reklama
reklama
"Toto, a ne jiný, je původ všech tyranů: když se poprvé objeví, tváří se jako ochránce." (Platón)

Contrail vs. chemtrail. Nepřesvědčili jste mě

Autor: Ivo Beneš | Publikováno: 14.5.2011 | Rubrika: KLIMA
Ilustrace

Jednoho rána jsem se při pohledu na oblohu už vážně naštval a poslal jsem vládním úředníkům dopis s fotografiemi toho, co mě vytočilo. A jak to dopadlo?

Můj dopis úředníkům:

Od: Ivo Beneš <ivobenes@email.cz>

Komu: ochrana ovzduší <Pavla.Bejckova@mzp.cz>, kvalita ovzduší <Jiri.Hromadko@mzp.cz>, chemická bezpečnost <Pavel.Forint@mzp.cz>, enviromentální rizika <Karel.Blaha@mzp.cz>, posuzování vlivů na žp <Jaroslava.Honova@mzp.cz>, ochrana přirody a krajiny <Alena.Kocova@mzp.cz>, monitoring žp <Antonin.Felfel@mzp.cz>, tiskové oddělení <Michaela.Jendekova@mzp.cz>, sekretariát ministra žp <Edita.Drapalova@mzp.cz>, ministerstvo obrany <info@army.cz>, bezpečnostní rada státu <sekretariat.brs@vlada.cz>, vláda obecně <posta@vlada.cz>
Datum: 23.03.2011 10:23
Předmět: Ivo Beneš - žádost o vyjádření k úmyslnému poškozování životního prostředí


Dobrý den,


vážení státní úředníci jakýchkoli funkcí;


Jelikož já - daňový poplatník přispívám na to, aby vláda mohla pracovat a plnit svou funkci, která nepochybně spočívá v tom, aby svou prací vytvářela občanům takové podmínky, ve kterých by se nám, občanům dobře žilo, pracovalo a bylo nám umožněno se všemožně rozvíjet, jsem přesvědčen o tom, že mám právo na odpovědi na následující záležitost:


Při včerejší cestě do práce se mi naskytla scenérie, jíž lze s těží považovat za přirozený jev, nemluvě o tom, že jsem pozoroval i letadlo, které tuto stopu za sebou zanechávalo. Na základě pozorování se domnívám, že se jedná o chemikálie rozprašované do atmosféry za nějakým účelem. Primárně nechci zjišťovat účel těchto operací, protože mi ho stejně pravděpodobně nikdo neprozradí, ale chci apelovat na vás, aby jste udělali svou práci a toto úmyslné poškozování našeho společného životního prostředí, okamžitě zastavili. Nespokojím se s vysvětlením, že se jedná o kondenzační stopu. Nejedná se o kondenzeční stopy, tzv. contrails, ty se rozpouštějí do několika minut. To co jsem vyfotil včera se nerouzpouští, ale postupně se rozprostírá po obloze až vytvoří téměř souvislou "deku".


Pozorovat tuto činnost můžem častěji, rozhodně to nebylo jen včera. Dobře vím, že tyto přelety nemohou probíhat bez vědomí příslušných úřadů a vojenských složek, proto se také domnívám, že i mezi státními úředníky je do této činnosti dost zainteresovaných lidí. Domnívám se rovněž, že jsou touto činností porušena naše lidská práva, jelikož toto probíhá bez našeho vědomí, nikdo nás - občany o tomto neinformoval a cítím se tímto ohrožen.


Vysvětlete mi prosím, proč s posvěcením naší vlády, probíhá toto prznění životního prostředí a napište mi, prosím, co uděláte pro to, aby byla tato činnost zastavena. Pokud netušíte o co se jedná, je vaší poviností to vyšetřit, nebo dát podnět k šetření. Je to váš úkol - chránit nás, pomáhat nám, pracovat pro nás - za to od nás občanů dostáváte peníze.

Jednu fotografii jsem poslal v příloze, několik dalších si prosím prohlédněte zde:

https://picasaweb.google.com/ivobenes74/2232011NadPrahou#

Pokud se chcete blíže seznámit s otázkami kolem zmíněného fenoménu a s následky, které to může s sebou přinést, může vás inspirovat následující dokument:
http://dokumentarni.tv/zivotni-prostredi/co-to-na-svet-sprejuji-what-in-the-world-are-they-spraying

Děkuji za Vaše odpovědi a za Vaši zainteresovanost při ochraně naší krásné země.

S přátelským pozdravem
Ivo Beneš
e-mail: ivobenes@email.cz

Pokud se domníváte, že nejste kompetentní k řešení této záležitosti, přepošlete to, prosím, osobám, které kompetentní jsou. Děkuji.


 

Odpověď:




Vážený pane Beneši, 

Úřadu vlády ČR bylo doručeno Vaše podání, v němž upozorňujete na fenomén tzv. chemtrails. 

