reklama
reklama
"Toto, a ne jiný, je původ všech tyranů: když se poprvé objeví, tváří se jako ochránce." (Platón)

Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové

Autor: Petra Bostlová | Publikováno: 23.7.2012 | Rubrika: U NÁS
Ilustrace

Také vás už napadlo, proč právě nyní přišla ta větrná smršť a bouře, která si dala za cíl – smést ministra Kalouska? Nebudu tu figurovat jako Kalouskův advokát, ale teď si přeji: pane Kalousku, ustojte tu kanonádu!

Čtěte dál - a uvidíte sami, zda mi dáte za pravdu.

Že kauza CASA má být (především) střelbou na Kalouska, odhadují mnozí. Následovala nařčení vyšetřovatele Mazánka, ta si podala dveře s útoky Lessyho okamžitě poté. Předtím zase ostré mediální výpady podnikatele Jančury.

A to, odhaduji, zdaleka nebude konec.

Správná otázka tedy zní: Děje se snad v současné době na Ministerstvu financí ČR něco, co by někomu, v zákulisí, mohlo stát za (okamžité a střelhbité) sesazení Kalouska?

Ano. Zní jednoznačná odpověď. A to rovnou dva (paralelní) příběhy. (Ten druhý je však závažnější.)


KAPITOLA I  

V březnu 2012 se v médiích objevuje (alarmující) zpráva, že ocelový magnát Tomáš Chrenek usiluje o sloučení dvou zdravotních pojišťoven: jeho České průmyslové zdravotní pojišťovny a Zdravotní pojišťovny Metal Aliance. A to již k 1. říjnu 2012.

Ministr zdravotnictví Leoš Heger už před časem v médiích konstatoval, že jejich fúzí by vznikl silný a bezprecedentně bohatý gigant, kterému by dosud největší zdravotní pojiťovna, VZP, nemohla vůbec konkurovat. (Docela průšvih.)

A bývalý poslanec Hovorka, expert na situaci v českém zdravotnictví, již od března alarmuje!
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Hovorka-Pane-ministre-nedavejte-panu-Chrenkovi-dalsi-zdravotni-pojistovnu-225765

Ano, ta fúze by byla naprosté běda pro nás, pacienty.

A co to má co společného s Kalouskem? Hádejte. V posledních dnech totiž Kalouskovo ministerstvo financí vydalo k fúzi negativní stanovisko. (A to nyní postoupilo na Hegerovo ministerstvo.)

Takže: Qui bono? – Kdyby co nejdříve padl Kalousek? Bingo. (Negativní zásadní stanovisko Kalouskova ministerstva by mohlo být ještě – včas – staženo.)

Neméně zajímavá (a pro zainteresované osoby o to zásadnější) je další paralelní kauza. Již půl roku se jak policie, tak právě – opět – Kalouskova ministerstva Finančně analytický útvar (FAÚ) a Generální finanční ředitelství (GFŘ) horečnatě zabývají důkazným podezřením krácením daně (v astronomické výši 180 milionů) burzovního spekulanta Karla Janečka. Kauzu dozoruje Vrchní státní zastupitelství v Praze (na kterém, mimochodem, Janeček tak velmi touží vidět paní Bradáčovou, včera již bylo pozdě...a že tam není, vyzývá premiéra Nečase k rezignaci) a byly zahájeny úkony trestního řízení.

Kauza je očividně tak ožehavá a výbušná, že se k ní příslušné úřady odmítají vyjadřovat. “Nemůžeme sdělovat vůbec žádné detaily”, je slyšet ze všech dotyčných případ vyšetřujících stran.

No jak by ne. Jedná se o zcela zásadní precedens. Nejen ve vztahu k podnikání Karla Janečka a jeho dalšího osobního osudu. Průlom tohoto dosavadního tabu by totiž znamenal, že se, a zcela poprávu, zase začne naplňovat žalostná česká státní kasa. (A nikoliv již na úkor nízko a středně příjmových skupin obyvatelstva.) Jeho důsledek, bude-li případ dotažen do spravedlivého konce, by totiž znamenal navrácení těch všech i ostatních vysokoziskových daňových poplatníků zpět do ČR, kteří nám utíkají před řádným placením daní do všelijakých těch daňových rájů, ač podnikají tady a teď. (A to je proti i stávajícím českým zákonům.)

To už je docela “dobrý” důvod pro i některé další (české?) multimilionáře a miliardáře – zbavit se Kalouska (či být tomu nápomocen) a zvrátit směr vývoje.

Co říkáte?


KAPITOLA II

A nyní něco z drobnohledu samotného Janečkova případu. Pár zajímavých souvislostí souznících s výše řečeným.

Ještě v březnu 2012 se nezdálo, že kauza s podnikáním K. Janečka až tak trefí do černého.
Na konci měsíce však dochází ke zcela zásadnímu obratu, dozvídáme se z oficiálních, případ vyšetřujících míst. O to zajímavější, že právě v ten samý moment, právě na konci března, ze dne na den, také Janeček zcela nečekaně odchází z vedení své světoznámé, vlastní pílí a dřinou od píky vybudované firmy RSJ, jak firmu v médiích vždy prezentuje. Na vlastní žádost. Prý chce mít víc času na boj proti korupci, zní jeho sice oficiální, zato zcela nelogická a zarážející odpověď médiím. “Janeček se chce věnovat fondu (rozuměj: NFPK- Nadační fond proti korupci, který Janeček založil a je předsedou jeho správní rady) a dalším obecně prospěšným činnostem”, zní oficiální tvrzení mluvčí RSJ, Moniky Vondrákové, z 23. března.

Karel Janeček v čele RSJ působil od roku 1995 a členem představenstva byl od roku 2006. To všechno koncem března opouští, jak svůj post předsedy představenstva, tak generálního ředitele. Přitom právě na osobní práci a systematické, stálé angažovanosti K. Janečka je jeho firma a její úspěšnost zcela strategicky závislá. Nepotřebuje se tedy spíše plně a urgentně soustředit na něco zcela jiného - je tím pravým důvodem? (Srov. výše i dále.)

V prvních dubnových dnech 2012 na tiskové konferenci Janečkova protikorupčního fondu ohledně kauzy Drábkova informačního systému na vyplácení dávek Janeček zoufale do kamer – zcela mimo dané téma - vyzývá veřejnost k aktivní pomoci a podpoře, nebo jinak vyšetřující (dle něj prý “uplacená”) policie je schopná mu vypnout počítače v RSJ, sténá. Na kterých je ovšem jeho podnikání zcela závislé. (“Uplacená policie naběhne a zabaví nám počítače a bude rušit byznys,” vyhrožuje Janeček mezinárodní ostudou.) A případ má mít v rukou, dle jeho vyjádření tamtéž, přímo tehdy ještě pražský vrchní státní zástupce Rampula, stěžuje si do kamer.

A tak, světe, div se, za pár dní nato přichází na Kalouska (jehož ministerstvo a jeho orgány poslední měsíce tvrdě jdou proti Janečkově úniku daní, jak již uvedeno výše) první rázný mediální útok – právě - od člena správní rady Janečkova fondu, Radima Jančury.
(A ten pokračuje dodnes.)

