reklama
reklama
"Toto, a ne jiný, je původ všech tyranů: když se poprvé objeví, tváří se jako ochránce." (Platón)

Kdo je Lenka Bradáčová?

Autor: Petra Bostlová | Publikováno: 3.8.2012 | Rubrika: U NÁS
Ilustrace

- Nevím.

 

Zato vím, kdo není. Není to ta neohrožená a neúplatná ústecká státní zástupkyně, v obraze, v jakém se nám ji snaží vnutit Bakalova mainstreamová média.

 

Jak to vím? Zcela jednoduše. Od narození žiji, s menšími přestávkami, pouhých 24 kilometrů od místa působení této státní zástupkyně, ústeckého krajského státního zastupitelství, kde paní Bradáčová má pracovat již cca 10 let. A v životě jsem o této neohrožené prý „protikorupční bijkyni“ neslyšela. No to ještě nemusí nic znamenat, jistě si právem pomyslíte. Horší už je, že jsem v komunální politice 4 roky, v aktivním protikorupčním tažení od r. 2009 – a o této paní jsem slyšela až ve spojitosti s kauzou Rath. (Jako my všichni.) Nikdy předtím. A to už by zarážející být rozhodně mělo.

 

Kde se tato paní vzala? Co za ní stojí? Jaké výsledky její dosavadní práce? Víme to vůbec někdo? (Kromě těch, kteří nařídili svým spin doctors a mediálním PR poradcům vytvořit tento umělý mediální mýtus o ní.) Působila tedy zhruba 10 let ve městě a kraji (- tam ještě déle) snad nejvíce postiženého korupcí, klientelismem, rozkrádáním veřejného za bílého dne, na „divokém severu“ a „Palermu na severu“, jak se o našem regionu už po léta v republice mluví. Kde tedy jsou její vyřešené korupční kauzy? Kde oni zlotřilci, které dostala tato paní za mříže? Kde jsou ty milióny ušetřené z veřejného, vrácené zpátky do obecních a městských kas, do státního rozpočtu, tím, jak tato prý neohrožená návladní po našem kraji honila korupční zloděje?

 

A proč tu není nikdo (?), zvláště z investigativních novinářů, kromě pana Pečinky, kdo by se hluboce zajímal o pracovní minulost této “ženy činu” – odnikud?

 

Tak mám zato, že s námi Bakalova média zase pořádně cvičí. A že za paní Bradáčovou nic takového pozitivního nestojí. Tak, jak již prohlásil Rath v parlamentu (a na tu spojitost jsem upozornila už týden před jeho parlamentním vystoupením v jednom svém článku o jeho kauze), že dostala tahle neskonale ambiciózní žalobkyně jeho případ, ač pod ní žádným způsobem místně nespadal, aby se na něm „udělala“, čili zvýraznila - a nejvyšší státní zástupce Zeman si ji mohl vzít k sobě do Prahy. Kam oba tito dva již předtím chtěli. A o ostatní se už přece postarají ta prodejná média...

 

Zkrátka – máme tu co do činění s dalším to mediálním vytvorem pozitivní minulosti, z ničeho. Jako předtím rovněž u ústeckého M. Hausenblase, který, kromě (opět) prý „protikorupčního bojovníka“ to má být i filantrop, zrovna jako předtím u K. Janečka, jenž má být „protikorupčním bojovníkem“ a filantropem taktéž...(Pozn. Neztratili náhodou oni spin doctors tak trochu invenci, je třeba se zamyslet...) No co ale on vlastně termín „protikorupční bojovník“ dnes už znamená, kdy je za takového prohlášen dokonce i Bakala („Bílá lilie“). (Sic!) Jestli ale ono to naopak neznamená pravý opak? Nesměli bychom se divit, když jsou ti všichni zase pravdoláskaři. U nich přece pravda a láska vždy znamenala ve skutečnosti opak toho, tedy lež a nenávist. Tak proč by tomu tentokrát mělo být snad jinak?

