reklama
reklama
"Toto, a ne jiný, je původ všech tyranů: když se poprvé objeví, tváří se jako ochránce." (Platón)

Spojené štáty európske... Konšpirácia?

Autor: Peter Jarunek | Publikováno: 2.7.2012 | Rubrika: V BRUSELU
Ilustrace

Jedna z konšpiračných teórií hovorí o spolku mocných, ktorí sa snažia vytvoriť jednu celosvetovú vládu. Tá bude potom ovládať celý svet. Má k tomu dôjsť postupne, kedy sa spolu spoja štáty Ameriky so spoločnou menou AMERO do jedného štátu, Európa do jedného štátu a to isté Ázia. Keď som tieto tvrdenia v istom v dokumente počul, úprimne, trošku som sa pousmial.

Hovorím si, že minimálne v prípade Európy im to potrvá tak najmenej 50 rokov. A div sa svete, včera čítam, že 10 európskych štátov navrhuje vytvoriť Spojené štáty európske.

Všimnite si niekedy, ako citlivo, ale s presným načasovaním sa v tlači objavujú správy ohľadne "eurokrízy", o tom, čo by pomohlo, aká katastrofa by sa stala, keby sa nestalo to či ono. Vídame vyhlásenia ex-maoistu Barrosa, ako je potrebné posilovať EU na centrálnej úrovni na úkor demokratických princípov jednotlivých krajín, pritakávanie Hermana Van Rompuy-a, ktorý by nedokázal úspešne viesť ani bufet s hotdogmi, poznámky šéfky MMF, ako je potreba integrovať, mať bankovú úniu atd. Pripadá mi to, ako keď má niekto 15 a chce tetovanie. Tak doma "opáči", "Mami? Chcel by som tetovanie.." a sleduje.. Keď je odpoveďou "Len to skús a môžeš na sťahovať", vie, že to musí ešte počkať. Keď je však reakcia menej negatívna, pridá do tempa a začne rodičov "spracovávať". Presne takto mi to pripadá s týmito mediálnymi "ťukancami". Skúšajú, skúšajú a keď nevidia žiadnu negatívnu reakciu, pokračujú. Je totiž jasné, že keby sa tento krok urobil príliš rýchlo, ľuďom by svitlo a zodvihla by sa vlna odporu. Keď to však dávkujú pomaly, ľudí skôr zaujíma Pá a Pi z Exrémnych rodín, než to, že sa niekde baví pár dedkov a o niečom "sníva" alebo si niečo myslia.

A keďže sa doteraz pri rôznych vyhláseniach ohladne integrácie nenarazilo na žiadny odpor, resp. len malý, ktorý zanikol v kriku po riešení "eurokrízy", prišlo sa s niečím už závažnejším. Údajne 10 krajín EU navrhuje Spojené štáty európske a na ich podobe pracuje už od jari. PROSÍM??? Zrušenie štátu a národnej suverenity je v rozpore skoro s každou ústavou každej krajiny EU. O niečom takom sa musí rozhodnúť v referende a až keď je toto úspešné, môže sa začať niečo riešiť. Lenže Architekt je šikovný. Vymvslel to takto a urobil to veľmi šikovne. Síce o tom nikto nevie, ale 10 krajín chce mať SŠE. Toto sa objaví v správach, my to príjmeme automaticky, že asi to tak teda je a je vystarané. Táto požiadavka sa predostrie Barrosovi, on sa ešte urobí, že OK, keď to chcete, poďme to urobiť. Tramtadadá, a máme tu európsky štát. A ani to nebolelo a ani to netrvalo 50 rokov. Celkom by ma zaujímalo, na koho podnet tých 10 štátov pracovalo na podobe SŠE, s kým to konzultovalo, ako to prebiehalo, keď o tom teraz počujeme prvý krát? Tu niečo dosť smrdí, lebo toto nie je spôsob, ako by mali veci fungovať. Ale viete čo? Ja si myslím, že sa im to podarí (aj keď neviem, kto to je, ale ťahá za nitky dosť dobre).

