reklama
reklama
"Toto, a ne jiný, je původ všech tyranů: když se poprvé objeví, tváří se jako ochránce." (Platón)

Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?

Autor: Marie Copps | Publikováno: 12.7.2012 | Rubrika: ZA OPONOU
Ilustrace

Chtěla bych být v klidu a věřit, že letošní léto proběhne hladce a všichni si budeme moci užít zaslouženého odpočinku a vyrazit s našimi rodinami do nějakého zajímavého rekreačního letoviska    a nabrat tam ztracené síly. Já se raději přikloním ke klidnému lesu a sběru hub, ruchu velkoměsta mám za celý rok dost.

Něco ale visí ve vzduchu. Něco velkého a nevídaného se chystá. Jak ráda bych se mýlila!

Zavedení Nového světového řádu, které se již desítky let velmi pečlivě připravuje, je totiž na spadnutí. K tomu, aby se mohl tento mocenskými elitami připravovaný řád snáze nastolit, musí být světová veřejnost ale dobře připravena a musí být ochotná ho i bez remcání přijmout. Jedině pomocí hrozivé události enormního rozsahu, která bude před zraky nic netušících miliard lidí probíhat, se dá nastolit Nový světový řád – New World Order. Jedna vláda, jedno právo, jeden na vše dohlížející systém, ale také konec svobody pro všechny obyvatele této planety. Tak toto je alespoň vize globální elity.

Jak sám David Rockefeller řekl: „Vše, co potřebujeme, je správná krizová situace velkého rozsahu a národy přijmou Nový světový řád.“

A tak vykonstruovaná a předem připravená katastrofa velkého rozsahu je vhodným a dá se říci, že dnes už jediným manipulačním prostředkem k tomu, aby se nic netušící jedinec zalekl a uvědomil si, že podvolení se jednomu světovému vládci pro něj do budoucna bude jediné možné „bezpečné“ zajištění jeho existence.

Lidstvo je tedy po několik let velmi pečlivě na tuto událost připravováno. Mocní elitáři tohoto světa rozhodně nic neponechávají náhodě. Pomocí manipulace naší mysli skrze televizi, filmový průmysl, reklamy, zavádějící informace a pomocí falešných teroristických útoků se lidem do podvědomí ukládá obrázek, který se bude nakonec dobře hodit. Jedině „správný“ pohled na věc může pomoci se podvolit a nechat se od světovládce zachránit.

Lidé, kteří se neobávají nahlédnout za oponu teroristického útoku z 11. září, dobře vědí, že události takového rozsahu se opravdu nestávají náhodou, ale jsou předem velmi dobře naplánovány. Každá jednotlivá událost takového typu totiž přibližuje jeho iniciátory zase o kousek blíž k jejich vizi o nastolení jedno světového řádu pro všechny. A tak tu máme letošní olympiádu v Londýně, která může něčemu takovému posloužit.

Co se tedy na londýnských olympijských hrách chystá?

Podle mnoha indicií falešný teroristický útok s použitím jaderných bomb. Nebo snad přímo zinscenovaná vesmírná invaze? Pokud to bude teroristický útok, tak v tom pochopitelně nebude mít prsty nikdo jiný než stará známá Al Káida. Kdo jiný také? Jasná indicie o budoucím použití bomby v Londýně se objevila ve filmu V for Vendetta z roku 2006. V něm Big Ben vyletěl do vzduchu i s přilehlými budovami a s nepřehlédnutelným a poněkud opulentně vyhlížejícím ohňostrojem tak nějak synchronně, jako by se jednalo o nějakou událost hodnou parádní oslavy. V roce 2010 spisovatel Tom Cain v krátké povídce Olympic Armageddon, která byla otištěna v Mail Online, zase popisuje dramatickou situaci o zneškodnění plastické trhaviny C4 s příměsí stroncia 90 dvě minuty před tím, než vypukne zahajovací ceremoniál letních olympijských her v Londýně. V místě Queen Anne's Gate, kde díky videotelefonu přítomní lidé tomuto drama přihlíželi, se po zneškodnění této výbušniny všem ulevilo a bylo co oslavovat. Bomba tedy sice na olympijském stadionu nevybuchla  ale pouhých 200 metrů od něj si to Transit s druhou bombou mířil směrem k zaplněnému Trafalgarskému náměstí…

