reklama
reklama
"Toto, a ne jiný, je původ všech tyranů: když se poprvé objeví, tváří se jako ochránce." (Platón)

Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi

Autor: Petra Bostlová | Publikováno: 14.7.2012 | Rubrika: U NÁS
Ilustrace

Prosinec 2010. Do Prahy přichází nový americký velvyslanec. Norman Eisen.

Prosinec 2010. Dávný sen generála tajných služeb Karla Randáka (říká se, že jsa ve službách více amerických než českých) o vlastní tajné rozvědce nabývá konkrétní obrysy: Hned vedle americké ambasády zakládá se tzv. Nadační fond proti korupci - Karla Janečka. Syna bývalého agenta StB, nasazeného v zahraničí.

(A ne jen tak ledajakého agenta: Otec K. Janečka, Ing. K. Janeček starší, absolvent důstojnické školy, působil na 1. správě SNB – hlavní správě rozvědky, ve funkci staršího referenta speciální rezidentury ve Stockholmu a na dalších místech v zahraničí. Tolik k prostředí. )  

Zima 2010-2011. Na snídani u nově instalavšího amerického velvyslance dochází k vzájemnému  představení Karla Janečka s dalším protagonistou našeho příběhu: Petrem Havlíkem (současným předsedou politické strany Občané.cz a bývalým zakladatelem ODS)

A spolupráce se tak může rozběhnout na plné obrátky.

Tento Petr Havlík, dle vlastního vyjádření, prý se svou firmou obchoduje s informacemi.

Co všechno nejen mezi těmito pány pracovně probíhá, můžeme se jen dohadovat. První „plody jejich práce“ však budou popisem následovat (viz níže).

Nebývá ale vždy vše podle plánu. V létě 2011 kontaktuje Karla Janečka jakási Bostlová. Chvíli si vyměňují e-mailovou korespondenci a v druhé polovině července 2011 dochází k jejich prvnímu osobnímu setkání. Karel Janeček ještě neví, s jakým tématem ta k němu přijíždí.

Ze svých kruhů je velmi dobře informován o jejích politických aktivitách v jejím městě. Co kdyby se dala nějak použít...možná mu / jim probíhá hlavou. Kdoví.

Je očividně zaskočen, s čím Bostlová za ním přichází. /Ona, stejně jako většina těch, co sledují jeho veřejnou činnost poslední doby, tehdy ještě věří tomu, že by mu skutečně mohlo jít o vylepšení zdejšího společenského klima. Poprvé ve své politické práci vypisuje tak tato bianco šek. (A taky naposledy.)/

Prý ať vstoupí do politiky přímo, vybízí ho Bostlová v létě 2011. Nelze zlepšit tristní společenskou situaci, než že schopní a slušní budou přebírat politickou odpovědnost.

Janeček neví, jak zareagovat. Nabízí, že zprostředkuje pracovní setkání s Petrem Havlíkem. (Tím ostříleným politickým matadorem. Ten už si určitě nějak poradí.)  

A zde dochází k první chybě. Janeček setkání s Havlíkem sám zprostředkuje. Neupozorní však jej, že tu Bostlovou ale blíže nezná. Havlík zase usuzuje, když je Bostlová, o které předtím nikdy neslyšel (a to obchoduje s informacemi) poslána přímo Janečkem, že je od „nich“. Tedy prověřená.

A tak se na setkání s Bostlovou rozpovídá. Povídá a povídá, hodinu a půl (!), bez přestání. (A povídal by dál, kdyby neměl na ten den ještě zubaře.)

A Bostlová, znechucena, nevychází z údivu. Cože? Tohle on tu vypráví – zcela cizí osobě? Na prvním setkání? Tohle se tu koná?

Ale buďme konkrétnější. Cože vlastně ten Havlík prozrazuje:
(přepis poznámek učiněných bezprostředně po setkání s Petrem Havlíkem koncem července 2011)

1. Připravují tu revoluci. Převzetí moci. Už delší čas. Nyní „pracují“ na tom, jak udělat ten „spínač“, rozbušku, jako byl případ Martina Šmída Listopadu 89. Zatím neví, jak to uchopit. Lidi ale potřebují dostat na ulici. Aby mohli začít.

2. Má to být řízeno ze zahraničí (!) Konkrétně: z USA.

3. Nemá jít o demokracii (!)

4. Řídit to celé tady má (cca) 5 lidí.

5. Mají již určeného, kdo to z těchto pěti povede. Ta linie je přesně již daná.

6. Mají dvě právní kanceláře, které jim vypracovaly a vypracovávají již přesné znění zákonů, které tato skupina pak bude v parlamentu prosazovat.

7. Jde jim o ovládnutí parlamentu.

8. Prioritní je pro ně změna volebního zákona! (Na většinový, atd.)

9. Již nyní mají rozdělená křesla v příští české vládě.

10. Jdou proti Kalouskovi (přímo a natvrdo)

11. Přesto to byl Vít Bárta, který mezi ně nasadil špeha

12. „Vyměňte politiky“ pro ně skrytě pracuje. Mají na starosti marketing a ovládnutí internetu. Nejen Facebooku. (Prý jsou ti v manipulaci výborní, pochlubil se mi Havlík.)