 

Takže, jak jsme si posvítili na Karla Janečka, měli bychom si pořádně posvítit i na tuto neskutečně ambiciózní státní zástupkyni, která je pro postup své kariéry prý schopna udělat cokoli (?) Abychom aspoň věděli, koho nám havlističtí pravdoláskaři-globalisté podstrčili nyní.

 

A PROČ?

 

čtěte také:

 

Když ne vrchní, tak prezidentkou!

 

Dalíkovy zákony

 

Odvolání Pospíšila: Nečasův geniální tah

Klíčová slova: domácí politika  | Česká republika  | justice  | demokracie
reklama
4016 čtenářů | 51 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(jh, 3.8.2012 6:14:41)
Odpovědět
Brabče,
nevím, kdo je Bostlová a nevím o Bradáčové, co o ni ví či neví Bostlová.
Bydlím, pravda, na opačném koutu republiky, vědět tedy ani nemohu.
Jen Vám paní Bostlová připomínám, že vždy existuje poměrně pevná hranice mezi tím, kdy člověk z anonymity vyjde na světlo Boží!
I Mojžíš se před svým veřejným vystoupením neměl čím pochlubit, leda tak svou kriminální minulostí...
Jde mi jen o to, abychom neupadli do opačného extrému, kdy za vším stojí "Bakala" či jiné temné síly...
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(Petra Bostlová, 3.8.2012 19:47:53)
Odpovědět
...to bylo ještě v časech, kdy neexistovala dnešní média. (Ta mají své zákonitosti, jak fungují - a proč.) Nedalo se tak vytvořit něco, co neexistuje. Tehdy platilo - po ovoci poznáte. To platí stále. Ta potíž je, že to ví i druhá strana a už dávno neplatí, kde nic není, ani smrt nebere. V dnešním virtuálním světě. Zkrátka dnes, kde nic není, tak virtuálně vytvoříme. (Žádný problém.) Třeba i minulost. (Tím "správným" směrem.)
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(Ján, 3.8.2012 11:58:59)
Odpovědět
Plne súhlasím s komentárom. Nejak tak to bolo s Mojžišom. Dokonca miesto neho hovorieval jeho brat Áron. Aj to malo svoj dôvod.
Vo všetkých diskusiách sú všetci najmúdrejší a všetko vedia. Diskusie sú samozrejme potrebné, ale pokiaľ v nich nie je pokora nikam sa nedostaneme. Čo keby sme všetci začali s autorecenziou a zmenou seba samého ? Od dnes, od teraz ! Ako si môžete byť všetci istí, že to čo počujete z druhej ruky je pravda ?
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(Ján, 3.8.2012 12:05:21)
Odpovědět
Taktiež nepoznám ani jednu zo spomínaných žien, ale buďte si istí, že strom najlepšie poznáte podľa ovocia.
Nikto, nikdy z vás nezmení ľudí a tým pádom ani systém v ktorom žijeme pokiaľ to sami nebudú chcieť. Začnite sami so sebou a budú sa diať divy.
jaký národ, taková vláda
(q, 3.8.2012 14:04:40)
Odpovědět
na tom něco bude
kdyby i jen 1% lidí začalo něco samo od sebe aktivně konat, ledy by se hnuly
ono to totiž je iluze, že mafiánský systém je neporazitelný, protože disponuje státní mocí a velkými financemi
má zase jiné achilovy paty, viz poslední kapitola dokumentu wtc917.freevar.com
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(Petra Bostlová, 3.8.2012 16:53:29)
Odpovědět
Pane jh, proč jsem ten text psala? 1. Bydlím 24 km od místa jejího působiště. 2. Jsem v protikorupčním tažení od r. 2009. Co z toho plyne? Byla-li by LB protikorupční zápasnicí, jak se nám ji snaží představit Bakalova média, znala bych ji. (My se tu totiž navzájem známe, kdo máme podobné pole působnosti.) Já ji ale neznám. Otázka tedy zní: Z JAKÉHO DŮVODU SE NÁM BAKALOVA MÉDIA JI SNAŽÍ PŘEDSTAVIT V TOMTO SVĚTLE? Které je vylhané (!) Mohli ji představit, že bojuje proti vrahům a zlodějům. Ale to je tak nějak běžné, u státního zástupce, že? Potřebovali ji tedy vsadit do toho v poslední měsíce módního mediánílho protikorupčního rámu. Který je ale vylhaný! To vím tedy naprosto tutově. (Když šašek Dienstbier v den odvolání Pospíšila v TV vyhrožuje, běda běda jestli ještě k tomu nejmenujete Bradáčovou (!), jestli TOP 09, Gazdík, vyhrožuje pádem vlády, nebude-li ta jmenována, stejně Janeček, Gabal, Liška atd.atp. Mám pokračovat - v té plejádě "náramných" jmen??)
