reklama
reklama
"Toto, a ne jiný, je původ všech tyranů: když se poprvé objeví, tváří se jako ochránce." (Platón)

Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji

Autor: Alexandr Bátora | Publikováno: 18.7.2012 | Rubrika: U NÁS
Ilustrace

Když mi v sobotu přišla stručná esemeska „Kup si LN! Informační bomba!“ tak trochu jsem si říkal, jestli to nebudou vyhozené peníze. Nebyly. Rozhodně nebyly. A jsem velmi rád, že v našem rodinném archivu nebudou chybět LN, jimž se jistě i jinde bude říkat „Kalouskův speciál“.

Ani nevím, kde začít dřív... „Nazdar, ty debile,“ zdraví ministr Kalousek pana poslance Skokana. A pokračuje v podobném duchu, i na mužský pohlavní úd dojde. Dobrá, můžete namítnout, že se jedná o přepis telefonického rozhovoru a že Kalousek tvrdí, že tohle nikdy neřekl. Takže to jistě neřekl... No i kdyby - nic to přece nemění na vulgaritě a fašistické agresivitě Kalouskových výroků, jež pronesl v rozhovoru pro LN. A ty už ani Kalousek nezapře.

Takže nevím... Je to skutečně týž Kalousek? Který ani ne před rokem hodlal kvůli "nepředstavitelně sprostému" výroku jakéhosi "vysoce postaveného subalterního úředníčka" (jak se v době zostřené bátoriády zcela protiřečně psalo) položit vládu? Je to tentýž Kalousek, který se rozhodl zničit dr. Ladislava Bátoru (nebo alternativně položit vládu) kvůli tomu, že se onen ohradil proti nehoráznému veřejnému ostouzení ze strany ministra Schwarzenberga ("Bátora je na ministerstvu školství jako pazdeří k jisté části těla") jen povzdechem „chudáček starej, na souboj ho vyzývat nebudu“?  Neměl by teď Kalousek analogicky sám položit vládu? Není přece přijatelné, aby subalterní ministříček jednal takovýmto (ne)způsobem s členem zákonodárného sboru. Nebo snad ve vaší zemi ano? A kde jsou loňští hejkalové a kejvalové, aby se zase rozhořeli spravedlivým hněvem nad úpadkem mravů? Anebo je "chudáček starej" opravdu o tolik silnější káva než „debil“, „čurák“ a „sráč“? Možná ano. Ve vašem uvadajícím kvazistátě je možné vlastně všechno. Tady může být i fašista Kalousek ministrem.

Velmi vám ho přeji. Velmi vám všem, kteří jste volili TOP09, přeji vašeho ministra. A velmi ho přeji i vám ostatním Čechům a Češkám, kteří jste mlčeli či dokonce freneticky aplaudovali, když tahle fašistická zrůda BEZPRÁVNĚ popravovala mého otce. A kteří mlčíte i teď, když do jásotu už vám asi není. Přál bych si, aby byl Kalousek ministrem vašich financí ještě deset... ne, rovnou dvacet let!

Obávám se ale, že se tohle mé přání sotva splní. Již i sám Kalousek správně vytušil, že je konec. Tak dlouho se bohorovně huláká do lesa, až se šňůrka utrhne. Loutkovodiči jej už brzo odstřihnou, stejně jako kdysi premiéra Topolánka, a on to ví. Tak to teď nejspíš zkouší uhrát na psychiatrickou diagnózu, aby se vyhnul trestu. Nevím, zda se mu to podaří. Ale pokud ne, chci lístek do první řady. Na jeho popravu se moc rád dostavím. Ta bude PO PRÁVU. Kdyby jen kvůli tomu, s jakou surovostí a s jakou nelíčenou rozkoší doslova a do písmene zničil mého otce.

A Jeho knížecí Jasnost ministru Kalouskovi v terorizování nevinných lidí i dnes statečně sekunduje! „Jinak bych mu doporučil pro příště držet hubu,“ vzkazuje šéf vaší diplomacie (sic!) panu policejnímu prezidentovi. A tyhle dvě vpravdě fašistické figury, jež podnítily a orchestrovaly předčasný pohřeb mého otce a jeho faktické vyobcování z národa, vám nejenže spokojeně vládnou, ale ještě budou světu dávat lekce ze slušného chování...

Alexandr, syn dr. Ladislava Bátory

Ad LN 14. 7.: Tak pravil ministr...

čtěte také:

Košér Miroslav Kalousek

Miroslav Kalousek důchodový systém reformovat nedokáže

Drsné video: Co se stane, když Kalouskovi vpálíte, že ho platí nadnárodní korporace a že měl dávno sedět

Klíčová slova: domácí politika  | Česká republika  | D.O.S.T.
reklama
4744 čtenářů | 130 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Mirek Dušín, 18.7.2012 0:38:18)
Odpovědět
Co čekat od fuehrerů strany kterou založil a zafinancoval soudem uznaný grázl Bakala. Zatýkání této mafie by mělo jít po linii Parkanová, Kalousek, Schwarzenberg, Bakala.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Jarda Z, 18.7.2012 8:24:26)
Odpovědět
To ty svině z TOP09 ještě navrhují zvýšení platů ústavním činitelům, tedy soudcům a především sami sobě od 1.1.2013. Důchody mají zůstat zmrazeny, církevní restituce se mají týkat i uměleckých děl a první převody církevně zrestituovaného majetku mají být osvobozeny od daně z převodu nemovitostí. Již teď jsou vybrané realitní kanceláře, které mají s církvemi již uzavřené smlouvy o smlouvách budoucích a tajné seznamy budoucích kupců, hlavně ze zahraničí.
Jak dlouho budeme ještě nečinně přihlížet?
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Petra Bostlová, 18.7.2012 1:18:48)
Odpovědět
Pana Bátory ml. je mi docela líto. Pane Bátoro ml., ale k víře se nehlásíte, že ne? Protože pak byste totiž musel něco vědět o odpuštění. Protože pak byste musel něco vědět o neodpuštění, naopak. Kterým si ale sám sobě člověk ubližuje. Pomsta? Ale kdepak. Akorát tak sám na sobě. p.s. Všimli jste si, jak se v poslední době rozmohlo každého nazvat fašistou? (A náckem a já nevím, čím vším ještě.) Pane Bátoro ml., Váš otec zrovna neoplýval taktem a jemností. A kde je síla (a prudérnost), se stejnou silou se vrátí. To je zkrátka fakt. Hernajz, proč pořád vichni máme tu tendenci všechno svádět na druhé a okolí?? (Je to zkrátka ubohý text.)
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Petra Bostlová, 18.7.2012 1:22:58)
Odpovědět
p.s. A jestli Vás to potěší, pane negativními emocemi naplněný Bátoro ml., představte si, máme tu i horší než je Kalousek. Spokojen? Vy asi jo.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Alexandr Bátora, 18.7.2012 9:09:08)
Odpovědět
Paní Bostlová, ve zkratce:
- hlásím
- vím
- vím
- o jaké pomstě píšete?
- víte, co byl fašismus? Tak se zeptejte sama sebe, jestli stát, který řídí korporace, ve kterém je ideová a politická konkurence surově likvidováan a ve kterém funguje masivní přerozdělování, jestli náhodou není fašistický. Zjistěte si, co je fašismus.
- můj otec že neoplýval taktem a jemností? Co máte na mysli?
- nebudu svádět na sebe v čem žijeme; já narozdíl od Vás jsem proti tomu bojoval.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Ján, 18.7.2012 11:34:45)
Odpovědět
Petra má pravdu. V článku je cítiť satisfakciu, pomstu a zlorečenie, ktorá vychádza z ohrdnutej pýchy.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Alexandr Bátora, 18.7.2012 12:41:44)
Odpovědět
Skutečně to tak cítíte, pane Jáne? Zvažte raději, zda se na Vás nenaplňuje staré dobré rčení "podle sebe soudím tebe"...
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Alexandr Bátora, 18.7.2012 12:42:08)
Odpovědět
Ono záleží na každém čtenáři, co v mé glosse najde. Někdo jiný si třeba řekne, že jsem jen vtipnou formou... pardon, velmi vtipnou formou okomentoval Kalouskův pád. A že jsem vyjádřil podiv nad tím, jak se zase jiné úsloví (a sice to o Božích mlýnech) naplnilo nezvykle rychle. A na závěr jsem poněkud dramatickým způsobem připomněl všem těm, kdo se podíleli na štvanici na mého otce, aby nezapomněli, že mají na svědomí ještě tento jeden hřích - to, že pronásledovali nevinného člověka.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Petra Bostlová, 18.7.2012 20:58:37)
Odpovědět
Ne, pane Bátoro, zcela souhlasím s Jánem. Ve Vašem článku zhola nic vtipného není. Je tam radost nad pomstou a satisfakcí apod. Je naplněn negativními emocemi od A do Z.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(mag, 18.7.2012 16:08:23)
Odpovědět
Nemáte pravdu - tento stát není zatím fašistický, ale je už v třífázovém tréninku na onu kýženou metu dokonalé diktatury.Jak sladké je užívat si moc naplno.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Petra Bostlová, 18.7.2012 20:54:23)
Odpovědět
Pane Bátoro ml., teď si tu ale nebudeme vypočítávat zásluhy, že ne? :)) (Protože kdoví, jestli bych Vás třeba pak nepřehrála. My jsme si to tu v Děčíně zcela již politicky vyčistili, už před rokem a půl, takže jsme město, jak má takové město a jeho správa veřejných věcí vypadat.) Ale z jiného soudku: Obecně Vám radím, než příště přijdete k psaní článku, jít se třeba projít do lesa nebo si zacvičit. Zkrátka se zbavit negativních emocí. Protože v opačném případě jsou to právě ty, které z textu trčí jak drát. (A další přilévání oleje do ohně veřejného prostoru opravdu nepotřebujeme. Situaci je třeba zklidnit - a ne ji dále hrotit.)
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Alexandr Bátora, 19.7.2012 5:43:47)
Odpovědět
...Zkrátka se zbavit negativních emocí. Protože v opačném případě jsou to právě ty, které z textu trčí jak drát. (A další přilévání oleje do ohně veřejného prostoru TEĎ KDYŽ UŽ JSME VÁM TATÍNKA ZABILI opravdu nepotřebujeme. Situaci je třeba zklidnit - a ne ji dále hrotit, KDYŽ TEĎ UŽ JE VÁŠ TATÍNEK NAŠTĚSTÍ PO SMRTI..)