13. Havlíkem na setkání padlo jméno amerického novináře žijícího v Čechách - Erika Besta. Že je v tom prý taky. (Vyznělo to něco jako spojka právě na ty americké řídící kruhy.)


Tak toto byl stav, do jakého tito dospěli k létu 2011.

Petr Havlík měl zato, že bude stačit, nevyzradí-li mi (zatím) jen tu pětici „Vyvolených“.

Ani nemusel. To za něj udělal Karel Janeček. Ten mi tehdy prozradil, že je tam kupř. Jan Švejnar. (A platit to má prý Bakala.)

Takže to už máme (nejméně) tři hlavní účinkující: Jana Švejnara, Karla Janečka, Petra Havlíka (a platícího Bakalu). Že neznáme další dva, tři, tak ani nevadí.

Dnes je to už ale trochu jinak. Po pár dnech našeho setkání, v srpnu 2011, jsem dostala od Petra Havlíka hysterický e-mail. Okamžitě následovně po jeho avizovaném dalším setkání s Janečkem a dalšími. Bylo vidět, že ho pánové odřízli. Je out – a tolik vynaložené práce a energie! A času! Sakramentská Bostlová, kdo jste to zač, vždyť jsem o vás nikdy předtím neslyšel! postěžoval si mi v e-mailu nešťastný a rozzuřený Havlík.

Já totiž celý obsah jeho monologu, tak, jak ho píši vám dnes a tady, po té strašidelné schůzce s ním oznámila Karlu Janečkovi. Naprosto zhrozená a zhnusená, co že to má být!

(pozn. Snad P. Havlíkovi bude „náplastí“, že dneska je už u Babiše. Tak aspoň to se mu splnilo. Na Janečkovi tenkrát chtěl, ať mu zprostředkuje schůzku právě i s Babišem. Kvůli dalšímu zainvestování akce - sháněl tenkrát totiž další tuzemské sponzory celé té nebezpečné habaďůry.)

Myslíme si ale snad bláhově, že rozprášením téhle buňky (protože vyzrazením, odhalením jejich zhoubných plánů s námi) došlo snad i k rozprášení jejich ničivého záměru? Ale kdepak. Jediné, co bylo, že vypudili ze svého středu (přílišného mluvku) Havlíka. A časově se jim to tak možná protáhlo, než vytvořili buňku novou. Jinak však se zcela stejnými lidmi i záměry, kromě Havlíka.

Porovnejme si totiž jejich konkrétní plány před rokem s tím, čeho jsme svědky my dnes. Nevidíme snad, že se své plány snaží, již očividně a veřejně, uskutečňovat?

Srovnejme si jen Janečkovy mediální výkřiky a konkrétní snahy po revoluci, novém Listopadu 89 (a on má stanout v čele). Volání, ať vyjdeme do ulic. Jeho burcování v posledních měsících po změně volebního zákona (na většinový!) a že vytvoří tlak, mediální i veřejný, na vládu i parlament, ještě než je svrhnou, aby volební zákon tito ještě předtím změnili, stejně jako Ústavu ČR. A to dříve než budou jimi vyvolané předčasné parlamentní volby. (Objíždí s tím česká města.)

Jeho volání po změně systému! (Tak už od Havlíka víme, že ale demokracie to být nemá!)

Jeho napojení na americké kruhy (ať už je to s jeho americkým agentstvím jakkoli, tohoto vlastníka speciálního amerického vojenského výcviku, jak víme z jeho vlastních úst) snad už ani nemusím opakovat.

Ještě je libo revoluce? (A předpokladu, zásadně mylného, že nemůže být hůř?)

čtěte také:

Ne změnu systému. Ale jeho očistu!

Kampaň: Bostlová sbírá podpisy pro Jakla. Kdo se přidá?

Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah

Horký podzim 2012: Predikce vývoje v ČR na následující rok. Plány versus realita



 