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(Harolf, 3.8.2012 16:30:07)
Odpovědět
Lenka Bradáčová aktivně vystupovala proti šéfce zametačů Vesecké, včetně vystoupení v televizi. I díky jí zametačka Vesecká šla tam kam patří. Pokud to autorka tohoto článku neví, měla by si to ověřit.
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(Petra Bostlová, 3.8.2012 17:06:16)
Odpovědět
Rozumíte tomu, že tady vůbec nejde o boj bílých proti černým?! Že tady zkrátka jedna lobby parta bojuje proti druhé lobby partě? Že zkrátka zametači jsou z nich VŠICHNI (!) - ten rozdíl je jen v tom, že ti zametají těm a ti zase těm. (A vás, zmasírované médii, si berou jako své informační rukojmí.)
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(Brabec, 3.8.2012 4:16:14)
Odpovědět
Kdo je to Bostlová, tato autorská hvězda, která se vynořila, aby bojovala proti Janečkům, za nevinu Parkanové, hájila geroje Nečase, chránila Kalouska ? Kam chodí tato autorka na takové slinty a konstrukce ? Na které pavlači má svoji pracovnu ?
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(agata, 3.8.2012 8:42:31)
Odpovědět
Paní autorka má ovšem pravdu. Kdy jste slyšel o Bradáčové poprvé? Já až ve spojitosti s Rathem. Když je to taková bijkyně korupce, tak proč jsem o ní nikdy nikde nečetla a neslyšela dřív? Hm, divné...prostě dostala za Ratha to co jí bylo slíbeno.
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(Antihavlel&Antibostlova, 3.8.2012 8:52:12)
Odpovědět
Bradáčová rozhodně není koněm Bakalomedií.Dochází ke konsolidaci státu a obřezaná mafie si rozhodně nepřeje skutečně efektivní stát, nýbrž bojovat s korupcí " na oko".V odborných právnických kruzích má paní Bradáčové slušné renomé a to, že ji nezná Bostlová vůbec nic neznamená.
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(Antibostlová, 3.8.2012 8:57:08)
Odpovědět
Redakce freeglo se publikací čůlánků takové nány jako je Bostlová propadá až na samé dno, pokud ovšem paní Boastlová nekouří Adama Blábolu
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(crazyblade, 3.8.2012 13:25:28)
Odpovědět
No,na tom dně jsi spíše ty se svými ubohými vulgarismy,buď to opravdu myslíš vážně a pak tě lituji,nebo jsi placený diskutér a pak lituji tvého zaměstnavatele.... Mimochodem,nechápu v čem by měl být článek špatný a i kdyby v něm bylo třeba jen 30% pravdy (což bude),tak je to důvod aspoň k zamyšlení
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(crazyblade, 3.8.2012 13:32:03)
Odpovědět
Dochází ke konsolidaci státu ? :D Tak tenhle jsem ještě neslyšel,ale k smíchu to rozhodně není
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(Antibostlová, 3.8.2012 8:55:13)
Odpovědět
články Pečínky v Reflexu spíše vyjádřují nenávist a zlost " vyvolené menšiny", z toho, že by stát začas konečně fungovat.Je neuvěřitelné, že Pečínkovy slátaniny může vůbec někdo brát vážně, tím spíše když je sepsal jako jidáš pro své pány za třicet stříbrných....
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(vok, 3.8.2012 10:13:43)
