reklama
reklama
"Toto, a ne jiný, je původ všech tyranů: když se poprvé objeví, tváří se jako ochránce." (Platón)

Proč USA a Izrael fedrují Prague Pride?

Autor: Adam B. Bartoš | Publikováno: 15.7.2012 | Rubrika: U NÁS
Ilustrace

Zajímavé. Česká domácí politika zažívá díky americké subverzi (NFPK, American Appraisal apod.) nebývalé horko. A bude ještě tepleji. Od 13. do 19. srpna budou v Praze okázale exhibovat homosexuálové. Zdá se, že to spolu nesouvisí, ale opak je pravdou.

I tuto akci totiž podporují Američané. Americká ambasáda je jedním z hlavních partnerů této manifestace úchylnosti.

A to jsem se zařekl, že v komentáři alespoň pro tento týden nebudu psát o Spojených státech ani o Izraeli. Že nechám na pokoji všechny ty Janečky, Eiseny, Pehe, Vondry, CIA, všechny ty Netanjahuy, Liebermany, Mossad či domácí Fischery.

Vybral jsem si proto téma na první pohled nepolitické, ač ve své podstatě politické nadmíru, nadmíru zpolitizované. Jako každého normálního člověka, navíc jako konzervativce a národovce, mne nemůže nechat v klidu plánovaná provokace sexuálně postižených spoluobčanů, kteří se skrývají za ptydepe zkratkou LGBT (respektive LGBTIQ, neb se tato komunita úchylek rozrostla za uplynulý rok o další "kategorie"). Jejich troufalost nezná mezí, když se letos, povzbuzeni úspěchem z loňského roku, chtějí sejít na svůj manifestační průvod dokonce u sochy sv. Václava. Napíši svůj komentář o nich, řekl jsem si.

Ale ouha. Prohlížím webové stránky této oplzlé celotýdenní monstrakce a zjišťuji, že vedle buzerantských klubů a barů, pravdoláskařských a sorošovských lidskoprávních iniciativ a sdružení, údajně veřejnoprávní České televize, Centra současného "umění" DOX a Bakalovy Nadace OKD akci podporuje - světe div se, už je to tu zase, já tomu snad neuniknu - americká a izraelská ambasáda. Žádná jiná, jen tyto dvě. Jsem z toho celej štampachovej...

Abych byl přesnější, o té první jsme to věděli už loni, kdy americký velvyslanec Eisen dokonce organizoval společný výpad vícero zahraničních velvyslanectví proti prezidentu Klausovi, který akci kritizoval. Ale zatímco velvyslanec se zřejmě může takto pochybně vměšovat do vnitřních záležitostí země a určovat, jak se máme k sexuálně postiženým chovat, jeden z mála těch, kteří na troufalost tohoto amerického vměšování upozornili, Ladislav Bátora, byl za své nesouhlasné stanovisko pokárán a vyvolal tak malou letní vládní krizi. Úředník se prý nemá co vměšovat do politiky. Ale to jen tak na okraj...

Dozvěděli jsme se tehdy, že to Eisen nemá ze své hlavy, ale že jde o regulérní součást americké zahraniční politiky, americké diplomacie. To, že má vůbec nějaká země jako součást své zahraniční politiky podporu buzerantských pochodů ve všech koutech světa, je tedy k politování, ale do toho by nám asi nic nemuselo být, kdyby se nás to přímo netýkalo. Ať si v Americe svůj postoj k postiženým řeší jak chtějí, ať se baví o tom, zda mají teplí oficiálně jít do armády či ne, ale nás ať do podobných otázek nezatahují. Leč vykládejte to takovému Eisenovi - jednak je to namyšlený frajírek, který má pocit, že nám musí poradit (jak s korupcí, jak s Cikány, jak s LGBTIQRFSDT komunitou), jednak to má za úkol od Hilary Clintonové.

Že se ale podobně oficiálně angažuje i izraelská ambasáda, je letošní novum. Ne že by to bylo až takové překvapení, ono to spolu nejspíše souvisí - Eisen sám je košér velvyslanec a jako každý americký velvyslanec (i nekošér) je tak trochu zároveň izraelský velvyslanec, protože pouta mezi velkoštetlem Nový York (potažmo Washingtonem) a Jeruzalémem jsou ještě užší než mezi Jeruzalémem a Prahou (což mi připomíná, jak nedávno prezidentský kandidát Jan Fischer konstatoval, že Praha je po Jeruzalému a New Yorku třetím židovským světovým centrem, kde vše české je zároveň židovské a židovské je české). Takže je nabíledni, že pokud byla Praha donedávna jednou z posledních metropolí, kde se duhové mašírování nekonalo, pak se to musí honem rychle napravit a trochu té úpadkové kultury je nám sem na americko-izraelské přátelské doporučení třeba importovat.

