reklama
reklama
"Toto, a ne jiný, je původ všech tyranů: když se poprvé objeví, tváří se jako ochránce." (Platón)

Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavu

Autor: redakce | Publikováno: 17.7.2012 | Rubrika: U NÁS
Ilustrace

V srpnu tohoto roku se má v Praze opět uskutečnit „festival“ Prague Pride, který má podle našeho názoru ostře konfrontační charakter a propaguje nesnášenlivou ideologii homosexualismu. Akce D.O.S.T. je proto hluboce pobouřena skutečností, že se zmíněnému „festivalu“ dostalo záštity a podpory některých politiků a institucí veřejné služby.

Prezentovat v ulicích vlastní sexualitu jako důvod hrdosti není normální

Už sám název „festivalu“ prozrazuje charakter jeho ideologie, která činí ze specifických sexuálních praktik předmět zvrácené pýchy a základ podivného elitářství. Domníváme se, že sexualita může jen těžko být předmětem oprávněné hrdosti. Neumíme si například představit, že by se někdo pyšnil svou přirozenou heterosexualitou. Může-li být člověk na něco hrdý, pak jsou to přínosné výsledky jeho volních rozhodnutí, například dílo, které vybuduje vlastní prací, domov, který spoluvytváří a podobně. Optika Prague Pride je však, jak se zdá, zcela opačná.

Odpovědí na konfrontaci je normalita

Rozhodnutí pořadatelů Prague Pride zahájit letošní pochod u pomníku svatého Václava na Václavském náměstí lze těžko chápat jinak, než jako pokus o vyvolání konfrontace. Odpovědí na to musí být hlas normality. Akce D.O.S.T. proto pořádá na tomtéž místě shromáždění občanů, kteří účelové provokace Prague Pride odmítají a chtějí svůj odpor vyjádřit veřejně. K účasti zve nejen příznivce tradičních rodinných a společenských hodnot, ale každého, kdo považuje sexuální život za oblast intimní, jejíž prezentace nepatří do ulic.

Za Akci D.O.S.T.: Michal Semín - předseda; Petr Bahník - místopředseda

www.akce-dost.cz

čtěte také:

Proč USA a Izrael fedrují Prague Pride?

Cosi v Praze. Kde s vysokou pravděpodobností potkáte ožralé a nafrčené bukvice

Co mají Wall Street, Lady Gaga a primátor Svoboda společného?

 