Odpovědět
Tak konečně mám jasno! Nebejt takový ´Antibostlový´, tak tady budeme všichni vypadat jako hloupí hejlové. A že píše Jidáš Pečínka do Reflexu za třicet stříbrných, to jsem taky nevěděl.
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(Petra Bostlová, 3.8.2012 17:39:17)
Odpovědět
Máte na mysli tuto "konsolidaci státu"?! Jeden to vyjádřil v jedné větě, naprosto přesně: "Lenka je hezká baba.
Má charisma. Je inteligentní. Ambiciosní. Určitě nebude Pannou orleánskou. Může být v týmu top podnikatelů, kteří chtějí vládnout bez prostředníků - polit.stran a připravují pro ten účel vlastní gardy." LÍBÍ??! (No konkrétně Vám odhaduji, že jo.)
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(Petra Bostlová, 3.8.2012 23:01:31)
Odpovědět
Kdybychom tu totiž takovou korupcibijkyni v okolí měli, vůbec nebudu šašit a trestní oznámení - třeba to za uplácení (330 svědků) a černé financování místní ODS - bych zkrátka zajela podat o 20 km dál. (Než na okresní stát. zastup. Už vidím přátele, jak by si museli klepat na hlavu, říct jim, že trestní oznámení za korupci a zneužití pravomoci veřejného činitele jedu podat do Ústí. :)) Museli by se mi fakt vysmát. Kdo ví, jak to v Ústí v tomhle vypadá, také ví, o čem mluvím. Je to tam naprostá tragédie.)
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(Petra Bostlová, 3.8.2012 18:23:24)
Odpovědět
"Za nevinu Parkanové"?? "Chránila Kalouska"?? To už samo stačí na usvědčení, jaký jste to ubohý lhář, vrabče. (Dokonce jméno Parkanová jsem nikde nepoužila, natož se o ní vyjadřovat.) Komu vadí, že bojuji proti Janečkům, těm satanistům, jako očividně vám, pak opravdu to už ani za komentář nestojí.
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(Brabec, 3.8.2012 22:25:39)
Odpovědět
"Autorko", nedávno jste tady měla "brilantní" článeček o chudákovi Kalouskovi (mimochodem, co hájil zpěvandu ) ! Jinak fakt nestojíte za diskuzi.
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(Petra Bostlová, 3.8.2012 22:38:21)
Odpovědět
Tak to jste ten článek, jak vidno, na rozdíl od naprosté většiny, nepochopil. (Chyba na mé straně tedy nebude.) Zkuste se tak na mě už nevyjadřovat. Proč se máte pořád rozčilovat? Zkrátka mě ignorujte.
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(Jarda Z, 3.8.2012 8:51:43)
Odpovědět
Paní Bradáčová se již nechala slyšet, že se starými kauzami toho moc nenadělá, protože s postupujícím časem prý důkazy ztrácí na důkazní hodnotě, takže zametat se bude vesele dále. To je jedna věc. Druhá věc je, co mají ti vejlupci, kteří ji takto talčí nahoru v rukách a co s tím zamýšlejí udělat. Kdyby byla tak bezzubá a profláknutá, tak by jí ti Zemanové, Střížové, Fenikové, atd. asi dávno pustili k ledu. Bojovala za ní i celá TOP09 a ČSSD, takže z toho nic dobrého koukat nebude.
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(vok, 3.8.2012 11:07:24)
Odpovědět
Prohlášení Bradáčové, že nelze nic moc dělat se starými kauzami, mě zklamalo. Těžko říct, zda dopředu brzdí veřejnost od přehnaného očekávání, nebo ujišťuje své patrony o loajálnosti. Staré a zametené případy otevřít lze, pokud je vůle (viz soudy s nacisty ještě po 65ti letech).
Podivná je ta podpora od zcela protichůdných politických subjektů, jako by šlo o jednu velkou mafiánskou rodinu. Asi to tak opravdu je; jsem dnes pesimista.
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(Petra Bostlová, 3.8.2012 18:02:09)
Odpovědět