Fixed.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Alexandr Bátora, 19.7.2012 5:45:34)
Odpovědět
Ale já tady nebrečím. Ani nevypočítávám MÉ, natož tak SVÉ zásluhy. Já vám jen zcela upřímně píšu, že poté, kdy jsem zjistil, jak je těžké ustát ten váš český protlak, vám přeju Kalouska.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Pan Contras, 18.7.2012 17:38:23)
Odpovědět
Odpouští se litujícím.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Alexandr Bátora, 18.7.2012 21:04:40)
Odpovědět
Amen.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Petra Bostlová, 18.7.2012 21:05:19)
Odpovědět
Odpouští se všem. A víte proč? Protože každým neodpuštěním člověk ubližuje akorát tak sám sobě. (Naštěstí ne druhému! No to by to pak vypadalo.) Každé neodpuštění se proti člověku obrátí jak bumerang. A ničí život tomu, od koho to neodpuštění vychází. Takže lidi: Odpouštějme! :)) (A čištěme si tak své vlastní životy. A třeba pak budete udiveni, jak se čistí životy i těch okolo nás.)
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Alexandr Bátora, 19.7.2012 5:50:25)
Odpovědět
Taky mě dneska zaujala ještě jedna věc. Ti (Češi a Češky, to se rozumí), jimž Kalousek ani JKJ žádným OSOBNÍM útokem neublížili, ti si stěžovat smějí, a třeba i fest. Ale poloviční sirotek po těma dvěma zavražděným nevinným člověku - ten musí držet hubu. Jinak je uplakánek nebo potenciální vrah ze msty. Navíc nevědoucí, že se odpouští bez pokání...
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Alexandr Bátora, 19.7.2012 5:51:48)
Odpovědět
Ostatně - "O co vám Bátora ml. vlastně jde? Vždyť fotra jsme vám už k dennímu pořádku zabili. Tak co tady furt vopruzuješ na našich diskusních fofrech, ty zapšklej uplakánku. Máme i jiný politický starosti. (Než zavraždění tvýho fotra nebo Lisabonskou smlouvu...)
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Tomáš Morus, 27.7.2012 7:45:48)
Odpovědět
Zabili? Jste vadný, pane Bátoro, Váš tatík mrtvý nejen není, ale docela si nahrabal k příjemnému důchodu. Fňukáte jako stará bréca, milióny lidí jsou na tom hůř než Vy a Váš vypečený Maďarský tatíček. Aspoň vidíme, jaká jste "vlastenecká" famílie a co byste v té politice fedrovali. Je dobře, že Ladislav Bátora odešel a ať je rád, že ne do tepláků za ty podvody s computery ve škole. Ani vracet nic nemusí.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Alexandr Bátora, 27.7.2012 8:36:38)
Odpovědět
Co to blábolíte? Neměl jste náhodou otřes piva?
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(ferdinand konečný, 27.7.2012 12:58:38)
Odpovědět
A ne snad? Chápu, že se synáček zastává tatíka zloděje a kádrováka, který zničil život stovkám slušných lidí, ale co je nám Čechům do toho? To sy vy Maďaróni vyříkejte doma, poplakejte si na rameni a táhněte někam do Uher. Nejste tady vítáni. Kapišto?
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Alexandr Bátora, 27.7.2012 17:07:07)
Odpovědět
Přijďte mi to říct do očí, ubožáku. A vezměte si sportovní oděv.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Alexandr Bátora, 19.7.2012 5:32:57)
Odpovědět
Ano, tohle poznávám. Nejdřív někomu vyhlásit nepřátelství až za hrob, zničit mu život, ale když se poškozený rozhodne bránit, neřku-li snad i ono nezasloužené nepřátelství opětovat, tak začít fňukat a bez ustání blábolit o potřebě odpuštění. Odpornější ethnikum aby na světě pohledal...
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Petra Bostlová, 19.7.2012 17:08:40)
Odpovědět
To "odporné etnikum", pane Bátoro, jak píšete, není etnikum - ale křesťanství. Mám zato, že byste si měl znovu pročíst evangelia. (Píšete-li, že se ke křesťanství hlásíte.) Něco jako láska k nepřátelům Vám nic neříká?
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Alexandr Bátora, 19.7.2012 17:16:38)
Odpovědět
Vy jste moc rozumu nepobrala. Jestli si tedy vážně myslíte, že píšu o křesťanství.

Btw, to píšete z práce? Tohle zjištění děčínské Děčíňáky velmi potěší. Že si jejich zastupitelkyně pro boj s kůropcí krátí čas sedánkama u internetu. Káva byla?

A paní Bostlová, když už se furt angažujete v té organizaci odpouštěcích orgií, vraťte se na chvilku přece jen k tomu katechismu. A pak nám tady v rámci quizu můžete správně seřadit následující seznámek:

- odpuštění
- rozhřešení
- pokání
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(harry z gory, 19.7.2012 18:02:36)
Odpovědět
nechapu, co je na tom chvalyhodneho nechat si dat facku a jeste nastavit druhou tvar.
t.j. zidovsky vymysl pro tzv. krestany.
kdo jim skoci na spek, bude slouhou a otrokem
tech zrud.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Petra Bostlová, 19.7.2012 18:17:58)
Odpovědět
Ne, Harry, naopak. Je to to nejgeniálnější dílo všech dob. Protože tím se rázem a okamžitě zastaví ta nekonečná spirála odplaty a pomsty.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Alexandr Bátora, 19.7.2012 18:31:12)
Odpovědět
Tak už ji zastavte. Tu nekonečnou spirálu odplaty, kterou jste před třemi lety rozpoutali. Bez důvodu a bez slitování.