Švanda je to především pro nás, kteří si z Izraele a z Ameriky nesedáme na zadek, jako někteří jiní rádoby-konzervativci (rozuměj: neokonzervativci), kteří si myslí, kdovíjak nejsou pravicoví, když tleskají všemu, co přichází z těch dalších dvou světových židovských center vedle Prahy. Pro nás, kteří naopak varujeme, že ze spojenectví těchto dvou zemí až příliš často přichází na svět zlo v podobě válek a morálního rozkladu. Totiž - švanda pozorovat, jak se s touto skutečností popasují právě ti naši neokonzervativci. Jak trefně poznamenal jeden můj známý, bude zajímavé sledovat Romana Jocha, Dana Drápala a další neokony, kupříkladu z ICEJ (konzervativní sionističtí evangelikálové z Mezinárodního křesťanského velvyslanectví Jeruzalém), jindy vždy podporující vše izraelské, jak se budou tvářit na to, že jejich vzývaná země doporučuje a zaštiťuje něco tak nejen nekonzervativního, ale přímo anti-konzervativního, pokleslého, ano, protikřesťanského.

Pikantní pak je, že izraelská ambasáda není jedinou izraelskou stopou v letošní "oslavě hrdosti". Při zkoumání stránek Prague Pride 2012 má brzy člověk pocit, že to je tak napůl izraelská akce (možná to je utajená část dohody mezi vládami ČR a Izraele, chtělo by se škodolibě říci, ale tady není vtipkování na místě, ono to tak klidně může být, jeden dnes už ani neví...). Posuďte sami. Na hudením festivalu na Střeleckém ostrově, kterým vyvrcholí sobotní gaypochod, budou vystupovat pouze české, případně slovenské kapely, ale hned dvě izraelské (jako jediné zahraniční). V rámci doprovodného programu "Transgender Me 2012" (do češtiny nepřeložitelné) vystoupí na afterparty v ON klubu izraelská teplá zpěvačka Ziona Patriot (sic!). A ve stejném klubu v jiný den také další izraelská lesbická pěvkyně Nikka Bukaee. Aby toho nebylo málo, celou akci také podporuje Institut Terezínské iniciativy - není sice jasné, z jakého důvodu je pod akcí gayů, leseb, transsexuálů, nekrofilů a dalších nešťastníků podepsáno sdružení bývalých vězňů terezínského a lodžského ghetta, ale čemu se vlastně divit, vždyť gayparádu podporuje i Pražská správa nemovitostí či záchranáři z České Kamenice. Konečně, v rámci festivalu je jeden večer věnován i jakémusi Fredy Hirschovi, který - jak se dozvídáme - byl "gay a Žid, sportovec, vychovatel a hrdina doby šoa (holocaustu)". Olga Sommerová o něm promítne dokument.

Když jsme u toho, loňskou Prague Pride pomáhal spoluorganizovat izraelský aktivista za práva gayů Adir Steiner, který organizuje pochody hrdosti v Tel Avivu už od devadesátých let, pracuje na tamní radnici a některá česká média s ním na toto téma přinesla rozhovor.

Ale abych ten Izrael pořád jen nehaněl. Ne všechno je v Izraeli špatné. Ti, kteří nejsou sionisté (což ale není o moc lepší, protože v tom případě jsou tedy ortodoxní a tudíž zase věří, že jsme jen zvířata, podlidi, podrasa) mají v Izraeli těch levičáckých choutek už také dost. Tím, jak do Izraele proudí vesměs liberálně zaměření sekulární Židé, kteří podporují podobné úchylnosti jako pochody hrdosti (a jak se na webu Prague Pride dočteme, mezi partnerskými "prides" je právě i Tel Aviv Pride 2012), ortodoxní Židé se těmto pokrokářským novotám brání, protože i oni věří, že homosexualita je hřích a zvrácenost, pro kterou například Sodoma a Gomora zmizela z povrchu zemského.

Za zamyšlení a případnou inspiraci stojí pak ruské a běloruské zkušenosti, jak se k těmto manifestacím stavět. Stačí pár policistů s obušky a je po pochodu a po homosexuální hrdosti (jako na tomto videu - http://www.youtube.com/watch?v=uQWU3aWkPWQ). Jak řekl Topolánek, Slámečka pod tlakem uhne a to platí pro gaye všeobecně.