Klíčová slova: pravdoláska  | domácí politika  | USA  | Česká republika  | tajné služby  | propaganda  | demokracie
7334 čtenářů | 78 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(Brabec, 14.7.2012 6:48:24)
Odpovědět
Ty Vaše článečky jsou ubohé...Reagovat na ně je ztráta času
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(Petra Bostlová, 14.7.2012 11:21:28)
Odpovědět
Buďte konkrétnější, pane Brabče. Já Vám tu podávám, co se tu konkrétně stalo. (Neb jsem tomu byla očitým svědkem.) Připadá-li Vám to ubohé, ano, realita je to ubohá. S tím já ale nic nespravím. (Za druhé nezodpovídám, kupodivu.)
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(xws, 14.7.2012 19:19:30)
Odpovědět
Paní Bostlová máte pravdu, kterou mnozí z nás tušili.Jste statečná žena,když se nebojíte pravdu publikovat.Ať bude v republice jakákoliv změna, bude chtít na ni participovat Bakala (český Rockefeler). Bakala, Švejnar, Pehe, Dlouhý, Vondra a jiní politruci New World Order, se budou snažit tuhle republiku rozsápat na cucky. Zadlužit, porobit, vytěžit- přičlenit a rozplanýrovat do nějakého globalizačního celku. Největší gauner, mecenáš všeho svinstva v ČR je Bakala.
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(micha, 14.7.2012 22:21:36)
Odpovědět
Máte pravdu, Petra je statečná žena(i když trochu chlubivá a moc nevaří a má slabost pro kluky s rohama(já si je pravidelně piluji:))) a pan Bakala je závažně podezřelý.
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(Petra Bostlová, 14.7.2012 23:34:40)
Odpovědět
:)) Děkuju oběma za kompliment. :)) (S tou statečností :)) ) /A zdám se Vám "chlubivá"? Já to tak neberu. :)) Když ten CoC (a jiní) mně pořád tak nadával a snižoval...kdo jiný se mě má zastat, když ne já sama :)) A že moc nevařím? No já bych vařila, jéjej. Když ale vařím tak nechutně...Čím "větší" jsem "politik" :))))))), tím mizernější kuchařka. :)) Je v tom jakás prapodivná úměra :)) p.s. Když je rodina doma, do kuchyně mám vstup zakázán :))) Až taková je to se mnou příšera :)) /
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(micha, 15.7.2012 1:49:12)
Odpovědět
Promiň OT a tykání Petro, ale francouzký brambory snad zvládneš, myslím, že máš na víc než čajvařenývejcepresidentbudetenaonen.:-)
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(Petra Bostlová, 15.7.2012 14:53:14)
Odpovědět
Včera jsem měla čočku. Na tý se nedá nic zkazit. :))
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(micha, 15.7.2012 19:44:59)
Odpovědět
I tu čočku lze domroudat, chce to ovšem politické nadání galaktického rozměru, dle Tvého přirovnání.
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(Petra Bostlová, 15.7.2012 20:35:05)
Odpovědět
:))
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(Petra Bostlová, 14.7.2012 22:04:57)
Odpovědět
Ano, je to tak, jak píšete. A dělají to tady už 23 let!
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(Pavel Skeptik II, 14.7.2012 8:59:18)
Odpovědět
A kde zůstali trpaslíci? Bez nich to přece nejde!
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(Malý Vlk, 2.9.2012 12:36:00)
Odpovědět
Kdo chcete PODPOŘIT KARLA RANDÁKA v jeho prezidentské kandidatuře, můžete mimo jiné učinit i zde: http://www.facebook.com/RandakNaHrad?filter=1
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(Lightofstorm, 17.7.2012 5:53:50)
Odpovědět
Slečno Bostlová. Doporučuji zveřejnit předmětné emaily nebo navštívit areál Bohnice. Zbytek jsou kecy.
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(vok, 16.7.2012 19:51:53)
Odpovědět
Až teď jsem si vše přečetl a zírám, kolik sprostoty se vejde do jednoho debila. Žádné překvapení.
Toleruji ostřejší tón diskuze, ale tohle je moc (možná, že si nick vytvořil účelově a je to známý chlív). Známe to.
Já bych do takové diskuze neuměl vstoupit křesťansky jako Vy, ale chápu, nemůžete si nic jiného dovolit. Přeji hodně trpělivosti.
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(vok, 16.7.2012 19:58:32)
Odpovědět
Koukám, kde se octnul můj komentář :-)
Myslel jsem, že bude až na samém konci, vždyť je večer 16.7.!
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(Petra Bostlová, 17.7.2012 18:13:01)
Odpovědět
Děkuju :))
konspirace vs. realita
(petrib, 25.8.2012 8:14:03)
Odpovědět
konspirační plán měl i Bárta (si to ten b.bec napsal, jak prohlásil kníže) a kde je teď?
Publikované informace v článku jsou z jedinného ukecaného zdroje (důvěryhodného? měl ten den úpal nebo potřebu udělat dojem?). Chytřejší osoba by si je zkusila ověřit aspoň z druhého zdroje, obvzlášť když se tak nabízel.
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(Malý Vlk, 2.9.2012 13:04:55)
Odpovědět