Ten niekto má pravdepodobne vytvorenú veľmi dobrú stratégiu. Aby nie, keď musí spolupracovať s najväčšími machrami v oblasti PR. A tí mu povedali, že aby dosiahol nejakú politickú zmenu, musia to ľudia vnímať ako riešenie nejakého problému. Aby mohli Nemci začať 2. svetovú vojnu, zinscenovali konflikt na Poľsko-Nemeckej hranici, aby mohli USA do Afgánistánu, vykonštruovali si bin Ladina (viete si inak predstaviť operáciu obdobného rozsahu na chytenie jediného človeka?), aby mohli do Iráku, vymysleli si Saddámove chemické zbrane (ktoré boli evidentne klamstvo, to sa už dne vie). A keďže v Európe nemáme žiadny vojenský konflikt, musí sa na to ísť ekonomikou a strašením o ekonomických katastrofách a ako sa musíme zjednotiť, inak umrieme hladom. Takže tu máme problém s eurokrízou. Len..

Projekt euro hrozil problémami ešte predtým, než bol spustený. Ekonómovia veľmi jasne definovali, čo nemusí fungovať, že ekonomiky jednotlivých štátov sú na to až príliš rozdielne. Napriek tomu bolo euro spustené. Spustené bez akéhokoľvek plánu B, keby niečo zlyhávalo. Žiadne mechanizmy na vystúpenie z euzóny. Proste nič. Čosi mi hovorí, že to bol zámer. Ešte nepochopiteľnejšie sú pre mňa spôsoby riešenia problémov v eurokríze. Politici robia jednu hlúposť za druhou, akoby im ani nešlo o ekonomickú stabilitu krajín EU. Začínajú presakovať informácie, že sa vedelo, že Grécko je tikajúca ekonomická bomba, ale nikto to nebral na zreteľ, práve naopak, tieto informácie boli potláčané a trestuhodne ignorované. Ako je to možné??? Nie je možné, aby tam boli všetci takí hlupáci. Zmysel to však celé začne dávať, keď pripustíme fakt, že fungujúce euro nebolo nikdy cieľom. Problémy s ním sú prostriedkom, ako sa dostať k skutočnému cieľu - SŠE (UNE).

Je to skutočne celé len výmysel konšpirantov? Mne to už pripadá, že nie úplne, lebo to, čo sa deje, podporuje skôr ich teórie, než tvrdenia politikov, že to robia pre naše dobro...

zdroj: http://jarunek.blog.sme.sk/c/301633/Spojene-staty-europske-Konspiracia.html#ixzz1yQAN3Pg2

čtěte také:

To je ale drzost: "Evropská unie by měla odbourávat národní homogenitu," říká hlavní představitel OSN pro migraci