Jim nejde o nějaké staré kauzy. (Těm je spravedlnost přece šuma fuk.) Když v šuplíčku mají připraveno toliko nových a tak skvěle vykonstruovaných! (Viz vyjádření "Lásky" v TV!! Hned v den jmenování Bradáčové. Už se nemohou dočkat! Jak jsou natěšení.)
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(Jarda Z, 3.8.2012 15:14:45)
Odpovědět
ČSSD a TOP09 nejsou až tak protichůdné strany, jak by se mohlo podle dělení na pravici a levici na první pohled zdát. Dělení na levici a pravici je již staré a dávno přežité klišé, kterým se dosud jednoduše ohlupují neznalé masy. Dnes se scéna skrytě dělí na proglobalistické a protiglobalistické síly. Právě TOP09 a ČSSD jsou u nás zastánci silného globalizmu a europejství. Taky KAlousek již ČSSD nabídl povolební spolupráci, z tohoto pohledu naprosto pochopitelnou.
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(Jarda Z, 3.8.2012 15:23:10)
Odpovědět
Bude zajímavé sledovat povolební koaliční vyjednávání a reakce voličů těchto ideologicky velice blízkých stran, až tyto začnou oficiálně provádět zásnuby. Vždyť veškeré reformy prováděné touto vládou nemají s pravicovou politikou vůbec nic společného a naprostá většina z nich je z dílny ministrů za TOP09. Nečas je jenom loutka. Jeden by chtěl hádat, kdo je tady vlastně premiér: jestli Nečas, nebo Kalousek. Někdy mám dojem, že vládu řídí Kalousek.
ODS je v silné defenzívě - vše v zájmu zachován
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(Jarda Z, 3.8.2012 15:33:28)
Odpovědět
vše v zájmu zachování koalice a premiérského křesla pro svazáka Nečase, i když toho premiéra často dělá někdo jiný..... Jinak je fakt, že je to všechno jedna velká mafie. To už víme z odposlechů různých mafiánů a jejich předvolebních darů, kteří jedou podle toho, kdo je zrovna u moci a mají své lobbysty zleva i zprava. Rozhodně nevolit ČSSD, TOP09, ODS, VV, LIDEM, Zelené, KDU-ČSL, Babišovce.
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(pavjan, 4.8.2012 11:51:40)
Odpovědět
Jardo, úplně s Vámi souhlasím.
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(Petra Bostlová, 3.8.2012 17:55:19)
Odpovědět
S Bradáčovou globalisti počítají jako s další ministryní nespravedlnosti. (Zvláště teď, když zjistili, že stačí zkrátka pořádně zatlačit - a mají, co chtějí.) Už před 2 dny se nechali slyšet, že Blažek do švestek je pryč. Na to budou teď tlačit, aby ho dostali pryč. A na jeho místo Bradáčovou. (Když na tom místě přišli o Pospíšila.) Na podzim má přijít zásadní bitva o zákonu o státním zastupitelství. Bradáčová má své pokyny. (Ty samé jako Pospíšil. Taky je ze stejného hnízda.) Potřebují, aby na tom zákoně dělala už Bradáčová. A posunula to mílovými kroky k diktatuře. (Což ta novela předkládaná Pospíšilem byla.) Myslíte, že je to (pro ně) nerealistické...?!
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(Jarda Z, 3.8.2012 20:23:25)
Odpovědět
K diktatuře to tu směřuje delší dobu a s krytím z EU a z mainstreamu se jim to snadno podaří protlačit. Naprostá většina lidí dosud nepochopila, co se tady chystá a jakákoliv diskuze na toto téma je prakticky nemožná a pokusy o diskusi na tato témata končívají naprostým nepochopením. Přeze všechno, co se tady děje, je většina obyvatelszva naprosto v pohodě a nic nechce vidět, ani slyšet. Objektivní raelita je jaksi nezajímá. Prostě, co nebylo v TV, tak neexistuje.
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(q, 3.8.2012 14:09:39)
Odpovědět
bakala jako antikorupčník? to snad ne, uff