Tím to ale nekončí. Oficiální důvod Janečkova odchodu z RSJ - tedy mít více času na boj proti korupci, plné soustředění se na práci v NFPK a další obecně prospěšné činnosti – je během dvou, tří následných měsíců zcela popřen. “Pak Janeček v současné době není v managementu RSJ aktivní a většinu času věnuje vlastním aktivitám,” zní obrat v odpovědi mluvčí RSJ Vondrákové z července. Už ne tedy proklamovaný Janečkův protikorupční boj, práce v NFPK a obecně prospěšné činnosti? Opravdu ne. Paní Vondráková v tomto mluví pravdu. Janeček se totiž za poslední týdny skutečně stáhl, po RSJ, už i ze svého protikorupčního fondu, viz kupř. červnové Randákovy mediální vlastní výstupy za NFPK v kauze Severočeských uhelných dolů a ČEZ, již bez Janečka. (Nebereme-li za angažmá jeho pouhou fyzickou přítomnost na tiskové konferenci v kauze ČEZ a dvě jím řečené věty tamtéž. Tím to celé končí.) A to nejen mediálně, ale i fakticky, skutečně. Od začátku července se s Janečkem z NFPK stahuje i dosavadní mluvčí jeho fondu, Bob Fliedr, a médiím písemně oficiálně oznamuje, že k 1. červenci již nebude k zastižení na adrese NFPK, ale pouze na osobních stránkách pana Janečka, pro kterého bude od té doby pracovat na jeho soukromých projektech.

Jakých? Třeba oněch sesazovacích?

/Zpráva rozeslaná z Fliedrova pracovního e-mailu:  26.6.2012: “Dobrý den, v souvislosti s mým odchodem z NFPK přestává k 30.6.2012 platit má adresa bob.fliedr@nfpk.cz. Moji agendu přebírá koordinátor a analytik fondu Petr Soukenka. Od 1.7.2012 se budu věnovat práci na vybraných projektech Karla Janečka, k zastižení budu na adrese bob.fliedr@kareljanecek.com, číslo mobilu si ponechávám. Zdraví Bob Fliedr.”

Zajímavé na tom je, že je to skoro již měsíc od té doby, ale navzdory Janečkově přívalové vlně energie a rychlosti zmíněné stránky nevykazují zcela žádnou aktivitu. Ani čárka. Na druhé straně však okolo něj bují vlastní tým, kromě Fliedra je to i jeho osobní tajemník. Další nová funkce. Ale viditelné aktivity: žádné.

O jaké “vybrané projekty” Karla Janečka se to tedy jedná?/

Jak víme i z Janečkova vlastního přiznání, nepodílel by se ostatně Karel Janeček na sesazení vysokého českého politika poprvé. I v poslední výměně pražské koalice jeho nejbližší spolupracovník z fondu, bývalý generál rozvědčík Randák, za jeho vědomí, významně figuroval.

Tu závěrečnou odpověď si však utvořme již sami: Zda existují důvody, dle výše popsaného, aby K. Janečkovi mohlo bytostně záležet na okamžitém sesazení ministra financí Kalouska – ve snaze, výměnou za spřízněného ministra na Kalouskovo místo, se kupř. pokusit zásadně zasáhnout do pokračujícího, již tak pokročilého šetření Kalouskovu ministerstvu financí podřízených orgánů (FAÚ, GFŘ), jako i na přímém vlivu na dozorující orgán jeho výbušného případu, což je, jak už výše uvedeno, Vrchní státní zastupitelství v Praze, kde si Karel Janeček zjevně rychle přeje vidět spřízněnou L. Bradáčovou, taktéž již výše řečeno. (Viz červnová hysterická tisková zpráva jeho NFPK v den odvolání Pospíšila, kde Bradáčovou přímo jmenuje. Den poté se dokonce osobně angažuje na demonstraci proti Pospíšilově odvolání na Náměstí míru v Praze. Což je stále o jednom a tom samém.)

Jedná se tedy o oba dva zásadní směry (Kalouskovo ministerstvo a jemu podřízené orgány a Vrchní státní zastupitelství v Praze), odkud pro něj zcela bytostné ohrožení je vedené a přichází.
(A to, vezmeme-li v potaz striktní mlčení k případu z obou těchto směrů, může být krácení daní, ač to samo o sobě závažné, i z hlediska uniklé výše, možná ještě tou lehčí částí příštího obvinění. Uvidíme.)

Náhoda?

Karlu Janečkovi jde zkrátka teď o všechno. A jedině pod tímto zorným úhlem je možné vidět jeho stažení se prakticky ze všeho, co za dvě desítky let svého dosavadního kariérního života vybudoval a nyní svým stažením dává v risk. Všechno – nebo nic. Buď se mu podaří zvrátit pro něj přicházející katastrofu, tu firemní i osobní, za cenu větrné smrště všeho kolem, hlava nehlava, třeba i s nedozírnými společenskými ztrátami a následky té bouře, nebo v opačném případě o to všechno příjde, osobní svobody včetně.

Nechce se mi však být společenským rukojmím. A spolu se mnou tahle země, s osudy deseti milionů lidí.

Proto říkám: pane Kalousku, pane Nečasi, pane Blažku, prosím, ustojte tu přicházející smršť.

čtěte také:

Brečí, křičí ... a zvou k nám cizí vojska. Už zase!