Deset zemí je pro Spojené státy evropské

Dalekozraký rupník

Klíčová slova: euro  | konspirace  | EU  | světovláda
reklama
1719 čtenářů | 26 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Spojené štáty európske... Konšpirácia?
(Jarda Z, 2.7.2012 9:24:45)
Odpovědět
Že EU je prvním krokem k vytvoření totalitní celosvětové vlády, k likvidaci národních států, k likvidaci střední třídy tak, aby byli jenom vládci a otroci, zdecimování obyvatelstva na 1/10 stávajícího stavu, to není konspirační teurie, ale holý fakt, na kterém v zákulisí vládnoucí elity již desetiletí pracují. EU je právě prvním krokem na této cestě, a proto jí nesmějí nechat za žádnou cenu padnout a toho jsme již nějaký čas svědky. Nejde o EU a obyvatelstvo, nebo nějakou prospertitu, ale o NWO
Re: Spojené štáty európske... Konšpirácia?
(AlesX, 3.7.2012 14:35:06)
Odpovědět
A ještě něco - žvaníte tu o svobodě a přitom sami používáte tzv. newspeak (jako ti tzv. stoupenci NWO). Jakmile někdo vyjádří pochybnosti, nesouhlas nebo přijde s jinou verzí, tak mu hned nadáváte, je hloupý ovčan, líný konzumák, žrout mainstreamu atd. A ještě si tu pak někteří troufnete kecat něco o schopnosti kritického myšlení, kdo je v realitě a kdo ne.
Jestliže je agenda NWO pravdivá, tak jste jejich "užiteční idioti" - lepší dehonestaci opozice NWO než tu předvádíte snad ani NWO nezařídí.
Re: Spojené štáty európske... Konšpirácia?
(AlesX, 3.7.2012 14:20:39)
Odpovědět
Takže pokračování:
1. Do bullshit to zařadil nepřímo "r". Jestliže je podle něj realita blbost (realita, nikoliv "realita" z mainstream, takže to není blbost) tak jsou i konspirační teorie blbost (jestliže jsou realita). A nebo pak nejsou realita a pak logicky plyne, že je to blbost.
2. Takže vy předložíte nějakou teorii, ale důkazy si mají hledat ostatní. No to je fakt paráda. A já říkám 1+1=3 a důkaz si najděte sami, jinak jste líný konzum a mainstream.
Re: Spojené štáty európske... Konšpirácia?
(CoC, 4.7.2012 9:36:48)
Odpovědět
No vida jak Vám to pálí. Pokud tvrdíte, že 1+1=3 , můžu a nemusím to přijmout nebo můžu být neutrální. Platnost a váhu to pro mne však bude mít až jako moje vlastní zkušenost.
Máte tudíž naprostou pravdu. Tvrdíte-li, že 1+1=3 , musím si to sám ověřit, než o Vás řeknu, že jste pako, jinak budu jen "líný konzum".
Pak je ještě nutné zvážit, zda pro ověření platnosti tvrzení byly použity stejné podmínky (vnější i vnitřní) jako použil ten, který výrok vynesl.
Re: Spojené štáty európske... Konšpirácia?
(Brabec, 2.7.2012 15:32:37)
Odpovědět
Provazníku, hergot, nemažte příspěvky ! A laskavě uveřejňujte české příspěvky a ne tyhle slovenské kydy !
Re: Spojené štáty európske... Konšpirácia?
(Petra Bostlová, 2.7.2012 1:03:47)
Odpovědět
Hranice mezi USA a Kanadou jsou zrovna tak rozpouštěny...
Re: Spojené štáty európske... Konšpirácia?
(AlesX, 2.7.2012 5:22:56)
Odpovědět
Podle globálních oteplovaček se prý má rozpustit hlavně hranice mezi Kanadou a Ruskem. Akorát že ledovce si nějak nechtějí pořád nechat říct, tak se již připravuje záložní řešení - proslýchá se něco o obřím tendru na nákup letlamp :-)))
Re: Spojené štáty európske... Konšpirácia?
(AlesX, 2.7.2012 5:11:27)
Odpovědět
Ale jistě že to jsou všechno hlupáci. Proč proboha ne?!
Z drtivé většiny to jsou politici, kteří nikdy v životě nikde nepracovali a jediné co umí je žvanit. Od takové bandy zbabělců a neumětelů nečekejte žádné skutečné řešení, které by totiž obnášelo nějaké nepopulární kroky.