Kdo chcete PODPOŘIT KARLA RANDÁKA v jeho prezidentské kandidatuře, můžete mimo jiné učinit i zde: http://www.facebook.com/RandakNaHrad?filter=1
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(kuliferda, 14.7.2012 3:43:32)
Odpovědět
A dukazy zadne.....
Tak tohle jste paranoidni slecinko uz silne prehnala.
Doporucuji vam nejake utisujici leky a hlavne - nezapomente vsechny kteri se vam budou smat oznacit za "placene agenty volstryytu".
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(Petra Bostlová, 14.7.2012 11:27:45)
Odpovědět
Proč si myslíte, že nemám důkazy? Co třeba e-mailová komunikace? (Ale máte pravdu v tom, že tam jsem skutečně ještě neklesla, abych si je nahrávala. A fakt tedy neklesnu.)
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(kuliferda, 14.7.2012 17:30:22)
Odpovědět
No, kdyz uz jste si slecinko zacala hrat na agenta 007, tak musite i nahravat.
Takhle vam nikdo neuveri. A kdyz si precte ty vase paranoidni spekulace, tak uz vubec ne.....
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(Petra Bostlová, 14.7.2012 17:50:22)
Odpovědět
Milý pane kuliferdo, jak píši nahoře, mám (bohatou) e-mailovou komunikaci z té doby od nich. Z které je naprosto patrné a která dokládá, že je to tak, jak píšu. (Ale Vás přesvědčovat přece nemusím. Vy o tomhle víte, že se to děje, aniž bych to ještě zveřejnila.) Nahrávat opravdu nebudu :))) Nikdy neklesnu na jejich ubohou roveň.
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(Petra Bostlová, 14.7.2012 19:03:19)
Odpovědět
p.s. A že soubor v mém počítači (poznámky učiněné po tom setkání s Havlíkem), jak jsem vám ho tu přepsala (viz kurzíva v článku), nese srpnové datum 2011, mi vysvětlíte jak? Že jsem prorok? :)) Že jsem mohla konkrétně vědět, už před rokem, čeho jsme svědky my dnes? (Vy ale přece žádnou argumentaci nepotřebujete. Vy si přece klidně vystačíte s Vašimi nadávkami.)
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(Pavel Skeptik II, 14.7.2012 19:09:16)
Odpovědět
Tak prorok, ještě se tomu dá říci i jinak :o)
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(agata, 14.7.2012 8:11:19)
Odpovědět
Slečna není paranoidní jak si myslíte ba naopak uvažuje správným směrem a ten kdo si myslí, že lže a fabuluje se jednou bude velmi divit, pokud to Janečkovi a dalším vyjde. Když nevíte o čem mluvíte, raději nemluvte!
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(xws, 14.7.2012 9:06:20)
Odpovědět
Kuliferdo,¨vypadá to, že jste názorově ještě někde v dobách "perestrojky".Pojmy jako Bilderberg, Rada pro zahraniční vztahy nebo trilaterální komise vám nic neříkají. Američané dnes, už nejsou "ti hodní ".Jsou 1. obětí židobankéřských korporací, které chtějí ovládnout svět... je to pro vás síla co? Zkuste pro své dovzdělání třeba YOUTUBE a tam naťikejte FEMA CAMP, PATRIOT ACT+ akce GLADIO. Třeba to bude pro vás znamenat názorový krok. http://www.youtube.com/watch?v=an3A3hRA8_M&feature=relate
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(kuliferda, 14.7.2012 9:44:09)
Odpovědět
Naopak XVS. Vim dobre, ze americti bilderbergove spiknuti se svobodomurarskymi zidobolsevickymi bankstery si sami odstrelili ty baraky v New Yorku a ted na nas sypou z letadel chemtrails.
Nebo je tu jeste moznost, ze se komunisticke ovecky jako jste vy od prohrane studene valky pravidelne pomocuji, neudrzi stolici a my ten smrad musime cichat.
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(Pavel Skeptik II, 14.7.2012 9:49:12)
Odpovědět
Náhodou, osobně si myslím, že chemtrails bylo v Děčíně úspěšné!Aspoň autorka tedy zasažena byla!
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(kalmar, 14.7.2012 15:10:48)
Odpovědět
umíš jenom nadávat a urážet, ale vysvětlení žádný. ubohost
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(xws, 14.7.2012 19:25:18)
Odpovědět
Kuliferdo, abyste věděl o čem plácáte nesmysly. Je načase abyste se z té perestrojky dostal a nebyl zaostalý jako přeslička.
http://www.youtube.com/watch?v=36EioDUEuiM&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=lYvJmIhoYUk&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=exFs02ka8w0&feature=related
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(Peter, 14.7.2012 16:26:06)
Odpovědět
Jen malá otázka, proč jdou vlastně po Kalouskovi?
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(Petra Bostlová, 14.7.2012 17:09:19)
Odpovědět