TOP 09 mění vedení. Držte si klobouky! Bude to šrumec

Česká republika v zajetí zahraničních tajných služeb aneb Revoluce za dveřmi

Klíčová slova: domácí politika  | USA  | Česká republika  | manipulace
reklama
5524 čtenářů | 92 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Petra Bostlová, 23.7.2012 13:26:47)
Odpovědět
Pane ministře Blažku, prosím, hlavně nedopusťte Bradáčovou na VSZ! Pustil byste tím džina z láhve! (Nestačili bychom se divit, co by se tím spustilo!) Nechte je, ať si kopou, jak chtějí. Stejně je to uměle vyvolaný dojem, že veřejnost tam Bradáčovou chce. Není to vůbec pravda. Ten dojem se snaží vyvolat Bakalova média a jejich parta. (Co to je, nějakých 600 zmanipulovanáých lidí na Náměstí míru. Nic.) Lidem je to jasné, že jim jde o boj o moc. Dobře si, prosím, prověřte, koho na VSZ v Praze pustíte. Ať je to slušný člověk, co má kuráž. /Hlavně ne jejich Bradáčová./
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Jarda Z, 23.7.2012 19:44:45)
Odpovědět
Vsaďte se, že jí bude jmenovat. Chystá se tam i jakási demonstrace. Této vládě nejde o to jít po krku globalistickým gaunerům, ale co nejdéle se udržet u moci. Náhodou a zcela nechtíc se jim podařilo trefit do černého a je z toho mazec, že Nečas neví kudy kam a Bradáčová projde. A Kalouska nemá rádo hodně lidí, stejně jako celou TOP09. Kalouskovi jde jenom o to zastřít finanční machynace kolem vzniku TOP09 a vůbec ne o nějakého amerického agenta Janečka.
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Petra Bostlová, 23.7.2012 22:44:05)
Odpovědět
PANE MINISTŘE BLAŽKU, NENECHTE SE TĚMI PROVOKATÉRY VŮBEC ZMÁST, JSOU TO ŠAŠCI. http://www.novinky.cz/domaci/273972-demonstranti-pohrbili-spravedlnost-blazek-neprisel.html ZKRÁTKA UŽ TO NEPROTAHUJTE, ZEMANOVI BRADÁČOVOU NEJMENUJTE, ŘEKNĚTE JIM TO NAROVINU. AŤ JDE PRYČ ZEMAN, KDYŽ SE MU TO NELÍBÍ. ZKRÁTKA SE S NIMI VŮBEC NEPÁREJTE. JSOU TO ZLODUŠI. BOUCHNĚTE SI DO STOLU, ŘEKNĚTE, ŽE JE TO CELÉ ZPOLITIZOVANÉ A ŽE POD TAKOVÝM TLAKEM ODMÍTÁTE PRACOVAT. COŽ JE FAKT. UHNETE JIM JEDNOU A ONI SI BUDOU KLÁST PODMÍNKY DALŠÍ A DALŠÍ. UKAŽTE JIM, KDO TU JE MINISTR - A BASTA FIDLI S NIMI. (Chvíli se budou vzpouzet, ale nezbyde jim, než to akceptovat.)
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(weissbach, 23.7.2012 14:12:44)
Odpovědět
Vytloukání klínu klínem nic neřeší. Tak to tady zakonzervujme, nechme ty lumpy dělat co je jim libo a odůvodněme to tím, že by mohl přijít někdo horší. To stejně přijde. Takže co? Být jako ovce? To je zvrácené, nezdá se Vám, paní Bostlová? Kalousek, Janeček, nebo další lumpové, co si dělají z nás občanů dojnou krávu... Vždy je to tak, že jeden krade a druhý se nechá. Jinak to nefunguje. Tento článek je prostě demagogický.
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Petra Bostlová, 23.7.2012 14:21:40)
Odpovědět
Není to tak, že by "mohl" přijít někdo horší. Jak píšete. Ten mnohem, mnohem horší totiž už přichází! (A Vy mu ještě otevřete dveře??)
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(weissbach, 24.7.2012 7:37:27)
Odpovědět
Rozhodně dveře nikomu neotevřu.Pokud se na situaci díváme v souvislostech, Váš, nebo můj pohled nezmění pohled 95% občanů, kteří vidí svůj denní život úplně jinak. Těm tyto věci unikají a budou unikat i nadále....
Konkrétnosti by pomohly více
(ůdvhů, 23.7.2012 22:27:03)
Odpovědět
Chtělo by to konkrétněji popsat naznačené vazby okolo toho připravovaného horšího zla.
Informace, jen že se to má stát a že za tím stojí ten s vazbami na USA, to si člověk může jen přidat mezi mnohé další podobné řeči, které každá zájmová strana produkuje proti soupeřům. Tedy slovo pro ti slovu.
Avšak pokud popíšete konkrétnosti (třeba ty vazby), které si může kdejaký investig. novinář snadno ověřit, můžete udělat pro zastavení toho "většího zla" mnohem více.
Re: Konkrétnosti by pomohly více
(Petra Bostlová, 24.7.2012 0:27:41)
Odpovědět
:)) Jinými slovy: Snažíte se zjistit, kolik toho vím a jestli (podle toho) má cenu, aby mě přejela Tatra s pískem? Ne, nemá. :)) Co jsem věděla, tu jsem zveřejnila. Toť vše.
Re: Konkrétnosti by pomohly více
(ů..., 24.7.2012 1:00:16)
Odpovědět
Jen je z vašich článků a komentářů silný pocit, že to blížící se považujete za extrémně velké zlo a máte silnou touhu to zastavit.
Tak jen říkám, že průměrný investig.novinář zná takových povídaček min. desítky. A to, co rozhoduje, které vezme vážně a začne je na vlastní pěst rozklíčovávat a sdělovat čtenářům, je možnost ověření faktů. Opakovat to nechci, komentář jsem napsal srozumitelně.
Re: Konkrétnosti by pomohly více
(ů...ten, 24.7.2012 1:22:12)
Odpovědět
Co se týče likvidací svědků, v tom jasno nemám: Mnoho dlouhodobých a nepříjemných rýpalů do státu a masmédií stále žije, takže to asi tak horké nebude. Navíc člověka, který by všechno vyzvonil, asi nemá cenu zabíjet. A pokud je již trochu známý veřejně, asi by to nebyla zrovna dobrá upoutávka...
Mě jen zmátlo zdání, že vám o tuto věc jde velmi hodně, tak jsem jen chtěl poradit, jak zvýšit šanci, že do toho začnou investigavci rýpat a pomohou zvrátit masmediální podpůrnou kampaň, kterou lze oče
Re: Konkrétnosti by pomohly více
(Petra Bostlová, 24.7.2012 13:10:11)
Odpovědět
Ale jistěže je takový na zabití, podle jejich soudů. Jestliže zvoní a zvoní, tak si ověříme, kolik toho ještě ví, jestli má cenu ho umlčet. Je ta logika. A stříkající krev kolem to asi nebude. Ale takové ty nešťastné události...Někdo věří, že Dubček umřel na nešťastnou náhodu, někdo tomu dokonce i věří (?) u Miroslava Dolejšího. Zkrátka pro posery to není. Ale jak říkám, víc už nevím. A jaké investigativní novináře máte na mysli?? Máme jich tu všehovšudy tak 3 nebo 4. A ti se činí i beze mě. Naprostá většina jsou ony presstitutky. A mohou se pyšnit, jako včera, že průměrný plat novináře se zvýšil na 38 tisíc. Většina z nic jsou ty největší, pohrdání si zasluhující potvory. Které píší na objednávku.
Re: Konkrétnosti by pomohly více
(Petra Bostlová, 24.7.2012 13:20:43)
Odpovědět
Ale chcete konkrétnost? To stačí jen číst rozhovory s těmi neřády. A z těch mám zato, třeba jako se Zbořilem, ale i s jinými od nich, že druhá strana tu připravuje nějaký bombový útok. Možná na letišti. Možná na nějakého vysokého politika. Neštítí se naprosto ničeho. A proč si to myslím? Jak říkám, stačí číst na serverech, co z jejich odporného nitra se vyvalí. Ćím srdce přetéká, to srdce mluví. Je odvěká pravda.
Re: Konkrétnosti by pomohly více
(ů...ten, 25.7.2012 18:25:03)
Odpovědět
Díky za odpověď. S tím už dá reálně pracovat.
(I když co se týče Zbořila, ten mluvil o akutní hrozbě vyjití lidí do ulic i minulý rok, takže jeho info o tomto podzimu nemusí být jistota jen proto, že o tom (zase) mluví.)
Ale jako návod mi Vaše odpověď postačuje. Tedy sledovat písemné i neprojevené chování zainteresovaných a snažit se "číst mimo řádky", ze kterých lze vytušit skryté skutečné záměry.
Re: Konkrétnosti by pomohly více
(Petra Bostlová, 25.7.2012 19:53:49)
Odpovědět
Ale to není o "čtení mimo řádky", ani o nějakém "vytušení". Oni se s tím na serverech už vůbec netají! Jsou těch zvráceností tak přeplnění, že zkrátka čas od času "musí" upustit píst. A to stále častěji. (Spíš tady jde o všeobecnou zahlcenost informacemi. Ty toky jdou hrozně rychle a jsou silné, jedna informace se valí přes druhou. Takže pak velmi snadno nedůležité informace převalí ty zásadní. Chce to zkrátka pozorně sledovat a hodně číst.)
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(David Hibsch, 23.7.2012 23:28:42)
Odpovědět
Paní Bostlová jen správně dedukuje na základě poznání jistých lidí, jejichž svět priorit zahlédla z blízka. Myslím, že už každému snad došlo, že na celém planetě probíhá boj o koncepci budoucnosti. Opět přicházi "spasitelé" a kouzlí před zraky popletených stád krásné obrazy o "ráji na zemi"...za těchto a těchto podmínek. My si budeme muset vybrat oč nám v našem životě jde a kterou bojovou stranu posílíme, byť víme, že ne všichni, co na ní jsou, jsou ideálními lidmi.
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(David Hibsch, 23.7.2012 23:52:11)
Odpovědět
Paní Bostlová velmi správně tvrdí, že politika je dnes pouze kolbiště "vlivných", tedy oligrachií a že každá oligarchie má své úrovně. Je zde oligarchie vysoká (nadnárodní), střední (lokální) a nízká. Nadnárodní oligarchie má své vůdce a ti své ideové vize (o prachy jim vlastně už moc nejde - to je pouze přidaná hodnota). Lokální oligarchie s národní působností ještě bojuje o své místo na slunci a vysoká oligarchie jim spíše nahání hrůzu svou relativní mocí. Vysoká oligarchie tu střední buď...
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(David Hibsch, 23.7.2012 23:57:45)
Odpovědět
koupí nebo ji musí zlikvidovat. V té střední oligarchii jsou ovšem i lidé, kteří prostě žijí doma, tudíž mají potřebu jaksi vypadat. Navíc je to různorodá směs lidí, kteří majá jisté vazby na místo i lidi s nimiž podnikají a jejich pomoc potřebují. Jsou nuceni hájit svůj prostor, pokud se tedy z nějakých důvodů nechají koupit vysokou oligarchií nebo jim to vůbec není nabídnuto. Nyní jde o boj mezi těmito. Ani o jedné nelze říci, že je dobrá, protože sám motiv jejcih existence je morálně pochybný
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(David Hibsch, 24.7.2012 0:04:01)
Odpovědět
Je pochybný proto, neb mýti vliv a moc není otázkou síly kapitálu, byť právě tento důvod k vyvolenosti mnozí považují za neměnný princip. Hodně to připomíná ideu liberálního kapitalismu vzešlého z kalvinismu, kdy se považuje hmotný úspěch za předurčení kde spáse. Tyto lidi ovšem úspěch neosvobozuje ale spoutává a činí otroky. Vysoká oligarchie pak věří, že když nastolí "nový řád světa", tak zplodí spásu, ale jen pro zasloužilé...ostatní ať vezme čert.
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(David Hibsch, 24.7.2012 0:17:10)
Odpovědět
Jinak být oligarchou, zvlášť v tom vysokem levelu, je strašná nuda. Lidé z nudy (záhalky) pak dělají neuvěřitelná zvěrstva. Hrají šach s lidskými osudy a sebe začínají vnímat jako božstvo z Olympu. Jen si představte, že máte prostředky, kdy si můžete koupit téměř vše, to je ale nuda. Tak začnete toužit mít to, co koupit nelze - víru lidí, jejich důvěru a svobodu. Začnete testovat ostatní co všechno jsou ochotni prodat za kus potištěného papíru, zlata či diamant. Ubožáci.
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(dav, 26.7.2012 8:06:14)
Odpovědět
Správně dedukujete Vy, pane Hibschi. Paní Bostlová jen preferuje jednu skupinu oligarchie před druhou. Což by nevadilo, ale jen do té míry, pokud se nesnaží zastavit trestající ruku spravedlnosti. Jenže o spravedlnost paní Bostlové očividně nejde (viz její odpvěď na můj příspěvek). Jen si tu vyřizuje jakési osobní křivdy.
Kalousek inženýr chemie uli 100mld za ucpávky studní
(Ak, 25.7.2012 8:58:54)
Odpovědět
http://svetylko.blog.cz/1207/podvody-miroslava-kalouska
Že Petra Bostlová hájí Kalouska ?
(Nasredin, 23.7.2012 10:14:37)
Odpovědět
Asi každý čteme jiný text. Já jsem v jejím textu nic takového nenašel. Co jsem tam našel bylo přesvědčení, že pokud lidé typu Janečka, Dlouhého a Randáka nahradí lidi typu Kalouska bude to mnohem horší (a s tím naprosto souhlasím).
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Brabec, 23.7.2012 0:44:27)
Odpovědět
Proboha, proč tuhle bláznivou ženskou otiskujete ? Ano, Kalousku, Nečasi,..a další šmejdi, držte se - protože jdou po Vás a všichni si přejí, abyste stanuli před soudem ! Chlapci naši poctiví !!!!
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(dav, 23.7.2012 3:57:59)
Odpovědět
Máte to nějaké popletené. Otázka nezní, jestli Kalousek, nebo Janeček. Je-li Kalousek vinen, ať jde sedět. Je-li vinen Janeček nebo Bakala, ať jdou sedět taky. Ať jdou bručet všichni.