A možná vám k tomu najdete odvahu i díky přečtení tohoto mého článku. Kde vám připomínám jeden hřích, na který byste nejraději zapomněli, pokud na něj dokonce nejste pyšní. Na to, že jste rozpoutali nemilosrdnou štvanici na člověka, kteý se na vás ničím neprovinil, ale který naopak věnoval pětačtyřicet let svého života boji za českou svobodu a státní suverenitu.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Brabec, 18.7.2012 1:23:08)
Odpovědět
Autore, neházejte nás do jednoho pytle. Já jsem tuhle vládu nevolil, a vždycky -od samého začátku jsem chápal, co tyhle zrůdy: čurák Kalousek a debil Šwajc dělají. Musím Vám říct, že si užívám tohole jejich oslovení (budu jej důsledně dodržovat) - když to sami zavedli !
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Petra Bostlová, 18.7.2012 1:28:38)
Odpovědět
Klíďo si ho používejte, je-li libo. Mnohem víc ale bude svědčit o Vás. TO JSME FAKT OVČANÉ??!!
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Petra Bostlová, 18.7.2012 1:34:03)
Odpovědět
UŽ TOHO MÁM FAKT DOST! JAK SE TU KAŽDÝ SNAŽÍ TVÁŘIT JAK SVATÝ Z ORLOJE! COPAK JSME TU VŠICHNI, JAK JSME TADY, NEŽILI TĚCH 23 LET?? NESEME SI KAŽDÝ Z NÁS KUS SVÉ ZODPOVĚDNOSTI, CO KOLEM NÁS DNESKA VIDÍME! UŽ TÍM, ŽE JSME TO NECHALI TAKHLE DALEKO ZAJÍT!! A BUDEME FURT UKAZOVAT PRSTEM!
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Ladislav Kopecký, 18.7.2012 9:22:02)
Odpovědět
Paní Bostlová, to je čiré pokrytectví, co zde předvádíte. Vaše články také zrovna nepřekypují křesťanskou láskou! Navíc jsou vycucané z prstu a bez důkazů osočujete lidi, které pokládáte za své ideové nepřátele.
A co říkáte na tzv. církevní restituce? Vám tento tunel století nevadí?

http://www.youtube.com/results?search_query=lenka+proch%C3%A1zkov%C3%A1

http://www.youtube.com/watch?v=J0ZvclZ2Iio
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(r, 18.7.2012 8:45:53)
Odpovědět
Ukazovat prstem na viníky je zcela správné. Dotklo se Vás, že Bátora ml. ukázal i na Vás? Nebo jste se jeho otce v nějakém svém "článku" zastala, když ho lúza u moci a média likvidovala?

Vaše poznámka, že Bátora st. "zrovna neoplýval taktem a jemností", je hodně trapná. Poznal jsem ho osobně, a svou slušností působí až starosvětsky.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Petra Bostlová, 18.7.2012 21:16:19)
Odpovědět
Taky mi to je líto, pane r, že nemohu být tak nějak všude. :)) V době tzv. batoriády jsem se musela věnovat jiným věcem ve veřejném prostoru. Zrátka den má jen 24 hodin. Co naděláme. (A ani bych se nezastala. Nepíšu o ničem, o čem sama nic nevím. A o tomhle jsem nevěděla vůbec nic.)
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(r, 18.7.2012 22:41:55)
Odpovědět
Věřím, že jste měla - podobně jako naprostá většina našich spoluobčanů - něco důležitějšího na práci, když jsme s panem Bátorou a asi třemi stovkami nelhostejných demonstrovali proti Lisabonské smlouvě a postupnému ztrácení suverenity naší země.

Na Vašem místě bych se tady moc nerozkřikoval.
Vaše nevědomost, nafoukanost a užvaněná, frázovitá nabubřelost z Vás dělají jen komickou figurku.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Petra Bostlová, 18.7.2012 23:20:39)
Odpovědět
Ano, pane odvážný anonyme r, měla jsem pro nás jistě důležitější práci ve veřejném prostoru. A sice, aby se nám do Děčína nevrátily staré korupční pořádky! Protože ono to volbami, ten zápas, totiž nekončí, víte? Poražená modrá mafie to nikdy nevzdává. (A příště se mi aspoň představte. S kým vlastě komunikuji.)
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Petra Bostlová, 18.7.2012 23:46:50)
Odpovědět
/ale klidně si mě poplivejte, pozurážejte, jak libo. Když se Vám uleví...Já to snesu. Určitě se tu nerozbrečím. A stěžovat si taky nebudu./
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(r, 19.7.2012 0:26:34)
Odpovědět
Vlast přichází o svobodu, ale to je vedlejší: je třeba bojovat proti korupci a modré mafii v Děčíně!
(Mimochodem, je to už trochu otřelá fráze. Všichni, kteří se chtějí dostat k politickému korytu, stále vyhlašují válku korupci)

Myslel jsem, že se zastydíte a panu Bátorovi se třeba omluvíte, ale jen dokazujete, že si nevidíte ani na špičku nosu - a to byste chtěla rozdávat rozumy.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Alexandr Bátora, 19.7.2012 5:38:45)
Odpovědět
Jojo, však on proti kuropci statečně a bez ohlednu na protivenství bojuje vlastně i ten Kalousek! :-D

Vážený r, držte se svého anonymu, tohle ethnikum, ač stále plká o potřebě lásky a odpuštění, je velmi mstivé.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Petra Bostlová, 19.7.2012 16:59:00)
Odpovědět
Promiňte, pane r, ale Vy jste normálně hloupý. V r. 2009 "boj proti korupci" nebyl zrovna "in", že? To byl totiž rok, kdy jsme se tu v DC proti kmotrům opřeli. A bez zbytečného okecávání kolem je prostě z našeho města postupně vyhnali. Fakt sorry, že jsem neměla ještě sílu ani čas na žádné jiné aktivity. Svět mi končil totiž cedulí Děčín. V tom středu jsme byli dva, a to není zrovna moc na 52 tisícové město. Takže už tak jsme toho moc nenaspali. A od Děčína jsem se mohla odtrhnout trochu až po červnu 2011. Do té doby to byla neustálá makačka. Takže zkuste se taky jít do lesa projít. Než tu začnete zase někoho napadat. Mějte se.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Alexandr Bátora, 19.7.2012 17:25:39)
Odpovědět
Ano, zatímco všichni jiní lidé v republice si váleli šunky u bedny. Pokud zrovna ze sportu neupláceli úředníky. Nebo nessáli ze státního cecku v nějaké (ne)ziskovce.

Paní Bostlová, měla byste se zamyslet, zda sama nemáte ohrdnutou pýchu.

Vždyť já to chápu - udělat toho tolik pro děčínské Čechy v Děčíně, a nic. NIKDE NIC. Ani v těch Lžidovkách. A Bátora? Ten Čechy a Češky bezmála 60 let jen vraždil a vraždil a jejich region rozbíjel a pomlouval a - VŠUDE NĚCO...
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(r, 20.7.2012 17:25:42)
Odpovědět
Kolik Vám bylo v r. 2009? Hádám kolem pětatřiceti.

Proč si, paní Bostlová, myslíte, že někdo, kdo má pět pohromadě, bude volit člověka, jemuž v době, kdy vlast přichází o svobodu, končí duševní obzor navzdory zralému věku cedulí "Děčín"?