Mohu Vás ujistit, že na Českou republikou rozhodně žádná flotila letadel práškující občany ČR chemikáliemi nelétá. Dovolím si v této souvislosti citovat společné vyjádření Českého hydrometeorologického ústavu (ČHMÚ), Ústavu fyziky atmosféry Akademie věd ČR (ÚFA AVČR), Katedry meteorologie a ochrany prostředí Matematicko-fyzikální fakulty Univerzity Karlovy (KMOP MFF UK) a České meteorologické společnosti (ČMeS) k této problematice, které je dostupné např. na webové adrese
http://www.bourky.cz/stahnout-soubor/21.pdf

„V několika posledních měsících došlo k nárůstu zájmu veřejnosti o kondenzační stopy za letadly, zkresleně interpretované jako tzv. „chemtrails“ (viz např. http://cs.wikipedia.org/wiki/Chemtrail). Vzhledem k tomu, že již i jedna soukromá celoplošná televize v ČR nedávno odvysílala neobjektivní reportáž na toto téma, a že i některé ze státních orgánů vznesly dotaz na názor meteorologických institucí na „chemtrails“, považujeme za nutné se k tomuto tématu vyjádřit formou tiskového prohlášení. Cílem tohoto prohlášení není polemizovat se zastánci „chemtrails“ ale poskytnout veřejnosti a sdělovacím prostředkům vyjádření k jevům označovaným jako „chemtrails“ – kondenzačním stopám za letadly – z úst odborníků, meteorologů a fyziků.

Kondenzační stopy za letadly (anglicky contrails neboli condensation trails) jsou běžným jevem, pozorovaným již od počátku leteckého provozu v dnešních standardních letových hladinách, přibližně mezi 8 až 12 kilometry nad hladinou moře. S růstem intenzity leteckého provozu roste i celkové množství kondenzačních stop, a tedy i frekvence jejich pozorování. Kondenzační stopy mohou mít velmi rozmanitý vzhled a dobu trvání v závislosti na meteorologických podmínkách v oblasti letové hladiny. Je to právě hrubá neznalost těchto vlivů na vzhled kondenzačních stop, která vede „znalce chemtrails“ k pokusům o různá alternativní, většinou „konspirační“ a z pohledu odborníků naprosto scestná vysvětlení. Je s podivem, jak úspěšně se těmto nesmyslům daří ovlivňovat část populace. Bohužel se zde projevuje tendence mnohých uvěřit snáze „tajemnu“ a nikoliv racionálnímu vysvětlení.

Kondenzační stopy mohou vznikat na bezoblačném nebi jako přirozený důsledek promíchávání chladného vzduchu s horkými produkty spalování kerosínu. Chemické složení plynných a pevných složek těchto leteckých emisí i jejich působení na okolní vzduch je známo. Na přirozených i dodaných částicích vznikají nejprve drobné vodní kapky, které rychle mrznou na ledové krystalky vytvářející kondenzační stopu. Na vzhled a dobu trvání kondenzačních stop mají vliv především vlhkost a teplota okolního prostředí. Pokud je okolní vzduch příliš suchý nebo teplý, kondenzační stopa nevznikne nebo mizí krátce po průletu letadla. Pokud naopak okolní prostředí obsahuje dostatečné množství vodní páry, původně drobné ledové krystalky dále rostou, a tím stopu ještě více zviditelňují. O dalším vzhledu stopy rozhodují i vertikální pohyby vzduchu. Pokud se v místě stopy vyskytují sestupné pohyby, dochází rychleji k jejímu rozpouštění. Právě velká horizontální proměnlivost vertikálních pohybů při rozvlněné atmosféře má na svědomí „mizení“ nepravidelných úseků kondenzačních stop, podobně jako je tomu u přirozené oblačnosti. Turbulence proudění pak způsobuje různé deformace stop, tvorbu různých vln či „kliček“,apod. Pokud je stopa stabilnější, může být prouděním vzduchu přenesena na značné vzdálenosti.

V extrémním případě se stopy mohou rozšířit natolik, až se zcela propojí a vytvoří tak souvislou vrstvu připomínající běžné ledové oblaky - cirry. Často se stopy hojně tvoří právě při výskytu přirozených cirrů, od nichž je pak již téměř nelze odlišit. O vzhledu stopy rozhoduje i nasvícení Sluncem. Podobně jako jiná přirozená oblačnost i kondenzační stopa může někdy vypadat světle, jindy tmavě, a může rovněž vrhat stíny na níže ležící řídké vrstvy vysoké nebo střední oblačnosti.

Jako jedním z „důkazů chemtrails“, majících souvislost s meteorologií, je často argumentováno i různými pokusy o umělé zásahy do počasí, které probíhají v některých oblastech světa. Podobné akce či experimenty však využívají jiné technické prostředky než civilní dopravní letadla a s kondenzačními stopami za letadly je nelze v žádném případě zaměňovat. Navíc oblasti, kde se tak děje, jsou mimo území ČR, které je pro podobné experimenty klimatologicky zcela nevhodné.

Závěrem nezbývá než apelovat na zdravý rozum a v kondenzačních stopách nehledat, co tam není.“

S pozdravem 



Mgr. Jitka Vodrážková, v.r. 
vedoucí oddělení styku s veřejností

 

***
 

Tak co na to říkáte, spoluobčané?


Přesvědčila Vás paní Mgr. Jitka Vodrážková o neexistenci chemtrails, nebo ne?
Já se přiznám, že mně nepřesvědčila. Myslím, že poznám rozdíl mezi normální contrail stopou za letadlem a něčím jiným. Dokonce je rozdíl patrný i z těch mých fotek.

