"Toto, a ne jiný, je původ všech tyranů: když se poprvé objeví, tváří se jako ochránce." (Platón)

Chemoterapie působí kontraproduktivně. Dává podnět nemocným buňkám, aby podporovaly růst nádorů

Autor: Mike Adams | Publikováno: 26.8.2012 | Rubrika: ZDRAVÍ
Ilustrace

Od počátku zavedení chemoterapie si všeobecní lékaři a onkologové kladou jednu mučivou otázku: Jak je možné, že se po aplikaci chemoterapie, která se zdá být nejprve zdánlivě úspěšná, nádorové buňky později vrací, rostou pak dokonce ještě rychleji a tělo se zároveň stává vůči chemoterapii odolným?

Vědci nyní zjistili, že chemoterapie napadá zdravé buňky a dává jim podnět k tomu, aby vytvářely proteiny, které urychlují růst nádorů.

Tento protein, který vědci označují zkratkou „WNT16B“ je rakovinnými buňkami přenesen do okolí nádoru a dává dalším buňkám podnět k tomu, aby nemoc dále šířily. „Tento protein způsobuje rovněž to, že se tyto buňky stanou odolnými vůči opakované chemoterapii“, říká Peter Nelson z Fred-Hutchinsonova institutu pro výzkum rakoviny v Seattlu. Nelson je spoluautorem vědecké studie, která na tento fenomen upozornila. Zprávu o této studii přinesl rovněž časopis Nature.

Tento protein vysvětluje důvod, proč rakovinné nádory rostou po aplikaci chemoterapie ještě agresivněji. Chemoterapie v podstatě přeměňuje zdravé buňky na WNT16B-výrobny. Tyto výrobny poté tento aktivátor vylučují jako na běžícím pásu a urychlují tak růst nádorů.

Výsledky této studie byly potvrzeny u nádorů prostaty, prsou a vaječníků. Vědci označují objev, že chemoterapie působí kontraproduktivně a že urychluje růst nádorů jako „zcela nečekaný“.

Podvod chemoterapie byl odhalen

NaturalNews již po deset let upozorňují na skutečnost, že chemoterapie je medicínským podvodem. Namísto toho, aby posílila imunitní odpověď pacienta, oslabuje tato metoda imunitní systém a nádory se proto mohou znovu objevit. Nejnovější výsledky znovu potvrzují to, co je zastáncům holistického léčitelství známé již po dlouhou dobu: Chemoterapie, řečeno bez obalu, není ničím jiným než aplikací jedu. Není to ani „léčebná metoda“, ani medicína, nepůsobí ani preventivně, ani neléčí. Jedná se o aplikaci jedu a je prakticky bez medicínské hodnoty – možná s výjimkou jednoho, či dvou procent rakovinných případů.

Vedlejším účinkem chemoterapie číslo jedna je, mimochodem, rakovina. Centra pro léčení rakoviny by vlastně měla být přejmenována na „centra pro aplikaci jedu“, protože jsou v nich pacienti otravováni vysoce jedovatým koktejlem chemikálií, který, jak ukazují nejnovější vědecké studie, podporuje růst nádorů!

Chemoterapie wirkt kontraproduktiv – sie veanlasst gesunde Zellen zur Förderung des Krebswachstums, vyšel 7.08. na www.naturalnews.com a v němčině na info.kopp-verlag.de, překlad R. Václav

čtěte také:

Jak působí éčka na zdraví člověka

Kedy udrie ďalšia „pandémia“? Nútené očkovanie v Poľsku

Žaloba na farmaceutické korporace

Klíčová slova: zdraví
15008 čtenářů |
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení:

Zde můžete nastavit své hodnocení

Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Čtěte také

FreeGlobe.cz

Předseda Evropské komise Juncker je sice opilec ale fitOrbán kritizoval USA i EU. Je pro Trumpa. Nejlepší prezident USA z pohledu Evropy. Proč?WTF?! Thajský korunní princ šokoval na letišti v Mnichově! Je mu přes šedesát, ale byl (ne)oblečen… (+ video, foto)Progres se nevyplácí. Irsko bude platit větší odvody do EU, i když lidé hospodářský růst příliš nepocítíInstruktážní video: Co počít s islámskými teroristy? Přemůžeme je písní nebo pomocí sociálních sítí? Existuje i jiné řešení. Podívejte se (+ video)

ePortal.cz

Premiér Sobotka se pochlapil a posílá všem občanům ČR osobně laděný dopis. Neuvěříte, co v něm slibujeČeši mají tak nízké měsíční mzdy, že by si z toho Dienstbier nepořídil ani jednu večeři. Známe všech pět důvodů

euPortal.cz

Horké léto na koupalištích ve vašem blízkém sousedství. Nadržení mladí uprchlíci útočí na dospívající dívky! Svlékali jim podrpsenky a sahali na prsa, obtěžovali svými penisy a ...Porovnání sítí rychlého občerstvení po celém světě. Kde dostanete největší kalorickou bombu?

Eurabia.cz

Ano, nová světová válka začíná. Je to válka barbarství proti všem civilizacím - Nice je jen jedna z bitev této válkyJSTE ŠOKOVÁNI, jak s oblibou předstírají západní politici, nebo UŽ JSTE SI ZVYKLI, jak Vám titéž politici doporučují?

Nezdravi.cz