Že jste dodnes nic nepochopila, dosvědčují Vaše trapné útoky proti člověku, který pro Českou republiku něco o p r a v d u udělal.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Alexandr Bátora, 19.7.2012 5:36:04)
Odpovědět
Vážený pane či paní r, díky za podporu! :-)
A pochopitelně také za to, že jste mi ozřejmil, co přesně mě tak vadí na komunikačním stylu paní Bostlové. NMáte recht - nabubřelost, frázovitost a pseudokřesťanský žargon pouličního kazatele. Fuj, jestli s touhle kreaturou sdílím víru, tak to je mi ze sebe nablití.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Petra Bostlová, 19.7.2012 17:22:00)
Odpovědět
..."jestli s touhle kreaturou sdílím víru, tak to je mi ze sebe na blití." To je vrchol (!)...Ale nebojte se, ne, moji víru určitě nesdílíte. "Křesťane". A odmítám už dál číst Vaše blitky. Nebudu házet perly sviním. To je z Bible. Říká-li Vám to vůbec něco. Pán Bůh Vám to odpusť. P.B.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Alexandr Bátora, 19.7.2012 17:31:32)
Odpovědět
/ale klidně si mě poplivejte, pozurážejte, jak libo. Když se Vám uleví...Já to snesu. Určitě se tu nerozbrečím. A stěžovat si taky nebudu./
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Alexandr Bátora, 18.7.2012 9:00:01)
Odpovědět
Paní Bostlová, ale já si skutečně nevybavuji jediný Váš článek , jediné Vaše veřejné vystoupení, jedinou Vámi organizovanou demonstraci či petici, prostě nic, v životě jsem o Vás (ani od Vás) nic neslyšel. Zatímco jiní se v boji proti tomu marasmu, ve kterém dnes žijeme, angažovali roky. A stálo je to velmi mnoho. Takže Vaše výtka určitě neplatí vůči mně.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Hammerhead, 18.7.2012 9:20:08)
Odpovědět
Pane Bátora, paní Bostlová jenom na těhle stránkách má těch článků poměrně dost, o kvalitě možno diskutovat, rozhodně však oplývá kvantitou. A ještě si dovolím krátkou poznámku. Váš otec byl aktivním hybatelem soustavy událostí, která vedla nejprve k jeho dehonestaci a následnému odchodu z ministerstva. Zemřít v boji proti silnějšímu nepříteli je znakem odvahy, ovšem rozeběhnout se hlavou proti zdi a následně nadávat, že vás bolí hlava není znakem strategického myšlení a ani rozvahy.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Alexandr Bátora, 18.7.2012 9:48:24)
Odpovědět
Přiznám se, že Vám absolutně nerozumím. Snažíte se mi sdělit, že se otec vyhodil z ministerstva sám?
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Hammerhead, 18.7.2012 12:07:44)
Odpovědět
Ne, snažil sem se vám říct, že na událostech, pro které se vžil vznosný název "Batoryáda" nesl váš otec lví podíl.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Alexandr Bátora, 18.7.2012 12:28:43)
Odpovědět
"BátorIáda". Ta koncovka zní "-iáda". Ale i přesto Vám rozumím. Ačkoliv i přesto Vám nerozumím...

Můj otec nesl lví podíl na tom, že o něm lhali novináři? Můj otec nesl lví podíl na tom, že o něm lhal Kalousek se Schwarzenbergem? Můj otec nesl lví podíl na tom, že se mu nabourali do internetových úštů? Můj otec nesl lví podíl na tom, že mu zdejší dobrý lid podsunul autorství práce, kterou nikdy nestvořil? Atd.

Čím přesně se na vašem národě tolik provinil?
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Hammerhead, 18.7.2012 14:50:51)
Odpovědět
Nikoliv, všechny tyto věci jsou shrnuty pod názvem "Bathoriáda" a já jsem se k tématu vyjadřoval pod některým z vašich starších článků.Myslím, že nemá cenu se opakovat. Pokud vás to zajímá, tak si ten komentář můžete dohledat. Ale tady jsem chtěl říct jedinou jednoduchou věc, a sice to, že váš otec hodil ze svahu kamínek, ze kterého se stala lavina a svrhla celý svah i s vaším otcem. A když už ta lavina byla v pohybu, tak už to prostě nešlo zastavit.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Hammerhead, 18.7.2012 14:52:05)
Odpovědět
To je to, co jsem mínil tím prvotním hybatelem, který dal do pohybu celou soustavu událostí.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Hammerhead, 18.7.2012 15:03:53)
Odpovědět
Omlouvám se za mystifikaci, pod vaším článkem jsem ten komentář nezanechal a už nevím kde to bylo.
Pane Hammerheade,
(Ladislav Bátora, 18.7.2012 15:24:39)
Odpovědět
podle vás je každý, kdo je proti oklešťování státní suverenity násilnou federalizací Evropy a proti omezování občanských práv nestrategickým sebevrahem, který nepředloženě strhává první kamínek?
Tak to jste potom echt Čech a uvažujete echt česky. A jsem proto moc rád, že jste mě ze svého středu alespoň na sklonku mého života vyobcovali. Když jsem sám nechtěl dříve pochopit, že sebemenší hnutí prstem ve prospěch Čechů a Češek je opravdu sebevražda.
Běžte si povyskočit "hop, hop, hop!"
Re: Pane Hammerheade,
(vok, 18.7.2012 16:03:01)
Odpovědět
Hlásím, že jsem se Vás, pane Bátoro, taky zastal a nejen já. Říkám to proto, že zas tak úplně to nebylo, jak Vy to cítíte. Když se člověk pustí do kontraverze s ostřílenými mazáky typu Kalouska, chce to emoce stranou a než jen chladný kalkul. Ve vašem případu emoce byly a pak se to nedá vyhrát.
Také vidíme, když Kalousek ztrácí nervy a hysterčí, jak to dopadá a jak nakonec prohraje.
PS: Třeba se ještě vrátíte :-)
Milý pane Voku,
(Ladislav Bátora, 18.7.2012 16:24:03)
Odpovědět
Vaše hlášení beru s potěšením na vědomí. Ostatně - nebyl jste jediný Čech, který se mě zastal. Ale bylo vás tak málo, že jsem časem dospěl k závěru, že moje úsilí je marné a především NEPOTŘEBNÉ. Tak jsme se holt museli po bezmála 60 letech rozejít. A je v posledku jedno, zda jste mě ze svého etnika vyobcovali, či jsem "z vašich služeb" odešel ze svého úradku. Navždy. A k těm "emocím" - myslím, že byla naopak chyba držet slovo, které jsem dal - "ZARYTĚ MLČET". Jenže tak jsem byl vychován.
Re: Pane Hammerheade,
(Hammerhead, 18.7.2012 16:47:18)
Odpovědět
"Sím sím, paní učitelko, já vím, kdo to okno rozbil."
Re: Pane Hammerheade,
(Ladislav Bátora, 18.7.2012 19:24:52)
Odpovědět
tak to rychle udejte, jste přece Čech. Těm udavačství vždycky móóóc slušelo... :-)
Jen jsem to do bátoriády nechtěl vidět ani slyšet.
Re: Pane Hammerheade,
(Hammerhead, 18.7.2012 21:48:11)
Odpovědět
Nikdy mě nepřestane překvapovat jak mnohdy inteligentní člověk může jednou větou ze sebe udělat naprostého kreténa. Je to zvláštní, že pano Bathoro.
Re: Pane Hammerheade,
(Alexandr Bátora, 19.7.2012 5:40:44)
Odpovědět
Je, pane Dickheade. Je to překvapující, jak mnohdy inteligentní, inohdy zase neinteligentní lidé ze sebe mohou dělat kretény. Např. to Vaše soustavé chybné psaní "Bathora" namísto "Bátora" z vás dělá naprostého místního kreténa par excellence.
Re: Pane Hammerheade,
(Hammerhead, 18.7.2012 16:46:22)
Odpovědět
Dobrý den pane Báthoro, také vás zdravím. Můžete mi prosím vysvětlit v čem přesně spočíval ten váš boj proti oklešťování národní suverenity násilnou federalizací Evropy? To je pro mě totiž naprostá novinka, že jste v tomto boji zemřel a taky proto,že jste hýbal prstem pro český národ. V tom případě jsou mé informace naprosto mylné a rád bych to vaším prostřednictvím napravil.
Re: Pane Hammerheade,
(Alexandr Bátora, 18.7.2012 16:58:23)
Odpovědět
Pane Hammerheade, pro Vaši informaci, kfdyž už tedy nevíte, kdo můj otec je (ale přesto se vrháte do diskuse o něm): jen za poslední tři roky otec organizoval tucet veřejných akcí proti federalizaci Evropy či likvidaci občanských svobod, např. soubor demonstrací známých jako Svoboda pro Irsko, či později Pochod na Hrad, dále pak sérii veřejných diskusních panelů na totéž thema (tzv. Hovory na pravici) a cca dvacet let píše na (nejen toto thema) různé novinové a časopisecké články.
Re: Pane Hammerheade,
(Alexandr Bátora, 18.7.2012 17:00:48)
Odpovědět
Ale to vše Vy buď velmi dobře víte a jen tady provokujete, anebo to naopak nevíte a i přes svou nevědomost vynášíte soudy. Tak či onak jste jen další český ubožák, se kterým již pochopitelně nebudu nadále ztrácet čas.
Re: Pane Hammerheade,
(Hammerhead, 18.7.2012 17:53:39)
Odpovědět
Tak že zaprvé, přestaňte tu na mě štěkat pánové, jeden jako druhej. Za druhé ujasněte si prosím kdo z vás tu se mnou vlastně diskutuje.
Re: Pane Hammerheade,
(Hammerhead, 18.7.2012 18:00:07)
Odpovědět
Pane Bathoro mladší, já jsem vašeho otce nekritizoval, jediné co jsem si dovolil říct bylo, že si špatně zvolil bitevní pole na kterém chtěl vybojovat svou bitvu. Nic víc, nic míň. A krom toho, než se váš otec začal objevovat ve veřejných sdělovacích prostředcích a to většinou pouze a jedině jako organizátor peticí proti buznapochodu v Praze, tak jsem nevěděl, že on ani celá vaše rodina existujete. Nikoho sem nesoudil, ani neurážel, protože v dané situaci to ani dost dobře nejde.
Re: Pane Hammerheade,
(Hammerhead, 18.7.2012 18:05:28)
Odpovědět
Ten kdo se spoléhá pouze na sdělovací prostředky, těžko si udělá ucelený obraz o podstatě problému.
Re: Pane Hammerheade,
(Hammerhead, 18.7.2012 18:15:27)
Odpovědět
Všechny informace z této "Báthoriády" byly jenom a jenom o petici proti buzna pochodu, o ničem jiném, o žádných panelech, žádných pochodech, ani svobodách pro Irsko. A prvotním hybatelem o kterém jsem hovořil byl právě ten první impuls který pokud vím, vyšel ze strany vašeho otce. Tím jsem myslel že začal sbírat podpisy pod petici. V další fázi pak začal obcházet poslance a senátory, jednoduše shánět pro svou myšlenku širší politickou podporu. Až do tohoto bodu bylo všechno v pořádku.
Re: Pane Hammerheade,
(Hammerhead, 18.7.2012 18:18:44)
Odpovědět
A kdyby u toho i zůstalo, žádná mediální kauza by nevznikla, možná by protestní akce dostala tříminutový shot ve večerních zprávách a pak by zapadla jako miliony jiných do propadliště dějin. Ale v okamžiku, kdy se váš otec obrátil na primátora Svobodu aby odvolal svou politickou podporu tomu buznapochodu, plus ještě pár dalších kroků na které si už moc, už se dostal mimo mantinel "běžných a stereotypních" modelů, jak takovéto akce většinou probíhají.
Re: Pane Hammerheade,
(Hammerhead, 18.7.2012 18:20:17)
Odpovědět
A právě tyto kroky nad rámec běžných postupů jsem myslel, když sem hovořil o špatně zvolené strategii.
Pane Báthora starší, odpověděl sem vám oběma, nemusím to doufám přepisovat dvakrát.
Re: Pane Hammerheade,
(Hammerhead, 18.7.2012 18:25:17)
Odpovědět
Jinak je mi jasné, že celá kauza měla značně stresující vliv na vás i vaší rodinu a myslím si, že jste si museli protrpět nejednu těžkou chvíli. Je jenom na vás, jestli se tím necháte porazit a zdeptat a nebo z toho vyjdete posílen ještě víc než dřív. Váš otec je velmi inteligentní člověk i když postrádá cit pro sociální a politické klima. Kariéru na ministerstvu školství si zničil, ale věřím tomu, že bude mít dostatečnou sílu se uplatnit v jiné oblasti.
Re: Pane Hammerheade,
(Alexandr Bátora, 19.7.2012 5:42:43)
Odpovědět
Tak jste se tu před spaním vyblinkal. Nečekáte doufám, že ten elaborát bude někdo číst, nehodlám ve vašem regionu zhebnout stářím.
Re: Pane Hammerheade,
(Hammerhead, 19.7.2012 11:12:41)
Odpovědět
No tak di do hazjzlu ty buzno maďarská katolická. Když se neumíš bavit slušně a evidentně nerozumíš mluvě inteligentních lidí, tak si vyser voko, jdi si ho vyhonit na bibli a mazej zpátky za Dunaj ty chcípáku.
Re: Pane Hammerheade,
(Alexandr Bátora, 19.7.2012 16:21:39)
Odpovědět
Proč "katolická" a za "Dunaj"? Když tedy odmyslím ty zbylé impertinence.