Co vy si myslíte, že to je?


fotogalerie ještě jednou - tady:
https://picasaweb.google.com/ivobenes74/2232011NadPrahou#


Hlasujte v anketě zde:
http://hlasov.at/k7y7

 

ivobenes.blog.iDNES.cz

reklama
2882 čtenářů | 40 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Bravo, toto je zcela legitimni a vecny dopis. Pokud je reakce odmitava, je treba pristoupit k dalsimu prostredku, jimz je Pravo Peticni a Petici docilit nezavisleho prozkoumani. Zdravim Gullsy
Re: Contrail vs. chemtrail. Nepřesvědčili jste mě
(janov, 14.5.2011 20:00:48)
Odpovědět
mila pani autorka,zbadate sa, az vam niekto
podpali chalupu zejo.
Re: Contrail vs. chemtrail. Nepřesvědčili jste mě
(Fat Old Sun, 14.5.2011 3:36:18)
Odpovědět
Kuwa do pldele, mě v principu nezajímá zda ty čáry jsou contrails nebo chemtrails, já mám nárok na svůj sluneční svit, a jestliže letadla nejsou schopná létat bez contrails (nebo chemtrails), tak ať nelétají vůbec! Žádnou "deku" na obloze nechci! Nechte slunce svítit!
Re: Contrail vs. chemtrail. Nepřesvědčili jste mě
(Petr S, 14.5.2011 8:40:18)
Odpovědět
Presne tak, kdyz nechteji priznat ze nad nami probihaji nejake pokusy, zameril bych se smerem tim, ze ikydz jde o pouhou kondenzacni stopu, nemuzeme preci prijit o slunecni zareni a dulezite vitaminy kvuli nejake letecke doprave!!! Timto smerem bych oslovil vladu a pockal na to co odpovi...z toho uz tezko se budou odvolavat na konspiracni teorie!!! Kazdopadne nejsem slepej, na obloze se deje neco neprirozeneho, vsimal jsem si toho drive nez jsem zacal informace hledat na netu... takze rozhodne nejsem zblblej zadnejma konspiratorama.
Re: Contrail vs. chemtrail. Nepřesvědčili jste mě
(Ondřej Kála, 14.5.2011 10:03:31)
Odpovědět
Jako jedním z „důkazů chemtrails“, majících souvislost s meteorologií, je často argumentováno i různými pokusy o umělé zásahy do počasí, které probíhají v některých oblastech světa. Podobné akce či experimenty však využívají jiné technické prostředky než civilní dopravní letadla a s kondenzačními stopami za letadly je nelze v žádném případě zaměňovat.