Klíčová slova: domácí politika  | Česká republika  | D.O.S.T.  | rodina  | konzervatismus
reklama
3315 čtenářů | 68 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(kalmar, 17.7.2012 6:50:43)
Odpovědět
další homofobní článek :D a co když třeba na ulici prezentujou svojí homosexualitu psi? taky vám to tak vadí? :D
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Bijec národovec, 17.7.2012 8:29:34)
Odpovědět
přijdu s obuškem a paralyzérem.Buzny třeste se !!!
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Guyver, 17.7.2012 14:16:06)
Odpovědět
Nezapomeň na ochranný mezulán!
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Jean Laroux, 17.7.2012 8:40:37)
Odpovědět
Když mohou svou orientaci veřejně prezentovat homosexuálové, tak mají heterosexuálové stejné právo veřejně prezentovat svůj odpor vůči homosexualitě. Kde vidíte problém ? ;)
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Guyver, 17.7.2012 14:29:10)
Odpovědět
Nedává smysl: Prezentujou snad homosexuálové svůj odpor k heterosexualitě?
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Jean Laroux, 17.7.2012 15:12:52)
Odpovědět
Dává to naprosto stejný smysl jako pochod homosexuálů. Prezentují snad heterosexuálové svou orientaci ? Co homosexuálové vlastně prezentují ? Zákony je nediskriminují. Média je nediskriminují. Odpor heterosexuálů k homosexuálním praktikám je stejně přirozený a pochopitelný jako odpor většiny Evropanů k Thajskému způsobu zabíjení a konzumace psů. Vymezovat se odporu tedy také nemá ze strany homosexuálů smysl. Jediný důvod pochodu je exhibování či provokace.
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Guyver, 17.7.2012 15:42:21)
Odpovědět
Pochod za cokoliv a proti čemukoliv nedává smysl. Není to První máj, účast je nepovinná.
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Jean Laroux, 17.7.2012 21:44:29)
Odpovědět
Souhlas. Pochod je nanic. Jedině "poklus" může dávat smysl :)
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Guyver, 17.7.2012 22:40:30)
Odpovědět
Dají si už konečně pohov!
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(kalmar, 17.7.2012 20:41:38)
Odpovědět
jsi poněkud . hetero i homo mají přece stejná práva. v těch právech je mimo jiné: nikdo tě nesmí urážet (takže ano, pochod PROTI homosexuálům je popírání lidských práv) a můžeš si říkat co chceš (takže ano, i hetero si můžou udělat svůj pochod, nikdo jim v tom nebrání). to co jsi napsal o tom thajsku jenom ukazuje tvoji omezenost myšlení. přirozený odpor? předpokládám, že je stejně přirozený jako to, že bílá rasa je nadřazená? :)
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Jean Laroux, 17.7.2012 21:48:31)
Odpovědět
Kalmare nechci tě urazit ale bude to těžké. Plácáš páté přes deváté. ANO cítím k homosexualitě odpor. ANO je to přirozené. HOMOSEXUALITA není normální. Je to odchylka od normálu a z biologického hlediska nemá smysl. Smyslem sexuality je především reprodukce. Zábava je u sexuality pouze motivačním faktorem. Svým způsobem je to nemoc. A teď se třeba pos... A pak se běž zase pořádně umýt, aby k tobě Karel večer necítil ODPOR :D
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Guyver, 17.7.2012 22:39:18)
Odpovědět
A to máš z Příručky mladých pionýrů nebo z knihy pana Semína "Zásady správného chovu dětí?" Používat sexualitu výhradně za účelem rozmnožování snižuje člověka na úroveň zvířete. Je to jako tvrdit, že primárním účelem jazyka a hlasivek je vydávat neartikulované skřeky, mluvení a zpěv jsou pouhá zbytečná přikrášlení.
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(vok, 17.7.2012 23:02:10)
Odpovědět
Přestaň poučovat Guyvere-Gullivere a radši pokračuj v cestování, odkud sis asi odskočil na tento server. Ty vůbec moc rád poučuješ a opravuješ v myšlení.
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Guyver, 17.7.2012 23:15:21)
Odpovědět
Neco chytřejšího by nebylo, čínská pánvičko? Nejsi chytřejší než splaknuk. Ptal se po tobě admirál Skyreš Bolgolam. Že si už dlouho nepopovídal se sobě podobným.
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Guyver, 17.7.2012 23:20:54)
Odpovědět
...aha! Ty nevíš co je splaknuk a kdo je admirál Skyreš Bolgolam! Měl by sis přečíst Gullivera od Jonathana Swifta!