Chtělo by to proto nějaký takový tlak i u nás, protože mi není jasné, proč by to měla být většinová heterosexuální společnost, která bude před homosexualisty stále uhýbat a ustupovat. Nechceme-li se totálně mravně rozložit, musíme být nekompromisní a podobné okázalé nechutnosti umět včas zastavit.

A když k tomu nenajdou odvahu naši politici a veřejní činitelé, třebas klidně vzít iniciativu do vlastních rukou. Politické a morální subverzi je totiž třeba ukázat zaťatou pěst...

http://www.prvnizpravy.cz

čtěte také:

Cosi v Praze. Kde s vysokou pravděpodobností potkáte ožralé a nafrčené bukvice

Co mají Wall Street, Lady Gaga a primátor Svoboda společného?

O globálním oteplování, nikoli klimatickém

Klíčová slova: domácí politika  | USA  | Česká republika  | rodina  | Izrael
reklama
3258 čtenářů | 55 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Proč USA a Izrael fedrují Prague Pride?
(jh, 15.7.2012 5:46:40)
Odpovědět
Adame,
nebylo by od věci článek (informaci)o akci deviantů rozeslat představitelům našich církví?

Mohli by se také vyjádřit k něčemu co se jich bezesporu musí dotýkat...
Re: Proč USA a Izrael fedrují Prague Pride?
(Guyver, 15.7.2012 8:11:22)
Odpovědět
Mohli by uspořádat antipochod SANTORUM PRIDE?
Re: Proč USA a Izrael fedrují Prague Pride?
(Mirek Dušín, 15.7.2012 0:43:07)
Odpovědět
Pro siorežimy usa a izraele je podpora takových entit jen politickou zbraní. Je to jako kdybychom my zde měli původní obyvatele (třeba kelty když zde nemáme ani indiány ani palestince) které bychom terorizovali,pauperizovali a vraždili a abychom to zakryli tak bychom začali podporovat a propagovat třeba zoofilii abychom ukázali jak jsme tolerantní ,liberální a pokrokoví. Jinými slovy homopropagace je fikovým listem sionacistů a ještě k tomu záminka pro jejich agresi vůči ostatním národům.
Re: Proč USA a Izrael fedrují Prague Pride?
(Guyver, 15.7.2012 8:12:54)
Odpovědět
Boiohemium Go Bragh!
Re: Proč USA a Izrael fedrují Prague Pride?
(Guyver, 15.7.2012 8:25:59)
Odpovědět
Pro Adama Bů Bartoše je to další příležitost jak přispět ke globální zaprděnosti, v čemž mu přizvukují ctitelé "tradičních hovnot", pocházející z rodin, ve kterých byl součet prstů na rukou a nohou každého příslušníka tak zhruba dvacet a z úsporných důvodů se slučovaly funkce např. otce a dědečka.
Re: Proč USA a Izrael fedrují Prague Pride?
(Guyver, 15.7.2012 8:35:02)
Odpovědět
U nás je zase politickou zbraní strašení židama, bolševikama, zednářema, teploušema, židobolševikama, židozednářema, teplobolševikama, židoteploušema, zednářoteplošema, židobolševikozednářoteploušema... Správný demagog se bez Tradičního Hovnověrného Strašidla neobejde. Aniž Adam Bů Bartoš!
Re: Proč USA a Izrael fedrují Prague Pride?
(vok, 15.7.2012 8:45:09)
Odpovědět
Á, zcela nový nick. Tak kdopak ze starých známých se za ním schovává? Každopádně, tě tipuju na velkého "myslitele", který tu už opruzoval, kázal a nadával.
Re: Proč USA a Izrael fedrují Prague Pride?
(Guyver, 15.7.2012 9:52:46)
Odpovědět
Tipuješ špatně, čínská pánvičko špatně napsaná!
Re: Proč USA a Izrael fedrují Prague Pride?
(Hammerhead, 15.7.2012 1:29:26)
Odpovědět
Za zamyšlení a případnou inspiraci stojí pak ruské a běloruské zkušenosti, jak se k těmto manifestacím stavět. Stačí pár policistů s obušky a je po pochodu a po homosexuální hrdosti (jako na tomto videu - http://www.youtube.com/watch?v=uQWU3aWkPWQ). Jak řekl Topolánek, Slámečka pod tlakem uhne a to platí pro gaye všeobecně.
A já blbec si vždycky myslel, že nás katolíci chráněj před otrokářským systémem sionistů a útlakem demokracie. At žije pravda, spravedlnost a vatikánský způsob života.
Re: Proč USA a Izrael fedrují Prague Pride?
(joan, 15.7.2012 1:31:09)
Odpovědět
Pročpak se vlastně obdivovateli a vášnivému stoupenci zejména arabských (přeneseně muslimáckých) sexuálních deviantů tolik příčí české buzny???