Tohle beru pomalu jako priznani, my prece netvrdime ze to delaj civilni, ale prave ze to jsou akce rozprasovacich letadel. Civilnich letadel leta kazdy den priblizne stejne, ale vysvetlete, proc jednou za cas se vyroji cela flotila letadel a zanese celou oblohu?
jste duševně v pořádku
(chemtrails is fake, 14.5.2011 11:35:34)
Odpovědět
Lidi vzpamatujte se!!! O meteorologii tady nikdo z Vás neví vůbec nic a hrajete si tady na bůhví co nejste. ŽÁDNÉ CHEMTRAILS NEEXISTUJÍ. To si jenom banda tupých hlav, která nemá na to, aby se nějak smysluplně zapojila do společnosti, vymyslí chemtrails, aby mohli být zajímaví. Znám pár takových lidí kteří s touhle myšlenkou souhlasí a jsou opravdu tak trochu na nižší úrovni.
Re: jste duševně v pořádku
(mainstream is a lier, 16.5.2011 11:30:30)
Odpovědět
Na co si hrajete Vy, tupče?
Re: jste duševně v pořádku
(chemtrails is fake, 24.5.2011 14:32:18)
Odpovědět
Jo to bylo velice inteligentni :-) Tady jde videt na co se zmuzou lide, kteri podporuji chemtrails. Nevim kdo z nas je tady vetsi tupec :-)(Pri svem rozhodovani nezapomente na to, kdo z nas dvou tuto konspiracni teorii akceptuje)
Re: jste duševně v pořádku
(klinic, 16.5.2011 11:29:12)
Odpovědět
Již několik měsíců pozoruji tyto úkazy na obloze.Nejprve jsem jim nepřikládal žádnou důležitost a fascinovaně jsem hleděl na čáry na obloze.Mé pozorování mě přivedlo na zajímavou věc:
Některá letadla letící ve stejnou dobu se ve vztahu ke kondenzačním čarám chovala naprosto odlišně.Některá "nečárovala" nebo se kondenzační čára rozpouštěla a hned mizela a něktrá dělala dlouhé nemizící stopy.Začal jsem trošku pátrat na netu a našel spoustu zajímavých odkazů a různých teorií.Nejvíce si však cením stránky http://www.flightradar24.com/ na táto stránce je vidět online letecký provoz nad územím evropy.Pak už jen stačí mrknout na oblohu a porovnat s webem. I když na stránkách píší že ne všechny letadla zaznamenávají/cca 80%/ sem se nestačil divit.Mimo pravidelných linek létajících víceméně v daných leteckých koridorech jsem zaznamenal spoustu letů "cikcak" které vytváří různé obrazce na obloze.Co je to za letadla? komu patří? Oblohu pozoruji pravidelně už od dětství. Zprávy o manipulaci s počasím mě děsí.....
Re: jste duševně v pořádku
(Lad'a, 15.5.2011 12:07:04)
Odpovědět
Najdi si na internetu rozbory Chemtrailsu... rozbory deste, pudy, a pak tady neco povidej. Mozna znas spoustu lidi kteri "jsou pry nizsi urovne" tak si tedy sundej ty sve klapky z oci a prestan verit pohadkam. Hliniku a baria je plna puda, rostliny nerostou a neplodi jako driv, a trubci jako ty si stale mysli ze je vse ok a normalni. Diky naivnim lidem jako jsi ty.. se pak nikdy nic nezmeni. Otevri oci, otevri svou mysl, a zacni ji konecne pouzivat ! Diky
Re: jste duševně v pořádku
(mates, 24.5.2011 11:39:48)
Odpovědět
Vy si vážně myslíte že by tohle mohlo probíhat v utajení po celém světě???? Vždyť o tom by museli mlčet desítky tisíc lidí a to věřte nebo ne nejde nemohou být všichni tak zmanipulovaný a i ti co by to prováděli tak by se určitě našel někdo z nich který by myslel na svou rodinu, známé příbuzné atd. přečetl jsem si na toto téma mnoho a věřte že tyto věci vymýšlí většinpou velmi chytří lidé kteří pak vše umísťují na placené servry viz OSUD.CZ a nemálo na tom bohatnou. A já tedy opravdu věřím vědcům a úřadům že to je tak jak nám podali.
Re: jste duševně v pořádku
(chemtrails is fake, 24.5.2011 14:22:23)
Odpovědět
Souhlasim s Vami :-) Nekdo si tady chce namastit kapsu a ostatni jim to zerou i s navijakem. Kdyz se vsichni tak perou za osud lidstva, tak proc chteji aby jim nekdo platil? Vedecke kapacity celeho sveta tvrdi, ze jde o kondenzacni stopy, ale my tady budeme verit par amaterum, kteri veri, ze je to chemtrails, ale dukazy nemaji zadne. Ooo pardon ja sem zapomnel, ze vlastne vsechny vedce a ostatni normalni lidi podplatili agenti FBI a za vsechno muze ta spatna a nejhorsi Amerika. je uplne jednoduche reagovat na dopis od pani Vodrazkove slovy: Presvedcila Vas, me tedy ne. Super to umi kazdy neco poprit, ale prijdte i Vy nekdy s nejakym vyzkumem nebo napadem. To bude asi hodne slozite co?
Re: jste duševně v pořádku
(XXX, 8.6.2011 0:08:11)
Odpovědět
Znam jednoho a ten tez rika smysluplne. Je to vlastizradce co zaprodal zemi komunistum a cizakum stejne jako jeho otec kolaborant.
A co když je to standartně splodinami (leteckých) PALIV
(Radim Repatský, 14.5.2011 15:26:37)
Odpovědět