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(vok, 17.7.2012 23:31:56)
Odpovědět
Opravdu, jsi neuvěřitelný blbec, takže jdu radši spát.
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Guyver, 17.7.2012 23:34:36)
Odpovědět
A ať se ti zdá o splaknukách!
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(kalmar, 17.7.2012 20:44:38)
Odpovědět
jsi poněkud pokrytec, jsem chtěl napsat... všechno co smíš ty, můžou i ostatní. takže když chceš dělat pochody proti buznám, tak bys měl buznám dovolit dělat pochody proti hetero. ale oni o nic takovýho nestojí, oni totiž mají rozum. :) a stejně jako my nežereme psy a kočky, tak hinduisti zas nežerou krávy. některý kmeny zas nežerou svoje kozy, mají je jenom na mlíko. na tom odporu neni nic přirozenýho, je uměle vytvořenej naší kulturou...
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Jean Laroux, 17.7.2012 21:53:08)
Odpovědět
Já jim nechci nic zakazovat. Ať si pochodují. A když já budu chtít pochodovat proti buznám tak taky budu pochodovat a bude to to samé. Svoboda projevit svůj názor a postoj. Když svým pochodem vyjádřím odpor nebudu tím brát buznám žádná práva. Jen sdělím to své jako oni sdělují to své. Konec, tečka. ODPOR vůči homosexualitě není nic uměle vytvořeného. Takovou kravinu jsem už dlouho neslyšel. V každém z nás je kousek empatie. V někom víc a v někom míň. To znamená, že vciťujeme do myšlení a jednání
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Jean Laroux, 17.7.2012 21:56:46)
Odpovědět
.. druhých. Sorry ale když si já představím jak chlap BLE.. HNUS ! Ještě jednou sorry ale tohle cítí většina heteráčů včetně těch, kteří svět přesvědčují o opaku, aby z nich někdo náhodou neudělal homofoby. Je to jen póza. Pokrytecké divadlo. Ten ODPOR JE NAPROSTO ! přirozený a přesvědčovat lidi o opaku je lhaní snoubící se s absurditou.
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Guyver, 17.7.2012 22:59:21)
Odpovědět
Na chlapech mě rovněž nic nepřitahuje. Mají jenom to, co mám sám. Jejich víru nesdílím, ale brát jim to nebudu. Nelíbí se mi chlapi, nemám v úmyslu ohlodávat kuřecí kosti ani pochutnávat si na mastném bůčku a nemíním se nechat přesvědčit, že bych tohle vše měl dělat. Pokud má někdo na tyhle věci jiný názor, neberu mu ho a nenechám se přesvědčit, že bych měl proti tomu pochodovat.
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Jean Laroux, 18.7.2012 7:24:47)
Odpovědět
Ale vždyť říkám, že proti jejich orientaci také nic nemám. Ať si v soukromí dělají co je jim libo. Já si také s ženou dělám co se nám chce a nikdo nikomu do toho nic není. S čím mám problém je ta exhibice. Nemají důvod prezentovat svou úchylku. Jejich často obskurní projevy ve mne vyvolávají odpor a vnímají to i děti. Ten pochod už je docela dost blízko tzv. "veřejnému pohoršování". Jak vysvětlit dětem o co buznám na těch ulicích jde ?! Ať si dělají to své a neotravují s tím většinu.
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Guyver, 18.7.2012 7:37:13)
Odpovědět
Nevím jak moc koho pohoršujou, protože jsem tam nebyl. Pan senátor Rick Santorum je rovněž sexuální deviant a kandidoval na prezidenta. Pan Michal Kretschmer z akce D.O.S.T. jakbysmet. A našlo by se jich tam víc. Pochod pro život se koná každý měsíc a jak jsem viděl fotky... to radši Prague Pride jednou do roka. Pletánek s Halíkem strašej před porodnicí s fotkama gumových embryí v kečupu... Jenže tihle mají podporu těch strulbrugů z D.O.S.T.
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Krakonoš, 5.8.2012 21:58:16)
Odpovědět
Hele Guyvere, strč si ty moudrosti někam hodně hluboko mezi nohy. Tohle prostě do slušné společnosti nepatří a bohdá nikdy patřit nebude.
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Jean Laroux, 18.7.2012 7:26:01)
Odpovědět
A pokud tu heterosexuální většinu otravovat chtějí, pak ať se nediví reakci. Ta reakce je naprosto přirozená a je naprosto v pořádku.
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Guyver, 18.7.2012 7:38:55)
Odpovědět
Rovněž tak považuju za přirozené pokropit Pletánka s Halíkem před porodnicí hasičákem.
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Guyver, 17.7.2012 22:43:33)