Fakt že buzny dělají nějaký ten provokativní,vyzývavý "pochod" KAŽDÝ MĚSÍC v nějakém městě degenerujícího západní světa zjevně tomuto vášnivému antisemitovi naprosto nevadí,aby nekladl rovnítko a tajuplnou,konspirativní,prostě židáckou provázanost úchyláckého pochodu v Praze s úchyláckým pochodem v Tel-Avivu

Pochopitelně že o buzíky tomu proislamofašistickému kretenovi ani OMYLEM NEJDE,on si jde pod vskutku "ORIGINÁLNÍ ZÁMINKOU" zaplivat na jeho vášnivě nenáviděné Židy a Izrael.Jakýmkoliv způsobem. To Alrawi se Sáňkou a Větrovcem jistě pochopí a VYSOCE ocení. A tak to jo teta,to jó
Re: Proč USA a Izrael fedrují Prague Pride?
(Guyver, 15.7.2012 8:20:48)
Odpovědět
Jestliže mohou mašírovat Prahou monarchisti, kvočnové mohou každou první středu v měsíci pořádat akci KRCHOV NA POCHODU, komunisti si na Prvního máje brečet do piva za zpěvu "Za Jakeše bylo líp", proč by se jednou do roka nemohli Prahou projít teplí? Já osobně se účastním výhradně Zenového Pochodu Proti Jednotě, protože to je jediný pochod, který má smysl: http://www.infobaden.cz/2011/08/29/zen-buddhiste-pochodovali-prahou-kazdy-sel-jinudy/
Re: Proč USA a Izrael fedrují Prague Pride?
(alfons, 15.7.2012 9:56:01)
Odpovědět
Pane Bartoš, souhlas! Podporovat hnus a úchylnosti může jen bezcharakterní křivák, který má potěšení ze zkažeností a hnoje. A toho je nyní u nás nad míru, přesto to zřejmě nestačí a ze všech světových stran kromě Východu se sem hrne hnůj jako o závod. Rozvrátit a zničit český národ je zřejmě jeho cíl. Tento zločinecký plán nemůže dobře skončit!
Je slušnost to Izraeli oplatit
(ufzftzf, 15.7.2012 10:14:25)
Odpovědět
Gayové, měli byste si vážit toho, že vás Izrael podpořil, a na oplátku se dohodnout a jet do Izraele udělat pride-průvod.
Ale vy nikam nepojedete. Že by najednou ztráta přesvědčení o samozřejmosti uznání homosexuality? :)
Re: Proč USA a Izrael fedrují Prague Pride?
(vok, 15.7.2012 8:56:45)
Odpovědět
Jak to všechno do sebe zapadá! Rozeštvat společnost, také zadlužit a rozvrátit. Že to není náhodou, jako nic v politice, už dnes snad nikdo nevěří. Komu to asi slouží?
Ale to je trochu jiná otázka, než glorifikace teploušů (oni sami, hlupáci, se tímto úspěšně zasazují o vyloučení ze společnosti a né o jejich zařazení).
Re: Proč USA a Izrael fedrují Prague Pride?
(Guyver, 15.7.2012 9:51:33)
Odpovědět
A jakápak síla stojí za Adamem Bů Bartošem? Taková co říká: "Koukejte ne teplý, jak jsou fuj! Koukejte na židy, jak jsou fuj! Koukejte na zednáře, jak jsou fuj! ...hlavně nekoukejte NA MĚ!"
Re: Proč USA a Izrael fedrují Prague Pride?
(hecht, 15.7.2012 10:03:00)
Odpovědět
Jdi se už konečně nechat vyšetřit ty pako. V palici máš karfiól místo mozku. To ti můžu diagnostikovat i bez vyšetření. V pakárně ale dostaneš léky, který nutně potřebuješ na slabomyslnost.
Re: Proč USA a Izrael fedrují Prague Pride?
(Guyver, 15.7.2012 10:40:22)
Odpovědět
Lepší karfiól než nashráno, jako má hecht. Echt!
Re: Proč USA a Izrael fedrují Prague Pride?
(vok, 15.7.2012 11:42:01)
Odpovědět