Problém je i v samotném volebním systému - jestliže např. 80% voličů je průměrných a podprůměrných, myslíte, že zvolí zástupce, který k něčemu bude????
Kapři si´svůj rybník nevypustí, oni si ho napustí ještě více ....
Re: Spojené štáty európske... Konšpirácia?
(Mivas, 2.7.2012 6:58:09)
Odpovědět
Evidentně jste nepochopil hlavní smysl článku. Ten není v nějakém teoretizování o neschopnosti politiků. Ti tam nejsou proto, aby řešili problémy v zájmu evropanů, ale aby naplňovali scénář likvidace společnosti suverenních států v přesně daných časových sekvencích. Kdy už konečně přisleplí a nahluchlí ovčané pochopí, že tento brilantní scénář quasi problémů je dokonalým projektem spiklenecké bandy, chazarských pseudožidů v čele s B`nai B`rith pod názvem Sionské protokoly z doby krále Šalamouna?
Re: Spojené štáty európske... Konšpirácia?
(AlesX, 2.7.2012 12:32:38)
Odpovědět
Právě že jsem článek pochopil a shrnul no tak, že se nejedná o důmyslný plán zastánců NWO, ale o produkt přirozené hlouposti většiny lidí.
A mimochodem - jaký je rozdíl mezi ovčanem co 100% věří tomu, co píšou v novinách a někým, kdo vše jen neguje s odůvodněním, že se jedná o důmyslný tajný plán? Žádný - ani jeden z nich nepřemýšlí, akorát že ten druhý si myslí, jak není chytrý a ostatním, co přijdou s kritikou, nadává ovčani.
Re: Spojené štáty európske... Konšpirácia?
(Peter, 2.7.2012 13:12:51)
Odpovědět
Opravdu může mít někdo takový názor?
Re: Spojené štáty európske... Konšpirácia?
(AlesX, 2.7.2012 13:44:35)
Odpovědět
A proč by nemohl???
Jste stejní jako ti tzv. zastánci NWO - jakmile někdo vyjádří nesouhlas nebo jen jiný názor tak je hned zle. Hned je to ovčan atd.
Předložte jednou konečně důkazy, že to tak je, a ne jen žvanit a vymýšlet. To bych taky dokázal vymyslet 1000 různých teorií jak se co dá vysvětlit.
Re: Spojené štáty európske... Konšpirácia?
(pavjan, 2.7.2012 12:44:59)
Odpovědět
Nezjednodušujte!
Re: Spojené štáty európske... Konšpirácia?
(AlesX, 2.7.2012 13:51:18)
Odpovědět
Nezjednodušuju. Jen píšu, co delší dobu tady pozoruju. Jakmile se někde ve světě něco šustne, tak někdo přispěchá jak je to vše ve skutečnosti jinak než se oficiálně vysvětluje, napasuje to na agendu NWO, a většina "prokonspiračních ovčanů" to tupě odkýve. Bez konkrétních důkazů, jen na základě domněnek ...
Re: Spojené štáty európske... Konšpirácia?
(MIVAS, 2.7.2012 18:08:31)
Odpovědět
Jste trouba, pane :))
Re: Spojené štáty európske... Konšpirácia?
(AlesX, 2.7.2012 18:31:11)
Odpovědět
Ááááá, už došlo i na nadávky, argumenty jaksi totiž nejsou.
Vzorce chování prokonspiračních ovčanů jsou tak predikovatelné ....
Re: Spojené štáty európske... Konšpirácia?
(CoC, 2.7.2012 20:16:08)
Odpovědět
Nejsou argumenty? Člověče :-) , budíte dojem, že jste slepý a hluchý a posledních 20 let jste žil na orbitální stanici. Váš konzumní způsob myšlení typu: Chci žrádlo! je váš problém. Je to stejné jako: Nevěřím v Boha, chci důkaz! Nevěřím v konspirace, chci důkaz! Nebuďte vnitřně líný a namáhejte se v hledání sám. Důkazů je všude mraky.
Re: Spojené štáty európske... Konšpirácia?
(AlesX, 2.7.2012 20:45:50)
Odpovědět
Právě že na rozdíl od konspiračních ovčanů se zabývám realitou a ne demagogiemi. Spojujete dohromady různé události a pokoušíte se na ně stůj co stůj napasovat vaše konspirační teorie.
Teorií na téma proč EU vládnou pitomci a proč chtějí prohlubovat něco, co již teď nefunguje (integraci) Vám navymýšlím plno a všechny budou mít logiku.
žádné důkazy nejsou, pouze si je konstruujete o ohýbáte realitu tak aby Vám to zapadalo ...
Re: Spojené štáty európske... Konšpirácia?