Odpovědět
A kdo ti brání proti nim pochodovat kdykoli se ti zamane? Třeba zítra, až půjdeš z práce, si můžeš dát tak pět, šest kilometrů proti homosexualismu.
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Jean Laroux, 18.7.2012 7:27:06)
Odpovědět
No vždyť u toho Vaška budu, neboj ;)
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Guyver, 18.7.2012 7:40:53)
Odpovědět
Za kterou stranu? Já tam nebudu ani za jedny. O něčem užitečnějším jsem už psal.
Homosexuálové jsou hrdí na to, že se chovají jako zvířata, budiž
(Iva, 17.7.2012 11:00:06)
Odpovědět
(ovšem mezi psy nejsou kopulační pohyby výrazem homosexuality).
ale tady jde o to, že nás nutí považovat toto chování za normální nebo dokonce ubernormální. to ani psi nedělají - normální pes se proti jinému takto obtěžujícímu psu ohradí. tedy berme si příklad ze psů :)
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Koraktor, 17.7.2012 11:24:42)
Odpovědět
Jste ubohý kolaborant. Ještě před rokem jste ani nevěděl, co to homofobie vlastně znamená a teď tady děláte reklamu evropskému newspeaku a urážíte slušné lidi, co zdůrazňují svůj odpor k těm nechutnostem, které uráží lidskou bytost. A vlastně homofobie, tedy homo-fobie = strach z člověka?
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Guyver, 17.7.2012 14:30:33)
Odpovědět
Nechutný kolaborant? Moc pěkně řečeno! To je přímo na Řád svatováclavské orlice!
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(kalmar, 17.7.2012 20:47:03)
Odpovědět
kolaborant? :D radši nic... to slovo znám od doby, co byl natočenej film hele kámo kdo tu vaří... já nejsem kolaborant, já zastávam práva všech. i to vaše psát takový kraviny. :)
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Guyver, 17.7.2012 21:48:11)
Odpovědět
A navíc úúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúbohý!
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Guyver, 17.7.2012 8:59:42)
Odpovědět
SEMÍN: zpěněná směs spermatu, lubrikantu a stolice, vznikající jako vedlejší produkt análního sexu. Anglickým ekvivalentem je SANTORUM.
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Len, 17.7.2012 9:28:27)
Odpovědět
Propánakrále,
vy jste opravdu tak úbohý?
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Guyver, 17.7.2012 14:18:51)
Odpovědět
1) Ubohý, ne úúúbohý!
2)Račte si doplnit vzdělání: http://en.wikipedia.org/wiki/Campaign_for_%22santorum%22_neologism
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Len, 17.7.2012 20:03:41)
Odpovědět
Ano, jste úbohý.
Škoda.
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Guyver, 17.7.2012 21:38:24)
Odpovědět
Další předkožek, co tu reformovat češtin? To se teď mezi náminormálními nosí?
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Guyver, 17.7.2012 21:49:36)
Odpovědět
Aha, zapomněl jsem. Že on to bude samotný prorok Misysra Ammon!
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(vok, 17.7.2012 23:11:14)
Odpovědět
Ne, on ten namyšlený guyver-gulliver tu hubu nezavře a bude dál a dál každého poučovat a opravovat. Zmlkni už konečně, to musíš mít vždycky poslední slovo?
To víš že čekám, co zase vykydáš, abys měl poslední slovo!
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Guyver, 17.7.2012 23:18:33)
Odpovědět
Běž si poroučet Předkožekovi, čínská pánvičko. Umíš se docela zábavně vztekat.
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Guyver, 17.7.2012 23:37:54)
Odpovědět
Taky bys měl vědět, že Guyver nesouvisí s Gulliverem, ale s Guivre, Wuivre, Gwyber, Vipera... samí milí tvorečkové!
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Koraktor, 17.7.2012 12:11:29)
Odpovědět
abych byl v obraze prolítnul jsem stránku santorum.com a musím konstatovat že VŠECHNY BUZNY (ve smyslu homosexuálové) JSOU NEUVĚŘITELNÁ PRASATA. Ano, sami se staví na úroveň zvířat, tím jak činí. Hnus, který ani není na lidské úrovni. Tvrdý trest přijde brzy, velmi brzy...
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Guyver, 17.7.2012 14:27:44)
Odpovědět
...budou muset v pekle poslouchat Koraktorovo krákání?hh
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Guyver, 17.7.2012 14:35:25)
Odpovědět
