2012 7:55:56)
Odpovědět
Nečas je fakt génius:
http://www.novinky.cz/domaci/271874-pospisilove-zadosti-o-penize-kvuli-ktere-byl-odvolan-pozehnal-kalousek.html
Žádost exministra Jiřího Pospíšila (ODS) o navýšení rozpočtu ministerstva spravedlnosti na příští rok,...
podpořil ještě před jejím vznesením na úterním jednání vlády ministr financí Miroslav Kalousek. Hmmm, zajímavé...
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Petra Bostlová, 28.6.2012 1:37:54)
Odpovědět
V textu jsem tedy už psala - jak na globalisty: Odřezávat je od moci. (A nejsou-li ještě ve vedení - ani je tam nevpouštět!) A jak na tu druhou stranu (zhouby), na kmotry? Na ty stačí jediné: Transparentní, právní stát. Ten když bude, nebudou kmotři.
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(ff, 28.6.2012 9:05:32)
Odpovědět
Ano, zdá se, že to do sebe vše zapadá.

Pan A.B.Bartoš by měl svůj "seznam" dále aktualizovat a rozšiřovat, abychom věděli, kdo na čí straně stojí a koho odřezávat od moci.
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Jarda Z, 28.6.2012 15:30:55)
Odpovědět
Nemyslím si, že Nečas je tak geniální bojovník proti globalizmu. To, že se mu podařilo odstřihnout globalistu Pospíšila je spíše nechtěný produkt přání kmotrů. Na to taky globalisti okamžitě upozorňují a obyčejný smrtelník, živený ze sdělovacích prostředků pouze propagandou o škodlivosti kmotrů, nemající ani potuchy o existenci a plánech globalistů, tak snadno skočí na vějičku a bude se za globalisty stavět. Podělaný Nečas svou chybu asi napraví tím, že nechá dokončit to, co měl úmyslu Pospíšil.
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Petra Bostlová, 29.6.2012 0:15:18)
Odpovědět
Jistěže Nečas není geniální bojovník proti globalismu. Ale jisté mantinely má. Proti fiskální unii, proti bankovní unii, proti politické unii EU atd. Může si to také dovolit - jsa za zády prezident. Sice ESM schválen - a Nečas si, bláhově, myslí, že to nepálí. V každém případě v současné vládě je to jediný garant proti! (Uvidíme, jaký to nabere vývoj. Ale každé zbrždění, každý špunt jim, každá zeď proti nim vystavená - se počítá. Zmírňuje to náraz.) pozn. A Bradáčovou se bude snažit odstavit, vidno z jeho narážek posledních hodin. Palec nahoru. (Uvidíme, jak bude schopen čelit tomu tlaku.)
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Jarda Z, 13.7.2012 0:03:23)
Odpovědět
Jak se nyní ukazuje, Nečasovi chtěl Pospíšil šlapat na paty a tím ohrožoval jeho post, proto byl sestřelen. Nějaký boj proti globalistům zde nehraje žádnou roli. Toho Nečas rozhodně není schopen. Kdyby chudinka měl jenom nástin tušení, co tím způsobí, určitě by tento krok neudělal. Jak se nyní ukazuje, nový ministr si s Bradáčovou notují a brzy bude bez skrupulí do funkce vrchní státní zástupkyně v Praze jmenována. Takže žádná genialita, ale kouzlo nechtěného a vzniklá chyba se rychle napraví!
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(trafopájka, 28.6.2012 9:33:41)
Odpovědět
Bože, to je snůška ublíženeckých blábolů.
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(vok, 28.6.2012 17:06:34)
Odpovědět
Žádná sňůška blábolů; zcela nekonvenční pohled na věc. Musím si přiznat, že mě to také zviklalo v úsudku (i když nad Pospíšilem jsem netruchlil). Napřed jsem ve skrytu spílal Nečasovi, ale když to odvolání napadli pravdoláskaři v čele s Liškou a když se přidal i Kalousek i kníže, a všechna media i ČT se mohly ukritizovat, tak jsem si řekl bacha! Udála se nějaká levota, takhle razantně se to nedělá. No věřím, že výhledově bude jasno.
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Petra Bostlová, 29.6.2012 0:20:06)
Odpovědět
Ano, pane voku, v hysterii (v které jsou) se dělá mnoho chyb :))
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(piar57, 28.6.2012 17:08:20)
Odpovědět
Ba ne. Liška není dobrej člověk. Pirátům to pěkně zhatil http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Mistopredseda-piratu-ostre-do-Lisky-Jsi-medialni-devka-237268/diskuse A jako první řval kvůli Pospíšilovi, cha. To taky není dobrej člověk, je to odeesák :(
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Pištora Ferdyš, 28.6.2012 19:27:13)
Odpovědět
Já taky zprvu fandil Nečasovi a byl jsem rád, že vyrazil Pospíšila. Ale když vidim kvičet estébáky a mafiány Bostlovou, Jemelíka a Bartoše, začínám mít toho Pospíšila rád, určitě je to slušný člověk. :-)
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Pavel Skeptik II, 28.6.2012 21:25:31)
Odpovědět
...se pletete, protože nejpozděj do zítřka tady zjistí, že je to Žid a žere Anežky Bostlový :o)
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Petra Bostlová, 28.6.2012 23:04:50)
Odpovědět
Jé, "estébák a mafián Bostlová" :))))), pokračujte, prosím, takhle mi fakt ještě nikdo neřekl:))))) (I když už mě nazvali různě: Jako tuhle, vypadlo mi jméno, je z Veřejnosti proti korupci, od Š..., ten marxista z ČT, třeba mi pomůžete, tak než mě vyhodil z FB VPK, protože jsem tam, bez komentáře, lepila informace o Bilderbergu a seriózní vyprávění o historii zednářů :)), tak mě nazval "fašistou, nacistou a extrémistou" :))) - a že jeho předky zplynovali. To je mi opravdu moc líto - jen nechápu, jakou já s tím mám souvislost! Spíš asi takovou - že jsou globalisti zkrátka už bezradní.)
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Petra Bostlová, 28.6.2012 23:13:00)
Odpovědět
Už jsem si vzpomněla. Jan Štern.
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Pp, 28.6.2012 23:58:57)
Odpovědět
Vic sukat a min se snazit myslet, stejne Vam to nejde
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(Kylián, 29.6.2012 12:54:43)
Odpovědět
Bartoš v sukních zase perlí :DDDD
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(ddt, 8.7.2012 23:15:33)
Odpovědět
Šílená Viktorka ječí a kvílí a je jí to ho... platné :-)))
Re: Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah
(PUPP, 9.7.2012 21:18:55)
Odpovědět
PB= dvorní čmáralka Lukoilu§
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Průzkum
Žádné aktivní ankety nebyly nalezeny