Takže žádné "Kalousku, drž se!"
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Petra Bostlová, 23.7.2012 12:14:27)
Odpovědět
Víte, koho konkrétně už mají připraveného za Kalouska? Bakalova Zdendu Tůmu. Takže co pod ním by přišlo na ministerstvo jako první? Zastavení stíhání Janečka, Chrenkovi, co si žádá, utáhnutí šroubů státního rozpočtu, ve směru k obyvatelům, podstatně razantněji, otevřít dveře zahraničním bankám a korporacím už naprosto dokořán atd.atp. Líbí se Vám tahle změna?
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Petra Bostlová, 23.7.2012 13:06:58)
Odpovědět
pozn. Co se týče otevřenosti k zahraničním bankám a korporacím, jsou totiž ve vztahu k naší zemi ještě mnohé rezervy, kolem kterých tyto krouží jak supi (!)
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Brabec, 23.7.2012 17:22:04)
Odpovědět
TEDY AUTORKA JE AŽ NESKUTEČNÁ. Slepice, jedna: to , že budou cpát Tůmu místo Kraďouska- to se ví, ale já si hlavně přeji, aby celá ta partaj TOP i ODS i ČSSD šly společně do hajzlu. A lidé je nesmí volit. A Ty, huso, jdi posírat dvorek a nenasírej nás svými kecy!
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Jarda Z, 23.7.2012 19:57:00)
Odpovědět
Víte pane Brabec, ona má v mnoha ohledch pravdu, ale bohužel náš blbý volič bude tyto kreatůry volit zas a zas, pořád dokola ČSSD, ODS, TOP09...
Takže se jich hned tak nezbavíme. Je fakt, že globalistické struktury kolem Janečka a většiny našich prezidentských kandidátů budou ještě horší vládci, než jsou tito a skutečně budou se snažit co nejvíce nás harmonizovat s eurozónou
a my budeme platit jako mourovatí. To platí i o možném spojenectví ČSSD a TOP09.
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Petra Bostlová, 23.7.2012 22:52:54)
Odpovědět
Víš co, vrabče, co já se tu vůbec s hulvátem bavím, co?! Tak to nečti! Nutí tě snad někdo?? Takže na tebe už reagovat nebudu. Blbost zkrátka zůstane blbostí. (Štvu tě, ale hlavně nezapomeneš reagovat na každý můj text.)
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(MIVAS, 24.7.2012 22:37:37)
Odpovědět
:) Ano Petro, je to jedna ze stálic skalních volů. Vůbec na takové trotly nereagujte, my co víme vo co go, víme i to, co jsou zač tito blbci a proč na ně "nezabíráte".
Prostě je ignorujte, nejlepší metoda.
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(gf, 23.7.2012 7:04:01)
Odpovědět
Clovek, ktery se snazi o pad turbozlodeje Kalouska je na stejne lodi, jako ja. Clovek, ktery se zasazuje za zmenu systemu po vzoru Islandu je muj clovek. Sorry, tak to je.
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Petra Bostlová, 23.7.2012 12:07:55)
Odpovědět
Tak to se tedy máte čím chlubit, gj. Že stojíte na jedné lodi s někým, kdo tu kope za Goldman Sachs, kdo stojí na jedné lodi s Dlouhým, Randákem, Bakalou a spol, kdo se tu snaží o změnu systému - na diktaturu! Tak s tím snad abyste na světlo ani raději nechodil...
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Malý Vlk, 23.7.2012 7:22:12)
Odpovědět
Je to vlastně dobře. Je dobře, že za klerofašistickou a demokracii nebezpečnou partičku kolem Klause mediálně kopou naprostí šílenci, jako například paní Bostlová. Zavítá-li sem náhodou člověk, který netrpí černobílým a paranoidním myšlením, který nevidí nepřítele za každým rohem a kterého ani ve snu nenapadne obhajovat grázly typu Kalouska, může být utvrzen ve svém odhadu, že kolem Klause se to hemží blázny, grázly a fanatiky.
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(klerofašista, 23.7.2012 8:47:28)
Odpovědět
Silně trpíte černobílým paranoidním viděním: "kolem Klause se to hemží blázny, grázly a fanatiky". O objektvitě si můžete nechat zdát.