Všechno to tak nějak záhadně zpečetili v dokumentu Rockefellerovy nadace z roku 2010, který nese název „Scénáře pro budoucí technologie a mezinárodní rozvoj“, protože na straně 34 se v něm zmiňuje 13.000 obětí bombového útoku během konání letních olympijských her v Londýně.

Pojďme se tedy nyní podívat na samotné propagační materiály letní olympiády, protože je toho na nich mnoho zarážejícího a hlavně velice jasně vypovídají o tom, kdo ve skutečnosti za organizací této události stojí. Nepřehlédnutelný je již samotný olympijský stadion se světelnými rampami ve tvaru pyramid, které vypadají jako pyramida na zadní straně jednodolarové bankovky, která není výtvorem nikoho jiného než samotných Svobodných zednářů. Velice bizarně vyhlížející je taktéž logo olympiády, o kterém se veřejně nemá špatně mluvit a za které společnost Wolff Olins inkasovala milion dolarů. Nebude tedy asi žádným překvapením, že se majitelé této společnosti kamarádí se Zednáři. Po pečlivém ohledání kontroverzního a veřejností ne příliš nadšeně přijatého loga zjistíte, že přeskládáním všech číslic tu máme slovo Zion – tedy Sion. To je přímý odkaz k myšlence Nového Jeruzaléma, o němž se píše v básni Jerusalem od Williame Blaka (ten se také kamarádil se Zednáři) již v 18. století. Tato báseň - zhudebněná - také nechyběla na loňské královské svatbě prince Williama a Kate. Dále tu pak máme jednooké maskoty s poněkud zvláštně znějícími jmény Wenlock  a Mandeville, kteří jsou dalším jasným odkazem k symbolice Svobodných zednářů i Illuminátů - okultních organizací, které Vševidoucí oko (symbol boha Hora) na samotném vrcholu pyramidy užívají. Zapomenout bychom také neměli ani na všudypřítomné „jednooké“ kamery. Bez povšimnutí bychom ale neměli nechat ani názvy ulic, které s olympijskými objekty sousedí, protože z nějakého nejspíše „náhodného“ důvodu v sobě nesou mnohá biblická jména.

Pro celé lidstvo bez nejmenších pochyb zásadní události probíhají tedy podle předem připraveného scénáře a o budoucích událostech se lze kupodivu dozvědět s mnohaletitým předstihem, tak jako tomu bylo také u událostí z 11. září. Je to proto, že tajné organizace zcela záměrně svoje plány a vize s přidáním okultních symbolů a také určitých čísel (např. 11,13,33) ukrývají do filmů, komiksů, videoklipů, ale třeba i hracích karet. Z karetní hry The Illuminati New World Order od Stevena Jacksona, která se dala v letech 1994-1997 na americkém trhu koupit, jde doslova mraz po zádech. V sadě karet je mnoho takových, které vystihly budoucí události s maximální přesností. Na kartách byly již tehdy vyobrazeny události, jako hořící věže WTC, hořící Pentagon, jasný odkaz k Chemtrails a HAARP, ale také vakcíny, laboratorně vyráběné nemoci, počítačové viry, sublimální programování, depopulace, olejová skvrna v Mexickém zálivu, Big Media, Al Gore a vykonstruované globální oteplování, tedy události, které se v určitém časovém horizontu také naplnily. Jsou tu ale zbylé karty, které na svoje naplnění teprve čekají. Jednou takovou je karta nazvaná „Combined Disasters“, tedy něco jako kombinovaná katastrofa, která více než jasně vystihuje bombový útok v Londýně. Vyobrazení pětice zmatených a vyděšených lidí, kteří v tričkách v barvách olympijských kruhů utíkají od vybuchlého a řítícího se Big Benu, je poměrně výmluvné. Po pozorném ohledání si nelze nevšimnout i času, který ručičky na Big Benu ukazují. Nedá se příliš pochybovat o tom, že odkazují právě k roku 2012, tedy k samotné olympiádě.