pečinka si to podělal tím, že jeho článek o bradáčové byl psán v duchu zesměšňování, arogance apod.
tím ten článek vypadal jako projev osoby autora nebo jako dehonestující článek na zakázku
navíc se tam pracovalo hodně s domněnkami

kdyby to napsal neutrálně a jen jako popis faktů, mělo by to větší váhu
takto to vypadá jen jako bulvární článek, akorát pro typ čtenářů reflexu
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(Petra Bostlová, 3.8.2012 18:51:10)
Odpovědět
Ano, Bakala jako antikorupčník. To není kec. Pár měsíců po Janečkově NFPK založil Bakala tzv. "Bílou lilii", což má být finanční oceňování "protikorupčních bojovníků". Ani se nedivím, že to v médiích zas tak netlačil. Je to už takový vrchol výsměchu...Takhle na tom aspoň vidíte, co to ve skutečnosti znamená, když se sami ocejchují mezi sebou jako "protikorupční bojovníci". (Je to něco na způsob novodobého "pravdoláskař". Zkrátka pravý opak toho. Vítejte v Orwellově 1984.)
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(Petra Bostlová, 3.8.2012 19:38:19)
Odpovědět
Článek Pečinky v Reflexu jsem neviděla, jen vím, že byl. Kontinuálně jsem sledovala jeho komentáře k vývoji ohledně tématu na PL. A ty byly bez emocionálního zabarvení, logické, s argumenty. Ty komentáře trefovaly do černého. (Na rozdíl od těch trapných hysterických mediálních masáží.)
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(q, 3.8.2012 21:09:36)
Odpovědět
Ten článek Reflexu je přepsán i na webu, lze jej vygooglit.

Psán byl tímto stylem nejspíš proto, že Reflex je takový bulvár pro střední vyšší třídu. A ti chtějí to samé co nižší sociální třídy, tedy potvrzení sebe sama, či slyšet drby na jiné apod.