Anebo jste placený agent nasazený na internet. V tom případě nejspíš dostanete za mizernou práci brzy padáka.
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Malý Vlk, 23.7.2012 9:05:36)
Odpovědět
Jistěže jsem placený provokatér. Za každou reakci mi na účet jdou peníze, tedy i za vás. Moc vám děkuji, zkuste, prosím, o tom říct i dalším, ať mi odpovídají. Potřebuji nahnat co nejvíce odpovědí, doba je zlá a ilumináti jsou držgrešle. To víte, židovský původ.
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Ladislav Kopecký, 23.7.2012 8:04:47)
Odpovědět
Za Janečka bych sice ruku do ohně nedal, ale obhajovat Kalouska, jeho poskoka Nečase a celou tu bandu korupčníků je opravdu silná káva.
Paní Bostlová je Janečkem posedlá jako zhrzená milenka a to jí zatemňuje rozum. Možná svou roli začíná hrát i postupující senilita.
Však ono se časem ukáže, jestli je Janeček čistej.
Dnes vyšel na PL s Janečkem rozhovor:

http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Protikorupcnik-Janecek-chysta-prevratnou-vec-Politici-se-ji-pry-boji-240190
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Petra Bostlová, 23.7.2012 12:25:47)
Odpovědět
No konečně jste mě taky rozesmál, pane Kopecký :))))) Prý "zhrzená milenka" :)))) Pravda pravda, když jsme se několikrát osobně s KJ potkali, podali jsme si na pozdrav ruku, jéminkote, teď mě napadá, já si ji měla pak pořádně umýt, co když jsem teď těhotná :))))))
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Petra Bostlová, 23.7.2012 14:27:06)
Odpovědět
p.s. a až mu ukážete v textu, kde "obhajuji" Kalouska, za odměnu Vám...uvařím oběd :))))))
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Ladislav Kopecký, 23.7.2012 8:08:03)
Odpovědět
Takže se můžeme těšit na další milý článek od paní Petry :-))
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(MartinO, 23.7.2012 9:25:26)
Odpovědět
Co udělal Janečkovi Rath, že ho Janeček přikázal zavřít? :-D
A proč se váš guru, Klaus, zastal Lessyho před Kalouskem? Je snad také součástí Janečkovy mafie?
Slečno Bostlová, očekávám jasné odpovědi :-D
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Petra Bostlová, 23.7.2012 12:35:18)
Odpovědět
Můj guru je Klaus?? :))) Tak to děkuji, že mi oznamujete něco, co já sama nevím :))) Ale ráno z postele jste nespadl, že ne :))) Mě označit za "klausovce" je tedy na vtip měsíce :))))
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Icebear, 23.7.2012 10:56:55)
Odpovědět
Politik, který pouští této zemi žilou od první vteřiny, co se dostal "k lizu", je zde vymalován jako bojovník proti daňovým únikům. Tak tomu říkám konstrukce. Tady už chybí jen jeskyňky a jelen Zlaté parohy a Kalousek s Parkanovou a Bartákem, jak mu společně nesou seno do krmelce.
A teď bych ještě prosil tu O Koblížkovi.
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Petra Bostlová, 23.7.2012 12:54:56)
Odpovědět
S Vaší první větou naprosto souhlasím, Icebeare. Ale zkuste domyslet. Někdy zkrátka stačí - neudělat nic - a nechat věci běžet :)) Janečkův případ by byl naprostý precedens. Průlom. Neplatíš tu daně, ač tvé podnikání je řízeno z ČR? No tak to půjdeš sedět za krácení daní. Týkalo by se to skoro všech z těch 16 tisíc firem, které mají umělé adresy sídla v zahraničí, v daňových rájích. Teď si představte 2 konkurenční firmy. Obě dvě podnikají tady, leč první z nich má umělé sídlo v daňovém ráji. Zisk má tak mnohem vyšší, tím pádem i její produkty jsou bezkokurenčně cenově přijatelnější než má druhá firma, poctivě tu platící daně. Co udělá vlastník té druhé firmy? Podá trestní známení na tu první firmu. Myslíte, že až by došlo k tomu průlomu s Janečkem, že firmy v daňových rájích budou čekat, než se to - tutově - stane i jim? Kdepak. Za to jim to nestojí. Zkrátka své sídlo stáhnou zpět do ČR. A začnou zase tady platit daně. A jakou roli v tom hraje Kalousek? Zkrátka nezasahuje a nechává své cifršpiony, aby se v Janečkově případu pořádně prohrabali. Toť celé. Jednoduché, že?
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Petra Bostlová, 23.7.2012 14:17:40)
Odpovědět
Ale jinak, pane Kalousku, podnikat se tu nedá! Vzhledem k nepřehlednému daňovému systému a vysoké daňové zátěži! Podnikat tu se dá snad už jen ze dvou posledních důvodů - lásce k vlasti a filantropii. (!) Takže už konečně začněte napravovat s ministerstvem to, co jste tu za posledních 23 let, s prominutím, zprasili. (Kdo to má po vás pak dávat tu dohromady!) Když má člověk odvádět daně tady. A to má! Protože komunikace tu užívá, úřady tu užívá atd. atd., takže neexistuje sebemenší důvod, proč by měl někdo platit daně jinde.
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Icebear, 23.7.2012 17:00:15)
Odpovědět
Nenadávejte mi, prosím, do Kalousků, já vás také netituluji p.Kočí. Za užívání silnic platí prostřednictvím DPH, dálničních známek, spotřební daně za PHM (mimochodem nejvyšší ze všech okolních zemí)a možná i siniční daně, pokud používá auto přihlášené na jějakou firmu se sídlem v ČR. Máte pocit, že je to pořád málo??
Mimochodem, vysvětlete mi, prosím, jak se dá "užívat" úřad?! Správní poplatky za kdejaký sebenepatrnější úkon jdou vám taky málo??
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(uzuffu, 23.7.2012 22:10:35)
Odpovědět
A to vše má být jako ospravedlnění pro daňové ráje??? Platím silniční daň a poplatky na úřadech. Vůbec se nedivím, že vás PB nazvala Kalouskem, pokud to nebylo z ip důvodu.
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Icebear, 24.7.2012 9:52:57)
Odpovědět
NE. Stačit by mělo především to, že RSJ podle všeho v ČR žádné peníze nevydělává.
Dle vaší nablblé logiky byste měl zaplatit daň v Chorvatsku i vy, když tam jedete na dovolenou. Taky používáte jejich silnice a infrastrukturu a možná potřebujete i vyřídit krátkodobý pobyt, takže by vám zřejmě měli spočítat da z vašho příjmu v ČR. Protože to, co tam zaplatíte na nepřímých daních má jako stačit??!
Voni jsou fakt hlava, pane Wachmajstr!
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Petra Bostlová, 24.7.2012 16:50:20)
Odpovědět
Jestli vydělává nebo nevydělává, to nechte na cifršpionech. To my dva tady nevyřešíme. (KJ má v ČR další své firmy. I s anonymními akciemi.) Buďťo budeme prosazovat právní stát, nebo nám bude stačit anarchie a chaos. Já jsem už 23 let pro to první, a měnit to nebudu. To ale pak znamená neporušovat zákony. A jestliže je zákonná podmínka danění jinde, že to řízení firmy pak nesmí být odsud, buď se podle toho zařídíte, nebo to překročíte, ale i s možným nesením následků. (A z časových důvodů s dovolením končím diskuzi. Přeju pěkný den.)
nevhodný argument
(uzuffu, 24.7.2012 22:21:05)
Odpovědět