Přece už od dob mého rozhovoru s Adamem B. Bartošem je snad přece všeobecně známo, tedy alespoň mezi těmi lidmi, kteří mají nutkavou potřebu se vyjadřovat k mé osobě, že jsem pravoslavný. A pak si hned najít v google.maps že Majosháza na LEVÉM břehu Duny, to by neměl být snad až takový problém. I když máte do jisté míry pravdu, možná kdybych spěchal, tak bych se poprvé přebrodil někde u Komárom a pak šel v Pesti přes mos
Re: Pane Hammerheade,
(Alexandr Bátora, 19.7.2012 16:26:36)
Odpovědět
Jestli Vám už ten rozhovor vypadl z hlavy, tak si najděte "Havlovci nám chodí vytloukat okna". A dole to máte:

"Ano, moje praprababička Gizela ze mlejna v Majosháze, dcera Béniho Galambose a Zsófie, rodem Besencziové, ta byla Maďarka."

A zkotrollujte datum toho rozhovoru. Třeba Vás trkne, že se odehrál ještě před tím pochodem homosexuální hrdosti. Proti kterému můj otec nejen nevystupoval, ale dokonce se ani neúčastnil žádné protiakce.
Re: Pane Hammerheade,
(Hammerhead, 19.7.2012 17:06:55)
Odpovědět
Omlouvám se, ujely mi nervy. Odkud pocházíte je mi srdečně jedno a katolík je v mém slovníku výraz pro debila, používám to jako nadávku.
Re: Pane Hammerheade,
(Karel Naxa, 27.7.2012 13:01:05)
Odpovědět
A kdo by bral vážně Adolfa Blábolila Bartoše? Ten lže kudy leze.
Re: Pane Hammerheade,
(harry z gory, 19.7.2012 18:18:32)
Odpovědět
ten p. hammerhead je asi jen jud provokateur.
asi jako venca lahvac.
Re: Pane Hammerheade,
(Hammerhead, 19.7.2012 19:28:19)
Odpovědět
určitě, židovská klika mě sem nasadila, debílku
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(PAtr, 18.7.2012 12:57:01)
Odpovědět
--aktivním hybatelem soustavy událostí rozhodně nebyl Bátora st. Media by si jej tak jako tak našla, ikdyby o Kalouskovi neřekl půl slova. Kdyby třeba nepozdravil ministerského vrátného , tak by prostě MF Dnes napsala že je vrah nebo tak něco.
Byla to prostě jedna z mnoha mediální manipulací a účelových konstrukcí jakých tu máme ročně desítky. Byla by chyba kdyby to A.Bátora bral nejak vážně či dokonce osobně.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Alexandr Bátora, 18.7.2012 16:02:59)
Odpovědět
Vážený pane PAtře, já Vás sice chápu, ale bohužel s Vámi nemohu souhlasit. Kdyby Vám osobně zničili otce, pochopil byste sám, že to nejde nebrat osobně. Aspoň zezačátku ne... :-)