Je to tak, jak tvrdím, stačí si pročíst diskuzi. Je zájem, postupně zozeštvat a demoralizovat společnost, třeba za pomocí buzerantského "pochodu hrdosti" (!!!). Kdo to chce a proč? Proč se angažuje Amerika i Izrael jako spojené nádoby. Kdo v tom vidí "jen" spiklenecké teorie, ať vidí, prosťáček.
A samotnému velkému primátorovi asi už z té gynekologické praxe hrabe v palici a začal inklinovat ke chlapečkům.
Re: Proč USA a Izrael fedrují Prague Pride?
(Guyver, 15.7.2012 12:19:58)
Odpovědět
Právě proto podporuji Zenový Pochod Proti Jednotě: Každý si jde odkud chce, kam chce a kdy chce a za co chce. Jiná záchrana proti rozeštvání neexistuje.
Re: Proč USA a Izrael fedrují Prague Pride?
(Pavel Skeptik II, 15.7.2012 11:09:14)
Odpovědět
Tak jsem zvědavý, co ABBlábola bude dělat s Pružinským....
Na těchto stránkách jsem se totiž dozvěděl že je Žid a to, že je bukvice, proběhlo AHA už před několka lety!
Doufám, že příští Hovory na "pravici" toto vyřeší jednou provždy :o)))
Re: Proč USA a Izrael fedrují Prague Pride?
(Guyver, 15.7.2012 13:03:31)
Odpovědět
Není taky zednář? Pokud ne, neprodleně zazednářovat a povýšit urychleným povýšením na nejméně 33. stupeň skotského ritu!
Re: Proč USA a Izrael fedrují Prague Pride?
(Pavel Skeptik II, 15.7.2012 13:36:45)
Odpovědět
Nevím, to budete muset na nějakou přednášku do CEPu nebo zavolat Hájkovi! To je ten co umřel ve středu a nepochází z opice!
Re: Proč USA a Izrael fedrují Prague Pride?
(v.n., 15.7.2012 18:19:45)
Odpovědět
No konečně - obušky, pěst, zaťatá pěst - konečně nám o sobě řek Bartoš něco pořádného. Už tedy opravdový nacoid. Tak hlavně že jsou karty na stole.
Re: Proč USA a Izrael fedrují Prague Pride?
(Jaroušek, 16.7.2012 0:01:29)
Odpovědět
Má pravdu ten Bartoš,na buzeranty platí malý dvůr a velký bič a přestali by kroutit prdelema
V Bělorusku působí desítky židovských organizací,
(Ena, 16.7.2012 8:14:35)
Odpovědět
což je vidět i na těch účastnících té provokace. Etnického Bělorusa aby tam pohledal.
Ale jinak zásah k obnovení pořádku byl rychlý a profesionální. Bez zbytečných monstrakcí, s přiměřeným počtem nasazených, prostě povedený.
Někdo tu tvrdí že US embassy pořádá takové akce
(Jana, 16.7.2012 8:17:34)
Odpovědět
po celé Evropě. Ale není to pravda. Podle wiki to nepořádají v BiH, Albánii a Kosovu. USA rozvracejí pouze křesťanské země.
Re: Proč USA a Izrael fedrují Prague Pride?
(Ghftzrt, 15.7.2012 21:11:29)
Odpovědět
Pokud se vi, jeli zide po matkach do svate zeme vyhlasit valku biblickemu bohu. Po case se ale zjistilo, ze nejsou schopni hrat neposlusne zidy tak, aby kazdy den provokovali biblickeho boha. Tak je spousta dalsich aktivit.
Re: Proč USA a Izrael fedrují Prague Pride?
(Guyver, 15.7.2012 21:35:13)
Odpovědět
Za to určitě může nedostatečný obřízek.
Re: Proč USA a Izrael fedrují Prague Pride?
(MIVAS, 16.7.2012 20:58:18)
Odpovědět
Skvěle ABB. Naprostý souhlas. Blbů si nevšímejme, mějme na paměti, že "podle jejich ovoce je poznáme" a s takovými se nešpinit, jsou nečistí myšlením, slovy i skutky.
Re: Proč USA a Izrael fedrují Prague Pride?
(Guyver, 16.7.2012 21:11:01)
Odpovědět
...pěkný hniličky, MIVAS! Už mají nakoupené zásoby potravin a připravenej kryt?
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Průzkum
Žádné aktivní ankety nebyly nalezeny