A tak nezbývá nic jiného, než se upřímně zeptat, jak se s takovou informací teď „popereme“? Je to bohužel velmi kruté a absolutně zarážející, ale světová elita si s námi jen hraje. Tato planeta a její nic netušící obyvatelé jsou pro ně pouhými bezcennými loutkami, se kterými zachází tak bezcitným a krutým způsobem, že se to nedá popsat, natož pochopit, a já se domnívám, že je načase, abychom se z této kolektivní letargie už probrali a uvědomili si, že takhle to dál nejde.

Jestli naopak letošní léto proběhne v klidu a my ty síly u moře nebo v lese nakonec nabereme a nic hrozivého se nestane, tak věřte, že se něco přihodilo. Něco, s čím se předem nepočítalo a co plány globální elity na zavedení Nového světového řádu zcela překazilo. Věřme tedy, že na obloze létající stroje typu Silver Bug opravdu neuvidíme a „špinavé bomby“ jakbysmet a na slova bývalého amerického prezidenta George Bushe seniora o tom, že s nastolením Nového světového řádu nakonec uspějí, nedojde. A to už bude, milí přátelé, pořádný důvod k oslavě.

PS: Přeji vám všem krásné a pohodové léto a držme si všichni palce navzájem, ať se nám nic hrozného nestane!

www.manualosobnihouspechu.cz

čtěte také:

Konspirace: Londýn 2012. Zpráva Rockefellerovy nadace "prorokuje" bombový útok při olympiádě v Londýně a 13 tisíc mrtvých

Rakety „země-vzduch“ na olympijských objektech v Londýně

Hrozí Evropě teroristické útoky?

Klíčová slova: konspirace  | světovláda  | NWO
reklama
3845 čtenářů | 47 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(F.L.Vek, 12.7.2012 4:28:34)
Odpovědět
Od doby teroristickych utoku 9/11 (ktere prokazatelne spachala Al-Kaida) se s podobnymi pripitomelymi vestbami primo roztrhl pytel. Nemine jedine vyroci, volby ci udalost, aby paranoici nepredvidali cosi strasneho.
Ale vono diky proklinanym bezpecnostnim opatrenim furt nic. Takze ten nas maly paranoik-vestec vzdycky na par tydnu zaleze a pak se pusti znovu do dila. Nekdy to prece jenom vyjit musi, muslimsti teroriste budou jednou uspesni.
Mezi nami slecinko - paranoia je nemoc, ktera se da lec
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(F.L.Vek, 12.7.2012 4:35:50)
Odpovědět
Pokud nekomu ten clanek pripomnel nenaplnene vestby o Armagedonu kterymi nas jiz desitky let obstastnuji Svedkove Jehovovi, Uctivaci posvatneho mandlu a jine sekty, tak je na spravne stope.
Porad se jedna o paranoidni stavy mysli.
Uz vidim tu pani, jak se po klidne, nicim nerusene olympiade za svou hloupost omlouva, ha, ha....
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(kalmar, 12.7.2012 6:36:53)
Odpovědět
prokazatelně spáchala al-kaida? odvážné tvrzení, můžete to tedy nějak prokázat? máte pro své tvrzení nějaké nevyvratitelné důkazy? s odpovědí typu všude je důkazů dost se nespokojím. pokud něco tvrdíte, musíte to umět obhájit v diskuzi. jinak si to strčte za klobouk :)
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(kalmar, 12.7.2012 6:41:53)
Odpovědět
ještě bych rád dodal, že i před útoky z 11. září bylo mnoho indicií a kdo měl otevřené oči, ten věděl moc dobře, že se to stane. dnes je situace úplně stejná. jedná se o naprosto konkrétní a logické věci. zatím věřím, že se nic nestane, jenom z toho důvodu, že jsem "posranej až za ušima", kdyby se to stalo... pane F.L.Věku, chápu váš postoj, zatím ho bohužel má většina lidí, ikdyž poslední dobou je to stále méně. bojíte se pravdy, protože je děsivá. možná, až budete starší, přestanete se bát...
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(F.L.Vek, 12.7.2012 7:18:02)
Odpovědět
Vsechny dulezite odkazy ke studiu najdete zde: http://www.popularmechanics.com/technology/military/news/1227842
Pokud jste narocny a mate hodne casu, prostudujte si i zpravu, kterou vydali k padu mrakodrapu odbornici z NIST.
Chapu, ze senzacni spina z bulvaru, nebo nacistickych a komunistickych medii se cte snadneji, ale pokud nechcete zustat hlupakem, musite na sobe zapracovat. Az budete hotov, ozvete se.
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(Ján, 12.7.2012 9:58:58)
Odpovědět
Vy by ste si mohol zasa naštudovať nasledujúci web: http://911.yweb.sk/
Úprimne povediac neviem, kto to urobil a motív si môžeme všetci len domýšľať, ale na základe zdokumentovaných dôkazov a udalostí a vlastného úsudku to určite nebola Alkaida s nožami na krabice. Buď ste za to platený, alebo by to kľudne mohla byť diagnóza.
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(Ján, 12.7.2012 10:05:48)
Odpovědět
A je tam toho toľko, že ak ste pri zdravom rozume, tak Vám musia byť všetky správy od NIST skôr na smiech.
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(joan, 12.7.2012 11:57:10)
Odpovědět
http://www.maniacworld.com/9-11-conspiracy-theories-debunked.html