Přeji hezký den! AB
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Ladislav Bátora, 18.7.2012 16:27:51)
Odpovědět
Pan PAtr má ale možná pravdu, Alexandře. Byla by chyba, kdyby se ti za příčinou emoce měla třást v ruce zbraň!
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Hammerhead, 18.7.2012 18:26:04)
Odpovědět
To je fakt, každopádně s třesoucí zbraní se blbě míří.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Petra Bostlová, 18.7.2012 21:26:21)
Odpovědět
Pane Bátoro, už fakt raději mlčte. Já tu fakt nemíním, na rozdíl od Vás, vypočítávat mé zásluhy. Protože mi je to nedůstojmé. Dál si bojujte, jestli tedy na to máte žaludek. Protože je třeba zkrátka s tím počítat, že když se člověk proti nim postaví, že pozná pořádný protitlak. Který se ho snaží smést. Tak ať potom nebrečí. V životě jsem si nepostěžovala, nad tím, co jsem prožívala a prožívám v rámci toho už dost let. Víte proč? Nikdo mě do toho nenutil. Bylo to mé svobodné rozhodnutí. Tak tu zkrátka nebrečte. (Lízání ran a achouvej do éteru je fakt trapné. Promiňte.) Přeji Vám vše dobré.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Petra Bostlová, 18.7.2012 21:44:51)
Odpovědět
Toto byla reakce na pana Bátoru ml. Ale koukám, že se přidal i otec. Tedy pánové (!)...Jeden nás Čechy označí za "udavače", druhý za "ubožáky". Děkuji, víc vědět nepotřebuji. Doufám, že se do českého veřejného prostoru už nechystáte. Jeden jak druhý. Přeji Vám vše dobré. (A zkuste odpustit. Rozhodně se Vám uleví.) P.B.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Petra Bostlová, 18.7.2012 23:35:08)
Odpovědět
p.s. to je přesně ta horká maďarská krev. (To mám na mysli tou silou, která Vás tak pobuřuje, pane r.) Vzedmutí emoci - a hned je na jazyku. S tím se ale do politiky nemůže, to smete okamžitě. Aspoň v naší zeměpisné šířce. K tomu pocity ublížení z minula. A pocity nedoceněnosti. To jsou smrtonosné kombinace. Třeba transparent: "Inteligenti, jděte do hajzlu". Nebo výrok na stranu Schwarzenberga na FB. Vždyť to bylo přece úplně zbytečné...Tohle nakonec smetlo, protože už to nikdo nemohl udržet. Jak říkám: Odpuštění je zásadní. (Vždyť jsou přece horší věci!) Přeji pokoj celé Vaší rodině.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Alexandr Bátora, 19.7.2012 6:03:21)
Odpovědět
Ano, tohle taky poznávám.

Takže tady mordoval Kalousek člověka, ale když se umírajícímu ozve chroptění z úst, tak mu je Bostlová ještě přišlápne. Vy jste skutečně neuvěřitelnej hnus fialovej. A dnes jste si svým pokrytectvím, zlovolností, křivostí, pokrytectvím a především svým vlastním nepřátelstvím a nenávistí vyrobila nesmiřitelného protivníka. Budu Vám tedy vzdorovat ze všech svých skromných sil řadového nevolníka vašeho regionu.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Petra Bostlová, 19.7.2012 18:11:52)
Odpovědět
si vzdorujte, když chcete. "Nesmiřitelný protivníku", "křesťane". (Jste směšný. A zesměšňujete se čím dál víc.) Já se za Vás budu naopak modlit. Máte v sobě neuvěřitelný chaos v hlavě - a hlavně ve Vašem srdci. A teď, když dovolíte, už na Vás nebudu reagovat. P.B.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Alexandr Bátora, 19.7.2012 18:15:35)
Odpovědět
Zato Vy máte srdce přetíkající láskou...
Tím "budu se za Vás modlit" jste myslela, že se za mě budete modlit, nebo je to jen další způsob, jak dáváte najevo, že mě mravně převyšujete?
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Alexandr Bátora, 19.7.2012 5:30:01)
Odpovědět
Jděte už s tím svým rádobykřesťanským žvaněním zaclánět někam jinam. Vždyť tady furt dokola meletu jednu frázi, kterou jste si omylem zapamatovala z katechismu. To už i ten Bush, kterému kdysi v opilosti ukázali čtyřicet stran z NZ, je nejspíš lepší křesťan než Vy.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(harry z gory, 19.7.2012 18:32:25)
Odpovědět
dostat facku zleva, zprava a potom jeste odpustit, to by se tem zmrdum obrezanym
velmi libilo.

dekuji! nejsem ??????
Šeredná zmýlená...
(Ladislav Bátora, 19.7.2012 23:57:17)
Odpovědět
Tak to se ale, paní Bostlová, buď šeredně mýlíte, nebo zlovolně šeredně překrucujete skutečnost. Na oné "Demonstraci pražských intelektuálů proti presidentu Klausovi" jsem nesl transparenty dva: "INTELEKTUÁLOVÉ, JDĚTE UŽ DO HAJZLU" a "DAZANGAL: HETÝ SACH 2011! (ORUMA?)" Jak vidno, ani na jednom z nich nebyla o inteligentech ani zmínka. A tak je to u vás se vším.
Re: Šeredná zmýlená...
(Ladislav Bátora, 20.7.2012 0:11:51)
Odpovědět
A pro ten případ, paní Bostlová, že by se vám moje tvrzení ohledně oněch transparentů nezdálo věrohodným, zde najdete důkaz nad jiné přesvědčivý:
http://semin.blog.ihned.cz/c1-52348360-kamberskeho-mozek-kamberskeho-chliv
Pokud ovšem mému tvrzení sice věříte, ale nehodí se vám do vašeho manipulačního skladu, pak vám pomoci není. A nepočítejte s tím, že vám vaši prolhanost jen tak odpustím. Snad jednou, až bude po všem...
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Zacheus, 18.7.2012 23:30:14)
Odpovědět
Zdaleka ne všichni Češi byli srozuměni a souhlasili s nestydatou a arogantní mediální kampaní proti Vašemu otci. Já sám osobně jsem se ho zastavl v diskusi na Aktuálně cz. Víte, neříkám, že souhlasím se všemi názory Vašeho otce, ale musím se přiznat, že jsem byl ohromen iráciálností a sprostotou některých politiků a novinářů vůči němu ( obdobně jsem udiven nad stejnou iracionální sprostotou různých politiků rádoby znalců historie při kampani proti církvi v souvislosti s problematikou restitucí)
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Alexandr Bátora, 19.7.2012 5:49:31)
Odpovědět
Bylo vás však málo, spravedlivý celníče! :-)
Mějte se hezky, přeju krásný den!

AB
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Zacheus, 18.7.2012 23:33:20)
Odpovědět
Zdaleka ne všichni Češi byli srozuměni a souhlasili s nestydatou a arogantní mediální kampaní proti Vašemu otci. Já sám osobně jsem se ho zastal v diskusi na Aktuálně cz. Víte, neříkám, že souhlasím se všemi názory Vašeho otce, ale musím se přiznat, že jsem byl ohromen vulgární a podpásovou sprostotou některých politiků a novinářů vůči němu ( obdobně jsem udiven nad stejnou sprostotou různých politiků rádoby znalců historie při kampani proti církvi v souvislosti s problematikou restitucí).
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Zacheus, 18.7.2012 23:34:14)
Odpovědět
Zdaleka ne všichni Češi byli srozuměni a souhlasili s nestydatou a arogantní mediální kampaní proti Vašemu otci. Já sám osobně jsem se ho zastal v diskusi na Aktuálně cz. Víte, neříkám, že souhlasím se všemi názory Vašeho otce, ale musím se přiznat, že jsem byl ohromen vulgární a podpásovou sprostotou některých politiků a novinářů vůči němu ( obdobně jsem udiven nad stejnou sprostotou různých politiků rádoby znalců historie při kampani proti církvi v souvislosti s problematikou restitucí).
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Zacheus, 18.7.2012 23:35:17)
Odpovědět
Zdaleka ne všichni Češi byli srozuměni a souhlasili s nestydatou a arogantní mediální kampaní proti Vašemu otci. Já sám osobně jsem se ho zastal v diskusi na Aktuálně cz. Neříkám, že souhlasím se všemi názory Vašeho otce, ale musím se přiznat, že jsem byl ohromen vulgární a podpásovou sprostotou některých politiků a novinářů vůči němu ( obdobně jsem udiven nad stejnou sprostotou různých politiků rádoby znalců historie při kampani proti církvi v souvislosti s problematikou restitucí).
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Zacheus, 18.7.2012 23:36:50)
Odpovědět
Zdaleka ne všichni Češi byli srozuměni a souhlasili s nestydatou a arogantní mediální kampaní proti Vašemu otci. Já sám osobně jsem se ho zastal v diskusi na Aktuálně cz. Víte, neříkám, že souhlasím se všemi názory Vašeho otce, ale musím se přiznat, že jsem byl ohromen vulgární a podpásovou sprostotou některých politiků a novinářů vůči němu ( obdobně jsem udiven nad stejnou sprostotou různých politiků rádoby znalců historie při kampani proti církvi v souvislosti s problematikou restitucí).
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Alexandr Bátora, 19.7.2012 6:07:40)
Odpovědět
Tak jsme si po ránu zaplkali a teď hurá k soustruhům...