Ano, Petře, to je otázka, co mi taky vrtá hlavou. Od doby, co jsem se do těch poznámek po roce před pár dny zase podívala. Jedno vím jistě: to, co sledujeme nyní v přímém přenosu, je právě o tom! Proč jdou po Kalouskovi, přímo a natvrdo, Havlík nijak blíž tenkrát nerozvedl. Řekl jenom přesně tohle. Z tehdejšího kontextu by vyplynulo, že nějakým způsobem zřejmě Kalousek neplní to, co od něj tyhle americké kruhy očekávají. Zajímavé, co?? A ještě jedna "zajímavost": jak tam píši, Bárta mezi ně nasadil tehdy špeha, přímo do jejich skupiny, kolem Havlíkovy kanceláře. Byl pro ně nebezpečný. Srovnejme si, kde je dnes, po roce, Bárty konec, co? (Tím vůbec neříkám, že je to boj černí proti bílým. Spíš černí proti černým, v různém stupni černě a šedi. Ale nejčernější jsou ty americké globalistické kruhy. To bezesporu.)
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(Petra Bostlová, 14.7.2012 16:53:19)
Odpovědět
Všechno je jimi předem přesně naplánované. Kupř. to léto 2011 mi taky Karel Janeček osobně řekl, že teď ještě do politiky aktivně nevstoupí. Že až po 2 letech v NFPK. Počítejte se mnou: Kolik to bude letos na podzim, kdy chce vstanout v čele revoluce (a pak se vidí v příští české vládě, jak prozradil v jednom ze svých rozhovorů), od záměru vzniku NFPK? 2 roky. Přesně. (Podle mě se v NFPK měl jenom proslavit, získat punc protikorupčního bojovníka, "kauzy" lepí stejně Randák. Všimněte si, jak K.Janeček postupně mediálně z NFPK mizí - a pomyslné žezlo je předáváno právě Randákovi. Mimochodem, to zase prozradil Randák v Hyde Parku, že hodlá jít do politiky a přizvou si další posily z U.S., nějaké Čechoameričany. Můžete si to ze záznamu pustit.) /pozn. Příští můj článek by asi měl znít: Agenti, co všechno vykecají. Ať si vezmete Janečka, Havlíka, Randáka. Fakt si nemají co vyčítat. Jeden větší mluvka než druhý. Pro nás: naštěstí./ To je vše. Víc už nevím.
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(Petra Bostlová, 14.7.2012 17:39:55)
Odpovědět
Na co jsem si ještě vzpomněla: Havlík tenkrát na tom setkání začal taky o Romanovi. Ještě tehdy gen. řediteli ČEZu. Bylo vidět, že zrovna nepatří do jejich party. Že na něj mají docela pivku. (Pro srovnání: Kde je Romanovi konec dnes, po roce?? Viz. jejich akce ze zimy: Pankrácká výzva. Tzv. "občanských" iniciativ.) Mluvil o tom, že jde o vysátí všech posledních polostátních firem (!) Že už mají i konkrétně mezi sebou rozděleno, kdo co kolik z toho dostane. Neuvedl nic konkrétněji. (Ani, jestli ti dotyční jsou od "nich".) Tedy kdo a co. Jmenovitě neuvedl. Ale o tomhle rozhodnutém záměru. ČEZ měl být na pořadu mezi prvními. Tedy absolutní tzv. "privatizace". (Neboli rozkradení toho i posledního, co tu ještě zbylo.) Tak to je vše. Víc už mi neřekl.
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(Pavel Skeptik II, 14.7.2012 17:55:09)
Odpovědět
No, u nás taky vyhodili školníka! Odmítal používat koště bez GPS :o)))
Jen pro shrnutí
(JANA, 14.7.2012 7:46:32)
Odpovědět
ami ambasády fungují ve světě jako centra barevných revolucí. Oni jsou teď jejich největším vývozním artiklem.
http://colorrevolutionsandgeopolitics.blogspot.com/2011/07/template-revolutions-marketing-us.html
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(kuliferda, 14.7.2012 22:40:39)
Odpovědět
Takze kdyz se slecinky zeptate na dukazy, dozvite se, ze ona zadnou konverzaci nahravat nebude, ale ma k dispozici e-maily.
Takze nahravat ne, ale vyhruzky zverejnovani soukromych mailu ano.
Tihle nackove maji veru divnou moralku.
Pokud nekdo povazuje vyraz nacek za prehnany, necht se jde podivat na zvratky te pani pod clankem o zidech a K.H. Borovskem.
Pred touhle rasistickou zrudou by zbledl i sam Pepa Goebels.
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(Petra Bostlová, 14.7.2012 23:58:53)
Odpovědět
Máte snad tohle na mysli?? Kopíruji můj zmíněný komentář tam, který tam mám jediný (!) /jestli Vám říká něco jako IP adresa/: "Problém je v tom, a platí to stále, že se Židé (nejen) tu považují za cizince, ač v Čechách narození a vyrostlí (nepovažují sebe za Čechy!), cítící se být na nepřátelském území. I když dnes už bez nepřítele. To jim tak nějak ale nevadí. Takže jakkákoli (?) lumpárna vůči naší zemi a jeho obyvatelstvu, jím učiněná, je jím a jeho komunitou považovaná za "skvělou věc". A výhru. A to je ten problém. Že neprosazují zájmy téhle země a jeho obyvatelstva (ač jinou zemi ve skutečnosti nemají), a ani nikdy nebudou, ale své globální komunity. (A tam je ten důvod. Proto tak šílí, když my se naopak vědomě silně navracíme ke svým kořenům a tradicím, které se z nás snažili po generace vymýtit. To je totiž to, co jejich zhoubné plány - s námi - může zhatit.)" A NAPOSLEDY VÁS VARUJI, KULIFERDO, JÁ NEJSEM ZROVNA TIP OBĚTI! JEŠTĚ JEDNOU SI O MĚ VYMÁCHÁTE TU VAŠI SPROSTOU HUBU - A MÁTE NA SOBĚ TRESTNÍ OZNÁMENÍ ZA POMLUVU, ANI NEMRKNETE! A VYSOUDÍM NA VÁS POSLEDNÍ VÁŠ PĚŤÁK! UVIDÍNE, ZDA TO VAŠI GLOBALISTIČTÍ SOUDRUZI ZA VÁS BUDOU CHTÍT ZATÁHNOUT.