(r, 2.7.2012 23:05:02)
Odpovědět
Už Vaše tvrzení, že se zabýváte realitou, svědčí o tom, že jste naivní člověk mainstreamového způsobu uvažování, neuvyklý kritickému myšlení. Jak jste proboha přišel na to, že to, co Vám předkládají média, je realita? Vždyť je to jen Vaše víra!
Re: Spojené štáty európske... Konšpirácia?
(Hammerhead, 2.7.2012 23:13:10)
Odpovědět
Já osobně si myslím, že pod pojem konspirační teorie se nabalila spousta balastu ve kterém se podstatné informace docela kvalitně utápí. A stejně jako v mainstreemové oblasti i v konspiračních teoriích jsou fanoušci kteří bezostyšně baští každou kravinu která pod touhle hlavičkou vyjde. Mě se třeba ten článek docela líbí.
Re: Spojené štáty európske... Konšpirácia?
(AlesX, 3.7.2012 0:04:11)
Odpovědět
Nejsou tam základní údaje. Kdyby se zveřejnilo třeba kdo je oněch 10 států co údajně chtějí superstát (to se dá jen tušit), tak se naskytne poměrně logické vysvětlení a není třeba žádné teorie o NWO loutkařích.
Třeba Španělsko dokázalo zbankrotovat tuším snad 18x a žádné NWO k tomu nebylo potřeba ...
Pro někoho nejlepší cesta jak se vypořádat s dluhy a možným bankrotem je v podstatě sňatek z rozumu ve velkém.
Re: Spojené štáty európske... Konšpirácia?
(AlesX, 2.7.2012 23:56:25)
Odpovědět
Aha, tak teď jste se podřekl, že konspirační teorie nejsou realita, ale bullshit. Hlavně, že to je opozice vůči mainstream, že.
Vaše černobíle vidění světa svědčí o všem. Kdo nebaští ty vaše bullshity tak je automaticky baštič TV správ, bez kritického myšlení. No hlavně že vy všichni ho tu máte - evidentně kritiku "milujete".
Panáčku Vy o mně vůbec nic nevíte a jen se chováte jak dítě na pískovičti když mu někdo rozšlape bábovičku.
Re: Spojené štáty európske... Konšpirácia?
(CoC, 3.7.2012 8:29:11)
Odpovědět
No nevím, kdo tady předvádí černobílý postoj konspirace=bullshit. Na každém šprochu, pravdy trochu. Ale na to, aby člověk nacházel sám onu trochu zde a tady a sám si skládal svůj obraz ze svých zkušeností už je potřeba trochu vlastní vnitřní námahy jak už jsem říkal a top je to, co je mnoha lidem tak cizí, neboť jsou vnitřně duševně velmi líní (a přesto mnohdy paradoxně zároveň navenek převelice aktivní). Je to stejné jak s duchovními věcmi. Očekávat, že vám někdo přinese důkazy pod nos
Re: Spojené štáty európske... Konšpirácia?
(CoC, 3.7.2012 8:34:56)
Odpovědět
je prostě stejný líný konzumní přístup typu:"Chci žrádlo!" a čekání, až vám ho někdo naservíruje pod nos i s aperitivem. Právě na takovéhle lidi však čeká jen ho*no s octem :) . Je potřeba "klepat" a "hledat", a to všechno s ryzí touhou poznat. Čekat, až cokoli přijde až k našemu nosu a milostivě se to bude doprošovat naší pozornosti je cesta do NIKAM. A na to je jeden lidský život prostě příliš krátký a je v něm příliš mnoho cenných tajemství.
Nikdo vás přeci nemůže donutit čemukoliv věřit :)
Re: Spojené štáty európske... Konšpirácia?
(AlesX, 3.7.2012 14:09:23)
Odpovědět
TO CoC: Budu pokračovat v novém vlákně nahoře, tady je to už nepřehledné.
Re: Spojené štáty európske... Konšpirácia?
(Hammerhead, 3.7.2012 0:33:56)
Odpovědět
Tak já mám určitý povědomí o tom co má a co nemá reálnej základ a nekritičtí konzumenti všeho z obou táborů mi dost lezou na nervy. Ten problém je trošku komplexnější a určitě by zasloužil obsáhlejší studii, na druhou stranu, kdo by se prohrabával padesátistránkovým článkem, že?
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Čtěte také
Články autora
Průzkum
Žádné aktivní ankety nebyly nalezeny