Akorát vzhledem k jinému cílovému publiku se nesmí psát stylem "Bartošová odhalila ňadro a má nového milence", ale "Bradáčová je testosteronová lady a to že nosí kombinaci bílé a černé, psychoanalyticky znamená, že má extrémní náhledy na činn.
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(Petra Bostlová, 3.8.2012 21:40:22)
Odpovědět
Podívám se na něj. Ale jak říkám, jeho kontinuální komentování vyvíjející se situace v PL bylo velmi dobré, věcné a trefné. (Co se týče barev: U někoho nic neznamenají, u někoho zase naopak. A u těchto buď nevědomě či záměrně. Ta poslední možnost, viz kupř. Lucie Bílá. To, že chodí po léta oblečená pouze v černé, není náhoda. Ale vědomý záměr. To jen tak na okraj. Že je třeba si kolikrát všímat fakt i maličkostí. Jak říkám, ten článek si přečtu. Děkuju.)
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(q, 3.8.2012 23:21:22)
Odpovědět
Bílou neznám, nemohu soudit. Bílá je příliš specifická, nezařaditelná.
Možná je oběť toho, když se řadová citlivá dívka dostane mezi dravce showbusinessu, kde bývají i slušní lidé, ale především lidé, pro které je kšeft přednější než újma na duši jiných.
Možná ta černá má i souvislost s poslední stránkou tohoto:
www.ahaonline.cz/clanek/zhave-drby/44011/otevrena-zpoved-lucie-bile-jsem-ten-ksicht-ktery-je-videt.html
Karlovarska losovacka
(fzj, 4.8.2012 13:12:35)
Odpovědět
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Karlovarska-losovacka-znovu-na-scene-Duvod-Bradacova-241693
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(Petra Bostlová, 3.8.2012 22:00:29)
Odpovědět
Dotáhněme si tu myšlenkovou linii. Co o tom víme. Takže fakta: Jak Pospíšil, tak Bradáčová (protože to zadání mají stejné) jsou pro třístupňové stát. zastup. VSZ se mají zrušit. A místo něho se vytvořit nový útvar, protikorupční stát. zast. Takže LB se nemá na VSZ ohřát dlouho, podle původního jejich plánu. Rozjedou pár kauz, podle zadání - a tradá pryč. No jak by ne. Kdyby tam měla zůstat, pražské VSZ je zabiják kariéry. Pohořet tam musí každý. Takže vzhůru do nového protikorup. útvaru. Počítalo se s tím nezakrývaně, že LB má stanout v čele toho. Zamýšlený zákon ji měl chránit, že nejméně za stejný plat, co má nyní nově na VSZ. JENŽE: najednou tu je ministr Blažek (a s tím se nepočítalo), kterému se tahle úprava na 3 stupně nelíbí. (A další změny v zákoně.) Chce dál 4stupňové. A to je pro ně problém (!) Nejen ve vztahu k zadavatelům Bradáčové, ale i ve vztahu k Bradáčové samotné. Ona nemůže si dovolit zůstat na VSZ dlouho. Chvíli může machrovat, jak tam dělá pořádek a jak se snaží, s takovou ale dlouho nevystačí. Takže: Nebude se snad hodit i Bradáčové, když Blažek půjde z kola co nejdřív pryč? (Aby byl nový zákon co nejrychleji zprůchodněn. Nyní je tak ohrožením její kariéry. Aby nakonec na VSZ nemusela skejsnout. To by ji ubilo kariéru.) Nechápu, jak si tam mohli nasadit takové kukačí vejce. (p.s. A to nové je, že Pospíšil je pryč. A to je teď prvořadé. Podle mě ten jejich nově upravený scénář bude, aby LB šla na místo Blažka. A tudy to potlačí.)
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(Petra Bostlová, 3.8.2012 22:42:50)
Odpovědět
A ještě dotažení linie, co znamená to zrušení jednoho stupně, VSZ. Celá soustava - tedy krajské a okresní, by byly přímo pod Zemanem (NSZ), bez mezistupně. Tzn. v praxi utažení šroubů a mocenská centralizace. Přitom za podmínky ještě větší nezávislosti a bez kontroly. K tomu: vedle ten protikorupční institut Bradáčové. Tam by šly jen kauzy tohoto ražení. Tam se bude vybírat, po čem se půjde a po čem ne. (A případně po kom. Třeba i když na něj nic mít nebudou?! Zkrátka - koho z kola ven.) Takže tu máme tímto de facto vytvoření dvou nejmocnějších lidí v zemi. (Ministr je vlastně mimo.) LÍBÍ? Ne. Nevyjde jim to. Ministr Blažek v žádném případě nesmí z místa pryč. A tohle nové uzpůsobení nedovolit. Zákon zachovat a nenovelizovat podle téhle jejich zrůdné představy. Jasně, nakonec to znění schvaluje parlament. A když si vezmeme, jaké polit. strany Bradáčovou tlačily...(a o tomhle to je) Je to výbušné natolik, aby na tom padla během podzimu vláda. (Protože pro globalisty je tohle zásadní.)