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(Petra Bostlová, 15.7.2012 0:03:35)
Odpovědět
/překlep: typ/
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(kuliferda, 15.7.2012 3:48:22)
Odpovědět
Pro Bostlovou:
jak rikal Ronny Reagan: Go ahead, make my day !
A ja dodavam. At rozhodne soud, jestli jsou horsi nadavky, nebo zamerne sireni nenavisti k prislusnikum jinych narodu.
Paranoidni antisemitisticka kravo. :-)
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(kuliferda, 15.7.2012 4:13:40)
Odpovědět
Rikaji neco jmena Karel Poláček, Egon Hostovský, Norbert Frýd, Arnošt Lustig, Hugo Haas ?
Az budes zase chtit plivat okolo sebe, plivni napred do zrcadla.
Uz se tesim na tu zalobu. Vsechno jsem si zalohoval :-)
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(Petra Bostlová, 15.7.2012 15:16:08)
Odpovědět
:))) Fakt si kuliferdo dojdi za Randákem, ať ti už konečně vylepí nějakou tu "kauzu". :)) Ať neplácáš pořád takový blbiny :))) 1. Mě obvinit z "antisemitismu" je zvlášť hodně úsměvné, když má životní láska byl úplně ČISTÝ semita :))), jako jeho otec, děd, praděd, prapraděd atd.atd. :))) 2. Z rasového podněcování je ještě úsměvnější, když můj švagr a většina přátel za můj život, už tím, že jsem dlouhou dobu žila v cizině, jsou cizinci, opět velká část z nich semité. :)) Takže fakt už přestaň plácat. Jsi neskutečně ubohý. Budu se za tebe modlit, aby ses dokázal zbavit té své nenávisti a zloby, co máš uvnitř. (A ještě na závěr: Už tím, že jsem křesťan, beru židy jako své starší bratry. To ale neznamená zavírání očí, jestliže někteří nich dělají lumpárny. Zrovna jako kdyby to byl Čech nebo jakékoli jiné národnosti. To si taky ulož :)) ) /A nepřestaneš-li s osobními urážkami a nadávkami, požádám administrátora o mazání takových výlevů./
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(Pavel Skeptik II, 15.7.2012 16:27:09)
Odpovědět
Arabák?
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(kuliferda, 15.7.2012 18:36:53)
Odpovědět
To vis ze Arab, Pavle.
A tak ta mila pani muze do konce zivota nadavat na zidy a vykrikovat, ze neni antisemita.
To neni jeji vynalez, podobne (treba laskou k arabskym teroristum) se haji vsichni nackove.
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(Pavel Skeptik II, 15.7.2012 16:31:34)
Odpovědět
někteří z nich? Podle Vašich příspěvků by to museli dělat všichni a ještě si najmout...
Ono to tak vždycky začíná! Nejsem antisemita ale...
Víte co je zajímavé, já jsem o většině svých partnerek ani nevěděl k čemu se mimo postel hlásí! Nějaké divné chodit s čistrokrevným semitou a vědět to o dědečkovi...
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(kuliferda, 15.7.2012 18:27:00)
Odpovědět
Petro, me tvoje techtle mechtle s nejakym Arabem naprosto nezajimaji. Antisemitismem se v nasi kulturni oblasti tradicne mysli nenavist k zidum, a tu jsi zde predvedla v mire vrchovate. Presne temihle kecy to kdysi zacalo a nakonec skoncilo v koncentracnich taborech. Proto se na takovou spinu vztahuje zakon o hanobeni naroda nebo rasy.
Takze az zase otevres tu svoji rasistickou chlebarnu, nevyhrozuj lidem trestnim oznamenim. Jsi to ty, kdo zde porusuje zakon. Kravo.
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(Petra Bostlová, 15.7.2012 19:56:03)
Odpovědět
Jsi jenom komunistickej provokatér, kuliferdo. (a sám rasista) Nic víc, nic míň. Reagovat na tebe vůbec nemá cenu. Šel jsi jako estébák s komunisty, nic jinýho než provokovat ani neumíš. Jak říkám, budu se za tebe modlit. (Stejně, jako to dělám za ž(Ž)idy, ty z nich, kteří sešli ze své víry. Jejich Otce Abrahama. Protože oblékat si rohy opravdu není košér.)
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(kuliferda, 15.7.2012 22:41:30)
Odpovědět
Ha, ha.... ja a komunista. To ty tvoje antiamericke a antisemitisticke kydy by pretisklo za starych casu Rude Pravo bez jakekoliv upravy.
Jinak - ja proti Arabum nic nemam, ale netusil jsem, ze staci se nechat od jednoho vysukat a uz nemuzes byt antisemita. :-)
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(Petra Bostlová, 16.7.2012 0:40:39)
Odpovědět
...je vidět, jak jste nechutní, vulgární, sprostí. Nízcí. Nenávistní. Nikdo bez úrovně druhého nemůže urazit. Takový mnohem spíš vyvolá lítost. Tak tě tedy lituji, člověče.
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(kuliferda, 16.7.2012 15:13:01)
Odpovědět
Neni potreba pokracovat, slecinko. Ten nenavistny antisemitisticky (protizidovsky) komentar rika o tve ubohe a nizke povaze vsechno.
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(Petra Bostlová, 16.7.2012 15:55:33)
Odpovědět