Chytrému napověz - a do blbce kopni.Kuř buřt Mohamede!
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(CoC, 12.7.2012 12:29:05)
Odpovědět
Jo jo a pak to spadlo rychlostí volného pádu(!) palačinkovým efektem(!) rovnou do svých základů(!), kde z těch tvých ohlých nosníků moc nezbylo(!), asi aby to mohli snadněji všechno tak pěkně rychle odvozit(!)! :-D
Sám kuř buřt Joane Ferdinande Věku ! :)))
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(joan, 12.7.2012 14:09:55)
Odpovědět
Vykuř si Mohameda
DORUDA úchyle.Odborníci,tedy pravý opak toho co vidíš,když vystčíš svoji zpuchlou mongoloidní dršku rána do zrcadla, zde názorně, a polopaticky i pro takové UQáče vysvětlují, proč a jak došlo k těžkému narušení nosné konstrukce budov WTC a následnému neodvratnému zřícení

O "volném pádu" blekotají JEN vymaštěná pro-islamofašistická hovada "Vašeho" ražení
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(CoC, 12.7.2012 19:15:02)
Odpovědět
Tak to jsi nejen maximálně sprostý (IQ tykve..), ale maximálně HLOUPÝ a navíc SLEPÝ????!!!! :)
Ano. Jsi. Nic nového.
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(joan, 13.7.2012 15:15:40)
Odpovědět
Vymasti si díru,ať v meSHITě můžeš pořádně posloužit svým novým snědým obřezaným soukmenovcům buzíku
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(Tábi, 12.7.2012 20:00:54)
Odpovědět
To, že WTC spadlo ta jak spadlo bylo dáno rozmístěním nosných skeletů ale to takovýmu zaslepenci jako jste vy jenom těžko někdo vysvětlí. Nazdar
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(CoC, 12.7.2012 21:54:03)
Odpovědět
Myslím, že jsem svého času dělal zkoušky z nauk o materiálech, mechaniky, termomechaniky apod :) . Udělej si jednoduchý pokus: postav si doma pěkně velkou tlustou svíčku, která bude představovat onen středový superpilíř WTC (nemluvě o obvodových) a vystavuj ji libovolnému působení vysokého tepla. A dej mi vědět,kdy se ti povede zhroutit 3x po sobě (WTC 1,2 a 7) rychlostí volného pádu do cca jejího půdorysu! :) .Nebo asi víš, jak zamáčknout do země ocelový pilíř tak rychle a aby nikde nečouhal?
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(Ján, 13.7.2012 9:16:52)
Odpovědět
Tak sa ty odborník ešte raz pozri na skelet dojičiek: http://911.yweb.sk/
Je nad červeným nápisom: Kam sa podeli jadrá veží a skolabované poschodia na Ground Zero ?
Na tomto skelete by si mohol smažiť Boeing na každom druhom poschodí a vôbec nič by sa nestalo.
Pozri si najspodnejší obrázok Interstate Bank. Veľmi silný a jasný plameň na dvoch podlažiach trval 3,5 hodiny a nič?! Konštrukcia bola vystavená ďaleko väčšiemu zaťaženiu, keďže požiar sa odohrával v prvej štvrtine budovy.
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(CoC, 13.7.2012 10:53:05)
Odpovědět
Ano, někteří jsou schopni uvěřit i tomu, že 100patrovou ocelovo betonovou konstrukci pošlete k zemi za 10 vteřin kvůli požáru ve vrchní 1/4 takovým způsobem, že se nikde nic neohne, spodní část budovy neklade žádný odpor a dole zbyde z betonu prach a ty ocelové nosníky vyvaporizují...a koneckonců, říkali to i odborníci ne? A bylo to v TV, hlavně.
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(joan, 13.7.2012 15:58:36)
Odpovědět
Vida,tak masivní dvouhodinový požár zasahující několik pater budovy zde už toto proislamofašistické vyplešatélé HO-VA-DO vydává za 10 sekudové "hoření" někde v horní čtvrtině.....

Uprostřed budovy nebyl NIKDY ŽÁDNÝ, natož "supermasivní" - nebo co to tu sereš za mentální ho.v.na - sloup. VŠECHNY NOSNÉ PILÍŘE budov WTC byly po jejím obvodu. Většina jich byla V OBOU ZASAŽENÝCH BUDOVÁCH PŘERAŽENA již při prvotním nárazu. Byla to tedy sakra dobrá a bytelná práce stavbařů, že takto těžce narušené mrakodrapy stály ještě 2 hodiny po zásahu primitive. A zřejmě by i stát zůstaly, kdyby dlouhý a masivní požár nezpůsobil změknutí a prohýbání vnitřních vodorovných ocelových nosníků, jak je i pro úplné debily VELICE NÁZORNĚ graficky znázorněno v doporučeném ODBORNÉM videu.

