„Vládnoucí třída má školy a tisk pod palcem. To umožňuje hýbat pocity davů.“ (Albert Einstein)

Chemoterapie působí kontraproduktivně. Dává podnět nemocným buňkám, aby podporovaly růst nádorů

Autor: Mike Adams | Publikováno: 26.8.2012 | Rubrika: ZDRAVÍ
Ilustrace

Od počátku zavedení chemoterapie si všeobecní lékaři a onkologové kladou jednu mučivou otázku: Jak je možné, že se po aplikaci chemoterapie, která se zdá být nejprve zdánlivě úspěšná, nádorové buňky později vrací, rostou pak dokonce ještě rychleji a tělo se zároveň stává vůči chemoterapii odolným?

Vědci nyní zjistili, že chemoterapie napadá zdravé buňky a dává jim podnět k tomu, aby vytvářely proteiny, které urychlují růst nádorů.

Tento protein, který vědci označují zkratkou „WNT16B“ je rakovinnými buňkami přenesen do okolí nádoru a dává dalším buňkám podnět k tomu, aby nemoc dále šířily. „Tento protein způsobuje rovněž to, že se tyto buňky stanou odolnými vůči opakované chemoterapii“, říká Peter Nelson z Fred-Hutchinsonova institutu pro výzkum rakoviny v Seattlu. Nelson je spoluautorem vědecké studie, která na tento fenomen upozornila. Zprávu o této studii přinesl rovněž časopis Nature.

Tento protein vysvětluje důvod, proč rakovinné nádory rostou po aplikaci chemoterapie ještě agresivněji. Chemoterapie v podstatě přeměňuje zdravé buňky na WNT16B-výrobny. Tyto výrobny poté tento aktivátor vylučují jako na běžícím pásu a urychlují tak růst nádorů.

Výsledky této studie byly potvrzeny u nádorů prostaty, prsou a vaječníků. Vědci označují objev, že chemoterapie působí kontraproduktivně a že urychluje růst nádorů jako „zcela nečekaný“.

Podvod chemoterapie byl odhalen

NaturalNews již po deset let upozorňují na skutečnost, že chemoterapie je medicínským podvodem. Namísto toho, aby posílila imunitní odpověď pacienta, oslabuje tato metoda imunitní systém a nádory se proto mohou znovu objevit. Nejnovější výsledky znovu potvrzují to, co je zastáncům holistického léčitelství známé již po dlouhou dobu: Chemoterapie, řečeno bez obalu, není ničím jiným než aplikací jedu. Není to ani „léčebná metoda“, ani medicína, nepůsobí ani preventivně, ani neléčí. Jedná se o aplikaci jedu a je prakticky bez medicínské hodnoty – možná s výjimkou jednoho, či dvou procent rakovinných případů.

Vedlejším účinkem chemoterapie číslo jedna je, mimochodem, rakovina. Centra pro léčení rakoviny by vlastně měla být přejmenována na „centra pro aplikaci jedu“, protože jsou v nich pacienti otravováni vysoce jedovatým koktejlem chemikálií, který, jak ukazují nejnovější vědecké studie, podporuje růst nádorů!

Chemoterapie wirkt kontraproduktiv – sie veanlasst gesunde Zellen zur Förderung des Krebswachstums, vyšel 7.08. na www.naturalnews.com a v němčině na info.kopp-verlag.de, překlad R. Václav

čtěte také:

Jak působí éčka na zdraví člověka

Kedy udrie ďalšia „pandémia“? Nútené očkovanie v Poľsku

Žaloba na farmaceutické korporace

Klíčová slova: zdraví
15879 čtenářů |
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení:

Zde můžete nastavit své hodnocení

Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Čtěte také

FreeGlobe.cz

Radioaktivní spad nad Evropou. Proč přiletěl americký nukleární Čmuchal?Bavíme se s extremisty. Pamatujete si umělecké dílo s autobusy v Drážďanech? Stalo se předmětem zájmu německých identitářů. Podívejte se, jak s ním naložili a co vzkazují (+ video)Dokumenty potvrzují, že CIA špehovala před volbami všechny hlavní francouzské stranyStane se fotbalové mistrovství světa v Rusku nástrojem propagandy? Hrozí festival násilí?Co musejí umět policisté v multikulturní společnosti? Rychle couvat! (+ video)

ePortal.cz

Ještě včera se Trumpovi smáli. Dnes je sranda přešla a dobře jim tak!Hodně nechutný podvod, který může mít dalekosáhlé následky. Napálit se dokonce nechal i prezident!

euPortal.cz

Vlna solidarity se zatčenou Slovenkou Adrianou Melekovou. Lidé hromadně pálí islámský Korán. Poslechněte si i šokující výpověď zatčené...Tak kvůli tomuto doopravdy popravil premiér Sobotka ministra Mládka. Čtěte o šokujících souvislostech

Eurabia.cz

Muslimové Slovenku znásilnili, slovenská policie ji zatkla za hanobení islámu a muslimové se radují z jejího uvěznění!!Muslimští nezletilci terorizují své rakouské vrstevníky - policie je bezmocná a imigranti toho využívají!

Nezdravi.cz

Bádání potvrzují, že zinek snižuje oxidační stres, napravuje DNA a prodlužuje životLékaři vyjmuli ženě z hlavy živého švába! Může se to stát i vám (+ video)

euServer.cz

Chcete do války za zájmy NATO? Chcete být kanónenfutrem v další nesmyslné válce vedené pro zájmy mocných? Nebylo by lepší těmto zločincům moc sebrat a řídit svět směrem k míru? Řekněte mi, k čemu to NATO je?

ParlamentniListy.cz