Možná že nad našimi hlavami nelétají záměrné "práškovací akce" jako spí množství provozu, který by sám o sobě byl asi sto vyvolat znečištění a zamoření vrstev pod nimi, včetně vysrážení (a elektromagneticky nabitými částečkami) přitahování oblačnosti (ta právě na něčem kondenzuje, na nějakých částečkách), nemyslím, že emise za letadly jsou pouhá neškodná H2O pára. Do vlastního bádání je třeba zahrnout nejen údajné složení používaných směsí a ("zlepšujících") příměsí v různých leteckých palivech, ale hlavně co vznikne v reálu za letadly a jak se to chová přímo na místě. Čili deriváty ZA letadly nebudou to samé co výchozí složky. Mezitím ještě projdou nádržemi zřejmě ze slitin hliníku a podobně a ústrojím letadla tak, že mohou toto zachytit s sebou. Kromě toho se splodiny takto vlečené za letadlem zřejmě elektromagneticky nabíjejí ať už rozdílem potenciálů nebo iontově či jak. Zajímalo by mě zda mají letadla něco jako katalyzátor. Chce to vlastní bádání, utvořme skupinu, která se tím bude nezávisle zabývat.
Re: A co když je to standartně splodinami (leteckých) PALIV
(Jiří Jiránek, 16.5.2011 14:19:18)
Odpovědět
Konečně někde někdo s "rozumným přístupem" souhlasím s Vámi v mnoha ohledech. Moje pátrání zatím přineslo následující poznatek : v leteckém petroleji je jedna z přísad tzv. antistatická a ta obsahuje soli baria v množství cca 2mg/tunu. Nevím nic o hustotě provozu a spotřebě letadel, ale troufám si odhadnout, že tím je dána záhada výskytu Ba. Hliník v tak vysokých koncentracích mi však zatím nic nevysvětluje. Když tak mi napište na jiranekjiri@seznam.cz , můžeme pátrat dál.
Re: A co když je to standartně splodinami (leteckých) PALIV
(Radim Repatský, 19.5.2011 9:42:47)
Odpovědět
Milý pane a co k dalšímu bádání potřebujeme? (Teorie můžeme skládat donekonečna a vyčerpávat svojí časoenergii, tak co spíš nějaký praktický výzkum? Ovšem co nám k němu chybí např.technologicky či jinak?)
Re: A co když je to standartně splodinami (leteckých) PALIV
(XXX, 8.6.2011 0:13:19)
Odpovědět
Letecka paliva maji shodne slozeni celosvetove. Aditivace se provadi jiz v rafinerii, ale ta je v pomeru treba 10l aditiva na 1000 l paliva. Takove obsahy Ba a Al tak vznikat nemohou a z nadrzi? Jak jste prisel na to ze jsou hlinikve proboha? Ze by zase nekdo placeny? Vytvorme komisi co nic nevysetri ze? To je ta cesta.
Re: Contrail vs. chemtrail. Nepřesvědčili jste mě
(Jarda Z, 14.5.2011 16:26:50)
Odpovědět
Někdy lze chemtrails (odborně geoinženýring) rozeznat velice dobře a to tehdy, když vedle stop, které se jaksi nerozpadají přeletí jiná letadla, za kterými stopy během několika desítek sekund zmizí. Jestli někdo tvrdí, že se nic takového neděje, tak buď doopravdy o ničem neví, nebo úmyslně lže.
Re: Contrail vs. chemtrail. Nepřesvědčili jste mě
(Brdka, 15.5.2011 12:17:19)
Odpovědět
Spousta lidi jakehokoli veku.... od 20 do 65, stale veri ze zijeme v nejlepsim moznem systemu, plnem svobody a neomezenych moznosti..... To ze by si meli sundat klapky z oci, je pro ne natolik bolestne, ze se brani zuby nehty. Maji to kazdy den nad hlavou, ale ani se nepodivaji, ani se nezamysli, a kdyz se jich zeptate co to je... tak odpovi nazorem CT ze to je preci normalni. A jeste se domnivaji ze tento nazor je jejich vlastni. Zijeme pry v dobe transformace, ale pri pohledu na nektere spoluobcany se obavam... ze nam to bude trvat jeste tak 500 let nez to nekterym docvakne :(
Pouze 2% lidske populace je kvalitni schopne dalsiho pokroku. Zbylych 98% populace bude postupne degradovat az na uroven nazvatelnou gremlin... Moc neradi to uverejnuji ale je to dokument z 90 let....
Re: Contrail vs. chemtrail. Nepřesvědčili jste mě
(chemtrails is fake, 24.5.2011 14:09:37)
Odpovědět
jde o ruznou letovou hladinu letadel a tudiz i jine rozptylove podminky (zmena teploty pri suchoadibatickem jevu je 1°C na 100m vysky, pri vlhkoadiabatickem jevu je to 0,6°C na 100m)tudiz jestlize letadlo jde na pristani a klesa a je v cca 5km nad zemi anebo leti letadlo ve standardni letove hladine cca 10km tak je tady rozdil teplot 50°C respektive 30°C a to ani nemluvím o tlaku vzduchu, ktery se meni jeste vice. Na hladine more cca 1014 hPa a v 5,5km je to 500 hPa. Tudiz je to jako s cirrami (vysoká oblaka) vypadaji jako rasy ptz jsou tvoreny krystalky ledu (uplne stejne se vytvori a setrvava kondenzacni stopa za letadlem) naproti tomu v nizsich letovych hladinach se muze stat pri dobrych podminkach ze kapicky vody nesetrvavji spolu a vyparuji se tudiz ihned po preletu letadla mizi...a jsem si jisty ze clovek pouhym okem neni schopny rozeznat jestli je letadlo v 5km nebo 10km
Re: Contrail vs. chemtrail. Nepřesvědčili jste mě
(Hammerhead, 14.5.2011 6:09:48)
Odpovědět
Vážený pane Beneši.
V minulosti jsem pracoval na jedné úřednické pozici, kde jsem měl tu čest setkávat se s lidmi, kteří po mě žádali nápravu nejrůznějších nešvarů ať už právních, či jiných. Mezi mnoha skutečně štavnatými stěžovateli, se vyskytnul pán, který mi přišel vynadat za to, že před jeho domem v obci vozidla nedodržují povolenou rychlost a on se tudíž jako občan v místě svého bydliště necítí bezpečně. Podání je podání a občan má právo, aby bylo konáno. Určenou lokalitu jsem navštívil a i přes to, že jsem zde několikahodinovým pozorováním neshledal nic nepatřičného, domluvil jsem se s dopravním inženýrem, aby prohlédl komunikaci, zda zde není nutno snížit z důvodu bezpečnosti maximální přípustnou rychlost v obci. Následně jsem se domluvil s dopravními policisty, aby v tomto úseku provedli měření s radarem a informovaly mě obě tyto složky o výsledku.