Táhni si raději pištivě někam zahajlovat,třeba vycákneš a ulevíš si od přetlaků na svém "moSku"....
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(karel, 13.7.2012 18:12:03)
Odpovědět
Tak za prvé , ano, budova hořela dlouho, ale opravdu jen v horní 1/4, spodek nebyl požárem zasažen. Všechny pilíře byly nosné a středový superpilíř byl tvořen speciálními ocelovo betonovymi konstrukcemi. A budova opravdu spadla do svých základů během cca 10 sekund. To je fyzikálně nemožné. Pan CoC má správný názor, Vy jste pane primitiv. Vaše urážky hovoří za vše.
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(Dog Tag, 12.7.2012 8:34:30)
Odpovědět
To, že má n¨ěkdo paranoju ještě neznamená, že nemá tu a tam pravdu. Slečna vám tam ale naservírovala FAKTA - KTERÉ VÁŠ SKEPTICISMUS nezaplašil a nejapným vtipkařením jste taky jasno do věci nepřinesl.
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(joan, 12.7.2012 14:14:15)
Odpovědět
Jasně.Takových "faktů",jak Rockefeller,poté co nanotermity,řízenými střelami maskovanými za dopravní letadla a podřezáním nosným pilířů zároveň "shodil WTC", plánuje atomový útok na olympijské hry (aby se mohl posupně chcechtat a hlavně namastit si s ostaními spiklými ŽÝÝDÝÝ kapcy) mají psychiatři plné skříně
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(José, 12.7.2012 9:09:33)
Odpovědět
Útok už měl býl 26.6. loňského roku, protože to bylo v Simpsonových, ale odhalil to A.Blábol Bartoš a tak místo toho povolali Breivika, který má stejný monogram, to proto, aby se Bartošovi za to pomstili. Na Euru měl být taky útok, ale jelikož se o tom psalo tady, tak to přesunuli na olympiádu. Škoda, že tu kartičku tady neukázali před zářím 2001, to mohly ty mrakodrapy ještě klidně stát. Takže, sledujte klidně olympiádu a pokud se něco stane, určitě tu napíšou: "Vidíte a my jsme vám to říkali!"
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(José, 12.7.2012 9:15:54)
Odpovědět
A to si dokonce myslím, že podobní blábolové, jako autorka tohoto článku jsou daleko nebezpečnější, než Bilderberg, Trilaterální komise a Rockfelerova nadace dohromady. Obávám se, že to dopadne stejně, jako s klimatology. 20 let nás straší s globálním oteplováním a ONO SE NIC NEDĚJE!!!
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(Dog Tag, 12.7.2012 9:45:01)
Odpovědět
José závidím Vám. Jste ztělesněním rčení NEZNALOST ČINÍ ČLOVĚKA BEZSTAROSTNÝM, ŠŤASTNÝM A ROZŠAFNÝM.Přesně takovými nás chtějí židé z bankovních korporací mít.P.S. Do konce roku není zas tak daleko- šance i pro méně trpělivé že se doberou toho VO CO GO.