Neuvěřitelné prase je především pan Santórum: http://www.lidovky.cz/dite-pocate-znasilnenim-je-bozi-dar-tvrdi-favorit-republikanu-p67-/ln_zahranici.asp?c=A120125_113645_ln_zahranici_jv A naší semínové mu trčej v zadnici až po podrážky svých zahnojených kaučukovek.
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Hammerhead, 17.7.2012 2:31:11)
Odpovědět
O konfrontačních ideologiích by se tu nechalo zdlouuuhavě diskutovat.
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Hammerhead, 17.7.2012 2:35:00)
Odpovědět
Jo kluci, jen se tam všichni sejděte. A hlavně stůjte hodně blízko u sebe, aby vám nebyla zima.
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavu
(Petra Bostlová, 17.7.2012 15:45:22)
Odpovědět
Ani mně se tahle akce Dostu nelíbí. A plně se od ní distancuji. (O to zarážející je, že se tu vystupuje za Dost - nás signatářů se ale nikdo neptal. Zrovna jako v podpoře tří prezidentských kandidátů.) Tlak a konfrontace vyvolává jen zase tlak a konfrontaci. Je to spolknutí návnady i s udičkou. Vždyť o tohle přesně organizátorům Prague Pride jde. Aby provokovali. A byli tak ještě víc středem pozornosti. To přece ví každý rozumný člověk, že tohle je nechutné, ne? I bez veřejné proklamace. Ten pochod jsou jen symptomy. A "léčit" symptomy nemá cenu. (Ano, modlitba je i v tomto případě mnohem účinnější.) Copak jsou to jen homosexuálové, co jsou zodpovědni za dnešní tristní stav společnosti?? Vždyť jsme to my všichni!! Takže se budeme ještě profilovat do těch lepších, "normálních"? (Z toho mi vyznívá pýcha.)
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavu
(Guyver, 17.7.2012 16:10:13)
Odpovědět
Kdyby se pánové Semín a spol. úpěnlivě v ústraní modlili, možná by dosáhli toho, že by Bůh seslal živelní pohromu, a pochod rozehnal, ale zase by je nebylo D.O.S.T. vidět a nikdo by nevěděl, že je to jejich zásluha.
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavu
(Petra Bostlová, 17.7.2012 22:44:37)
Odpovědět
Kéž by bylo pochopeno, že nějaký ubohý pochod Prague (prý)Pride je jen špičkou ledovce...(Který dneska je - a zítra skončí.) I když viditelnou. A tak nás to (právem) pobuřuje. Že ale mrvíme vlastní mládež, to už neprotestujeme?! Protože to tak viditelné už není? Zkusili jste někdy "jít" do hlavy dnešnímu teenagerovi?? Nechtěla bych být v jeho kůži! Vždyť my jim bereme dětství! Bereme jim duši! Bereme jim ideály! Bereme jim budoucnost!! Zeptejte se jich, kdy začínají "žít" sexuálně. (Ve 12! Je "norma"! Někdy i dřív.) Nemají vůbec žádné dětství! To nás nepobuřuje?? Jak se dozvídají ve škole z osnov o sexu? Jak se o tom učí? Jakou formou? Mrvíme celou generaci!! A za to nás nenávidí! A zcela právem! Protože my tu jsme, abychom je uchránili. A my jsme to neudělali! A budeme se holedbat, že jsme ti "normální". (Být manifestace pod sv. Václavem za toto, jsem mezi prvními. Protože TO je ten bolavý vřed. A ne pár vyzývavých provokatérů.)
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavu
(Guyver, 17.7.2012 23:12:02)
Odpovědět
Mrvení mládeže není výsadou dnešní doby. Jsou rodiny, v nichž jsou kariérismus, pokrytectví, podrazáctví, vohnoutství, přizdisráčství a jiné nezdoby dědičnou záležitostí. Říká se tomu vzletně "rodinná tradice". A takoví nám tady mávají svým (údajným) křesťanstvím, českým lvem a svatám Václavem? Blval bych. Víc než z nějakého Prague Pride.
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavu
(vok, 17.7.2012 23:21:19)
Odpovědět
Kdo že z klasických filozofů prohlásil že: "jediná hygiena lidstva je válka". Hegel, Kant? Už nevím., vím jen, že k té hygieně spějeme.
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavu
(Guyver, 17.7.2012 23:33:42)
Odpovědět
Tak vem břitvu a běž se umejt.
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavu
(pavel novak, 17.7.2012 18:24:18)
Odpovědět
nejak nechapu . myslel jsem ze je 21. stoleti , kazdej si muze delat co chce , pichat koho chce a nikomu do toho vubec neni , jsem rad ze se spolecenske klima uvolnilo natolik ze i tato mensina ma svuj pruvod a bavi me sledovat jak se tydle malomestaci s hlavou v prdeli stoho muzou pominout kdyby jste tu energii venovali necemu jinemu katolici to je jina svoloc a nenavist ke vsemu je drzi pohromade ty se jenom vezou