Přeji vám všem krásný den. Nemusíte toto přání opětovat, pro mne tento den jistě krásný bude, neboť již teď tuším, že i na jeho sklonku vám bude i nadále vládnout ing. Kalousek.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Peter, 18.7.2012 18:29:15)
Odpovědět
Já si bohužel pana Bathoru pamatuju taky jen jak protestoval proti pochodům homosexuálů. Musel jsem se teď podívat na wikipedii abych zjistil za co bojoval. Pokud to myslel dobře, je to naše škoda, eurohujerů štěstí :(.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Alexandr Bátora, 19.7.2012 5:56:24)
Odpovědět
Milý Petře, ono je to trochu složitější. Proti homosexuálům otec nikdy neprotestoval, natož aby se účastnil jakéhosi antpochodu, jak místní dobrý, bodrý a pravdomluvný lid píše. A celá bátoriáda začala praebátoriádou. Nelze vkládat www, ale zkuste si vyhledat "Ve svobodných je bývalý kandidát extremistické Národní strany". :-)

Hezký den!
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Peter, 19.7.2012 8:19:22)
Odpovědět
No jasně, dneska už čtu něco jiného než idnes a přišel jsem dokonce na to, že v novinách můžou i lhát :). Ale dřív jsem tomu nechtěl věřit.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Alexandr Bátora, 19.7.2012 16:10:12)
Odpovědět
No jo, tak to jsme na tom podobně, já jsem si to taky ověřil... :-)

Ale faktem je, že ještě pár slušných novinářů zůstalo. A tím nemyslím jen ty programově "naše", ale třeba i některé z druhého břehu. O to víc mě ptom mrzí, když rádobykonzervativní listy přinesou úplně slátaniny, takže v podstatě nejobjektivnější hodnocení fenoménu D.O.S.T. přinesly víte které noviny...?

Haló noviny.

To jsou v pravdě paradoxy... :-)
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(harry z gory, 19.7.2012 18:55:30)
Odpovědět
to zadne paradoxy nejsou. ty halo noviny jeste asi nejsou v moci nemeckozidovske kliky.
pockejte si na informace typu:
CR napadla USA, nebo SR zajala merkelovou
"svoboda slova" je pro vyvolene bezbreha.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Ladislav Bátora, 18.7.2012 18:59:47)
Odpovědět
Hlavně, že už to máme - obě bojující strany - zdárně za sebou. Vy, Češi a Češky, máte na světě jen o jednoho nesmiřitelného nepřítele více a to se v té záplavě ztratí. A mě jste zbavili bezmála 60 let trvajících domnělých závazků a tíživých povinností vůči své domnělé vlasti a scestného pocitu sounáležitosti se zdejším majoritním etnikem.
Vždyť to mohlo dopadnout mnohem hůř. Ne? Aspoň pro vás teda určitě. Teď už vám nic nebrání...
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Hammerhead, 18.7.2012 19:23:43)
Odpovědět
Born free, as free as the wind blows...
Btw to je velmi zajímavé oslovení, "vy češi a češky"
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Peter, 18.7.2012 19:26:05)
Odpovědět
Však jste mi v ničem nebránil.
Jinak bych řekl, že to co si lidi myslí je bohužel dáno místní propagandou. Lidi maj co dělat aby se sami uživili. Pokud má někdo čas sledovat co se opravdu děje, chytne z toho leda depresi :).
Každopádně se omlouvám, že jsem Vás ve vašich aktivitách nepodpořil, pokud byli opravdu upřímné a s čestnými úmysly. Prostě jsem o tom nevěděl.
Měl jsem na mysli "Čechům a Češkám souhrnně",
(Ladislav Bátora, 19.7.2012 15:50:26)
Odpovědět
nikoli Vám osobně, Petře. Ergo - že teď už nebude Čechům a Češkám v asistovaném zotročení nic stát v cestě. Nebo ALESPOŇ JÁ UŽ ROZHODNĚ NE. Moje úsilí o zachování státní suverenity a občanských práv bylo nejen marné, jak jsem napsal někde výše, nýbrž dokonce NEVÍTANÉ. Aspoň toto poučení jsem si z bátoriády odnesl. A budu podle toho ve zbytku života jednat.
A také pro pražské Židy a Židovky...
(Ladislav Bátora, 19.7.2012 16:16:39)
Odpovědět
A pro pořádek musím, Petře, doplnit, že to moje úsilí o zachování státní suverenity a občanských práv bylo NEVÍTANÉ i pro pražské Židy a Židovky, a to ještě dávno před Vámi zmiňovaným mým (neexistujícím) vystupováním proti homosexuálům. Viz například zde: http://fragmenty.cz/iz000314.html
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Icebear, 19.7.2012 15:59:48)
Odpovědět
Pane Bátoro juniore, to snad ani nelze nazvat článkem, to je erupce čirého hněvu a nenávisti. Váš hněv lze pochopit, částečně lze váš počin omluvit vašim mládím, ale co jste stvořil je nesmírně hloupé a vašemu otci jste tím prokázal medvědí službu. Škoda.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Alexandr Bátora, 19.7.2012 16:05:23)
Odpovědět
A kde tam prosím Vás vidíte nenávist? Ještě snad opětované nepřátelství, to snad ano. A byl bych velmi nevděčný, kdybych neopětoval.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Alexandr Bátora, 19.7.2012 16:30:38)
Odpovědět
Jo a ještě jednu věc, pane Icebeare, když už píšete o jakési mé medvědí službě:

Skutečně se domníváte, že nebýt těch mých ingerencí do pěkně rozjetý manipulační hry, tak byste si mého tatínka bývali zase pěkně zamilovali?
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Icebear, 20.7.2012 10:11:41)
Odpovědět
Nenávist vidím již třeba v tom, jak pohrdavě se vyjadřujete o češích a češkách a zcela bez rozpaků hážete celý národ do jednoho pytle.
Ti, kdo vašeho otce rádi neměli ho jistě milovat nezačnou, ale ti kdo si ho vážili teď mají o problém navíc, neb jsme se dověděli, jak tento národ nenávidíte a přejete mu jen to nejhorší. Měl jsem za to, že činnost vašeho tatínka měla za cíl zlepšení poměrů v této zemi, a teď jsem se témeř dočetl: "Ať tady všichni chcípnou!"
Už rozumíte proč medvědí služba?
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Alexandr Bátora, 20.7.2012 11:42:12)
Odpovědět
Pane Icebeare, jak jste přišel na tu hloupost, že váš národ nenávidím? Já opětuji vaše nepřátelství, to ano. Ale nenávist necítím.

A když jsme u toho nepřátelství... Které jste nám navíc sami vyhlásili, a to navzdory tomu, nebo možná právě proto, že jsnme se angažovali v úsilí za zachování souverenity vaší země...
Opravdu chcete, abych Vám vypočetl všechny vaše nepřátelské akty vůči naší rodině? Nebo už radši zmlknete, resp. nebudete dále psáti?
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Icebear, 20.7.2012 12:18:22)
Odpovědět
Pane Bátoro, neustále píšete: vaše nenávist, vaše činy, atd. Dovolte mi poznamenat, že já žádné negativní pocity k vašemu otci nepociťuji, natož abych se dopustil nějakých činů.
Navíc mám trochu problém s identifikací neboť si nejsem jist, zda jsem také předmětem vašeho opovržení či nikoliv. Pocházím ze Slezska a naprostá většina mých předků byla německé národnosti a získání německého občanství by mi asi nedalo velkou práci. Ale vyrostl jsem tady, a tak nějak se cítím čechem. Jak jste na tom vy
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Alexandr Bátora, 20.7.2012 12:34:51)
Odpovědět
Paní Icebearová, tož to máte tak...