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(José, 12.7.2012 10:14:09)
Odpovědět
Vidíte, já jsem docela rád, že mi závidíte. Opravdu, já jsem klidný a nebojím se. Ani Rockfelera, ani Haarpu, chemtrails, či útoku mimozemšťanů. Někteří možná sedí u monitorů, vyhledávají podobné články a mráz jim běhá po zádech, zatímco jiní, mezi něž se řadím i já, se na tyto informace dívají se značnou skepsí. Ostatně, co čekáte na konci roku?
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(joan, 12.7.2012 11:53:10)
Odpovědět
Byl již na tuto těžkou psychickou chorobu stanovena nějaká diagnosa?
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(CoC, 12.7.2012 12:34:57)
Odpovědět
Těžko říct, nedal jsi nám totiž dosud (kromě svých perel moudrosti) nahlédnout do tvého chorobopisu.
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(joan, 12.7.2012 14:05:25)
Odpovědět
Á další choromyslné máčo,pronásledované celoživotně všezlými "Židy" co za všechno můžou.

Omývat přirození vlažnou vodou jste si zkoušel vy "osvýcená" nádobo?
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(CoC, 12.7.2012 19:18:24)
Odpovědět
Já jsem zcela zdráv, děkuji za optání.
P.S.:Tobě to ale evidentně nepomůže :)
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(CoC, 12.7.2012 9:43:23)
Odpovědět
Zajímavý mix. Předpokládám, že autorka ve svém manuálu "osobního" úspěchu (leč aby mohl někdo získat, musí nejdřív někdo ztratit, neboť v uzavřeném světě nelze brát z "ničeho" a to ani u "reiki'" :-D) nalezla know how návod na úspěšné zvládnutí podobných strachových situací a ukryje se tedy k načerpání "ztracených sil" (btw. proč tedy vaše síly "ztrácíte"??) na zasloužený odpočinek (musíme jako otroci odpočinek "zasloužit"???) do lesa na houby :) . No, zřejmě to pomůže a pak to "oslavíme"! :-D
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(CoC, 12.7.2012 9:43:26)
Odpovědět
Zajímavý mix. Předpokládám, že autorka ve svém manuálu "osobního" úspěchu (leč aby mohl někdo získat, musí nejdřív někdo ztratit, neboť v uzavřeném světě nelze brát z "ničeho" a to ani u "reiki'" :-D) nalezla know how návod na úspěšné zvládnutí podobných strachových situací a ukryje se tedy k načerpání "ztracených sil" (btw. proč tedy vaše síly "ztrácíte"??) na zasloužený odpočinek (musíme jako otroci odpočinek "zasloužit"???) do lesa na houby :) . No, zřejmě to pomůže a pak to "oslavíme"! :-D
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(llort kivierb, 12.7.2012 9:50:29)
Odpovědět
http://www.mr-sport.cz/news/oh-v-londyne-predstavuji-vysoke-bezpecnostni-riziko/