Asi vám došly rozumné argumenty, tak používáte neaplikovatelné připodobnění. Podnikání a dovolenou nelze použít za srovnání ani nadneseně. Člověk většinou utratí na dovolenou zlomek toho, co vydělá, a tak se to nedaní. Navíc dá vydělat v česku působící agentuře = daně.
(Mimochodem v Chorvatsku zaplatíte tučné peníze za dálniční známku a zpoplatky, které musí hoteliér zaplatit svým úřadům a tak je vlastně částečně platíte taky.)
Re: nevhodný argument
(Icebear, 25.7.2012 17:42:38)
Odpovědět
Vy požadujete, aby v ČR danily firmy, které s ČR nesídlí, neobcodují a nevyrábějí a mně docházejí argumenty. RSJ v ČR samozřejmě daně odvádí, ale paní Bostlová a a vy byste chtěli, aby zde tahé platily daně i STS HIGH YIELD, RSJ POWER FUNGS Inc. PCC, RSJ POWERFUNDS Inc. PCC, které zde nesídlí ani neobchodují.
O skrytých daních v dálničních známkách, zboží, palivech atd, jsem psal já před vámi, takže vůbec nechápu, co jste tím chtěl říct. To měl být pokus ukrást můj argument?
Re: nevhodný argument
(uzuffu, 25.7.2012 18:40:23)
Odpovědět
Po RSJ to nechci, pokud běh zpracovávajících počítačů není řízen, programován a udržován z fyzického místa v ČR ("oficiální" sídlo firmy v cizině může být jen účelová věc za účelem zvýšení zisku vyhnutí se daním)
Předpokládám, že RSJ platí řádně daně tam, kde fyzicky sedí ti programátoři a udržovatelé systému.
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Petra Bostlová, 23.7.2012 23:01:45)
Odpovědět
Já Vám nadávám do Kalousků? To přece byla zpráva pro M. Kalouska. Myslíte, že se mu tenhle článek nedonesl? Ale jistěže donesl. (Zrovna jako ministru Blažkovi.)
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Icebear, 23.7.2012 16:25:30)
Odpovědět
Paní Bostlová, nejsem odborník na bursovní operace ani na IT, ale dle povrchních informací z médií jsou "továrnami" RSJ a potažmo pana Janečka serverové aplikace provádějící milióny bursovních operací. Vy víte, na jakých servrech a v jakých lokalitách jsou tyto servery s "továrnami" umístěny?? Já ne, ale nejspíš budou po celém světě s nějakým centrálním úložištěm.
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Petra Bostlová, 24.7.2012 16:27:21)
Odpovědět
Centrální úložiště je v Praze. Z Prahy je to celé řízeno. (A o to tu jde.) Jinak na burzách v Londýně, Frankfurtu a Chicagu je pak počítač připojen optickým kabelem. Kvůli rychlosti reakce. Jde o milisekundy.
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Icebear, 25.7.2012 18:09:31)
Odpovědět
Tak leda velké houby. Žádné centrální úložiště neexistuje, existují pouze servery na burzách v jednotlivých zemích (tedy ne v ČR) a domény, které jsou v ČR přihlášeny (ty ale v tomto případě nic nevydělávají).
Přečetl jsem si tu vaši slavnou "analýzu" a je to celé na vodě, protože veškeré důkazy jsou pouze dojmologie autora. Stačí, aby Janeček prohlásil, že RSJ a.s. je servisní organizací zmíněných fondů a že řízení fondů proběhlo na zasedání správní rady na Mauritiu a doložil to letenkami :-)
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Icebear, 25.7.2012 18:23:27)
Odpovědět
A s celou slavnou "analýzou" si můžete přesně v tom okamžiku tak maximálně rozdělat oheň. To, co nazýváte analýzou bych já nazval možná podezřením, a to navíc velmi jednostranným, kdy celý předpoklad je ten, že RSJ a.s. je jakoby matka a mauricijké fondy jsou její dceřinné společnosti. Z vlastnické struktury ale nic takového nevyplývá, a tak si pan autor pustil fantazii na špacír a sepsal, že kdyby to bylo, jak si on myslí, tak by šlo o daňový únik.
Jenže jdyby byly v jistém místě ryby,...
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Icebear, 23.7.2012 16:47:36)
Odpovědět
A pokud má RSJ sídlo v daňovém ráji, musel by být pan Janeček úplný debil, aby toto centrální úložiště (do nejž může vstoupit odkudkoliv na světě) umístil do země, kde by mu hrozily vyšší daně. To je důvod, proč váš článek považuji za úsměvný blábol.
To hlavní ale je, že dokud zde budeme mít místo politických stran zlodějské klany a dokud bude daňový systém připomínat výběr výpalného, do té doby budiž pochválen každý, komu se podaří před těmito gaunery zachránit byť jen jedinou korunu.
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Petra Bostlová, 23.7.2012 23:12:23)
Odpovědět
Pak si ale nestěžujte, že se Vám tu neustále zvyšují daně. Daňové ráje je ta největší prasárna, jaká vůbec v ekonomice existuje! (A ještě dodatek nad "úsměvností" mého textu. Je vidět, že jste v ruce neměl analýzu, na jejímž základě ona právní kancelář Janečka zažalovala. Je to tak jasné a přehledné, že tomu rozumí i každý právem a ekonomikou nedotčený tvor - že K. Janeček krátí daně. Najděte si ji, je na internetu.)
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Icebear, 24.7.2012 8:46:10)
Odpovědět
Paní Bostlová, daně nám nezvyšují díky existenci daňových rájů. Ty existovaly vždy a přesto se dokázala Západní evropa nejen znovu postavit na nohy, ale dokonce úžasně zbohatnout.
Problém jsou zloději převlečeni za politiky, co vykrádají státní kasy a co neukradou, to svými diletantskými rozhodnutími prošustrují (viz cyklostezky za miliardy, rozhledny, z nichž vidíte tak leda kupku hnoje, biopřísady do paliv, podpora FVE, atd. atd.) Za těchto okolnostá múžeme platit 100% daní a nebude to stačit
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Petra Bostlová, 24.7.2012 16:01:12)
Odpovědět
Cože??! No Vy jste ale neuvěřitelný plácal!! Že se nám tu nezvyšují daně kvůli daňovým rájům??! Zkuste si odhadnout, kolik asi ročně uniká, když cca 16 tisíc firem s obratem nad 10 milionů tu nedaní!!
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Icebear, 25.7.2012 17:57:49)
Odpovědět
Nevím, odkud máte ta čísla, ale budiž.
I kdyby zde existovalo 16.000 společností v daňových rájích s českou účastí o obratu nad 10 mio. Kč (opět nevím odkud máte tento údaj), můžete se 100% jistotou prokázat, že všech 16.000 firem není řízeno ze zemí, kde jsou tyto firmy přihlášeny? Pokud ne, máte to celé na vodě a jsou to jen viruální úniky ve vaší hlavě.
Tak kdo je tady plácal?
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Icebear, 24.7.2012 10:11:21)
Odpovědět
Tak jsem si vzl vaši radu k srdci a při ranní kávě jsem se pokusil zmíněnou žalobu vygooglit, ale, bohužel, bez úspěchu.
Podařilo se mi najít pouze několik článků na toto téma, kde se k celé záležitosti vyjadřuje spousta lidí, ale nic, z čeho by bylo tak průzračně jasné, že Janeček je padouch a okradl ČR na daních jsem nenalezl.
Ale nalezl jsem článek, kde Janeček poměrně věcně zdůvodňuje, proč je fond registrován na Mauritiu a proč je celé podezření nesmysl.
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Petra Bostlová, 24.7.2012 16:08:01)
Odpovědět