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(Pavel Skeptik II, 4.8.2012 9:53:12)
Odpovědět
Ježíšimarjááá, Vám to snad píše Jakl a parafuje Pružinskij :o(
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(Jarda Z, 4.8.2012 19:43:16)
Odpovědět
Máte pravdu v tom, že pro globalisty je to zásadní. Vždyť na tom pracoval Stříž, Fenik a jiní leštiči klik americké ambasády.
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(Petra Bostlová, 4.8.2012 23:43:42)
Odpovědět
Teď jsem zkoukla rozhovory s Bradáčovou na Impulsu. Jeden z května minulého roku (z období rampulády) a ten druhý z letošního června. (Kdy ještě nebyla ani oficiáně vyzvána na VSZ.) Zopakuji z toho zajímavé momenty: 1. minulý rok Rampula veřejně vystoupil s obviněním, že na části státního zastupitelstí existují normální zločinecké struktury. (!) Nato je okamžitě nařčen coby zametač všech zametačů - a vystrnaděn k odchodu. (V té době se rozčílil John v PL, že to je vrchol, že za Rampuly se naopak otevřely megacitlivé velké kauzy a vyšetřují se. Nevím.) Bradáčová pochopitelně stojí na straně odvolání Rampuly. 2. Víme, že Janeček a spol. na podzim chystají politický převrat. Paralelně k tomu - v červnu Moravec mluví o pokusu o "legální" převrat na stát.zastup. pod praporem Bradáčové, z čehož je nařčena svými kolegy, stát. zástupci. Bradáčová mluví opět o podzimu, kdy ten zákon o stát.zastup., za kterým stojí, vypluje. Jeho účinnost chtějí už od ledna 2013. Víme, že na podzim Janečkova banda chce položit vládu - a předčasné volby v prvních měsících 2013. Víme také, že je chtějí už podle nového volebního zákona, který chtějí protlačit. Víme, že kandidovat by mohl podle toho jen ten, který by prošel "bezpečnostní prověrkou" (-zkrátka z toho jejich agentství asi už úplně zmagořili...) jakési dnes neexistující instituce. Janeček, víme, dupal na to, aby Bradáčová šla na VSZ. Atd.atd. Trochu moc "náhod", nemyslíte?? ZKRÁTKA POKUS O STÁTNÍ PŘEVRAT Z MNOHA POZIC A ROVIN NAJEDNOU!!
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(Pavel Skeptik II, 5.8.2012 16:24:37)
Odpovědět
Státní převrat pomocí voleb???
Tak to by ani Cimrman nevymyslel... :o)
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(Jean Laroux, 5.8.2012 10:00:17)
Odpovědět
No nevím. Bradáčovou neznám. Pokud se ale někomu dostane tolik "pozitivně-neutrální" pozornosti v lžidovizi Nova a dalších podobných propagandistických žumpách pravdoláskařů je to min. podezřelé.
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(Petra Bostlová, 5.8.2012 13:30:32)
Odpovědět
Přesně tak. A komu už jen nad tímto faktem nezačně varovně blikat červená kontrolka (jaké všechny tanečky pravdoláskaři nad Bradáčovou ztropili), je to na pováženou.
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(Pavel Skeptik II, 5.8.2012 16:26:15)
Odpovědět
Já si myslím, že Vám toho bliká podstatně více než jedna kontrolka :o)
Zkuste to omezit na půllitr denně a bude to lepší!
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(Jean Laroux, 5.8.2012 20:41:14)
Odpovědět
Vám Pavle zjevně nebliká ale rovnou svítí. Nejste tak trochu illuminated ? ;)
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(Pavel Skeptik II, 5.8.2012 21:51:35)
Odpovědět
Nejsem a prášky na hlavu také nepotřebuji! Což se o většině diskutujících tady říci nedá!!!
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(maomao, 10.8.2012 17:42:12)
Odpovědět
Skeptiku já nevím kolik bereš...ale je to MOC !!!
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(Petra Bostlová, 5.8.2012 18:51:39)
Odpovědět
Tohle je ale zajímavá zpráva...(Objevilo se pod mým článkem na serveru, který můj text přejal): A Květa Morávková ze Suverenity dodává: "Rampula měl sice máslo na hlavě, zato se ale hodlal zabývat kauzou OKD byty, viďte, pane Bakalo...."
Re: Kdo je Lenka Bradáčová?
(Petra Bostlová, 5.8.2012 19:07:33)
Odpovědět
Takže, jak správně tušíme, on ten boj - havlistické skupiny versus Rampula bude o něčem jiném, než jak nám předestírala (Bakalova) mainstreamová média, že ano...
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Průzkum
Žádné aktivní ankety nebyly nalezeny