"...teroristický útok je vysoce pravděpodobný..."

Tak když už "nás na to připravují" i samotní britští experti, tak na tom něco bude...
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(José, 12.7.2012 13:57:35)
Odpovědět
A napadlo Vás, že hrozba je vlastně všude, kde se hromadí víc lidí? Že všechny velké akce jsou přirozeně nebezpečné, že lákají lumpy všeho druhu?
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(Hammerhead, 12.7.2012 13:31:16)
Odpovědět
Pamatuj, že to že jsi paranoik ještě neznamená, že po tobě nejdou.
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(Petra Bostlová, 12.7.2012 20:31:52)
Odpovědět
oni jsou fakt šáhlí...http://www.novinky.cz/koktejl/273069-mimozemstane-letaji-na-zemi-jako-turiste-stoji-v-odtajnenych-archivech-britske-vlady.html Aspoň vidět, kudy to ti šílenci povedou...("náhodička", zrovna nyní dochází k odtajnění, zrovna britských, zrovna v Londýně, zrovna nad stadionem Chelsea). "Malá" potíž: LIDI TĚM ŠÍLENCŮM NEUVĚŘÍ!! (Jsou úplně mimo. Realitu.)
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(Hammerhead, 12.7.2012 23:44:13)
Odpovědět
Zvláštní je, že člověk který věří, že tesař kterého před dvěma tisíci lety jeho vlastní soukmenovci přibili na kříž se vrátí aby rozpoutal peklo na zemi příhodně nazvané království nebeské má problém uvěřit tomu, že se k nám chodí rekreovat malí zelení mužíčkové.
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(Ján, 13.7.2012 8:38:52)
Odpovědět
Ty si neuveriteľný chudák. Kto si všíma tvoje vstupy do diskusií vie veľmi dobre o čom píšem. Najsmutnejšie však je, že sa tvoja paranoia stupňuje. Už by mi u teba asi ani nebolo divné, keby si sa objavil vo fóre záhradkárov so svojími chorými analógiami.
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(Hammerhead, 13.7.2012 10:56:47)
Odpovědět
Já sem paranoik? Víš aspoň co to slovo znamená? Btw Když se ti moje příspěvky nelíbí, tak je nečti. Jednoduchá pomoc.
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(Hammerhead, 13.7.2012 11:10:30)
Odpovědět
A krom toho, pokud mě chceš urážet, napiš něco, co má hlavu a patu. Jestli jsem se nějak dotkl tvého jemnocitu, nebo tvé víry, tak je mi to uplně putna, protože pokud tě psychicky rozruší drobná ironická poznámka, tak nejsi věřící, ale zakomplexovaný hlupák. Btw Už si slyšel ten poslední? Když má jeden člověk imaginárního kamaráda, říká se mu blázen, když ho maj tisíce lidí, říká se jim věřící.
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(F.L.Vek, 13.7.2012 4:06:01)
Odpovědět
Me tyhlety debaty vzdycky nesmirne pobavi. Pro zde zminovane konspiracni teorie neexistuje jediny dukaz, naopak pad budov a dalsi "zahady" byly uz davno vysvetleny odborniky, kteri to vysetrovali. Existuji take tisice svedku, videozaznamy teroristu prochazejici bezpecnostni kontrolou atd. atd.
Ale rudohnedi tupci se navzajem ubezpecuji ve sve nenavisti k Americe a zidum a melduji porad dokola ty sve nesmysly. Jako nejake ovce. Beee, beeeee...... :-)
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(Pavel Skeptik II, 13.7.2012 6:39:07)
Odpovědět