Tak jste asi hledal špatně. Hledejte článek na České pozici, někdy ze zimy. Je tam přilepená analýza, pod názvem analýza kardinála..., možná jí najdete i na stránkách Vaší svobody, chce to zkrátka trochu hledat. (Není to žádná žaloba, je to podrobná analýza Janečkova podnikání, podle které byla pak žaloba podána.)
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Icebear, 23.7.2012 17:15:19)
Odpovědět
Vy máte představu o fungování daňového systému asi stejnou, jako ten Kalousek.
Podnikatel nikdy, a dobře si to zapamatujte, NIKDY nedopustí, aby odváděl víc,než je nezbytně nutné. Jestli si myslíte, že by se po nějakém vašem virtuálním rozsudku začli všichni vracet a pokorně odevzdávat daně na FÚ, tak musíte být naivní jak první křesťan. Jak to může vypadat vám krásně předvedl p.Frolík a jeho firma Linet. Prostě koupil továrnu v jiné zemi a přesídlil. Blbý, co??
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Vort, 23.7.2012 23:00:58)
Odpovědět
Icebear, co máte proti křesťanství?
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Icebear, 24.7.2012 8:30:01)
Odpovědět
Neodklánějte diskusi, odklaněčský trolle., křesťany zde nyní neřešíme.
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Vort, 23.7.2012 23:00:59)
Odpovědět
Icebear, co máte proti křesťanství?
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Petra Bostlová, 23.7.2012 23:21:33)
Odpovědět
Tak ať přesídlí i s firmami, já o voze a Vy o koze. Dobře, tak ať po kauze Janeček ostatní riskují, majíce jen umělé schránky v daňových rájích. Že budou další na řadě. (Pak nevím, kdo z nás dvou je naivní.)
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Icebear, 24.7.2012 8:28:07)
Odpovědět
Ale oni nebudou riskova, paní Bostlová. Prostě jen najdou jiný legální způsob, jak svou daňovou zátěž optimalizovat. Státní moloch nikdy nebude tak flexibilní (to je odporné slovo), aby dokázal předstihnout soukromníky. Jediná možnost je zavést socialismus a zbavit soukromou sféru všech svobod, k čemuž EU jednoznačně směřuje.
Ale jestli je tohle i vaše medicína na řešení současných problémů, tak je jasné, proč si my dva nerozumíme.
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Icebear, 24.7.2012 9:09:40)
Odpovědět
Druhá možnost, jak vybrat ze soukromé sféry co nejvíce daní je stanovit přiměřenou daňovou zátěž tak, aby se podnikatelům nevyplatilo vyrábět a danit jinde a vymýšlet různé způsoby, jak daně optimalizovat, protože i to stojí, samozřejmě peníze.
Ale to nejdůležitější je, aby politici a úředníci nekradli a nakádali s vybranými prostředky smysluplně, aby se v zemi zlepšovala kvalita života. Pak i ti podnikatelé mnohem ochotněji daně odevzdají, když uvidí, že jen nemizí v černé díře.
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Petra Bostlová, 24.7.2012 16:13:23)
Odpovědět
Víte co, když Vám dojdou argumenty a nevíte, jak dál, to ještě neznamená, že mě budete urážet socialismem. (!)
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Icebear, 25.7.2012 17:16:45)
Odpovědět
Ale mně argumenty zdaleka nedošly. Jen se mi nelíbí váš přístup: "Za všechno můžou ti hnusní podnikatelé, co platí málo na daních". Silně mi to evokuje ČSSD & KSČM rétoriku.
Ten největší oxymoron, který ve vašem článku spatřuji je samotná p.Bradáčová. Janeček pracuje na odklizení Kalouska, protože ten ho chce žalovat za daňový únik, a podporuje Bradáčovou, aby to případnou žalobu mohla zamést. No, jo, ale on Kalousek podporuje tu Bradáčovoun taky. Nemáte pocit, že nám to tady trošku drhne??
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Petra Bostlová, 23.7.2012 2:28:15)
Odpovědět
A Vy začnete myslet kdy, pane Brabče? (Obávám se, že to u Vás může být docela problém, dle Vašich příspěvků.) Jestli jste nepochopil smysl textu, řeknu v souvětí: Jde tu o zachování daňových rájů (a v případu Janečka, zda půjde sedět nebo ne) či návrat českých firem s placením daní zpět do ČR. Což by kauza Janeček na konci znamenala. Ale jestli dál chcete zachovat status quo, kdy tu daní živnostníci a firmy s ročním obratem pod 10 milionů korun, protože nad 10 mil. se už "vyplatí" převést sídlo firmy do daňového ráje. (Těch už tam daní kol. 16 tisíc firem. A to číslo se neustále zvyšuje.) Ale pak si nestěžujte, že se Vám neustále zvyšují daně, prosím. A jestli si myslíte, že vláda ČSSD by byla výhra...Pak tedy už nemám komentáře. Co myslíte, že jim asi slíbili, z ČSSD, když jim pomůžou shodit vládu? Vysoké daně? Znemožnění daňových rájů? Spravedlivý soud pro Janečka? Vaše naivita, zdá se, bude vysoká. Promiňte. (Někdy zkrátka je volba mezi zlem a hodně, hodně velkým zlem. A tohle je ten případ. Jiné alternativy teď právě nejsou.)
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(B.Pytlík, 23.7.2012 7:46:19)
Odpovědět
Ženská nechte se už konečně vyšetřit. Slabomyslnost se asi nedá vyléčit, ale člověk aspoň ví na čem je. Ty vaše bláboly jsou prostě bláboly. Nikam nic nepište, bude to lepší......
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Petra Bostlová, 23.7.2012 2:50:39)
Odpovědět
Večer po zaslání tohoto textu k uveřejnění jsem si na PL přečetla krátkou zmínku (která mi tehdy nějak ušla), že už na konci června sorosovsko-havlistická extremistická iniciativa (tak je nazývám já) Vraťte nám stát naléhala na Schwarzenberga, ať se zasadí o sesazení Kalouska z ministerstva. Mimochodem, v iniciativě je K. Janeček a jeho NFPK. Jinak je to uskupení nátlakových bakalovských skupin. Vůbec v nadcházející připravované barevné revoluci právě toto (extremistické) uskupení má sehrát jednu ze zásadních rolí. (O to se snaží už od jara.)
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(vok, 23.7.2012 14:11:54)
Odpovědět
Už nějak ztrácím přehled, kdo je klaďas a kdo darebák. O vládním etablišmentu si nemyslím pochopitelně nic dobrého a tak bych měl s radostí očekávat jejich výměnu. Samozřejmě, nikde není řečeno, že tam přijde někdo lepší, může to být naopak. Pravdou je, že ti noví ´obroditelé´ jsou podezřelí, jako všichni náhle se zjevivší řvouni a spasitelé.
Ale jak si vysvětlit, že pro paní Bradáčovou je jak Janeček se svou suitou, tak Kalousek se Schwarcenbergem?
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Petra Bostlová, 23.7.2012 14:45:22)
Odpovědět
Nerozumím poslední Vaší větě, pane Voku, můžete ji nějak rozvést? Jinak: klaďase v tom nehledejte. (I když na ministra Blažka mám kladný názor, aspoň dle mně dostupných informací. Takže mu držím palce do obnovy za pozitivní změny v jeho poli působnosti! Číslo jedna - udělat přítrž tomu exekučnímu řádění!! A co se týče premiéra Nečase, myslím si, že dělá, co se z jeho strany dělat dá. Ta jeho pozice je opravdu nezáviděníhodná. Tak ať se drží!)
Na základě čeho si myslíte, že je Blažek tak dobrý a s dobrými záměry? Copak v Brně brojil proti exekucím?
Re: Blažek
(Petra Bostlová, 24.7.2012 17:07:52)
Odpovědět