Obdržel jsem odborný posudek od inženýra s tím, že v dané lokalitě neshledal žádný důvod pro snížení povolené rychlosti, naopak že by to vážným způsobem narušilo provoz v obci. Dopravní policie mě informovala, že po provedeném opakovaném měření s radarem z celkového počtu asi osmdesáti vozidel byly zaznamenány pouze dva dopravní přestupky překročení povolené rychlosti, řádově oba okolo nadlimitní dvanáctikilometrové rychlosti.
Spokojen nad dobře vykonanou prací jsem v tomto duchu informoval občana písemně.
Následně mě občan v místě pracoviště navštívil, vynadal mi do zkorumpovaných nemakačenků, který se snaží zamést jeho oprávněnou stížnost, vyslechl jsem si velmi dlouhý monolog o tom, jak vládní aparát kašle na daňové poplatníky a že ruka ruku myje a ještě spoustu dalších šťavnatých peprností.
V té době jsem byl ještě mladý a naivní, pokoušel jsem se proto věcně a logicky s občanem argumentovat a dopátrat se důvodů, proč se cítí v místě bydliště ohrožen rychlostí vozidel a jakým způsobem ke svému názoru došel. Na dotaz jak přišel na to, že zde vozida porušují povolenou rychlost jsem obdržel odpověd, že cituji "to přece vidim" a proč se cítí ohrožen cituji "protože tam auta musí brzdit". Snažil jsem se mu vysvětlit, že to že auta před pravotočivou zatáčkou brzdí je naprosto normální jev, ale to už se mě daný občan pokusil fyzicky inzultovat.
Po přečtení vašeho článku jsem našel spoustu shodných bodů v podání občana i vašeho článku. Nechtěl by jste s tím pánem seznámit? Myslím že by jste si rozuměli. Závěrem bych přidal drobnou radu, až budete příště zase psát někam na jakýkoliv úřad, nezačínejte dopis větou "jsem daňový poplatník a tudíž" Takhle svoje podání totiž začínají občané, kteří si stěžují i na to, že jim vlivem působení mimozemských inteligencí na zahrádce zplesnivěly jahody.
Vážený pán bývalý úradník, možno by bolo potrebné pripomenúť Vám, že tak, ako aj vy ste si skutočnosti, ktoré namietal dotyčný sťažovateľ, mali možnosť empiricky overiť, to isté je možné overiť si aj v danom prípade. Rozdiel je asi len v tom, že kým vo vašom prípade ste nezistili žiadne porušenia, v tomto prípade sú tu dôkazy, ktoré vyvracajú konšpiračné teórie o jave chemtrails.Ľudia majú oči a vidia, čo sa deje nielen na oblohe, ale aj v prírode, chemické rozbory dažďovej vody taktiež nie sú žiadne výplody fantázie konšpirátorov. Dýcha sa vám dobre? Pretože mne nie. Chcem opäť normálne počasie, t.j. počasie stabilné, bez každodenných klimatických výkyvov a teplotných extrémov, chcem normálne slnko, modrú oblohu a nie to, na čo sa musím pozerať teraz.
Re: Contrail vs. chemtrail. Nepřesvědčili jste mě
(luk, 14.5.2011 6:45:33)
Odpovědět
Letecká doprava by se měla zrušit! Tato moderní vymoženost a pokrok má na svědomí jen svinstvo. Denně zamořuje vzduch tisíce a tisíce letadel. Navíc neustále přepravuje z místa na místo choroboplodné organismy, parasity a nebezpečný hmyz. Velmi pomáhá urychlovat magorárnu, která nyní vládne světem, podporuje multikulti! Je to proti přírodě i lidem! Letadlo zásadně nepoužívám!
Re: Contrail vs. chemtrail. Nepřesvědčili jste mě
(deterium, 14.5.2011 18:04:52)
Odpovědět
Ano, je zvláštní že za některými stroji se táhne čára od obzoru po obzor která se následně rozplizne a hned vedle letí letadlo které má za sebou stopu dlouhou jen několik délek trupu. Meteorologické podmínky jsou pro oba stroje stejné. Taktéž jsem viděl zvláštní mraky s nazelenalým a růžovým okrajem proti slunci, což se mi zdálo podivné. Některé mraky jsou zase rozvlněné v pravidelných mezerách, je to vidět i na nesčetných družicových záběrech. No připádám si někdy jak pokusná krysa. Lidi koukejte co se děje nad vašimi hlavami, žijeme v době velkých lží posvěcených naší prohnilou vládou. Úřady dělají tak aby nic nemusely a vládní dělají jen ze svých zištných záměru a co jim v americe poručí. Na nás obyčejný lidi kašlou, je nás hodně a jsme dezorganizovaní a dezorientovaní propagandou.
Re: Contrail vs. chemtrail. Nepřesvědčili jste mě
(Balrog, 18.5.2011 16:08:05)
Odpovědět
A přemýšlel jste někdy o tom, že ty letadla létají v různé letové hladině, což může být i rozdíl několika km, což se mj. projevuje i rozdílnou teplotou a povětrnostními podmínkami?
Re: Contrail vs. chemtrail. Nepřesvědčili jste mě
(XXX, 14.5.2011 18:14:31)
Odpovědět