Sundej si svý nenávistný brejle, kuliferdo. :)) Jak píšu v komentáři, žádný nepřátele tu nemáte. :)) A jestli si tak připadáte, tak to takovému akorát tak může strašit v hlavě. :))
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(kuliferda, 17.7.2012 8:19:59)
Odpovědět
Kdo nema nepratele ? Cha, cha - ty si myslis, ze jsem zid. Nejsem.
Zastal bych se jakekoliv narodnosti nebo nabozenstvi. Pro bigotni rasistickou fanaticku tezke na pochopeni, zejo ?
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(Petra Bostlová, 17.7.2012 17:54:18)
Odpovědět
Třeba Araba? :)) Muslima?:)) Viz tvé komentáře nahoře. :)) Mám zato, že už jsi ze své národnostní a náboženské "tolerantnosti" předvedl dost. :)) Sám jsi rasista(!!), a abys to zakryl, druhé z něj obviňuješ. Což v mém případě je zvlášť hodně úsměvné :)))), když jsem si úmyslně vybrala v zahraničí k pobytu menší město, kde je jen oficiálně na radnici přihlášeno 160 různých národností. :)) A žilo se nám tam náramně. (Proto, že to byl přirozený vývoj toho konkrétního místa. Nikoli výsledek jakéhokoli sociálního inženýrství, co se děje v posledních letech.) A v 90. letech se nejraději pohybovala ve městech jako byl Hamburg nebo Amsterdam. :)) (Fakt si vymysli nějaký lepší výmysl. :)) )
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(Petra Bostlová, 15.7.2012 20:10:01)
Odpovědět
A jen na dokreslení: naší zemi si rozvracet nedáme, ať se člověk hlásí k tomu nebo onomu. Všichni (!!!) jsme si před Bohem rovni, nikdo není podrasa. Všichni máme před Bohem úplně stejnou cenu. A jestli si snad někdo myslí opak, pak se kardinálně mýlí. (Protože Boží vyvolenost vždycky znamenala - a znamenat vždycky bude - především službu. Bohu a bližním./
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(Pavel Skeptik II, 15.7.2012 21:57:45)
Odpovědět
A ta "Vaše" země je co, prosím!
Zkuste přepnout, starším ročníkům se v případě "zemi si rozvracet nenecháme" otvírá kudla v kapse!
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(Petra Bostlová, 15.7.2012 23:23:40)
Odpovědět
(leda tak vašim "starším ročníkům". Ano, tomu věřím. A o tom je taky řeč. Že se tu cítíte být cizinci. Akorát potvrzuješ.)
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(Pavel Skeptik II, 16.7.2012 6:55:12)
Odpovědět
"cítíte se být cizinci" to jako kdo a proč?
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(Jarpušek, 14.7.2012 23:21:40)
Odpovědět
Noné a ještě k tomu obřezanej?
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(Pavel Skeptik II, 14.7.2012 22:55:49)
Odpovědět
Kuliferdo souhlas, ale KH byl Frank. Ten pán se jmenoval K. Havlíček Borovský!!!!!!!!!!!!!!
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(kuliferda, 14.7.2012 23:45:05)
Odpovědět
Mate pravdu, Skeptiku. Nebo tez Borovsky Havel......
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(Pavel Skeptik II, 14.7.2012 23:00:27)
Odpovědět
Sikora dobrý!
Trpaslíci, strašně se množej a vlezou všude!
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(proud, 15.7.2012 13:48:12)
Odpovědět
Ale jinak,mejte si me treba za "komunistickou" krysu:-))))))))))),ja jsem si vsechny politicky nazvy,strany a jmena systemu vyskrtal,protoze potrebujeme neco uplne novyho,pokrokovyho a lidskyho,kde se vyvarujem dnesnich svinstev a budeme slusnejma lidma,svobodnejma s jasnejma pravidlama a moralkou,na to zadnej nazev neznam a nemam :-).Jenze,ted me klidne kamenujte,k tomu je potreba at chceme nebo ne,novy znarodneni,protoze majetek statu a tedy nas vsech je v pekle,rozkradenej,"navracenej","rozpr
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(proud, 15.7.2012 13:49:30)
Odpovědět
"rozprodanej",jednim slovem zasmelenej!Tedy si ho musime vratit,taky,ale pro vsechny.Zadnejm cirkvim,neboli illuminatum,protoze uz je davno tajne vlastnej,ani komarkum,bakalum,tkacum,dospivum a kellnerum!To jsem vyjmenoval ted nasi soucasnou vladu,jejiz pravnici narizujou radobyvlade jaky bude vydavat zakony.Ostatni jsou jen "kmotrickove",kovarickove:-)).Potrebujem system,kterej dela caru pres rozpocet NWO lidrum a jejich poradku.Vykaslete se uz na nejaky rasovy a mensinovy blbiny,ktery vyresime
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(proud, 15.7.2012 13:51:43)
Odpovědět
Vykaslete se uz na nejaky rasovy a mensinovy blbiny,ktery vyresime jasnejma a jednoduchejma,prehlednejma zakonama,moralnima kodexama a slusnejma pravidlama,to jsou veci ktery jsou umele navozovany k nasemu rozvraceni a rozptylovani.Kdo zna pana Ickeho,vi,o cem ted pisu:-).A vi tudiz kdo ovlada banky,dluhovej financni system a nadnarodni spolecnosti,kdo jsou oligarchove a vubec odkud vitr vane:-).Je treba se uklidnit a zacit dialog slusnejch lidi,kterej bude mit vysledky,a aplikovat je v praxi.Nu