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavu
(Guyver, 17.7.2012 19:45:10)
Odpovědět
To nechápeš? Homosexuálové se snaží předělat všechny heterosexuály na homosexuály, v čemž je podporujou židi, žednáři, ilumináti, bildembrci, babisti-jagisti a humanoidní sýry, vedené Ištvánem Čedarem! D.O.S.T. jsou tady od toho, aby tomu zamezili, proto vyzývá všechny normální lidi, aby jim pomohli ke korytu. Poté vydají moudré zákony na ochranu nás všech před Hovnověrným Tradičním Strašidlem a lidé je s jásotem přijmou, protože Slušní a Normální se nemají čeho bát...
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavu
(vok, 17.7.2012 23:24:59)
Odpovědět
Jen tvoje známé chlísty, nic nového ani moudrého.
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavu
(Guyver, 17.7.2012 23:32:41)
Odpovědět
Tak proč je čteš? Měl by sis přečíst toho Gullivera, milý Jahu!
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Brabec, 17.7.2012 0:35:48)
Odpovědět
Nevolit ODS - jejich primátor Svoboda tohle začal - hnus, nevolit
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(F.L.Vek, 17.7.2012 4:29:35)
Odpovědět
Komu tady poroucis Brabecku ?
Kdybys nebyl stejne jako autor clanku klozetovej homosexual, tak by ti smesni, hopsajici hosani nevadili.
Tak, jako nevadi me. Chudak autor clanku - vyvadi, jako by mu hosani zarazili do zadnice nasadu od smetaku. :-)
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(vsemdebilum, 17.7.2012 8:33:10)
Odpovědět
Mně to například vadí ty čurák. Tak jako tvůj soukmenovec Kalmar, který porovnává lidi se psy.
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Guyver, 17.7.2012 8:55:01)
Odpovědět
Dosťáci-čtveráci se by se rádi nechali ošukat a nevědí jak to udělat? V čele by mohli jít Kretschmer, Semín a Malý v převleku za havajské tanečnice, za nima Adam Bů a Karl Ignatz Schimek v kožených slipech na řetězech... veselé by to mohlo být! Svatý Václav se neudrží smíchy, byť je bronzový!
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(vok, 17.7.2012 8:40:48)
Odpovědět
Ovšemže tobě a tvej souvěrcům nevadí "hrdí" buzeranti, to mě nepřekvapuje (omlouvám se za tento výraz všem slušným homosexuálům). Jako všechno, co rozvrací a rozeštvává naši původní křesťanskou civilizaci. Tak už konečně odhoďte masku a řekněte rovnou, o co vám jde!
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Guyver, 17.7.2012 14:26:07)
Odpovědět
Jsem heterosexuální křesťan, čínská pánvičko. A je mi velice proti srsti, jestliže se za mé mluvčí snaží prosadit takové kreatůry jako Semín, Kráčmera a Malý. Kdyby byli takoví křesťani, za jaké se vydávají, tak se nebudou mít zapotřebí takhle zviditelňovat, ale budou se někde tiše modlit. Pokud Bůh v důsledku jejich modlitby teplý průvod nerozežene pořádným slejvarem, znamená to, že buťto mají nedostatek víry, nebo má Bůh na práci něco důležitějšího. Takže kdo tady rozvrací jednotu křesťa, aha?
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Jean Laroux, 17.7.2012 8:43:19)
Odpovědět
Tobě veřejné exhibice homosexuálů Věku nevadí proto, že ti permanentně trčí nohy z židovskýho zadku :)
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Guyver, 17.7.2012 8:57:04)
Odpovědět
Tobě zase z lefébvristického.
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(tojejedno, 19.7.2012 22:59:55)
Odpovědět
Pánové, pánové, stačí provést tohle: Připravit si smradlavý vajíčka a švihnout je do průvodu na buzny. To se smí, ne? Vzpomente si na Paroubka. Budou hoši trochu smrdět, no ... :)
Re: Odpovězme na konfrontační charakter Prague Pride. Obrana hrdosti normálních lidí je nutná. Přijďte k sv. Václavovi
(Guyver, 19.7.2012 23:27:32)
Odpovědět
Úplně blbej nápad! Okamžitě to bude podáno jako homofobii a vejcovrhači spláčou nad vejdělkem. Lépe by byli učinili, kdyby vyrazili v erotickém prádle a s nápisy jako: "Jsem hrdý heterosexuál!" "Za všechny normální lidi!" "Tak nám dupou králíci!" A podobně. To jsem už, ostatně, navrhoval. Na pana Semína s pštrosím peřím na hlavě se moc těším! A úplně vzadu půjde pan Bátora v kukle s hubou na zip a transparentem: "Jsem oběť heterofobie!"
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Průzkum
Žádné aktivní ankety nebyly nalezeny