Brno je od Děčína daleko, ale aspoň co jsem měla možnost si zjistit: údajně pan Blažek stál za pozitivním čištěním v tamní ODS, odstřihl tamní kmotry napojené na veřejné rozpočty. A co se jeho prezentace na ministerstvu týče: od jeho počátků je mi jeho vystupování velmi sympatické. Mluví vážně, nehraje komedii. Jeho dosavadní kroky naprosto schvaluji, utípl Pospíšilovu novelu o státním zastupitelství. Ta novela by byl naprostý průšvih! Začalo by tu nekontrolovatelné řádění vyřizování si účtů! Nikoli o spravedlnosti by to bylo. S Bradáčovou otálí, kéž ji odmítne! Jak říkám: Bradáčová na VSZ by byl naprostý průšvih! (A že globalistická parta tak vyvádí kvůli Blažkovi, to jen dokládá, že je pan Blažek na správném místě. :)) )
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Petra Bostlová, 23.7.2012 15:43:51)
Odpovědět
...aha, už rozumím, jak jste to myslel. No protože to je jedna - globalistická - parta. (Kalousek v tomhle na veřejnosti zopakoval, co ty globalistické kruhy od něj chtějí slyšet. Tím má "splněno". Nemyslím si ale, že by to byl jeho osobní postoj. Takže si ani nemyslím, že na to bude Kalousek někde v zákulisí tlačit.)
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Petra Bostlová, 23.7.2012 16:22:32)
Odpovědět
K Vaší druhé větě, pane Voku. Už jste se nad tím také zamyslel, proč se Bakalova média tolik snaží nám vnutit, že tu máme vládu - nejhorší snad za posledních 3 000 let? Přitom to vůbec není pravda. Ano, kde je Schwarzenberg s agentem Vondrou, no tak to už je průšvih sám osobě. Ale s tímhle Nečas nic nenadělá, na ty dva je malý pán, aby je odvolal. (Přitom ti dva snad ani neumějí nic jiného, než naší zemi jen škodit a škodit, už 23 let.) Když si mě progooglujete, zjistíte, že ještě v září jsem byla ta, která chtěla, aby vláda demisi podala a karty byly vypsány znovu. Viděla jsem, na co je to nastavené a za další roky, v roce řádných voleb, už by se s tím nic nenadělalo. Zkrátka hrůza a chudoba. Jenže:...
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Petra Bostlová, 23.7.2012 16:44:43)
Odpovědět
Na podzim jsem se náhodně ochomítla kolem party, kdy někteří z nich v listopadu začali zdvíhat vlnu Holešovské výzvy. Když jsem viděla, co je to za lidi - bývalí StB, někteří z toho napojeni přímo na Obamovu kancelář, spráskla jsem ruce - a jala se všechny od nich varovat. To byl ten záporný vývoj. Paralelně k tomu šel kladný. V té době začalo být patrné, že Nečas se snaží vládu čistit od negativních vlivů, kam jeho působnost dosahuje. Když si vezmete od té doby: Ne fiskální unii, ne bankovní unii, ne další evropské integraci, personální výměny ministrů zdají se být rapidně k lepšímu, naposledy pan Blažek. Zkrátka je to mnohem lepší, než to bylo ještě před 3/4 rokem. A ty evoluční očistné tendence mohou jít dál. Na druhé straně vidím, jak se na vládu tlačí bezskrupulózní. Zkrátka ta změna vlády by byla nyní jen a jen k podstatně (!) horšímu.
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Icebear, 23.7.2012 17:30:21)
Odpovědět
Holešovská výzva jsou bývalí StB napojeni na Obamovu kancelář...
Paní Bostlová, nedělejte mi to, prosím, jedl jsem u toho banán a málem jsem se udusil smíchy.
Ten zoufalec Slávek z Holešovské výzvy, který je rád, že se umí podepsat a jehož projev ze všeho nejvíc připomíná chovance Jedličkova ústavu je přes bývalou StB napojen přímo na Bilý dům??
Ale pořád mi tam ještě schází Fantomas a Dr.Zloun.
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(vok, 23.7.2012 17:44:34)
Odpovědět
Copak o to.., to zas nemusí být nic nereálného, někoho nastrčit do čela a v zázemí tiše pracovat pro sebe. Takhle to přece vymysleli se zpívající Vlastičkou - udělat z ní ministrini, a nerušeně krást pod její kuratelou.
Ale protože o tomhle konkrétním nic nevím, tak nemám žádný komentář; to byla jen drobná připomínka.
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Petra Bostlová, 23.7.2012 23:34:02)
Odpovědět
Víte co, Icebeare, koukám, že se vyznáte ale úplně ve všem. Fakt mě nebaví psát věci pořád dokola. Už jsem to před měsíci publikovala, ty vztahy tenkrát v HV. Když si vyjedete na těhle stránkách mé jméno, mám k HV tu dva články. Tam to najdete. I to, že za HV stáli Mrázek s Kužvartem. Atd. O těch mluvím. Ti to ze zákulisí řídili. Popelka byl loutka, která neví, která bije. (A když dovolíte, jdu se zase věnovat jiným věcem.)
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(vok, 23.7.2012 17:20:36)
Odpovědět
Bakalovo Respekt nečtu, protože tuším, že je to křivák. Taky jsem se divil, jak s ním mohl kamarádit a nechal se dotovat naše hlavní pravolásková veleautorita - bývalý prezident (ale co by ne, že). Vondra a kníže jsou stejní Jidášové. Je to děs jak plivou na vlastní zemi a slouží cizím zájmům.
Jenže mafián Kalousek, srab Nečas, zloduch Drábek, atd. - copak je možné si jich vážit? Je to jen karikatura vlády. Máme to ale smůlu!
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Petra Bostlová, 23.7.2012 23:45:41)
Odpovědět
Bakalova je dnes už ale většina mainstreamových médií, o tom mluvím (už i ČT), dnes snad už vlastně všechna (plus zahraničních skupin ze stejného hnízda)
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(David Hibsch, 23.7.2012 23:22:44)
Odpovědět
Politika je velmi spletitá síť. Normální zásady typu: ten je padouch a ten hrdina, prostě neplatí, protože lidé jsou rozporuplné bytostí a dělají čemu věří. Jeden veří, že je vyvolen, aby přinesl nový řád, k tomu potřebuje peníze, neb s nimi příchází i vliv a pak moc. Druhý věří, vlastně ví, že stejně jednou o vše přijde a jak nahý přišel, tak nahý i odejde a tak investuje do slušného vychování sebe sama, aby při zůčtování neodešel s hanbou. A to je to oč zde běží......
Re: Co vězí za současnou větrnou smrští na Miroslava Kalouska? Víme to. Karel Janeček a miliardoví oligarchové
(Petra Bostlová, 24.7.2012 0:01:40)
Odpovědět
Tak jest
článek o placených diskutérech
(eerv, 28.7.2012 17:46:34)
Odpovědět
nechcete, p.Bostlová napsat článek o tom, jak se používají placení diskutéři?

případně jak je rozpoznat v diskusích?

spousta lidí čte diskuse v masmédiích a hodně na ně dá

a přitom vůbec ani neví, že něco takového se používá (a že to používají i lidé aspirující na prezidenta)o

velmi byste zvýšila potenciál české věřejnosti prohlédat manipulaci v médiích, bude tato schopnost potřeba, pokud se má co nejmírněnji zvrátit ten podzim a následné
Re: článek o placených diskutérech
(kfzd, 28.7.2012 17:48:10)
Odpovědět
vy jako jedna z mála máte s tím reálné zkušenosti, tedy když o tom nenapíšete Vy, tak kdo

díky, určitě nejsem sám, kdo by byl za takový důležitý článek rád
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Průzkum
Žádné aktivní ankety nebyly nalezeny