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(proud, 15.7.2012 13:53:27)
Odpovědět
Muzeme se ucit od kapitalistu,socialistu,staryho rima,komunistu,monarchu,historie,od vsech,mame inspiraci spoustu.Jen dat neco dokupy a chtit na tom poctive makat!Par navrhu jak osvobodit cloveka a jak spolecne udelat z tyhle republiky pekny misto pro nas a nase deti bych mel.Ovsem to byste lidi museli zapomenout na strach a nejistoty(samozrejme umele vytvareny) ktery vas ovladaj,falesny nadeje ktery vam jsou cpany,falesny idealy i cile a zacit sami sebou,naucit se bejt zase uprimny a poctivy a
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(proud, 15.7.2012 13:55:55)
Odpovědět
uprimny a poctivy a priznat si skutecny hodnoty a stesti i svobodu.Chtit to pro vsechny a dobrovolne,pak se daj delat divy...........proud
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(proud, 15.7.2012 12:59:04)
Odpovědět
Inu Petro,zdravim:-)Prestoze jak vime, demokracie=vlada lidu,ale taky nikdy nekoncici revoluce,tudiz vec zprofanovana a zneuzita,presto tu revoluci opravdu potrebujeme,bez ni se neda vycistit statni aparat,a zmenit ,ani zmenit system,protoze je soucast a tedy provazanej s celosvetovym.Proto,ze par darebaku hodla udelat revoluci a pouzit ji pro sebe a svy zahranicni mocipany,prece nemuzeme zatratit revoluci jako nastroj a vynechat ji,nemame nic jinyho:-).Jen naivka si muze myslet,ze tenhle "stare
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(proud, 15.7.2012 13:00:23)
Odpovědět
"starej dum" jde opravit a vyzaplatovat,nejde,je urcenej k totalni demolici a je potreba postavit na jeho miste uplne novy dilo,ale bez "zahranici"!Tim samozrejme nemyslim se izolovat a udelat volovinu z minulosti ve forme plotu z ostanatyho dratu:-))))))))).To jiste ne.Je treba si z historie brat to dobry a pouzivat to,vyvarovat se spatnyho,ucit se z chyb .Ale me meinteligentne hodit minulost jako spatnou do jednoho pytle a znicit.Stejny chyby se delaji i s odsuzovanim ,lidi,narodu,etnik,statu
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(proud, 15.7.2012 13:01:27)
Odpovědět
etnik,statu,narodnosti,cirkvi a podobne.Ale to je spis to umyslny rozdelovani a zamestnavani lidi,aby nemeli cas se rozumne zamyslet a vyvodit dusledky,jiny dusledky nez jen jak prezit!Myslim si,ze vcelku uz vime co je spatne,kdo za tim stoji a co chce,je cas prestat se hrabat ve spine a zamyslet se spis nad budoucnosti,jak ji udelat lepsi a jaka ma bejt,co je spatne,co je treba udelat jinak.O tom vsem si muzou lidi rozhodnout sami,staci nam dobrej profesiomalni managemnt,kterej bude radit a org
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(proud, 15.7.2012 13:02:34)
Odpovědět
kterej bude radit a organizovat,protoze profesional samozrejme vi,umi a zna,muze tedy korigovat prani nas "obycejnejch" :-).Rozhodne lepsi nez ve vlade diletanti poslouchajici moc penez a ne potreby lidi.Vsechno jde zorganizovat a zkontrolovat,i hospodarstvi a financni system.Zamerne vynechavam politiku,je zbytecna,skodliva,nic neresici,vlastne k nicemu,odvazny tvrzeni,ale staci se zamyslet:-),hrat si na vytvareni problemu a pak je neresit nebo jen castecne abych ukazal jak jsem potrebnej muzu z
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(proud, 15.7.2012 13:03:24)
Odpovědět
jak jsem potrebnej muzu z domova od psaciho stolu taky,a to hlavni neresit,ale pripravovat pudu prachacum a mocnejm.Je nacase vytvorit si proste pravdivej,poctivej a uprimnej system pro lidi,zamerenaj na lidi a jejich stesti a jejich zivotni jistoty a prostredi,ten zorganizovat a odseknout se od svinstev zahranici,systemem,ne se izolovat,ale bejt ve smyslu k zahranici jako rovnej s rovnym,ne ocichavat cizi rite a cekat co nam za to pustej.........proud
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(Malý Vlk, 23.7.2012 10:15:21)
Odpovědět
Proradní globalisté! Zdá se, že nasadili doposud nejhorší a nejzákeřnější zbraň v historii jejich boje o světovou nadvládu. Totiž Petru Bostlovou. Je to naprosto utajená, velmi účinná zbraň, konspiracemi tak dokonale skrytá, že o ní neví ani Petra Bostlová. My se však zotročit nedáme! Nebojme se na tu Satanovu posluhovačku ukázat prstem! To je ona, globalistka v převleku!
Re: Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi
(Jorge, 8.8.2012 22:36:27)
Odpovědět
o obsahove strance se nema snad cenu ani bavit...ale pani....vy neumite vubec psat....zadna struktura vety....spatny slovosled...to je des.....hodte na ni sit!
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Průzkum
Žádné aktivní ankety nebyly nalezeny