Co se týká toho "vašeho" nepřátelství - víte, takhle to ve válce chodí. U Sokolova možná zahynuli i nějací slušní Němci. Ale na to ve válce není čas. Na rozlišování, kdo je slušný, kdo neslušný. Máš na sobě špatnou uniformu? Pak ihned střílím.

A opravdu tedy chcete, abych Vám tu vypisoval všechny nepřátelské činy, jichž jste na naší rodině dopustili? A které mě (ač jsem tomu dlouho nechtěl věřit!) přesvědčili o tom, že jste nám vyhlásili válku.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Alexandr Bátora, 20.7.2012 12:45:57)
Odpovědět
Víte, raději, než abych se vrtal v tom nepřátelství, připomenu všechny ty, kdo za námi stáli, přesto, že to pro ně muselo být vyčerpávající a jistě to bylo riskantní. Pan president se svým týmem, pan ministr Dobeš, samozřejmě všichni z DOSTu, moji přátelé z Nár. myšlenky, Národní bezpečnostní úřad, příslusní operativci BIS, ostravská i pražská policie a v posledku i Generální inspekce bezpečnostních sborů.
A pochopitelně paní Jana Bobošíková a její Suverenita.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Icebear, 20.7.2012 13:28:45)
Odpovědět
No vidíte, kolik vašich spojenců se v tom proradném národě nakonec našlo.
Račte mi prominout, vůbec netušil, že jsme ve válečném stavu. Jen bych si dovolil připomenout, že kdo seje vítr, sklízí bouři a produktem války jsou padlí a ranění. Váš otec zatím prohrál jedinou bitvu a přišel "pouze" o místo ministerského úředníka a vy již lkáte nad tím, jak je zničen a div ne mrtev. Jste připraven na možné mnohem větší oběti, když tady velkohubě vyhlašujete válku? A ve jménu čeho vlastně?
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Alexandr Bátora, 20.7.2012 15:50:13)
Odpovědět
Paní Icebearová, nenuťte mne, prosím, abych Vám tady vypisoval, co všechno jste udělali. A o co všechno otec přišel. Vinou boje za vaši občanskou svobodu a státní suverenitu. A rozhodně to nebylo jen to slavné místo na ministerstvu, které zdejší lid tolik dráždí.

A mimochodem, já nikomu válku velkohubě nevyhlašuji. Bylo to naopak vaše ethnikum, které se malohubě(neboť bez vyhlášení války) rozhodlo mého otce zničit. Gratuluji, zvítězili jste. Jednou se vám to vrátí.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Icebear, 20.7.2012 16:48:12)
Odpovědět
Máte potíže s orientací? Myslím, že z mých komentářů, jde celkem snadno rozklíčovat, jakého jsem pohlaví :-) Ale o to zde nejde.
Nám, kdož jsme vašemu otci nic neprovedli se to nepochybně všechno vrátí. Otázkou je co se vrátí vám, když jen zde jste, dle mého skromného odhadu, dokázal znechutit minimálně 10 lidí, kteří s vámi měli zájem diskutovat.
Neuvažujete o změně místa působení? Žít v té ohavné zemi plné odporných nepřátel musí být k nesnesení...
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Alexandr Bátora, 21.7.2012 9:35:25)
Odpovědět
Ano, pane Icebeare či paní Icebearová, prostě ať už je Vaše nicka jakákoli. Ano, zvažuji opuštění tohoto regionu. A jediné, proč jsem to dosud neudělal, je to, že u mne dosud převažuje obava z emigrace před obavou ze setrvání. Ale velmi rychle se to mění k lepšímu, to nemohu říci.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Icebear, 20.7.2012 17:08:30)
Odpovědět
Ještě bych si dovolil malý dodatek: To, co nazýváte válkou se správně označuje jako politický boj. Ten může mít různé podoby a mnohdy může být také velmi, velmi podlý, a váš otec si toho byl jistě vědom, než se začal politicky angažovat
Jako redaktor byste měl tyto pojmy umět rozlišit. V opačném případě přistupujete na hru politického estabilshmentu, kdy Policie je nazývána Gestapem, politický protivník nacistou, odpůrce ekonomických imigrantů rasistou atd. V čem jste pak lepší než ten Kalousek
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Alexandr Bátora, 21.7.2012 12:49:47)
Odpovědět
Nebyl. Opravdu nebyl. Opravdu si toho vědom nebyl.

Opravdu nebyl. Šlo mu o vaši(teď už vím, že jen vaši) státní suverenitu a občanský svobody.
Ale teď už jó. Teď už to ví. Že je to VÁLKA!

A došlo mu to nejpozději v okamžik, kdy váš ministr zahraničí prohlásil, že Bátoru je třeba zastřelit jako srnce. Anebo když váš novinář Dan Hrubý prohlásil, že Bátoru je potřeba přejíždět autem. Anebo když...?

A není to vlastně jedno, pane redaktore?
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Michal, 20.7.2012 13:26:57)
Odpovědět
me jen mrzi, ze to prejete vsem Cechum a Ceskam, pritom nemala cast verejnosti za vasim otcem stala. ale chapu ze jste nastvany, protoze to co se vasemu otci stalo, bylo bezprecedentni.
ale nesnazte se postvat si proti sobe ty kteri vasi rodine drzeli palce.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Alexandr Bátora, 21.7.2012 12:03:40)
Odpovědět
Milý Michale,

já už ale žádnou podporu nepotřebuji. Stejně jako ji nepotřebuje můj zombifikovaný otec. Pokud tedy myslíte podporu politickou. A tu velmi nestojíme. Ba dokonce především o politickou podporu nestojíme, jelikož ji nepotřebujeme, protože se nehodláme politikou zabývat. Přinejmenším ne v tomto regionu. Ale to už znáte, ne? Z toho mého interview s p. Přibilem:

http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/alexandr-batora-tata-by-si-zaslouzil-pomnik-zaziva_228937.html
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Alexandr Bátora, 21.7.2012 14:06:22)
Odpovědět
A pane Michale, ještě snad takovou drobnost. A skutečně mě mrzí, že to musím otevírat. Ale netušil jsem, že v této zemi mají už úplně všichni lidé naprosto rozbité čidlo na ironii.

Já vám pochopitelně Kalosuka nepřeji. Chápete? Nepřeji vám Kalouska. Stačí toto moje prohlášení? Obzvlášť, když už ho tu čtete podruhé...
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Alexandr Bátora, 21.7.2012 14:12:47)
Odpovědět
"Ironií dějin se Epimenidés stal známým něčím úplně jiným. V megarské škole se stal příkladem logického paradoxu, známého pak jako 'Kréťan' jeden jeho z kontextu vytržený výrok, totiž 'Kréťan řekl, že všichni Kréťané lžou'. Je to krásná ukázka toho, jakou roli má logika v poznání, zvláště logika aplikovaná tam, kde není na místě. Epimenidés prostě spílal svým krajanům, jak už to patří k povolání věštce."
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Alexandr Bátora, 21.7.2012 14:14:37)
Odpovědět
Paradoxy, že? No snad mi logika dějin nepřisoudí roli Kalouskova fanouška. To by byla teprve hotová ironie...
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Michal, 25.7.2012 12:26:21)
Odpovědět
ironie je hezka vec, ale ja kdyz vidim kalouska tak mam chut ho nejakym hodne krutym zpusobem zabit, vidim zkratka rude. takze mi pak jakakoliv ironie unika, je mi z nej fyzicky spatne.
Re: Maďarskýma očima: Kalouska vám, Čechům a Češkám, ze srdce přeji
(Michal, 25.7.2012 12:53:19)
Odpovědět
navic, cetl jsem i vase komentare zde a vubec to na ironii nevypada.
ale me kdyby nekdo takto programove nicil nekoho blizkeho, byl bych ve sve nastvanosti asi i mnohem radikalnejsi. kalousek se slafenbergem by se museli schovavat. takze to na druhou stranu chapu.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Průzkum
Žádné aktivní ankety nebyly nalezeny