Pamatuji se na pripad UFO nad Lipnem par let zpet. Po duraznem dotazu na ACR armada priznala, ze vubec nema zaply system protivzdusne obrany. Po dohodach tzv. otevrenho nebe nad Evropou podle mne nema nikdo nejmensi predsatvu co nam nad hlavou vlastne lita. Vladni garnitura, armada a letovi dispeceri, kteri byli vzdy 5. kolonou rezimu na prevzeti TV jsou urcite vazani mlcenlivosti. Stejne tak tzv. Bila kniha MNO setavena vlastizradcem Vondrou a jemu podobnymi nema slouzit k nicemu jinemu, nez likvidaci obranyschopnosti nasi zeme. Budeme radi, kdyz nase armada bude mit lovecke brokovnice po zavadeni vsech tezi tohoto materialu. Jenom pro presdtavu: sytem PVO CSSR byl schopen sestrelit cil letici na Parizi ve vysce 35km.... Nas pravdolaskovec a vlastizradce Havel ho nechal zdemolovat na prikaz svych mocipanu. Systemy zbrani jako S300, ktere dodnes nechce Rusko prodat do Iranu pro jejich dokonalost jsme my prevdli do SR a ostani byly zdemolovany. Sta miliardove investice statu do obrany byly niceny kladivy a autogeny. Tak jak chcete, aby nejaka magistra z vlady vubec vedela co ji leta nad hlavou....a i kdyby to vedela bere dost penez za to aby drzela usta. Pamatujte si dobre vsechny tyto zemeskudce. Urcite prijde doba na zuctovani s nimi. V 89 se to propaslo priste uz to samet nebude.
Re: Contrail vs. chemtrail. Nepřesvědčili jste mě
(Laco, 16.5.2011 8:22:46)
Odpovědět
Nadhera, tie fotky su jasnym duokazom, tu na juznom slovensku sa strieka kazdy tyzden, cca 2 dni po silnom postrekovani tu klesne teplota o 5-10 stupnov a nabehne neprijemne pocasie. Ked upozornim mojich znamich na oblohu tak ani nevenuju tomu pohlad a maju ma za zmanipulovaneho :)... ach jaj,... mam pocit ze bojujeme proti veternym mlynom. No neviem nechcem sem pisat nic neprijemne, ale keby nahodou nejaka "alkaida" by nahodou zamierila take lietadlo tu nad europou a padlo by a malo by nadrze s prachom a zariadenia,.... stalo by sa nieco? ovplyvnilo by to media? alebo by sa to zamietlo pod koberec? :) ... aaaaaaaaaaaaa sakra aj s tema bohatyma ! trebalo by sa zhodit dokopy a vytvorit dedinu kde si budeme navzajom pomahat a nebudeme zit s televiziu a peniazmy a mobilmy a pod.... :) budeme pestovat... sice asi pod foliu... kedze nechcem hlinikove slyze naveceru... ale slo by to !... maamaaaaa.. :(
Re: Contrail vs. chemtrail. Nepřesvědčili jste mě
(V.N., 18.5.2011 22:10:10)
Odpovědět
Vždycky jsem se považoval za euroskeptika, skeptika obecně, pravičáka a konzervativce. Obával jsem se totalitárních tendencí jak v EU, tak i všude okolo. Když však čtu články a především komentáře na tomto webu, začíná mi v uších znít Óda na radost jako rajská hudba a vlídná opatrující ruka moderního humanistického státního aparátu, jeví se mi doslova jako "centrum securitatis". Milý pane Rompuyi, přeji Vám pevné zdraví a dlouhý život a prosím Vás o jediné, ochraňte mne před touhle bandou psychopatů!
Re: Contrail vs. chemtrail. Nepřesvědčili jste mě
(XXX, 8.6.2011 0:06:05)
Odpovědět
Bud jsi uplnej dement nebo spis placena krysa. Pokud nemas v hlave nasrano, tak prave ta podelana EU je vzorem po byvalem SSSR. Vede ji banda komunistu, socanu a dokonce Barroso je maoista! Byvaly komunista je to same co byvaly cernoch.
Re: Contrail vs. chemtrail. Nepřesvědčili jste mě
(pepe, 15.5.2011 23:28:56)
Odpovědět
to jsou keci!!!ja myslel ze v tropopauze kde letadla leta je teplota konstatni...tak proc furt melete o vlchkosti atd...bud praskujou a nebo ne..nic v tom nehledam jen si aspon ty meteorologozko poradne ty lzi dopilujte at uz nemelete ty hovinka a hlavne se domluvte ze budete rikat stale jednu a tu samou vetu...protoze jste az tak birokraticky ze se mezi sebou nedokazete domluvit:-D ale me stejne nezavesite bulika na nos...a nejvic me bavite kdyz pisete pocasi:-D dnes je velka vlhkost a budou se tvorit cary za letadly..to je pohadka jako pro koho????????
Re: Contrail vs. chemtrail. Nepřesvědčili jste mě
(Mayenne, 16.5.2011 9:33:27)
Odpovědět
Je mi vás skutočne lúto, ale aj takí ludia ako Vy musia existovať, inak by vo výkladovom slovníku neexistovalo slovo "hlúposť" alebo "obmedzenosť".
Re: Contrail vs. chemtrail. Nepřesvědčili jste mě
(1, 24.5.2011 14:49:02)
Odpovědět
Tak Vas mi je opravdu lito :-( Se divim ze vubec dokazete zapnout pocitac...to letadlo se asi musi do tech vyssich vrstev atmosfery nejak dostat (normalne se tomu rika stoupani a klesani)...jeste nemame teleportacni kruhy jako ve hvezdne brane...a opovrhovat lidma kteri 5 let studuji mat-fyz na KU no nevim jestli zrovna Vy jste ten pravy
agentem příslušných koncernů je přímo Alexandr Vondra
(r.m., 17.5.2011 22:50:13)
Odpovědět
prodloužená ruka, která přes lobystickou firmu Dutko zastupuje zájmy amerických zbrojařů. (Boeing, Lockheed např.)
Něco takového musí povolovat ministr, případně vzít na vědomí.
Vondra by měl jít okamžitě sedět za velezradu. Zobe amíkům s ruky jako Vasil Bilak rusákům.
O jeho etnické příslušnosti taktně pomlčím.
bacha, najímají hackery
(r.m., 17.5.2011 22:53:36)
Odpovědět
http://orgo-net.blogspot.com/2011/05/oni-vedi-o-skodlivosti-toho-co-sprejuji.html#comment-form