Kdepak, žádné ovce! Agenti KGB vždy byli na špičce oboru! Dnešní úkol je jasný, diskreditace svobodného Západu!
Privatizace
Ovládnutí politiky
Vyvolání nenávisti k Západu
Útoky na EU
A samozřejmě Židozednářství, to u primitivů zabírá po staletí!
Všimněte si, že naši oblíbení autoři/blábolové nevidí nebezpečí od bohatnoucí Číny nebo krachujícího Ruska, ale vždy z Wóólstrýtu!A nejlepší gól, islamizaci Evropy podporují sionisté!!!
Dneska se člověk opravdu může spolehnout jenom na ty trpaslíky!!!
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(José, 13.7.2012 8:40:43)
Odpovědět
Moje řeč. Nevím jestli to je nějaká úchylka, duševní onemocnění, či jestli to je už geneticky podmíněné, ale spousta lidí tu píše v duchu Rudého Práva v letech 1948 - 1989.
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(F.L.Vek, 13.7.2012 9:08:24)
Odpovědět
Ale ano Pavle, ovce.
Nebo si myslis, ze ti zdejsi chudaci (vcetne blaboly Bartose) jsou agenti ?
:-)
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(Ján, 13.7.2012 9:33:39)
Odpovědět
Malá analýza k tvojim slovám.
Západ už pekne dlho nie je slobodný; nemýľ si privatizáciu s korporativizmom; politiku netreba ovládať, politika je vládnutie; západ vyvoláva skôr ľútosť; útoky na EU nie su potrebné, sama sa rozloží zvnútra; čo sa týka Židov, je to národ ako ktorýkoľvek iný, sú tam múdri ľudia, ale aj idioti ako ty. A či su murári je úplne jedno.
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(Ján, 13.7.2012 9:44:57)
Odpovědět
Číne a Rusku hlavne prajem, aby to boli šťastné národy a Vol-strít nech sa kľudne prežerie nakradnutým zlatom na ktorom je postavený.
Jeden z najväčších darov, ktoré nám BOH dal je sloboda, ale v našej pýche sa stala trestom. A nakoniec, idiot je ten, kto si myslí, že je viac ako BOH. Nech už je kýmkoľvek.
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(Ján, 13.7.2012 9:00:54)
Odpovědět
Čo iné ti ty pako ostáva, keď ťa uspokoja pol stranové článočky ako protiargument. Keď na základe kamerových záberov z letiska označíš kohokoľvek za teroristu, keď tvoj najlepší priateľ Joan, teda pokiaľ to nie si opäť ty, sa uspokojí so 4 min. video-komplotovou vizualizáciou.
Keď už sa snažíte niečo bagadelizovať, tak to robte naporiadok. Neodfláknite to ako NIST.
Re: Visí opravdu něco hrozivého nad londýnskou olympiádou?
(VisMark, 31.7.2012 23:03:51)
Odpovědět
Asi tak: http://www.piste-povidky.cz/dilo/95264 super povídka
ttp://www.christianlouboutindaffodilesale.com
(DSGFH, 16.8.2012 10:39:54)
Odpovědět
My friends will also be glad to know your ideas. Once you put on oone pair of discount [url=http://www.christianlouboutindaffodilesale.com/]christian louboutin daffodile[/url], people will pay more attention to you. Then It is quite very simple to become the focous in the crowd, The exquisite design of [url=http://www.christianlouboutindaffodilesale.com/products_all.html]christian louboutin cheap[/url] become the most popular shoes in 2012 summer. Don’t hesitate anymore. All kinds of [url=http:/
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Průzkum
Žádné aktivní ankety nebyly nalezeny