http://orgo-net.blogspot.com/2011/05/uz-me-zase-otravujou-hackingem.html
podivné rozbory financuje USA letectvo
(r.m., 17.5.2011 23:05:09)
Odpovědět
http://www.thetruthdenied.com/work/Toxicity_of_nanoparticle_metals_study.pdf

Cytotoxicita nanočástic kysličníku hlinitého v lidských plících
http://www.thetruthdenied.com/work/Cytotoxicity_of_Alum_Oxide_Nanopart_in_human_lungs.pdf
Re: Contrail vs. chemtrail. Nepřesvědčili jste mě
(tiny, 18.5.2011 0:01:35)
Odpovědět
Byl vecer, bezvetri, uplne jasno bez mracku a ve svetle silne halogenove lampy se ukazalo, co nam to sypou na hlavy. Jakoby snezeni cehosi od mrnavych castic pres velmi tenka mikrovlakna az po jejich shluky. Pri beznem dennim svetle toto neni ani pri nejlepsim soustredeni videt. A hlavne clovek vubec netusi, ze to vdechuje. Ale ve tme pri dostatecnem osvetlenito uvidi kazdy - i popiraci - jednoduche overeni.
Nekolik shluku vlaken jsem dostal pod mikroskop - extremne tenka, ohebna a pevna, lomi a rozkladaji svetlo na slozky - tvori dutiny, ktere funguji jako nosice pro kyzeny naklad naklad viru, plisni, bakterii, parazitu, chemikalii - moznosti je nepreberne. A nemoci se mohou nerusene rozsirovat.
Re: Contrail vs. chemtrail. Nepřesvědčili jste mě
(DEMETER, 18.5.2011 3:17:27)
Odpovědět
TI CO POCHYBUJÍ AŤ VEZMOU DO RUKY DALEKOHLED A NA TY LETADLA SE KOUKNOU, NĚKDY LETÍ POMĚRNĚ NÍZKO, UVIDÍ ŽE VŠECHNY JSOU BÍLÁ A BEZ OZNAČENÍ. UKAŽTE MI TAKOVÉ BĚŽNÉ DOPRAVNÍ LETADLO.
Dokument OSN o technologii HAARP
(XXX, 7.6.2011 23:56:04)
Odpovědět
Kdyz pominu placene diskuterske krysy, ktere zamoruji vsechny diskuze (jeste horsi y co to delaji dobrovolne) procento zdraveho rozumu je alarmujici. Na linku je oficialni dokumemt OSN potvrzujici technologii na ovladani pocasi, zemtreseni, lidkse vule s moznosti vyvolani efektu jako atomovy vybuch na povrhu zeme. Nikola Tesla ho oznacil jako Death Ray rusove tomu rikaji skalarni houfnice. Dokument v anglictine doporucuji google translator:
http://www.un.org/News/Press/docs/2007/gacol3160.doc.htm
Re: Dokument OSN o technologii HAARP
(XXX, 8.6.2011 0:02:00)
Odpovědět
Rozstrkovani chemtrails s obsahem Al, Ba polymerovych vlaken a dalsich toxickych sracek umoznuje nasobne zesileni ucinku HAARP zvysenim vodivosti atmosfery. Hlinik tez slouzi k blokaci slunecniho zareni. Vsimete si po postriku pri plnm sllunci je temer tma a vecer zapad hori rude cela obloha. Mozna je to jedo ze znameni konce sveta jak rikaji proroctvi Indianu. Az hlinik otravi pudu a to se jiz deje, nebude co zrat. Veskere pudni mikroorganismy vyhynou. Ze by to byla metoda depopulace sveta na 500mio? Tez ty praskari letejai zejmena v zemich NATO a kdyz ma prijet nejaky potentat minimalne tyden pred nepraskuji. Potvrzeno jak Obama v Praze tak Los Angeles.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Průzkum
Co říkáte na Janečkovu ďábelskou vizáž? Karel Janeček, šéf Nadačního fondu proti korupci, se nechal vyfotografovat v zajímavém převleku. Viz článek (http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/1709-to-neni-normalni-janecek-jako-dabel-prava-tvar-protikorupcniho-bojovnika-satanista-okultista-zednar-nebo-jen-zhuleny-mimon-hlasujte.aspx) Myslíte si, že...
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď